Активни Потребители

Архив => Телекомуникации, Интернет доставчици, СПАМ => Темата е започната от: nisnis в Ноември 29, 2010, 10:57:34 am

Титла: Изтекъл срок за ремонт на гаранционен GSM
Публикувано от: nisnis в Ноември 29, 2010, 10:57:34 am
След проявен дефект дадох гаранционния си GSM за ремонт. Изтече тридесетдневния срок, в който трябваше да ми го върнат ремонтиран. Моля за съвет, как и към кого да се обърна за възстановяване на сумата / или предоставяне на нов GSM /. Моля знаещите да дадат информация или линк на кой член от Закона за защита на потребителите да се позова при предявяване на претенциите си.
Титла: Изтекъл срок за ремонт на гаранционен GSM
Публикувано от: severfen в Ноември 29, 2010, 03:17:32 pm
От написаното разбирам, че не си искаш GSMа. Затова направо към рекламацията.
1. Трябва да имаш документ, който да доказва кога е постъпил апарата за ремонт. Не от сервиза да кажат - Ма тои го донесе вчера.
2. Трябва ти касовата белешка. Без нея не могат да ти върнат парите. Касовата бележка която си получил е оригинал и е необходима за сторнирането на сделката.
3. Спираш да се разправяш със сервиза. От сега нататък си говориш само с управителя на магазина. УПРАВИТЕЛЯ
4. При отиване в магазина, веднага вписваш рекламацията си в книгата им за такива. Чак след това почваш да се пазариш с управителя.
5. Ако всичко е ОК по точките горе, то тогава става забавно. Ако кажеш ДАИТЕ МИ СИ ПАРИТЕ, трябва да ти отговорят В КАКВИ БАНКНОТИ. :) Шегата на страни. Трговеца е длъжен да ти върне парите, ако се споразумеете за нов апарат добре. Разглеждаи го все едно са ти върнали парите и си копуваш нов апарат.

Помисли дали искаш нов апарат от търговец на които сервиза му не е изряден.

Ако се дърпат - ти си вписал рекламацията в книгата им. Не им позволяваи да те разобедят. Длужни са да ти я предоставят. - пускаш жалба в комисията и търговеца отнася санкция в хиляди ако не десетки хиляди. И пак ще ти върне парите.

http://www.kenanoff.com/blog/archives/190
Титла: Изтекъл срок за ремонт на гаранционен GSM
Публикувано от: nisnis в Ноември 30, 2010, 01:43:54 pm
Благодаря за съветите. Обаче... Проблеми !
1. Търговецът - МСвят - вече не съществува - закрит е след закупуването му от МТел - НЯМА ТЪРГОВЕЦ... НЯМА МАГАЗИН... НЯМА УПРАВИТЕЛ... НЯМА КНИГА ЗА РЕКЛАМАЦИИ !
2. Гаранционните ремонти минават по сложна схема:
- пращам си GSM по куриер от Стара Загора до адрес в София - за моя сметка
- след ремонта ми го връщат по куриер в Стара Загора - тоя път за тяхна сметка
- всичките тези трансфери стават с обратна разписка
3. За съжаление първия ми ремонт не беше отбелязан в гаранционната карта. В съпровождащото писмо за втория ремонт, който още не е извършен, поисках да бъде отбелязан и първия такъв.
4. Искам си GSM - НОВ, обаче предпочитам парите, защото преди 1.5 години го взех на цена, на която сега ще си взема два такива.
5. Имам си всички обратни разписки, касовата бележка за закупуването и копие на гаранционната карта.
6. На кого да се оплача ??? - Арменският поп вече не приема !
Титла: Изтекъл срок за ремонт на гаранционен GSM
Публикувано от: miri_zvezdeva в Декември 01, 2010, 10:18:41 am
zdraveite...az si zakupih telefon ot m-tel predi 1,4 godina, no vliza 3 pyti v remont , pri koeto se schupi pak....i podadoh molba za podmqna na tel-a ili da mi vyrnat parite no te mi otkazaha...molq da me posyvetvate neshto zashtoto nz kakvo da pravq :)