Активни Потребители

Архив => Компютри, Плейъри, Телевизори, Радио => Темата е започната от: achkar в Юли 26, 2010, 03:39:28 am

Титла: Ами ако от сервиза кажат, че няма проблем?
Публикувано от: achkar в Юли 26, 2010, 03:39:28 am
Проблемът е следния. Купих си комплект безжична мишка и клавиатура на Logitech за 200 лева от Мултирама. След 2 седмици скрола на мишката спря да цъка при натиск. Скрола работи, но не мога да разбера кога го натискам и дали го натискам. Отидох с мишката в ръка  при сервиза в мултирама и пича каза, че не вижда разлика?! А аз съм сигурен, че такава има, все пак от 13 години стоя на компютър и са ми минали доста мишки през ръката. Върна ме да отида с целия комплект казвайки, че не можел да рискува да замени комплекта и щял да го праща в София където е централата. Какво мислите по въпроса?  Как е правилно да постъпя според вас?
Титла: Ами ако от сервиза кажат, че няма проблем?
Публикувано от: severfen в Юли 26, 2010, 08:57:39 am
Занеси целия комплект. Това си е рекламация, до 1 месец трабва да имаш отговор от \"М\", дали ще подменят комплекта или не. Няма какво да се чудиш.

П.П. Прочети това преди да отидеш. http://www.kenanoff.com/blog/archives/190