Активни Потребители

Техника => Медия плейъри => Темата е започната от: ivaila gerginova в Ноември 09, 2010, 01:41:13 pm

Титла: Аз ли съм карък?
Публикувано от: ivaila gerginova в Ноември 09, 2010, 01:41:13 pm
Закупих си mp3 плейър  Diva FX 22 2GB,още първия ден след като качих песни и пуснах да ги прослушам  той изгуби звук.  Занесох го за рекламация,  което си беше чисто ходене по мъките,  но в крайна сметка се увенча с успех.Днес с трепет очаквах получаването на вече ремонтирания плейър, но не бях подготвена за очакващата ме изненада,  дори и след ремонт звук няма. Имам ли право да си искам парите или трябва да го нося още двайсетина пъти докато е в гаранция на ремонт?Нуждая се от съвет!
Титла: Аз ли съм карък?
Публикувано от: severfen в Ноември 09, 2010, 02:57:20 pm
Не си карък. Просто не си информирана. Diva не се копува. Ако ти подарят се изхвърля, в общия боклук не разделния. Сега за да се информираш http://www.kenanoff.com/blog/archives/190

И на кратко - ДА имаш законно право да си искаш парите и магазина няма законно право да ти откаже да ти ги върне. Прочети статията и ще разбереш защо. :) УСПЕХ.
Титла: Аз ли съм карък?
Публикувано от: Вечно съм Няващсе в Ноември 09, 2010, 09:12:09 pm
Това го пише във форума!
(Всичко ново е добре познато старо ! ! !)

Трябва да станем като чукчата, който първо четял, после пишел . . .
(или май обратно ?)
Титла: Аз ли съм карък?
Публикувано от: ninany в Януари 10, 2011, 10:26:43 pm
Здравейте!
На 22 октомври 2010 г.си купих HP 625 Notebook PC XN606B/ E или нещо подобно- не се чете/ от магазин на Техномаркет в град Ямбол.
Не след дълго установих, че батерията няма да проработи и занесох преносимия компютър в магазина. Помолих да пробват с батерия от др. лаптоп и другата батерия се зареждаше, т.е. разбрахме, че проблемът е в батерията. Уговорих се с работещите в магазина да им занеса лаптопа след празниците. На 2 януари 2011 г. го занесох и е изпратен в сервиз в София. На 9 февруари исках да получа информация в магазина, но естествено не можеха да ми кажат нищо и по моя молба получих телефонен номер на сервиза. Днес се обадих и с изненада научих, че е поръчана \"системна платка\" за моя лаптоп и ще дойде в сервиза около 20 януари. Нима е възможно при проблем с батерията да се чака платка, която все още не мога да разбера дали е дънна или наречена от служителката на сервиза \"системна\". Лаптопът ми работеже добре и не вярвам за толкова кратък период от време да има нужда от ремонт на дънна платка, ако това е искала да каже служителката.
Моля, дайте ми съвет към кого да се обърна и какви са моите права като потребител.
Защо гаранцията на HP в България е само 1 година? Или това е така само в Техномаркет? Аз за това разбрах чак като бяха попълнени документите и опакован лаптопа и много съжалих, разбира се. Сега разбирам, че е имало защо. Много съм разочарована от покупката си и от организацията и некомпетентността на работещите в Техномаркет в град Ямбол.

Нина Йорданова
Титла: Аз ли съм карък?
Публикувано от: stanimir_sz в Януари 15, 2011, 07:06:36 pm
Срокък е 30 дни и наистина няма никакво значение какво се сменя.Въпроса е да имаш работещ продукт, преди изтичането на ЗАКОННИЯ срок.