Активни Потребители

Услуги => Интернет и телевизия => Темата е започната от: rpancheva в Май 31, 2010, 10:47:24 pm

Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: rpancheva в Май 31, 2010, 10:47:24 pm
Новорекламиращата се фирма Blizoo е приемник на Кейбълтел и Евроком. Аз съм абонат на Кейбълтел още от времето, когато бяха Ест нет или нещо подобно. От март тази година тройната услуга ТВ + телефон + интернет често беше непълна  - ту няма телефон, ту интернет, а някой път и ТВ. След устно оплакване в един от офисите и след няколко сигнали по телефона в периода 29.04. - 15.05. 2010г., накрая подадох писмена жалба. До днес 31.05.2010г. интернет и телефон идват на принципа \"сега има - сега нема\". Всичките ми обаждания до любезния Близу, който е анонимен но за да е по-близо до потребителите се обръща на \"ти\", са от GSM-телефон или друг стационарен телефон. Всеки път някой ме разпитва за проблема, записва някъде, извинява се за неудобството и ми казва, че до 72 часа ще ми обърнат внимание. И така един месец. Утре 1.06. сигурно интернета и телефона ще бъдат автоматично изключени, защото няма да платя още един месец, при положение,че съм платила за м. май, но не съм ползвала услугата. В офисите ми казват, че мога да получа по-добър - цифров сигнал, но ако подпиша нов едногодишен договор. Ами ако положението е същото, какво става с неустойките по договора? Може би да им платя една година напред, пък ще видим дали ще получа някаква услуга!!! НЕ ВЯРВАЙТЕ НА БЛИЗУ!!!
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: gal в Юни 19, 2010, 11:56:09 am
Аз сам абонат на Ероком кабел Карлово.Имам договорза кабел и интернет,но интернет не ми прекарват ве4е 3 месеца.Какво да правя като в офиса ни много лъжат?И броя на каналите не е това което казаха,изтриха се с пловдивските си колеги,4е не били наясно.Как може да се плюят едни -други и да не вършат никаква работа.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: Alexander97 в Юни 19, 2010, 05:39:11 pm
Да, ужасни са.  Също съм им абонат от годините на Естнет
От един месец се прехвърлих на цифровия пакет на Кейбълтел/до тогава бях на Трипъл плей/ -  нета прекъсва, тези с които говоря по телефона ме чуват на пресекулки или не ме чуват. От многократните ми оплаквания резултата беше, че дойде техник и ми каза да се прехвърля към Евроком!!!  Нали са една компания - да, ама не. Ходих, прехвърлих се.
 Сега съм на HD пакета и забелязах,че не могат да синхронизират часовника на HD програмите си - не, проблема не е в телевизора ми, както ме посъветва девойката от call центъра им. Не съм във възторг от нета, след 5-та минута разговор пак се влошава качеството на разговора.
Това е положението с Blizoo, а инак цената е добра - 60лв на месец!
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: bikerider_ в Юни 26, 2010, 03:39:38 pm
BLizoo са скапаната ест нет, която непрекъснато си върти каналите както си иска. Не пуска никакви читави немски телевизии, защото едно време ги КРАДЕШЕ и немците като разбраха им врътнаха кранчето. Пускат ми 100 вида тъпи български кабеларки, излъчващи по цял ден от едно мижаво студио или софт порното - чалга канали през деня(мислех, че СЕМ-ката забраняват порното през деня), вместо да пуснат качествени канали от Европа и Щатите.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: DANZEL в Август 03, 2010, 03:43:42 pm
БЛИЗУУ е плод на масирана рекламна кампания. Услугата им е пълна ПОВЪРНЯ! И преди беше, сега е ... Облсужването им е 2 пъти по зле от това на БТК. По 2 дни не можеш да се свържеш с отдела им за обслужване на клиенти.  Ползвам тойна услуга.. и докато ми изтече договора ще съжалявам ужасно че зарязах НЕТ1, които за същите пари ми предоставяха отлична услуга!
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: bloucester в Август 03, 2010, 05:56:38 pm
В интерес на истината, ползвах кейбълтел интернет (близу) в град Стара Загора. 30 мегабита български интернет (и 15 чужд, доколкото може) + кабелна телевизия за 32,90. Бях сравнително доволен от качеството.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: azpakaz в Август 03, 2010, 11:09:39 pm
Тези станаха особено нагли. Абонат съм от 12 години. Преди около година ми спряха част от програмите и ги прехвърлиха в цифровия пакет. Мислих няколко месеца и си пуснах цифровия пакет. Естествено таксата ми скочи от 25 на 30 лв. Преди месец дойде едно хлапе и започна да ме натиска за интернет. Обеща 1 година безплатно и един месец без такса. И аз взех че му повярвах. И наистина не ми поискаха такса един месец и си гледах всички програми както преди. Интернета така и не го всключих защото ползвам друг и проучвах рутери с 2 WAN порта. И както всичко вървеше както е обещано ми спря цифровата телевизия в 3:00 през нощта. Цял ден ги изчаках да си я оправят после започнах да звъня. На скайпа никой не ми отговори. След няколко проби се свързах по телефона. Накараха ме да рестартирам устройството и те ръчно ми активираха картата. Вярно тръгна цифровата телевизия, но ми бяха изчезнали част от програмите. Пак след няколко опита се свързах по телефона. Обясних им ситуацията. Оказва се, че хлапето тотално ме е излъгало. Заместили са ми пълния пакет с итернет от 10Mb. След размяна на реплики, че на мен не ми трябва глупавия им интернет и не съм го ползвам и си искам пълния пакет програми ми отговориха да съм се жалвал до 5 дни след подписването на договора. И така мошениците ме оставиха да повярвам един месец, че всико което са обещали е ОК и после ме резнаха. Предложиха ми да дам още 5 лв на месец и да си ги включа. След това изнудване заплаших ги да се обадя в Комисията за защита на потребителите, но нагло ми затвориха телефона. В момента проучвам пазара и се разкарвам от тях. Няма да им платя и нека ме гонят да си прибират парите. Има и друг начин да им платя 2 вноски и да прекратя договора. Не ми е до 60 лв, но се чудя как най-много да ги накажа.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: Terziev в Август 14, 2010, 01:10:14 pm
Абонати сме на евроком, а после кейбълтел от доста години. Преди около месец и половина получихме предложение да се прехвърлим към Близу троен пакет на неустоимата оферта от 26 лева на месец. Е как да устои човек ? Е всичко беше хубаво точно 10 дни. Цифровата телевизия изведнъж спря. Помислихме си че е нещо временно, но след като три дни нямахме телевизия не издържахме и отидохме на място в клиентския офис от там ни увериха, че ще изпратят екип. Чакахме няколко дни, а от екипа ни вест, ни кост. Отново посетихме близкият офис и от там отново ни увериха, че ще пратят екип, като даже учтиво ни уведомиха, че можем да си подадем молба, за да ни се приспаднат дните в, които сме били без цифрова. Екип отново нямаше. Днес на четиринадесетият ден не издържах и се обадих на телефоните за поддръжка. Първият път учтиво обясних какъв е проблема и след 10 минутен разговор, относно марката на цифровото устройство и т.н., отново много учтиво ми обясниха, че до 30 минути най-много час ще имам цифрова. Предполагам че никой няма да учудя, като ви кажа, че след изтичането на това време цифровата не тръгна. Верен на себе си реших да се обадя още веднъж, все пак аз съм потребител, моите права се \"защитават\". Както винаги операторите бяха изключително учтиви, накараха ме да направя един куп настройки, пренастройки, изключвания, включвания, претърсвания, проверки и каквото там още можете да се сетите. Съответно цифровата телевизия не тръгна. Говорейки с учтивата госпожа на фона на нейният глас се чуваха още няколко гласа, вероятно нейни колеги, който коментираха същите проблеми - липса на телевизия, интернет или телефон с други недеволни клиенти. Каква \"изненада\" проблема не беше само при мен. Невероятно учтивият оператор ми съобщи, че ще ни запише за посещение. Е как човек да не е щастлив, вече за трети път ме записваха за посещение. Накрая ми прикипя и възпитано попитах кога мога да очаквам екипа. Отговориха ми, че не е възможно да ми дадат нито час, нито точен ден. Е тук направо откачих, но успях да запазя самообладание. Около десет минути учтиво им обяснавах, че моите права, като потребител са \"защитени\" и че с действията си те ги нарушават. Обясних им най-възпитано, че не е нормално в 21 век да нямам цифрова телевизия 14 дни, споменах им, че ще подам сигнал пред Комисията за защита на потребителя, но от другата страна на слушалката в продължение на 5 минути се чуваше гузно мълчание, нямаше кой и думичка да ми каже, помислих си явно не успях да трогна възпитаният оператор или по-скоро това си беше чисто ежедневие за нея. Сами си правете изводите. Оператора продължи да мълчи, попитах възможно ли е да ми отговори колко дни трябва да изчакам, за да имам цифрова телевизия и отново получих много ясен и точен отговор: \"Не знам\". След това си разменихме баналните учтивости, необходими за приключването на един телефонен разоговор.
Забравих да добавя, че според двамата оператори с който говорих, след като имам аналогова телевизия, това че нямам цифрова очевидно не е голям проблем. Това че плащам за цифрова, а получавам аналогова явно е маловажно.
Обръщам се към всички хора, който са били достатъчно умни и далновидни да потърсят някаква информация относно новата толкова широко рекламирана телевизия близу.
Скъпи потребители,
не бързайте да избирате Близу, като доставчик на цифрова телевизия, интерент и телефон нещата не са толкова розови, колкото ги изкарват.
А всички останали, който вече сме имали глупостта да се присъединим или преподпишем договорите си, поради липсата на друга алтернатива дупе да ни яко.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: bloucester в Август 14, 2010, 04:49:09 pm
Аз бях абонат на Близу в Стара Загора - на Кейбълтел по-точно. В един момент имаше промоция за цифрова телевизия към обикновената кабелна +5 лв на месец за цифровата, без допълнителни договори. Реших се да пробвам (да не говорим, че точно тогава от Диема решиха да прехвърлят английското първенство по Нова Спорт, който разбира се беше в цифровия пакет на Кейбълтел). Та, отидох, взех си устройство, платих си пет лв и се прибрах доволен вкъщи да го инсталирам. Свързах го, пъхам картата, няма грам картина. Купих си нов кабел (предполагам, знаете, че има няколко варианта за свързване - скарт, ргб мисля и т.н.) Пак нищо. Хубаво, звъня им. Обясниха ми как да направя всичко - точно както го направих. Ок, пак няма. Трябвало съм да изчакам 30 минути - аз им звъня след час чакане и надяване. Пак нищо. Щели да изпратят техници. На мен ми прикипя.

Отидох на другия ден в офиса, от който бях взел оборудването, върнах го, казах им, че са си вкарали голям автогол и си прекратих и договора за кабелна телевизия. Оттогава съм на Булсатком.

Техниците дойдоха след три дни в интерес на истината. Обясних им, че вече не са ми необходими услугите им, защото не съм техен абонат и те останаха искрено учудени. Все пак единият се изпусна, че цялата партида карти за цифрова телевизия били дефектни и няколко дни обикаляли да ги заменят на късметлиите...
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: Ivan_Hristov в Август 20, 2010, 02:00:29 pm
Аз имах сходен проблем с \"Blizoo\".
На 14. юни се обадих да съобщя, че имам проблем с цифровата - всички канали ми бяха забранени, а беше платена даже с месец напред. Казаха, че на следващия ден щели да ме посетят техници. Не се случи. Звънях още два пъти и пак същото. Подадох жалба на 19. юни.
След усилено чакане пак нямаше резултат. Звънях през ден, никой не отговаряше на телефона им. Само гласова поща. Оставях съобщения, нямах отговор.

След като се поосвободих, вече чак на 10. АВГУСТ (забележете!) реших да се занимая с глупавата им фирма. Отидох в офиса им в НДК и след учудване от страна на служителката им, разбрах, че на следващия ден щели да дойдат и да видят за повредата. На следващия ден наистина дойде техник, разръчка всички връзки из апартамента, излезе навън да види кутията и всичко беше оправено за 15 минути. А аз чаках над месец и половина!

След настоятелно упорство от моя страна разбрах, че въобще нямам отговор на жалбата от юни месец. Била загубена!...
След още по-настоятелно упорство ми приспаднаха таксата за цифровата за два месеца.

Твърде непрофесионално отношение!
Ще ги сменям!
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: Nikkol в Декември 10, 2010, 06:33:19 pm
Ако искате да ви правят на маймуна вземете си Blizoo

Подписах контракт с blizoo преди около 3 месеца.  От тогава съм подал над 10 оплаквания по телефона, интернет и офиса им в Халите.  Интернета които ми доставиха не работи от началото и дори и техниците които иджаха не можаха да го оправят тъй като повредата е в шахтите.
blizoo router тествано с 3 компютъра

Сега Blizoo  ме заплашват да ме съдят тъй като не могат да оправят услугата си !
За последните 2 месеца не сум плащал сметката защото нямам сервис

По тел ми казаха да подам жалба а в офиса ми казаха че не мога (имам снимки с жалбата и служителката)
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: Kristian_3333 в Декември 18, 2010, 08:26:15 pm
И отново е събота вечер, и отново download-вам със невероятната скорост от 15kb/s както всеки петък, събота и неделя. Преди бях на Оптиспринт Плевен, за 4 години интернета ми е спирал веднъж за 40 минути, страхотна услуга, високо качество. Сега, за да спестим малко пари решихме да сменим на близоо за някакви въшливи 5лв по малко. Ах колко съжелявам. Хора, ако се нуждаете от стабилен интернет на които можете да разчитате, търсете други вариянти,но само не Близоо. Просто е ужасяваща картинката.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: kotkata в Януари 03, 2011, 11:01:51 am
ako iskate neshtata da se opravqt davaite dryjno da gi dadem na komisiqta za zashtita na potrebitelite !!!!
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: mipopov в Януари 03, 2011, 05:10:27 pm
Заповядай тук:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000807156072#!/event.php?eid=157113574334082
Титла: Задължение към Кейбъл Тел,Близооо или както там му е името
Публикувано от: petkova2208 в Февруари 08, 2011, 05:03:38 pm
Здравейте,не знам дали точно тук е мястото където мога да задам въпроса си,ако съм сбъркала,моля модератора да премести темата.Проблемът е следния:
През октомври 2009 г.сключих договор с тогавашната фирма Кебъл Тел/сега Близооо/ за доставка на интернет и цифрова телевизия.На следващия месец обаче ненадейно ми се наложи да се преместя в друг град,в който тяхната услуга все още не беше разработена и я имаше само в отделни квартали.Аз отидох в офиса на Кейбъл Тел,обясних каква е ситуацията.Върнах цифровия приемник и останалите неща и ми издадоха приемо-предавателен протокол,който удостоверява,че всички техни неща съм ги върнала.Служителят обясни,че в случай като моя,договорът се прекъсва и не се дължат неустойки.Написах една молба за прекратяване,подписах се.Стиснахме си ръцете и си тръгнах.Тази седмица ми звънна жена от София от фирма за събиране на вземания,която ме уведоми,че дължа на Кейбъл Тел 300 лв неустойка.Отидох в офис на Кейбъл Тел/Близоо/ и попитах какъв е проблема.Беше ми обяснено,че трябва да отида в централния офис.Те там имали архиви и явно някой не си е свършил работата и не ми е закрил договора в тяхната система.Отидох в централния офис и нелюбезна служителка ми каза,че нищо не мога да направя и задължението ми няма да бъде закрито.Посъветва ме да разговарям с мениджъра след 2 дни,когато щял да дойде в офиса.Въпросът ми е какво мога аз да направя в тази ситуация?Приемо-предавателният протокол ще свърши ли някаква работа?Защо след като съм имала задължения ми звънят чак година и нещо след това?Ако някой отговори и ми даде съвет,ще съм много благодарна!
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: most1 в Февруари 22, 2011, 04:28:34 pm
От Близуу бягай надалеч! Ла-ла-ла! :) Много са готини, кефят ме. Дойдоха и започнаха да \"цоцат\" от неподозиращите си бъдещи и настоящи клиенти. Като пиявици, кръвта на пернишки нерез. :) Затова ме \"кефят\", щото си правят каквото искат, понеже имат някаква икономическа власт. Аферим на вас, машала\' на нас!

Предлагат DTV(цифрова телевизия сиреч)! Цифрова Ви казвам. Голяма работа!! Голямо нещо и невиждано при това!!!!!! Бабини деветини! Никъде не видях в сайта да е посочено и ясно упоменато какви са параметрите на услугата(сигурно някъде е споменато, на затънтено местенце навярно). Това, което искам да кажа е, ЦИФРОВАТА ИМ ТЕЛЕВИЗИЯ Е С НИСКА РЕЗОЛЮЦИЯ, т.е. с ниско качество. Вероятно предлагат standart definition, което е телевизия с качеството съизмеримо с това на една добре подържана аналогова телевизия. Вероятно говорим за резолюция на изображението от порядъка на 360p или 480p/i. Телевизия с подобна резолюция ще се вижда ужасно или по сходен начин както аналогова телевизия на телевизор подържащ висока резолюция(1080i/p) От тук идва да заключим защо ни е нещо подобно, ако няма промяна в качеството, а има огромна промяна в договорните взаимоотношения с Blizoo?!

Blizoo върнаха у нас 18 и 24 месечните договори, символ на крепостничеството. Ако им е толкова хубава услугата, ЗАЩО ТОГАВА ЗАРОБВАТ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ СИ?!!!!! Нима, ако даден човек е доволен от доставчика си ще го сменя всеки месец само за спорта?! Едва ли, точно обратното - Близуу се страхува от потребиля и от качеството на услугите и затова иска да го впримчи чрез изкустна маркетингова кампания - куха в своята същина. Но, ако има пазарна логика след 2 години Близуу няма да съществува вече или ще си е сменил собственика отново.

High-definition телевизията на Blizoo е много мътна също. Не ясно дали става въпрос за Full High-definition или просто за 720p.С 99%  сигурност говорим за второто, което не е впечетляващо въобще. Дори е жалко, защото това е само лека надстройка и няма нищо общо с Full High Definition 1080i. Просто, разликата в картина и звук е огромна, както между 260p и 720p. Заключваме, че ако имаме широкоекранеn, много инчов телевизор, с подръжка на високорезолюционна телевизия(1080p) не ни трябва да си вкарваме автогол с близуу, тъй като телевизията ще се вижда лошо, размазано, неясно. От друга страна, ако имаме обикновен телевизор, закупен преди десет години телевизията става.

Интернетът им също не е с ясна спецификация. На места явно предлагат модемен(кабелен) интернет, чрез бившия Кейбълтел, което е много зле. А на други места интернет през ЛАН. Кабелният е много зле тъй като е асимитричен, нискоскоростен и колкото повече устройства има между вас и достаствчика на интернет толкова по-зле. В града, в който живея Blizoo купи един от местните интернет доставчици - Linkbg. Те предлагаха приличен ЛАН интернет, като имахa и доста добър продуктов микс и маркетингова стратегия. На около 6 месеца увеличаваха скоростта на предлаганите услуги и подобряваха качеството. За сега Blizoo единствено източва клиентите си като няма подобряване на услугите, а вероятно запазване или влошаване на качеството. За мен Blizoo взеха създадения от LinkBG продукт и го забиха в земята!! Срочен договор за 2 години, висока цена, ниска скорост, влошаване на обслужването.  

Писано е вече за кабелните модеми, които уж поддържат DOCSIS 3.0. Всъщност от компанията вероятно раздават на клиентите си модеми от старото поколение DOCSIS 2.0, тъй като скоростта, която мрежата им може да достави до потребителското устройство е доста ниска и не е необходима поддръжка на новия стандарт.

В общи линии какво е Близуу?? Една химера, начинание, което има за цел да \"източи\" потребителя, да го изтиска като лимон и да го заблуди. Доказателство затова е непълната информация за услугите, които предлагат, както и факта, че след няколко години никой няма да си спомня за Blizoo. Затова от Близуу бягай надалеч! :)

Ако въведат бесрочни договори или възможност на потребителите си да се отказват от услугата, ако тя е некачествена без глоби и неустойки тогава всеки сам ще може да реши за себе си дали му харесва или не буламача забъркан от Blizoo. В противен случай виждаме единствено синдрома на алчния търговец, дошъл да \"папа и да лапа\". Защото при LINKBG цената на интернет услугата беше много по-евтина при безсрочен договор и по-висока скорост, а сега със срочен договор(18-24 месеца) и до два пъти по-ниска скорост услугата е по-скъпа.Иди ги разгадай! :)
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: BeTaTesTeR в Февруари 22, 2011, 10:24:46 pm
Само да ти обърна внимание,че цифрова телевизия не значи телевизия с висока резолюция.Разликата между цифровата и аналоговата телевизия е ,че при цифровата сигнала се предава в цифров вид,а резолюцията няма никаква връзка.Тоест може да е с резолюция 100х100 и пак да е цифрова.А това как изглежда на твоя телевизор с висока резолюция си е твой проблем.Трябва да си малко в час с технологиите и да си направиш сметка какъв телевизор да си купиш и какво ще гледаш на него.Освен това резолюцията не зависи от доставчика,а от излъчвания от телевизионното студио сигнал.Тоест ако телевизия СКАТ например си излъчва сигнала със стандартната резолюция кабелния ти доставчик каквото и да прави не може да ти пусне Full HD 1920x1080 и дори и да се опита да я увеличи изкуствено пак ще има влошаване на качеството и ще изглежда размазано и на квадрати.Докато ако да речем bTV излъчва с висока резолюция,доставчика ще ти предава сигнал с висока резолюция и няма да ти е размазано и ще ти се вижда добре на големия телевизор.За момента телевизиите които излъчват с висока резолюция не са много ама ако ти успееш да намериш доставчик при който всички телевизии са с висока резолюция кажи и аз да се включа към него.

Колкото за срочните договори,представи си,че ти си интернет или кабелен доставчик и абонатите ти са с безсрочни договори.Тоест ако не си платят ти им спираш услугата.Напрактика ти незнаеш следващия месец колко човека ще ти платят и какви приходи ще имаш и дали ще можеш да платиш заплати на служителите си.Колкото и да ти е добра услугата като нямаш договор който да ти гарантира бъдещи приходи ти не можеш да планираш подобряване на услугата и други скъпоструващи дейности.Така абонатите могат да плащат когато си искат.Кой нямал пари тоя месец,кой щял да пътува кой видял реклама по телевизията която му се сторила по изгодна,фирмата ти има ежемесечни разходи за заплати за поддръжка на мрежата и оборудването и тея разходи не намаляват ако някой абонат реши,че няма да плаща тоя месец.А като си подписал едногодишен договор или двугодишен договор с абонатите си имаш някаква сигурност и можеш да планираш подобряване на услугата и знаеш,че за определен период определен брой абонати ще си плащат месечната такса и можеш да гледаш напред.Така,че нужда от договори има.Това е все едно както си ходиш на работа и работодателя един ден ти каже следващия месец няма да идваш на работа и няма да ти плащам,по следващия пак ела.Хубаво ама ти през тоя месец трябва да живееш и да издържаш семейство.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: nisnis в Февруари 23, 2011, 09:16:13 am
BeTaTesTeR - аз съм наясно с технологиите и мога да кажа със сигурност, че зарибяването с цифрова телевизия /при условие, че няма начин да се подобри резолюцията/, си е просто начин за сключване на 12 /или 18, или 24/ месечен договор. В Стара Загора се прави масово - просто идват и ти висят пред вратата, докато не приемеш новата \"придобивка\", Разбирам ги, и момчетата искат да вземат някой лев, и така се ограничават абонатите с възможност да преминат към конкурентния доставчик. Разликата на 32-инчов телевизор е минимална.
Обаче не мога да се съглася с позицията ти за \"гарантирани бъдещи приходи\". Живеем в пазарно общество, следователно всеки пазарен субект трябва да има ясна стратегия, даваща му решения при различните ситуации на пазара. Какво го интересува потребителя на Blizoo, че те са решили да закупят еди-колко си цифрови приемника ? Значи просто те трябва да си направят сметка за разходите и очакваните приходи. Освен това приемниците не стават собственост на абоната и при отказ от негова страна операторът си ги взима обратно. Това, според мен, е работа в стила \"Ден да мине, самун да замине\". Нали срочните договори затова са \"срочни\" - защото имат СРОК. И ако недоволният от услугата клиент е обвързан с такъв договор, все някога този срок ще изтече. И той ще си върне приемника. И ако през времето на едната година гарантирани приходи операторът не направи необходимото за повишаване на качеството на услугата, отказалите се ще бъдат много. И после ?
Искам да бъда разбран правилно - тези неща ги пиша само по принцип. И защото работя в инженерингова фирма, за която понятието \"гарантирани бъдещи приходи\" не съществува. Гаранцията се дава както от мениджърската и маркетингова работа на ръководството, така и от качеството на свършената работа.
А иначе - зет ми работи в Blizoo. И е факт, че колкото повече стават абонатите с цифрова телевизия на срочен договор, толкова по-малка става заплатата на служителите.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: МиткоЧалгата в Февруари 23, 2011, 04:13:03 pm
Точно така \"BeTaTesTeR\"! Няма разлика в резолюцията, разделителната способност между цифровата и аналоговата телевизия в България. Нещо повече първата високо резолюционна телевизия, която се появява е именно АНАЛОГОВАТА - преди повече от 20 години. Сега, че дошли \"западняците\" от Blizoo да ни предлагат ниско резолюционна \"цифрова\" телевизия е манна небесна за нас потребителите и затова ще започваме да се кланяме и да отделяме от залъка, за да имат те, а не децата ни. Разликата м/у така наречената цифровата телевизия и аналоговата не е голяма. Тя се изразява в начина на предаване на сигнала и неговата променливост. И двата сигнала идват по един и същ кабел, но за цифровата е необходимо допълнително оборудване(което обикновено струва пари:)), а за аналогавата - не.

Аналоговата телевизия има своите предимства, но подръжката е по-трудна, а пък и сега ЦИФРОВАТА E НА мода. :) Междудругото първата телевизия с висока разделителна способност е именно аналоговота, до скоро в Япония все още беше популярна. Та така де в България почти всички телевизии са с остаряло и амортизирано оборудване. Точно по-тази причина те няма да пуснат качествен сигнал в близките 5-10 години. А вече се въвежда така наречената ТЕЛВИЗИЯ С УЛТРА ВИСОКА РАЗДЕЛИТЕЛНА СПОСОБНОСТ 4320p(четири пъти по-голяма резолюция от сегашния стандарт), в Япония е факт, а в останалия свят плановете са за 2016-2020 година.

В България, цифровата телевизия идва от ниско качествен източник, затова няма как да стане по-добра, докато източника е кофти(телевизиите), но това не важи за чуждите телевизии. Тогава, защо Blizoo и подобните му предлагат нискорезолюционни чуждестранни телевизии?! Защото искат да максимизират печалбата на гърба на потребителя!!!

Ако продукта е хубав, защо да бягаш от него?! Малко са лудите, от хубавото не се бяга!!! НО АКО СИ НОВ ИГРАЧ НА ПАЗАРА И ИДВАШ И КАЗВАШ :\" ВИЕ НЕ МЕ ПОЗНАВАТЕ, ЗАТОВА ИСКАМ ДА ВИ ОКОВА СЪС СРОЧЕН ДОГОВОР!\" Това не значи нищо друго освен, загуба на доверие и прозираща алчност. Не е ли по-закономерно да се наложиш и утвърдиш на пазара и тогава да кажеш: \" Аджеба, вече ресурсите не ми достигат, а искам да подобря услугите и един от начините да оцелея е да въведа срочни договори за абонатите си. НО ЩЕ ВЪВЕДА ТРИМЕСЕЧНИ И ШЕСТМЕСЕЧНИ ДОГОВОРИ, ЗА ДА ВИДЯ РЕЗУЛТАТА, А НЯМА ДА СКАЧАМ ДИРЕКТНО НА 2-5 ГОДИНИ!\" Нали така? Но не Blizoo си издаде намеренията - БУМ - 18-24 месеца. Та какво пречи, ако потребителя сключи договор за 3-6 месеца след това, ако Е ДОВОЛЕН  да го поднови. Просто е - много хора вероятно няма да бъдат доволни защото Blizoo си знае стоката, която продава. Те залагат на маркетинг и реклама, а не на качество на продукта. Та нали ние сме източноевропейци, така де почти африканци - и много \"големи\" компании ни смятат за бунаци и глупаци.

Гледам си от моята камбанария на потребител и докато мога ще ползвам услуги на някой, чието лице ми е известно. Искам да подкрепя българските предприемачи и български предприятия. А не чужда компания, която е дошла тук, за да печели ЕДИНСТВЕНО и им е все тая за населението и за благоденствието на служителите си.

Фактатът, че услугите не са добре описани в официалният сайт на Близуу е показателен. Предлагат цифрова телевизия , но с какви параметри на картината и звука?!! ВЕЧЕ НЕ Е ДОСТАТЪЧНО ДА НАПИШЕШ С ПЕРФЕКТНА КАРТИНА И ЗВУК! Перфектни за кого? За баба на село, която не гледа тв? Интернет, но с каква скорост и качество(кабелен, лан, др, гарантираност?)?

Друго, което прави неприятно впечетление е, че се опитват да заблуждават - като представят HD каналите, които предлагат като standard definition т.е. показват ти в офиса един от не многото високорезюлиционни канали, които предлагат единствено като отделен допълнителен пакет към основния и ти казват това е, което ще получиш. Да, но не!

Едно разяснение за i/p символите споменати преди това - interlaced и progressive scan. На кратко \"p\"  стандартът изисква по-висока скорост на трансфер на данни и по-широк канал т.е. по-качествена картина има при него. \"I\" от друга страна предлага по-ниско качество. Затова е важно дали имаш 1080p или 1080i. Не е спомената вероятно, но за телевизия с висока разделителна способност ти е необходим друг приемник, различен от този за телевизия със стандартна разделителна способност. При телевизията с висока разделителна способност приемникът има хард диск може да записва, да дава на пауза предавания на живо и пр.

Много важно е също това, че в България телевизия с висока резолюция, не означава телевизия с отлично качество на картината и звука!!!! Тук компресията на сигнала е огромна, а причината е ясна.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: МиткоЧалгата в Февруари 23, 2011, 04:17:22 pm
На последно място. Така както компанията - Blizoo - иска да има постоянен и непресъхващ поток от приходи така и домакинстват желаят същото. Но какво става, ако човек сключи договор с близуу за 24 месеца с такса 30-50лв. на месец и след изтичането на 5 месец от договора, остане без работа, съкратят го? Тогава потребителят е задължен да си плаща като поп, въпреки че може да няма тази възможност и семейството му да страда от това. Тогава този човек, престъпник ли е, че е сключил срочният договор. Може би е трябвало въпросният човек да работи на няколко места, за да се застрахова, че плащанията му към Близу са гарантирани за пет години напред? :)

Ето и цитат от сайта на blizoo с бръщолевене и захласване : \" Жива, вдъхновяваща и детайлна картина. Цветове, по-богати и естествени от всичко, правено досега в областа на телевизионните технологии. Неповторим обемен звук. Перфектно гладки движения на обектите. Картина с пропорции 16:9, разкриваща 30 процента повече от сцената. Ако всичко това се покрива с твоята представа за истинско удоволствие от гледането на телевизия, възползвай се от нашата оферта за HDTV.\"

От тук не разбрах - каква е разделителната способност? ; каква е честотата на опресняване на картина?; Колко кадъра в секунда?

\"Цветове, по-богати и естествени от всичко, правено досега в областа на телевизионните технологии.\" ТОВА ИЗРЕЧЕНИЕ Е НЕЛЕПО! Така говорят малките деца в детската градина и кино продуцентите. :)
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: МиткоЧалгата в Февруари 23, 2011, 04:56:18 pm
За интернета. Оптичен интернет! Моля? Не ви разбрах, к\'о речи?! :)
Вероятно искат да кажат, че се пренася по оптично влакно/кабел.Но докъде??? Това е безпредметно, не виждам спомената никъде ПОН/PON, AON пр. http://en.wikipedia.org/wiki/Passive_optical_network
http://en.wikipedia.org/wiki/Fiber_to_the_x#Active_optical_network

Всъщност говорят за ЛАН и КАБЕЛЕН, модемен нет. Модемният не е за предпочитане. А те имат планове да го предоставят на териториторията на цялата страна, поне така излиза от написаното на интернет страницата им.

\"blizoo залага на най-новите технологии в предоставянето на Интернет и първи в България внедри стандарта DOCSIS 3.0. Това е най-новият комуникационен протокол, чиите основни предимства са:

Предоставяне на много по-високи скорости, достигащи над 100 mbps
Стабилна връзка с максимална скорост, достигана в 90% от времето\"

Предоставяне на много по-високи скорости, достигащи над 100 mbps - е добре услугата, посочена на сайта им е със скорост до 50 мегабита/с. Какво ги грее потребителите, че за в бъдеще евентуално ще предложат и над 100 мегабита/с? Тази цифра - 50 - не е ясно дали е само за скорост на сваляне на данни... най-вероятно можем да гадаем, ако ни е скучно. Във всеки случай през кабелен моден това число почти сигурно никога няма  да се достигане като скорост на качване на данни, зашото връзката по подразбиране е асиметрична!!

Да видим ценните на конкурентите  и тези на Blizoo!
Blizoo - 50мегабита в секунда - 40лв. с 18 месечен договор!
....... - 24мб/с - 25лв. - 18 месеч дог
........ - 12мб/с. - 15лв - 18 мес. договор

Многократно по-добри предложения тук: http://www.thezonebg.com/ или http://www.networx-bg.com/?p=1
http://www.aidabg.net/
http://www.telnet.bg/
http://speedy-net.bg/index.php/home/internet
http://www.bulsat.com/
http://www.tvskat.net/bg/services/2/service/40.html
и т.н.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: bloucester в Февруари 23, 2011, 07:40:35 pm
Гарантираността на скоростта на интернета на Близу е 30%. Онемях, когато ми го казаха. Плащаш за 25 мегабита, получаваш 12 и всичко е точно, дори ти се смеят насреща, че трябва да се радваш, че все пак получаваш 50%, когато гарантираността е 30%.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: vesidi в Март 05, 2011, 03:04:13 pm
Интернета от Blizoo e УЖАСЕН. Особено вечер, събота и неделя една страница се отваря 10 минути. Да не говорим, че много често го няма. ЗаЩО НИКОЙ НЕ ВЗЕМА МЕРКИ СРЕЩУ ТАЗИ ФИРМА. Имам много оплакванияи писмени и на 070043700. Ефекта е никакъв. Как мога да анулирам договора с тях по тяхна вина? Коя е тази инстанция,  която да сезирам за некачествената услуга, която плащам? Моля, ако някой знае нека да опише процедурата!
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: bloucester в Март 06, 2011, 01:23:05 am
Срещнете се с търговския мениджър за вашия град / регион и т.н. Ако не се получи, пишете жалба до КЗП за неизпълнение на договора от страна на Близу като опишете много подробно нещата и сканирате целия договор и условията в него. Аз направих така на няколко пъти и всеки един от тях получавах по 1 месец безплатен интернет в знак на извинение, дори когато вината не беше тяхна, а на съседите, които се оказа, че срязали кабела, докато правели ремонт (говоря за единия път). Договора си не успях да прекратя по тяхна вина, но си спестих 3 по 25 лв, което все пак е някаква победа.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: Dealer в Март 06, 2011, 09:50:19 am
и аз ползвам услугите на Близу...е до скоро бях доволен, но вече и те  не струват....интернет супер често се гуги,от вчера НЕ работи незнайно що дом.телефон от тях...и просто честно да ви кажа  дори и да се преместя при друг оператор не очаквам да е по-добре от тях...даже доколкото знам  интернет-а на виваком и др. оператори е по-зле и от този на Близу...просто нямаме избор..
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: bloucester в Март 06, 2011, 01:00:01 pm
Dealer, за кой град става дума? Може и да имам решение - а относно интернета на виваком, не си заслужава.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: Dealer в Март 06, 2011, 01:18:08 pm
за Пловдив.отскоро започнаха честите проблеми с нет-а...завали ли сняг или дъжд и край..няма нет :DD
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: krassy в Март 20, 2011, 04:56:24 pm
Присъединете се към групата срещу Близу:

Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: krassy в Март 20, 2011, 04:56:43 pm
http://www.facebook.com/#!/home.php?sk=group_110712325675410&ap=1
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: sellfkiller в Март 27, 2011, 10:21:38 am
При мен нямаше интернет две седмици, в събота и неделя и накрая 5 дни подред което направо ме вбеси, като всичко това за един месец. Посещението на техник на петия ден си беше направо подигравка, поне според мен и беше изтъкнато от Близоо, като довод за да могат доказват, че не съм прав. В отговора на упълномощеното лице на Близоо, който накрая получих пък ми казаха, че това си било нормално, в смисъл спирането на нета, тъй като било спорадично и нередовно. А бях техен клиент повече от 10 години. Просто в началото на 2010 год. в Кърджали, от където съм, Близоо си съкрати техниците и нямаше кой да отиде да натисне копчето за ресет на суича в блока ми. Причината за няма нет е наистина тази - нямаше кой да направи едни прост рестарт. Няколко пъти се наложи да спирам тока на входа на блока и по този начин да им рестартирам аз техниката но комшиите имат също проблеми от спиранията на тока и затова престанах. А при обажданията до центъра за проблеми си беше направо трагедия - оказа се, че май аз разбирам доста повече от хората с които говорех, като разговорите продължаваха по 5-10 минути и постоянно ми казваха, че ще ме запишат за повредата. А когато попитах какво да правя със сметките по телефона ми  казаха да им звъня по интернетския телефон което направо ме изуми, при положение, че се оплаквах от липса на достъп до нета. Служителите в офиса пък ми казваха само, че нищо не могат да направят и, че ме разбирали, което на мен лично не ми вършеше никаква работа. Сега имам намерение да взема да поискам да ме уведомят колко неустойки искат, като в същия документ ще поискам да си махнат всички кабели които минават през моята етажна площадка и да свалят въздушните си кабели които са абсолютно незаконни. Писна ми от тия безотговорни идиоти които си загубиха и клиентите и се опитват да ги задържат със срочните си договори. Това е най-скапаната фирма за предлагане на такъв род услуги. Тук на едно место видях един господин който говореше за планиране на приходите, като оправдание за срочните договори – това пък е напълно лишено от каквато и да е пазарна логика.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: boriteli в Март 31, 2011, 09:32:10 am
Искам да си промена абонаментния пакет за цифрова телевизия от dtv130 на dtv80. Учудването ми беше огромно като ми казаха, че е невъзможно. Може само от по-малък към по-голям абонаментен пакет. Ще пиша жалба до КРС и Комисията за защита на потребителите.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: M.H.Ganeva в Март 31, 2011, 11:00:45 am
Трябваше да влязя във форума преди да сключа договор с близу.Много съм разочарована:интернета е бавен- особенно вечер,телевизията ужасна:изчезват канали,а често няма телевизия  въобще, ако решиш да се свържеш по телефона с техен офис ,просто няма такъв,с една дума - фантом(((:
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: bloucester в Март 31, 2011, 11:43:22 am
Честно казано, тяхна телевизия отдавна не ползвам, но ми се наложи отново да сключа договор за интернет - и когато има проблем, а това е поне 1-2 пъти на месец, националният телефон винаги работи и се свързвам без проблем на цената на един градски разговор :), проблемът е само колко време им трябва да задействат регионалните офиси да пратят техници... Използвам ЛАН интернет. Вие?
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: rondo11 в Април 03, 2011, 03:28:56 pm
Близуу е въздух под налягане - не знаеш кога ще улучиш въздух и кога налягане. Дано скоро да подобрят услугите си с оглед добруването на абонатите им.
А за интернета няма голяма причина за безпокойство, защото услугите не са гарантирани и са споделени т.е. получаваш това, което ти предоставят и си траеш, ако не си доволен се махаш и отиваш другаде(ако имаш алтернатива).
Напрактика качествените доставчици на интернет достъп в България се броят на пръсти. Компании като Близу,БТК,Мтел,Глобул в най-добрия случай може да се каже, че предоставят някакво средно качество, клонящо към посредственото.  ЗАТОВА Е ТОЛКОВА ВАЖНО КОГАТО НЕ СИ ДОВОЛЕН ОТ НЯКОЙ ДОСТАВЧИК НА УСЛУГИ ДА СЕ МАХНЕШ И ДА НАМЕРИШ ДРУГ, КОЙТО ДА ТЕ УДОВЛЕТВОРЯВА. ПО ТОЗИ НАЧИН НЕ САМО, ЧЕ ТИ СИ ДОВОЛЕН, НО И ПАРИТЕ ТИ ОТИВАТ В НЕЩО СМИСЛЕНО, ПРИ НЯКОЙ КОЙТО ГО Е ГРИЖА ЗА КЛИЕНТИТЕ И ЗА ТОВА КАКВА УСЛУГА ПРЕДОСТАВЯ, А НЕ ПРИ НЯКОЙ, КОЙТО САМО ГЛЕДА ПЕЧАЛБАТА.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: ioso в Април 10, 2011, 01:54:38 am
vesidi, пиши ми в скайп: ioso_pen4ov   и ще ти кажа как става работата - без да плащаш повече месечни такси, и как са се отказали много хора от БЛИЗУ в София (с текущи срочни договори), ако все още следиш този форум... Аз не влизам тук, така че най-вероятно няма повече да отговоря.

vesidi 05.03.2011
 
Интернета от Blizoo e УЖАСЕН. Особено вечер, събота и неделя една страница се отваря 10 минути. Да не говорим, че много често го няма. ЗаЩО НИКОЙ НЕ ВЗЕМА МЕРКИ СРЕЩУ ТАЗИ ФИРМА. Имам много оплакванияи писмени и на 070043700. Ефекта е никакъв. Как мога да анулирам договора с тях по тяхна вина? Коя е тази инстанция, която да сезирам за некачествената услуга, която плащам? Моля, ако някой знае нека да опише процедурата!
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: dgena в Април 18, 2011, 11:43:27 am
Zdraveite na vsichki potrebiteli na blizoo.Otvrate na sam ot postoqnnite laji ot tazi firma.Imam namerenie da gi sagq za nekachestvenite yslygi,koito me prinyjdavat da plashtam.Ne jelaqt da mi prekratqt dogovora,vapreki che yslygite im sa pod vsqkakva kritika.No shte sa mi neobhodimi svideteli,koito sashto sa nedobolni ot yslygite im.Neka im pokajem 4e ne sme ovce.Blagodarq vi.Koito iska neka da se prisaedini.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: mipopov в Април 18, 2011, 12:28:38 pm
А мислиш ли, че някой ще те вземе на сериозно с това писане?
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: bloucester в Април 18, 2011, 01:04:39 pm
Да, наистина, за да имате успех, трябва да се аргументирате много добре с факти и дати.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: mipopov в Април 18, 2011, 01:34:05 pm
Дори и да се аргументира, пак няма да я вземат на сериозно с тази шльокавица и с този правопис...
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: gogodif в Април 18, 2011, 04:05:53 pm
Не би трябвало  да се публикуват мнения написани на език различен от българския,т.е. на\"шльокавица\".Аз въобще не ги чета.От хора,пишещи на \"шльокавица\" не би могло да се очаква правопис,близък до такъв на средно интелигентен човек.Аз също бях клиент на Кейбълтел/бившия Близу/.И тъй като на практика не получавах услугата \"интернет\",за която плащах,след няколко оплаквания по имейла,и след отговор,че ще направят поредната проверка и ще ми отговорят до един месец,просто им написах,че \"поради неизпълнение на договора от страна на доставчика на услугата,считам същия за прекратен\".Никой не ме е търсил вече две години,а аз се прехвърлих на компания с коренно различно отношение към клиентите си.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: Borislav Dimitrov в Май 04, 2011, 04:57:26 pm
От самото подписване на договора имам непрекъснати проблеми с Blizoo:
1)   проблеми с интернета, които не оправиха дълго време след като подадох сигнала. Изпращаха ми телефонни техници за този проблем, които разбира се не можеха да го оправят и така до многократни посещения в офисите им;
2)   начисляване на разговори на телефонната ми сметка при условие, че телефонът в този период дори не е бил свързан към модема (стои в шкафа, т.като не го ползвам) ;
3)   наложи се да си изключа изходящите разговори и да се откажа от услуга, за която плащам, за да няма повече злоупотреби. Поради некомпетентност обаче тяхната служителка не ми каза, че трябва да подам писмено искане за спиране на изходящите повиквания като ме увери, че ги е спряла, но злоупотребата продължи и следващите два месеца;
4)   след 3 месеца ходене по мъките ми върнаха парите. Бях се примирил, но спря интернетът. Оправиха го след 4-5 посещения на различни техни офиси, 12 дни след подаване на първия сигнал, нарушавайки чл. 16.2, и чл. 16.11 от Общите им условия. Подадох нова жалба с искане да ми върнат парите за периода, в който не ми доставяха услугата като отново поисках да прекратя договора си;
5)   не ми отговориха на въпроса за интернета, но обясняват доста подробно, че нямам никакви права да се откажа без да си платя неустойки (независимо от това колко лоша услуга предлагат) ;
6)   когато имам проблем, се налага да обикалям офисите им докато намеря служител, който да знае как да входира жалба, да изключи изходящите повиквания или да подаде сигнал за прекъснал интернет. Служителите им и особено тези в Халите са изключително некомпетентни и недоброжелателни (като научих при плащане на сметката си там за начислените ми 9 лв. за телефон, поисках разбира се разпечатка да ми пуснат, а те ми казаха да си ги видя в къщи...).
7)   нарушиха още едно свое задължение като на първата ми жалба отговориха 45 дни след подаването й, а не до 30;
Всичко това ми причинява неудобства и ме оставя крайно недоволен от \"услугите\", които \"доставят\" и с нетърпение чакам момента да се махна от тези НАГЛИ МОШЕНИЦИ. Надявам се моят опит с тях да послужи като обица на ухото за тези, чудещи се кой оператор да изберат.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: Никола Анастасов в Май 27, 2011, 05:47:09 pm
Аз за малко да повярвам на новите реклами за blizoo, но като разбрах, че са Евроком и Кейбъл тел, бързо размислих. Бил съм им клиент преди и обслужването е под всякаква критика. И не е само това. Тези скорости, които обещават не могат да се достигнат с модемите, които използват. А пък след обединяването на двете компании нивото е паднало още повече. Ясно е какви съкращения на разходите започват да правят и на кое се отразява най-вече.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: Мила Войнова в Май 28, 2011, 05:45:06 pm
Звънях на blizoo цял ден и няма кой да вдигне! Нета се беше скапал и никакъв отговор, а после сигурно ще си платя цялата сметка! Не случайно дават приемника за цифровата ТВ без заплащане - зарибяват! Не знаех, че са бившите Евроком и Кейбъл... В центъра на София живея и се хванах на рекламите без да питам някой да ме посъветва.  Казаха ми за какво да гледам щом ми изтече договора - оптичен подземен кабел до блока задължително и нормално сервизно обслужване. Проблемът на нас българите е, че гледаме само цената, а не мислим и не питаме за поддръжката и за техническите параметри на мрежите ТВ или Интернет, които ползваме! \"Ум царува, ум робува, ум патки пасе\"!
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: gogodif в Май 30, 2011, 09:25:04 am
Съжалявам за всички гневни настоящи клиенти на Близу.Но,от груга страна колкото повече чета такива мнения се чувствам  по-радостен,че отдавна успях да се отърва от тях.По логиката на пазарната икономика,би трябвало постепенно пазарът да ги постави на полагащото им се място.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: Григор Манев в Юни 01, 2011, 06:18:47 pm
Приказката ми е за Близу.

Преди месец прехвърлиха сигнала (каквото и да значи това) на аналоговата ТВ. Резултатът беше, че всички канали се разместили, нямало е звук и родителите ми (на около 70 годишна възраст) останаха без телевизия 5 дни. Не бях в София (където живеят, а и аз). Обадих се на познатия телефон и ми казаха, че могат да изпратят техник след 4 дни. Разбира се отказах. Помолих един приятел от квартала да отиде да им настрои телевизора криво-ляво. До тук се оправих някак си. Попитах поддръжката защо не са предупредили и получих отговор да съм погледнел в сайта, в касите за плащане или канала \"Близу\". Първо родителите ми не разбират от компютри (не са длъжни). Второ плащам по ел. път и не стъпвам в каса. Трето не мога да гледам всеки ден канала \'Близу\" и да чакам каква изненадка ще има там. Можеше вместо парите за 5мин. реклама на \"Близу\" по някой канал, да се отпечатат брошури с предупреждение или обаждане на всеки абонат - това разбирам за коректно отношение и желание за запазване на клиенти, които плащат редовно (около 55лв за два договора).

Примирих се. НО. Предишния петък се обажда жена ми (бях пак извън София) и казва, че нещо е станало с цифровата ТВ. Разбира се по тел. не можах да и помогна. Като се прибрах се оказа, че \"Близу\" \"update\"-нала софтуера на цифровия приемник. Отново без предупреждение. Отново последваха нецензурни думи. Пак обаждане в \'Близу\" (лошото е, че си го изкарвам на някоя нещастна служителка). Оправиха се нещата. След 1 ден сигналът и на аналогова и на цифрова се скапа. Пак обаждане. След 24ч сигнала беше ОК. Браво!

А сега за новия софтуер. Не разбирам защо на всеки нормален телевизор каналите се превключват напред/назад с ЕДНО натискане на копче на дистанционно, а от \"Близу\" са решили, че трябва да са ДВЕ натискания: първо стрелка нагоре/надолу, после ОК. Ама то ДВЕ да бяха само... На някои канали долу в дясно срещу \"ОК\" се появява \"ИЗБОР\" . На други се появява \"ЗАПАЗИ\" - т.е. това предаване да се включи автоматично щом му дойде времето. И тук вече няма смяна на канал. Или поне за сега не съм разбрал как, ако не избера директно номера на канала. В сайта на \"Близу\" не можах да намеря Ръководство за потребителя за новия софтуер.
EPG го няма никакво. Или ако го има е след половин, един час и то на половината канали. С една дума идва много бавно.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: Григор Манев в Юни 01, 2011, 06:19:17 pm
....Продължение

При всичките ми обаждания този месец (около 10) ми се обясняваше, че всичко е за мое добро - по-добро качество и т.н. На въпроса пак ли ще платя толкова този месец: \"Оооо да\" :-) Да не говорим, че при всяко обаждане чакам по около 4-5мин да се освободи оператор.

Това беше накратко. За повече нямам време. То и това, което изразходвах, не заслужават. Но го написах за настоящите и бъдещи клиенти на \"Близу\".

Добре, че нямам срочен договор с тях (още ми е от Естнет, а тогава нямаше срочни). Няма да им дължа нищо. Вече се обадих на друг доставчик.

Ако се бяха потрудили да се извинят поне (не говоря за пари) може би щях да остана при тях. Ще ми липсват 2-3 канала, но....
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: Nikolai Dimitrov в Юни 03, 2011, 05:13:48 pm
Здравейте на всички!Фирмата не спазва никакви правила и норми за коректно обслужване на клиенти!
Напротив служителите са некомпетентни!Предлаганите услуги са с ниско качество,неотговарящи на никакъв стандарт!Опитват се да налагат преподписване на договора!Нещо закоето мобилните оператори платиха  цена!Прекратявайте договорите с тях, ако имате възможност!
или си търсете правата по други начини!Аз така направих!
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: Мила Войнова в Юни 07, 2011, 04:40:16 pm
Аз правата ще си намеря като се абонирам при друг доставчик и като гледа да нямат нищо общо с Близуу! Посъветваха ме - НЕТ 1 - с оптичен кабел до сградата били, и реагирали бързо на запитвания. Видях им сайта и не ми изглеждат на от новопоявилите се зарибяващи.  При НЕТ 1 съотношението цената отговаряла на качество и на преносната им мрежа. Писна ми да се местя непрестанно при различни доставчици - дано тези ги бива, както казват.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: Венци Донков в Юни 14, 2011, 10:38:47 am
Добре и правиш - сменяй ги! Проблем е само договорът. За това е хубаво човек първо да се информира от близки. Нета е  още едно от местата, където за час-два човек може да получи представа за  това кой какво качество на услугите предлага. НЕТ1 са добро решение. Аз съм на тях от доста време - Интернет и ТВ /пакет/. Скоростта на нета е достатъчно бъза, поне за мойте нужди - филми свялям за отрицателно време. С ТВ до момента нямам проблем с картината, а и не ми е прекъсвала. Знам, че прокарват оптичен кабел до самата сграда и за това качеството на изображение е високо. Виж само дали покриват и твоя квартал.
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: Магдалина Енчева в Септември 16, 2011, 03:13:00 pm
Пазарджик - същата история
Отказах се от тях преди една година, нямах нерви и време да се занимавам. Също бях абонат от 90-ге години и бях свидетел как си прехвърлят абонатите, и някои само събираха такси без никакви инвестиции и подобрения. Но когато се обединиха като  Близу - беше нетърпимо. Общуваш с тел.централа  ... както е описано по-горе.

В офиса бях към друг доставчик, който пък наскоро се обедини с Булсатком - сега и там кол-център, онзи ден никой не отговаряше и се принудих да отида до един от офисите, а те не могат да вземат решения ...  Всички се централизират, ограждат ...възможно  по-далеч от потребителите ....
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: Мила Войнова в Септември 28, 2011, 04:48:10 pm
Включвам се да отбележа, че все пак има и доставчици, които си вършат добре работата! Откакто подписах с НЕТ 1 нямам проблеми, а и взех промоция, която ми излезе на сметка - wi-fi рутера и приемника за цифровата ги дават безплатни и парите 35 лв си заслужават. Нямам повече пробелеми с нета - този сега е 45 Mbps и свалям каквото си поискам за отрицателно време. Другото хубаво е, че касата им е до офиса ми в Мола на Цариградско и не губя време. Близу незнам как съществуват още? Явно хората не четат и не разпитват!
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: димитър Nikolov в Октомври 11, 2011, 11:29:58 am
Моля,дайте адрес на който да се запиша за общи действия срещу измамниците Blizoo.  e-mail:dimnik@abv.bg
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: Чик Чирик в Октомври 14, 2011, 10:37:28 pm
Направо умрам от ужас като чета за подвизите на горките клиенти заради безчинствата на долнопробните отрепки, които завземат пазара на нет и тв, заради това, че малките фирми нямат пари за маркетинг и реклама и така мошениците, пардон - чуждите \"инвеститори\" могат да си грабят на воля колкото си искат.
Обаче монетата си има и друга страна - защо хората толкова лековерно подписват срочни договори? Накарай ги да ти дадат 1 месец пробен период и тогава решавай. За интернет трябва всички да знаят, че по-добра и качествена услуга от тази на малките квартални фирми няма да намерите никъде, просто защото се борят за всеки клиент, докато на големите играчи абсолютно не им дреме, още повече когато са те вързали с договор. Помня преди години в един офис на Вивател ме навиваха да взема техен интернет с \"великата\" скорост от 10 кб:))) за бг и 6 кб:))) за чужди сайтове. Аз им казах, че офертата им е срамна за 21 век и по-скоро ще ме накарат да си махна дори и дом.телефон...Аз получавам 30 кб (гарантирани около 18-20) от една фирма с бартер - вземам нет безплатно, само покривам сметките за ток на кутията им и имам директен кабел до мазето ми.
И аз съм абонат на Близу, но някъде от 12-13 години, стоя си на кабелна тв (почти не гледам иначе) и НИКОГА не съм плащал сметки! Просто съм късметлия с един приятел, който е техник към друга фирма и ме връзва винаги когато все пак от Кейбъл,Ест,София кабел или както им бяха всичките имена се усетят и ме изключат. Нищо друго не могат да ми направят, а както разбирам, толкова не са в час, че дори не знаят за кабела, който си седи непокътнат на покрива вече 5 години...Нямам никакви скрупули, че съм гледал ТВ на аванта, защото същите тия \"оператори\" за 20 години изпотрошиха покрива с антените си, за което се е налагало ремонт, платен от живущите! Естествено, никой не е плащал никакъв наем на за етажна собственост. Когато едната страна краде, другата също краде и така, докато не се стигне до някаква нормална форма на отношения. За тия години съм спестил толкова пари, че никога няма да могат да ме ощетят. Ако се наложи, ще плащам, но разбира се на друг оператор, не на тия измекяри.
Пожелавам успех на всички ощетени клиенти, гледайте да ги излъжете по някакъв начин. Ако дължите сметки, те имат давност, може би при сключване на договор използвайте някой, който живее в чужбина чрез пълномощно, той самият няма начин да пострада. Колкото повече жалби до КРС и КЗП толкова по-добре, особено в година на избори!
Моят поздрав към близу - Правете като вятъра!
Титла: Новия - стар доставчик Blizoo
Публикувано от: NIkol Hari в Февруари 29, 2012, 05:41:15 pm
Здравейте! И аз съм от подписалите срочен договор с Близу :( Остават ми още 4 месеца и съм го прекъснала временно, но след това трябва пак да го подновя или да платя неустойка, ако се откажа от услугите им. Ужасно съм недоволна- интернета забива, случва се с часове да няма, многократни обаждания и чакане да ме свържат с оператор. Писах жалби, молби да се откажа от тях, заради лошото качество, но ми отговарят, че няма основание да прекратим договора и трябва да си го плащам. Можели да ми предложат по- висока скорост за по- висока цена !!!! А гаранция- никаква........Прекъснах временно услугата ( имам право на 6 месеца), защото се местим в друг град за постоянно, а тук не поддържат този промоционален пакет на който съм аз и пак искат нов 18 месечен договор, иначе трябва да си плащам. Кажете, има ли начин да се откажа- да мина на безсрочен, преди изтичане на този договор и после да го прекъсна? Имам 3 жалби и молби за прекратяване- отговор- ала бала- Не става. Иначе трябва да платя 120 лв за нищо.