Активни Потребители

Архив => Телекомуникации, Интернет доставчици, СПАМ => Темата е започната от: sweetstrawberry в Декември 02, 2010, 09:59:29 pm

Титла: некадърност на служителите в глобул
Публикувано от: sweetstrawberry в Декември 02, 2010, 09:59:29 pm
здравейте, подписах договор за 2 години с глобул, за който ми беше обяснено че според условията на програмата първите 6 месеца таксите са по 7.50лв а следващите 18 месеца таксите са по 15лв.Обаче получавам разпечатка за първите 3 месеца че таксата ми е била 15лв. Попитах в офисите на глобул и на всякаде ми казха различни неща - различни такси, навсякаде ми казваха различни задължения по този договор , а в един от тези офисите ми казаха даже, че такава промоция по програмата не съществува. Въпреки че платих тези 3 месеца, за които не съм сагласна ме карат да платя и останала неустойка. Сащо твардят че са ми пратили с писмо с оставащтата чат, но до мен такова писмо и до днес не е достигнало. Желателно е да наемат служители, които са по-наясно с предлаганите от самите тях услуги. Къде са правата на потребителите и към кого мога да се обърна за помощ?