Активни Потребители

Услуги => Интернет и телевизия => Темата е започната от: svetulka в Декември 06, 2010, 02:50:45 pm

Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: svetulka в Декември 06, 2010, 02:50:45 pm
Здравейте на всички участници в този форум,
Клиент съм на ВИВИАКОМ от 2005г. Имала съм не веднъж проблеми с тях, но този път чашата преля.
На  19.10.10г. подписах договор с ВИВАКОМ за пакетната услуга ‘VivacomeHome’ включваща неограничен интернет достъп и 3600м. безпалтни за фиксирани селищни, междуселищни  и международни разговори от I зона. На 21.11.10г. исках да използвам полагащите се 3600м.,но за всеки случай се обадих на  123 и  операторът ме уведоми, че телефонния ми номер  се води още на старата тарифа от 7,60лв., минутите към пакетната услуга не са активни и аз не мога да се възползвам от тях. На върпосът ми кога ще бъдат активни, първата операторка с която говорих, каза, че  не се знае кога??? Е моята реакция беше – Как е възможно да плащам за нещо , което не се знае кога ще ми бъде предоставено? Последва затваряне на телефона.Отново  обаждане на 123. Следващата операторка  ме увери, че няма да бъда таксувана за пакетната цена (30лв.) ,  щом услугата не е предоставена. След като не можех да ползавам необходимите ми минути , поисках да бъде анулиран договора, т.к. ВИВАКОМ сам нарушава договора си и дефакто аз повече от месец  и до момента не мога да ползвам това, за което съм сключила договора. Пратиха ме да ида там, където съм подписала договора.
 На 22.11.2010г. в офиса на Виваком потвърдиха, че пакетната услуга не е изцяло активна и че някой просто не си е свършил работата. Според  допълнителното споразумение, което подписах, в рамките на 1 раб.ден пакетната услуга трябва да бъде предоставена, а вече бяха минали над 30 дена. За това пожелах да започне процедура по анулирането й. Служителката на Виваком ме увери, че ще подадат документите, по служебен път без да е необходим моя подпис.
 На 23.11.10г. оператор на 123 направи справка - безплатните 3600мин.  не бяха активни.  Документи за анулиране на договора нямаше. Ако искам той да бъде анулиран, да подам жалба, там където е сключен договора. Написах такава, но служителка в офисът на ВИВАКОМ отказа да я заведе, като ми обясни, че в момента аз нямам ДОГОВОР, а само неизпълнена заявка, която ще бъде анулирана и че тази жалба няма към кого да бъде адресирана???, както и че колегите им от 123 не са били наясно каква е процедурата. На 26.11.10г. от 123 разбрах, че пакетната услуга вместо да бъде анулирана е активнирана(от 24.11.2010г.) ,документи за анулиране на пакетната услуга не са постъвали и ако такива са били подадени, ще съществуват в тяхната система. Хайде пак до офиса им. Отоговорът - фактурата ми ще бъде намалена и няма да заплащам пълната цена на пакетната услуга, защото реално са били подали заявка за смяна на тарифния план, но физическо изпълнение по зявката липсва, така че това не е повод за прекратяване на договора. И сега отново, неизпълнената от месец заявка се превърна в договор.
Фактурата за договорът ми я бяват по незнайна причина, като има колебания дали ще излезе на 8.12.2010г. или на 15.12.2010г.(приблизително 2 месеца след сключване на договора).  Оплакване  може да се подаде само он лайн, лично не може човек да говори с никой отговорен от ВИВАКОМ. Подадох такова, след 4 дни получих e-mail, с което ми съобщават: Ще получите официален писмен отговор в регламентирания едномесечен срок .
Когато тръгнеш да си търсиш правата всичко е в срокове.  Размотаваха ме цяла седмица, като информацията от оператор и в техните офиси беше коренно  различна.
Договорът е нарушен от страна на ВИВАКОМ,  по техните правила, по две точки и въпреки това аз нямам основание за прекратяването му, без да дължа неустойки.
Т.3.2. Пакетната услуга се активира от ВИВАКОМ в срок до 1 работен ден от датата на подписване на настоящето Допълнително споразумение. ( изминаха 33 календарни дни)
Е за какво ли я има тази клазуа, след като могат и след месец.
Т.3.3 Абонатът дължи заплащане на абонаментната цена за пакетната услуга от датата на подписване на настоящето Допълнително споразумение. ( фактурата ми ще бъде намалена, надявам се, но тогава ще бъда таксувана не по условията на това споразумение; ако ми фактурират пълната пакетната цена – тогава плащам за нещо, което не ми е предоставено ).
Какво се получава в крайна сметка? В действителност в този договр има права и задължения, но колко едностранни.   Права по този договор нямам, освен задължението да си плащам 24 месеца пакетната услуга(независимо от това , че за един месец от този срок , не ми е била предоставена възможност да се възползвам изцяло от нея).  Договорът може да се прекрати, но  ще заплащам като неустойка сумата по пакетната услуга до изтичане на договора(сякаш неизпълнението му е от моя страна).
ВИВАКОМ си запазва правото да променя условията си, да не изпълнява задълженията си, да нарушава договорите си и при това - без неустойки.
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: BeTaTesTeR в Декември 06, 2010, 09:05:59 pm
Еми грешката е,че не си пуснала официална жалба.В магазина са те забаламосали и ти си им се вързала.Няма да как пратят жалба от твое име без твой подпис и тя да бъде взета под внимание.Трябвало е да си изпратиш писмено жалбата на някой от следните адреси обаявени на сайта на Виваком:

VIVACOM Обслужване на Клиенти
гр. София; Пощенски код 1784;
Пощенска кутия № 44

VIVACOM Централен офис
гр. София; Пощенски код 1784;
бул. \"Цариградско Шосе\" 115 И
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: svetulka в Декември 06, 2010, 09:25:23 pm
Здравей BeTaTesTeR,
Да, така е съгласна съм. Но ми беше отказано. Аз не съм написала доста неща, които се случиха, за да не  стане прекалено дълго. След като ми отказа да заведе жалбата, се обадих на оператор. Има го документирано. От оператор ми казаха, да изчакам до края на седмицата и пак да се обадя.
И според мен има два вариант: или служителката в офиса си е покрила грешката, или така й е наредено да процедира. Остава да видим какво, ще отговорят на оплакването ми.
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: danitaaa в Декември 06, 2010, 09:50:40 pm
здравейте искам да споделя за един мои проблем с интернет на  VIVACOM Traffic 750 MB  на 15.10.2010г с сключих договор, на края на месеца 30.10 получих фактура със сметка 16,67лв. като договора беше за по 10 лв на месец(-50%),а интеренета небеше ползван понеже нямаше обхват и никаква връзка.Попитах в офисите на Виваком, но те ме увериха че има връзка в нашия район,и аз реших да изчакам до другия месец. През месец ноември точно за 5 дни ползване на интернета получих сметка от сумата  111,01 лв. като на фактурата ми пише \"GPRS данни (брой минути - 1898489 )\" знам че сега наближава Коледа и Нова Година , но премиите който трябва да получат не мисля 4е трябва да ги вземат от такива хора като нас.
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: bloucester в Декември 06, 2010, 11:39:48 pm
Danitaaa, сложихте ли парола на интернета си или всички наоколо могат да се вържат и да го ползват?
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: BeTaTesTeR в Декември 06, 2010, 11:42:40 pm
Този интернет се ползва с някое от следните устройства.
http://www.vivacom.bg/bg/residential/devices/section/ustrojstva_za_prenos_na_danni
Те нямат Wi-Fi модул и няма как да се закачи някой съсед и да го ползва освен ако не вземе самото устройство.
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: stelastar в Декември 07, 2010, 12:59:59 pm
Аз също съм потърпевша от некорекността на този оператор. От около 5 години имам предплатена карта за мобилен телефон. Офертата , която ползвам се казва,, Бонуси без Край\'\' ( колко пародиино звучи с оглед на ситуацията , която VIVACOM предизвика). При тази програма при зареждане на ваучер от 20 лв. клиента получава 500 безплатни минути. Тъй като разполагам и с друг мобилен телефон и разговорите ми се поделят м/у двата е имало случай, в които на 3-4 месеца зареждам само един ваучер. От извесно време забелязох, че ваучерат свършва по-бързо от обикновенното. След като за пореден път заредих 20 лв., забелязах, че не получавам безплатните си минути. След като позвъних на 123, след 15 минутно изчакване, операторът ми каза , че проблема е в това, че зареждам елекронен , а не хартиен ваучер. Аз не бях информирана за това когато си закупувах тази карта и го попитах , къде е написано това и каква е логиката, при положение че той вижда че сам си платила 20 лв. Той отговори , че никъде не е написано и , че това е вътрешна информация. Питам аз, а клиента не трябва ли да е информиран за това.............Но това съвсем не е всичко. След 3-дневни неуспешни опити да напиша жалба в сайта, реших да отида до най-близкия офис. Там разказах отново за проблема ми. Момичето се опитваше да ме обеди , че моята промоция е ГЕТ Бонус, и така около 15 мин. След това дойде и управитела на този офис във Варна. Той след като установи каква ми е програмата, категорично ми каза, че промоцията ми е изтекла и аз вече няма да получавам безплатни минути. Направо се вцепених. Не можех да повярвам, че може да съществува толкова некомпетентност в една фирма. Първо, го попитах как е спряна промоцията без аз да бъда информирана, и каква точно е валидността й, и къде това е написано. Той започна да спори с мен , аз му обясних, че отговорът на колегите му от 123 е съвсем друг. Той със заканителен тон, който искаше да покаже колко той е запознат , а аз колко съм невежа, каза че ще звънне на 123 , за да ми кажат че промоцията е приключила. Не мога да ви опиша каква беше емоцията изписана на лицето му, когато операторът потвърди , моята версия, с която аз отново не сам съгласна. Подадох жалба във ВИВАКОМ , както и в агенцията за защита на потребителите.
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: Samokoveca в Декември 07, 2010, 03:10:05 pm
БТК, никога не е предоставяла само услуга за интернет. Те предоставят винаги пакетна услуга - в оригинал телефон+интернет. Това е грубо нарушение и злоупотреба, тъй като в публичното пространство и в сайта им е посочено, точно обратното т.е. те заблуждават, лъжат и нарушават закона в продължение на години. БЕЗНАКАЗАНО. Ако искате да ползвате интернет при тях трябва да имате ТЕЛЕФОНЕН ПОСТ. Но този факт винаги се премълчава. Ако бяха изрядни трябваше да имат само пакетни услуги с интернет.

За да се подсигурят при възникнали съдебни спорове обаче те предоставят от известно време и интернет без телефонен пост. ADSL Slim беше предишното му наименование, Vivacom Net Slim :

http://www.vivacom.bg/FileHandler.ashx?section=aboutus&filelocid=104&location=general_conditions_articles&lang=en-US&isOffline=False

За да се отблъснат потенциални клиенти услугата е на.... същата цена, но без телефонен пост и включени минути. Например VIVACOM Duo: Fix + Net( Vivacom Home) пакетната услуга - фиксиран телефон + интернет = 30лв.  , a Vivacom Slim Net Extra e с цена 27лв.(предоставя единствено достъп до интернет) като допълнително е необходимо да се заплати инсталационна такса и други утежняващи условия. Като не е ясно и дали Slim услугата предоставя каквато и да е подръжка, тъй като абоната няма телефон на БТК, а подръжката вероятно отговаря на телефон от рода на 123, тогава възниква абоната как би могъл да сигнализира за повреда?

За телекомуникационните компании няма закони! Вероятно, защото купуват правителства наред.
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: BeTaTesTeR в Декември 07, 2010, 05:13:55 pm
stelastar как искаш да си информирана когато си си закупувала картата,като по времето когато се продаваха бонуси безкрай изобщо не съществуваха електронни ваучери.Бонуси безкрай не са промоция,а тарифен план,така ,че няма как да го спрат и докато изпълняваш условието да зареждаш с хартиен ваучер ще си получаваш минутите.

Samokoveca страшна конспирация разкри.Разликата със сегашните пакетни услуги е,че плащаш обща месечна такса за телефон и интернет,а не поотделно за телефон и за интернет.Освен това не виждам какво незаконно има.Нищо не се премълчава.Като отидеш в магазина няма как да не те питат на кой телефонен пост искаш да активираш АДСЛ.Като нямаш телефон на Виваком за да сигнализираш за повреда можеш да се обадиш на +35987123 или 0700 17 000
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: Stuklenica в Декември 07, 2010, 07:10:04 pm
Знам я Vivacom Net Slim услугата - гнила е.

1)Първо няма абсолютно никаква информация за нея на сайта на БТК/Виваком, с изключение на посочената от по горния потребител. Странно, а? Ако компанията искаше да знаем за нея щеше да ни пробие тъпанчетата!

2)Като отидеш в магазина, повечето служители дори не знаят, че Виваком предоставя интернет дори и без имаш телефонен пост. Гледат опулено и те мислят за молоумен селянин, който им разваля спокойствието, докато ти млящат насреща вкусен/гнусен сандвич.

3)АDSL услугата е рекламирана като \"подходяща\" за домашни потребители и малък бизнес. И как иначе - трябва да си малоумник да платиш цената, която ти искат и да получиш боклук, които осигуряват като услуга! Асиметрична скорост 20:1 сваляне на данни/качване на данни.Ти напрактика, ако искаш да сваляш нещо с пълната скорост, която се рекламира това означава да запълниш напълно капацитета си на качване на данни, тъй като всеки протокол за трансфер има около 5% overhead.(модемчето на БТК ще експлоадира преди това да се случи)Това означава, че рекламираните скорости са постижими само при идеални условия, а реалните скорости ще са 30-40% по ниски от рекламираното. За същите пари ще си вземеш нещо много подобро.

4)БТК е компания, на която не и пука за клиентите. Затова и я продават и препродават през 2-3 години. Сега очакваме новия собственик, който вероятно отново ще дойде с амбицията да изтисква потребителите и да обира кайма. Ако е останало нещо за обиране вече. :)
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: stelastar в Декември 08, 2010, 08:42:17 am
Ok нека да е тарифен план, но жсеки тарифен план си има условия за ползване,  и в случая в тези условия не е записано \'\'хартиен ваучер\'\' , а само \'\'ваучер на стойност 20 лв.\'\' ............тогава какво значение има какъв е вида му. Нима те не виждат сумата, нима те не получават тези 20 лв. Няма логика!
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: MirМир в Декември 09, 2010, 08:48:57 pm
Логика има, когато е схема, схема за кражба! Затова е цялата работа. Те виждат и знаят, но само с виждане и гледане пари и печалби не се трупат.

Всички горни потърпевши, оплакващи се да отиват директно в Полицията. Чичо Цецо, не случайно държи 60000 души на служба!! Той ще ви защити и ще въздаде справедливост. И ако от пострадалите има депутати - те ще получат и по едно ВЕрТу! Хайде полицаите умни , справедливи, работливи и състрадетелни - те ще помогнат на всеки. Пък като погнат злосторниците не им завиждам!
Титла: Безобразията на Vivacom
Публикувано от: Customer в Януари 29, 2011, 04:28:56 pm
От 07.12.2010г. нямаме нито телефон нито интернет, точно два дни преди това направиме заявка по телефона за Vivacom Net Turbo, получихме писмо, че в 7 дневен срок  може да се откажем от услугата, която до преди това според служители на компанията не е било възможно да ползваме поради техническа невъзможност!?, нямало база!?. Като тази услуга ни бе предложена след едноседмични разправии за подновяване на стария модем с нов. Неискам да изпадам в подробности за лъжите и разминаването в информацията на служителите по телефона и тези в бизнес центровете. Пращаха ме в други бизнес центрове, караха ме да пиша жалби, молби.  Безброините разправии със служителите на Vivacom  най-накрая дадоха резултат и след повече от седмица ми доставиха новия модем. Изведнъж, ще се повторя, се оказа че има възможност да ползваме по-висока скорост, което стана ясно след обаждане на служител от Vivacom  и заявихме по телефона желанието си. Това се случва в периода 05 – 06.12.2010г. От  07.12.2010 до ден днешен 29.01.2011г. нямаме нито телефон нито интернет, оказа се повреда, Фондови жилища гр. София, част от тях нямат телефон и тези които ползват нямат  й интернет. Вече не се обаждам да питам кога ще може да ползваме, това за което сме сключили договор, а защо сред като нямаме нито телефон нито интернет, получихме фактура. Тези служители на тази компания лъжат, прекалено некомпетентни и зле информирани за каквато и техническа помощ да потърсиш  (аз поне разговарям с няколко служителя на които обяснявам какъв ми е проблема и то на всеки един от тях повтарям едно и също, преди да получа какъвто и да е отговор )! От декември минала година са заявили поне 7 дати от които ще имаме телефон и интернет, но уви...в 21 век без телефон и интернет!!!
Титла: Безобразията на Vivacom
Публикувано от: annetaz в Февруари 01, 2011, 05:11:46 am
Вие сте късметлия!Бягайте далече,докато е време!Особено от тоя пакет Турбо.Виваком няма технически възможности да ви  достави интернет с такава скорост и опитите му да го направи ми съкратиха живота.Бях си на пакет телефон+интернет за 30 лв .на месец.Къде доволна,къде не..Но тъй като не ползвах телефона,а ми трябваше по-висока скорост като включим още един лаптоп,реших да си променя параметрите на услугата.В края на ноември 2010г. подписах нов договор,в който телефона беше на план Минимум,а интернета на Турбо.От този ден бял ден не съм видяла,интернета не само не стана по-бърз,ами вече не мога да си ползвам и скайпа вечер/направо изключва!/.А страниците ги отваря за 5 минути.Теста показва скорост не 20,ами 1,25 mbps?!Пратих вече не знам колко оплаквания,обаждах се поне 10 пъти и на 123,вчера дойдоха и в къщи някакви\"техници\".От цялата  работа ми поровиха в компа, показаха ми някаква табличка,на която пише отгоре Пирели и ми заявиха,че по-голяма скорост от 14 не мога да имам,няма възможност.Но пък ми твърдят,че техния тест само е верен и че за тях няма проблеми.Само дето аз от техните тестове не вдявам нищо и не мога да разбера откъде извадиха тая табличка и дали и какво са мерили!Пред тях направих speedtest.net и скоростта беше под 2mbps.те,обаче на тоя тест не вярвали!Аз пък вярвам,защото,когато той покаже  скорост  под 2mbps,скайпа ми изключва по време на разговор.Но те направо се изгавриха с мене,че скайп не ми трябва и си заминаха  по живо по здраво!А..казаха,че  били от Алкател и че само ползват Виваком.Демек:батака е далеч по-голям,отколкото съм предполагала!И положението стана:Надежда всяка тука оставете...пак звънях на оператора,исках телефон на шеф,на него  да се оплача,че нямам почти  никакъв интернет и нищо не правят.Пратиха ме да духам супата!
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: elline в Февруари 22, 2011, 12:29:00 am
Здравейте.Аз също съм потърпевша от своеволията и безхаберието, които царят във Виваком. На 10 януари 2011, получих обаждане от тяхна служителка, която ми предложи като ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ, да премина на тарифен план с удвоени безплатни минути към тяхната мрежа и всички останали мрежи в страната. Офертата ме устройваше идеално и дадох съгласието си. Служителката ми обясни, че това е договор от разстояние и в седемдневен срок, трябва да получа договорът, чрез куриер. Ако в рамките на седмица след получаването му, не се обадя, за да се откажа, новите условия влизат в сила. Тъй като няма как да чакам куриера седем дни без да знам кога ще дойде и да съм си постоянно вкъщи, попитах дали е възможно да отида в техен опис, където да обясня за предложението и да подпиша на място. Служителката уверено ми отговори, че може и ми каза, ако имам някакви проблеми в офиса, да се обадя на 123. Още на следващия ден отидох в най-близкия офис, където ми отговориха, че там договор с подобни бонуси не може да бъде сключен, трябвало да си чакам куриера. Обадих се на оператор, обясних, той ми отговори, че предложението с бонусите се прави от техен външен офис и те нямали никаква връзка с него(?!)Обеща, че ще пусне запитване да се обадя след два-три дни. Оттогава до ден днешен( вече близо два месеца) звъня през два-три дни и отговор няма! На всеки един оператор разказвам одисеята си отново и отново, те пускат поредното запитване и ме уверяват, че ще ми се обадят до дни. След като не ми се обаждат, аз пак звъня и пак не могат да ми отговорят какво става. Пуснах десетина запитвания. Единайстия път се свързах, с изключително арогантна госпожица на име Галя. Тя буквално ме хвърли в джаза, след като ми каза, че има едно-единствено запитване от моя страна, отпреди няколко дни.Попитах я какво е станало с останалите десет, нямало такива. Попитах я и защо два месеца чакам куриер, който все не идва, не знаела, питам я в крайна сметка имам ли сключен договор или не, не било ясно. Стигнах до абсурдната ситуация, когато отида в офис да си плащам сметката, да ми предлагат нови тарифи и условия, а аз да не мога да приема, тъй като не знам всъщност на какъв тарифен план съм,имам ли нов договор или не. Операторите ми казват, че не мога да сключа друг договор, тъй като съм казала \"да\" на телефонното предложение, но продължавам да съм си на стария тарифен план и все още нямам писмо от куриер. Вече два месеца живея в неведение, никой от Виваком не ме търси, а операторите започнаха да ми затварят телефона, нищо не знаели! Писах жалба по електронен път, в сайта им, отговор няма! В офисите ми обясниха, че там не мога да пусна оплакване, тъй като се отнасяло за предложение от външен сътрудник. Но нали този външен сътрудник се обажда от тяхно име и на тях ще плащам таксата? Да съм чакала. Докато чакам ще ми изтече и несъществуващия договор без да ми е влизал в сила никога! Не мога да повярвам, че първо ме наричат Лоялен Клиент, а след това ми се подиграват в очите!
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: barbaniko в Февруари 27, 2011, 09:30:21 am
Щом сте в правото си,не им плащайте.Не може един да има само права,а друг само задължения.
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: VeskoMitev в Март 04, 2011, 11:53:54 am
Здравейте,
прдстои ми пътуване извън България. Опитах да включа роуминг но от Виваком ми пойскаха 120 лв. Защо!?
Нов абонат съм. При сключване на договора платих две такси предварително Това някъкси го разбрам, но 120 лв за вкючване на една услуга- това е просто немислимо. Досега съм бил абонат на М-тел. За същата услуга ми отне един разговор с оператор и 30 мин за активация. Ако за всяка услуга ми искат предплащане и ми се налага да нося и друг апарат за пътуванията ми ще се замисля дали да подновя договора.
 120 лв. за активация на роуминг?!
Това е изнудване
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: BeTaTesTeR в Март 04, 2011, 02:03:43 pm
Не е изнудване ,а депозит който ви се възстановява след това.Изискват ви го защото не сте бил одобрен предварително.Това се налага защото когато се намирате в роуминг информацията на потреблението ви се бави с дни и вие може да надвишите кредитния си лимит и да направите произволно голяма сметка която след това да имате затруднение да платите навреме и оператора ще понесе негативи от това,че не си е получил парите навреме.Това е простото обяснение.
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: nelli.ad в Март 05, 2011, 12:04:01 am
Здравейте,на 05.10.2010г си купих GSM апарат Nokia E5 от магазин на Виваком.След около месец се разваля,отивам в магазина,оставям го за ремонт,вписват ме в книгата с рекламации,след 3 седмици ми се обаждат да си го взема,че е готов.Но още на следващия ден пак се разваля,пак отивам в магазина,след близо месец телефона ми пак пристига,казват ми,че е сменен с нов,доволна си взимам телефона и гаранционната карта и се прибирам.След 2 седмици „сменения“ ми телефон пак се разваля,за трети път отивам в магазина,но….оказва се,че нямам касова бележка.Въпросната касова бележка беше закрепена за гаранционната карта,но след втория ремонт вече я няма,забелязах липсата й в момента,в който ми казват,че без касова бележка няма гаранция.Попитах за управител,казаха ми,че е в отпуск,отказаха да ми дадат номер на управителя.Пуснах жалба в КЗП,но още нямам никакъв отговор,във Виваком също,и от там нямам отговор.На гаранционната карта има печат на Виваком и адрес на магазина,където е купен телефона.Какво да правя? Моя ли е грешката,че не съм видяла какво си взимам от магазина?Или се пробват-ако им мине номера.Касовата бележка не съм я изхвърлила аз,тяхна е грешка,но няма как да го докажа.Те казват,че аз съм я загубила.И първия път след ремонта ми дадоха и един протокол,втория път не,но не обърнах никакво внимание на момента,сещам се сега,но май е късно.Благодаря ви!
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: nenamentezi в Април 08, 2011, 03:27:34 pm
Здравейте на всички,

реших да пиша тук, защото се надявам така повече хора да разберат за безобазията на виваком и след като Министерството на Икономиката и Енергетиката не желае да си свърши работата и да отнеме лиценза им за порочни търговски практики ние клиентите да го направим.

Моят случай е следния, а вие решете искате ли това да се случи и на вас или на ваши близки.
Декември 2010 сключих безсрочен договор за интернет. Края на януари реших да го прекратя, защото едно че услугата е скъпа, второ качество никакво. какво се оказва обаче, че аз мога да искам, но виваком не иска. И започва един театър, едно прехвърляне идето в наш офис само там можете да подадете заявление за прекратяване, от офисите ме прехвърлят към 123 само там става това. Изобщо те разиграват само и само да се откажеш. Пуснах жалба и до Комисията за Защита на потребителите и получих и отговор: Договорът ви ще бъде прекратен на 06.04.20011.
Отивам аз с писмото на Комисията на 07.04 в офис на виваком и се започва същия театър, а отговорът им е договорът ви е активен и ако искате да го прекратите можете да направите това като си пуснете едномесечно предизвестие. Свързах и служител на офиса с директорката на Комисията за Защита на потребителя, на която отговориха същото, а въпросната дирелторка изобщо не се обади повече.
Званих в комисия след това и ми отговориха, че виваком такава им била процедурата.
Питам се в каква държава живеем и защо си мълчим и носим на гърба си тази комисия, която явно работи за виваком, а не за нас, тези които им плащаме заплатите на тези нагли държавни служители.
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: mipopov в Април 08, 2011, 04:57:12 pm
Пускаш им едно писмо по пощата с обратна разписка, че поради причината, че не спазват тази и тази точка от договора, считано от еди коя си дата, прекратяваш договора с тях. Това е!
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: nenamentezi в Април 09, 2011, 07:40:43 pm
Да знам, че с писмо с обратна разписка става, но защо трябва да е така.
Това го знаеш ти, аз и стотина други хора. Защо да не може да стане по нормалния за всяка друга държава начин. Нормално да отидеш в магазина, където си сключил договор и да бъдеш обслужен коректно.
Кога Държавата ще си свърши работата и ще пркрати безобразията на БТК
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: mipopov в Април 10, 2011, 10:21:11 am
Когато хората спрат само да псуват и да махат с ръка и да викат \"Майната му... Не ми се занимава\" , ами започнат да си търсят и да си отстояват правата.
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: brokat в Април 11, 2011, 01:24:23 am
аз също пуснах една жалба срещу виваком  ,но сега когато се разрових в нета, разбрах, че има специален начин за това, т. е. в закона има специален член.30 ал. 1 ,по койтд се пише подобно нещо. сега ще си редактирам жалбата законово и ще я пускам наново, иначе може изобщо да не ми отговорят. започвам да търся скапания им закон.....
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: brokat в Април 11, 2011, 11:14:21 am
не искам да описвам моите неприятности с тях .аз също преди няколко дни им пуснах жалба ,но в последствие разбрах, че има закон за това т. е .чл. 30 ал.1 от него, сега започвам да търся закона ,защото, ако жалбата не е законово издържана, може и да не им отговорят .аз направих една група в Facebook -недоволни от Виваком, така че ако искате ме потърсете, за да обединим усилията си.Напишете съобщение за да ви приема
Титла: \"Качествен\" Интернет от Виваком
Публикувано от: natalia в Април 14, 2011, 01:30:13 am
Здравейте!
Имам много \"добри\" впечатления от този оператор! Не мога да разбера какво толкова не му харесвате! В неделя ходих до един от офисите им. Казах им за \"доброто\" качество и попитах какво да правя, че модема ни блокира (всички възможни лампички светят без прекъсване понякога и всеки път се налага рестариране). Момичето любезно ми обясни, че тези модеми не се ремонтират и вероятно му е дошло времето за подмяна. Каза ми да се обадя на 123 и да пратят някой да си го прибере, а после да ми изпратят по куриер или нещо такова, нов модем. Веднага след като се прибрах се обадих по телефона и обясних какво прави модема, а оператора след десетминутни гимнастики с рестартирай, тук свети ли, там свети ли, ми каза, че няма проблем според нея и да се обадя като блокира. Е, да, но ние нямаме нормален качествен интернет и дори да премигва каквото трябва по модема... Днес се наканих по време на поредното блокиране да звънна на 123. Вярвайте ми, звъннах в 21,30 и зарязах телефона към 22,35. Някой ще каже, ти луда ли си да чакаш толкова време! Първо имах някаква надежда, че може би са заети, много са търсени. Да, ама не! За този час звъннах 4 или 5 пъти един след друг и чак ми стана интересно дали някой ще вдигне. Поне да можех да избера музиката, която да ми пускат там! \"Извинявайте за закъснението! Вашето обаждане е важно за нас! От съображение за сигурност, разговорите може да се записват!\" Какви разговори бе, Виваком??? Никой не искаше да си поговори с мен! Просто така, да ми замаже очите поне!
А ако решим да прекратим договора, поради факта, че те от своя страна не го изпълняват, дължим неустойки в размер на месечните такси до края на договора! А те не сължат ли неустойки след като ползваме интернет само, ако сме достатъчно търпеливи да го рестартираме редовно??? Твърде редовно!!! Как мога да докажа, че интернета им е калпав и не отговаря на това, за което съм подписала договор???
Титла: \"Качествен\" Интернет от Виваком
Публикувано от: natalia в Април 14, 2011, 01:42:45 am
Междудругото: Нормално ли е да не е необходимо да преподпиша договора лично, а той автоматично да се удължава с една година, без даже да ме уведомят, че така са ме \"ощастливили\" ???
Титла: \"Качествен\" Интернет от Виваком
Публикувано от: Petya Angelova в Април 29, 2011, 04:11:01 pm
За тези, които не са запознати с новите условия на Виваком, искам да кажа, че от 1.03.2011 компанията премахна клаузата за Roll Over  за всички клиенти - нови и настоящи.
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: Jivko Ivanov в Май 16, 2011, 11:20:41 pm
Да се оплача и аз от тази компания. Моят случай е следния ... Отивам в един техен офис с намерението да си пусна ТВ и интернет , започват да ми попълват документите , и в един момент ми казват , че имам неплатена сметка. При което аз си помислих , че е другият ми интернет платих си го и очаквам всичко да е нормално. Продължава служителката да човърка из компа и ми казва , че имам още нещо неплатено , а аз освен този интернер през живота си никога не съм имал договорни отношения с Виваком. От там се почна едно звънене по знайни и незнайни оператори и успях да изнамеря номера на който аз \"дължа\" 81лв. Позвъних на този номер и отсреща ми казах , че знаят за тези си задължения номера се ползвал от 3 години и винаги когато си го плащат си казват тяхното име. В момента обикалям от офис на офис и търся начин да оправя този проблем , но естествено само като чуят за това и служителите губят всякакви правомощия. Някой знае ли какъв е реда на действие в такива ситуации ??????? Мерси предварително
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: Stanislav Simeonov в Юни 07, 2011, 11:21:43 am
Здравейте! Ето и моят проблем с тези.... не знам как да ги нарека. Миналата седмица исках да си прекарам домашен интернет. В подписването на договора пише, че услугата ще се извърши до 48 часа. Вече изтече 1 седмица и нищо. Мога ли да го осъдя за това си своеволие. А и служителката им беше доста невъзпитана и дори ми затвори телефона :) Какво мога да направя според Вас? Моля, някой ако е компетентен по този въпрос да ми пише на  мейл tafcho@abv.bg BLAGODARQ
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: Martin Bryant в Септември 07, 2011, 09:47:48 pm
Прочетох всички коментари и не намерих нищо подобно на моя случай. В началото на едногодишния ми договор нямах никакви оплаквания...досега. Бях в Гърция за 1 седмица без активиран роуминг. Преди да замина си проверих сметката - 14 лева. След като се върнах пак - 14 лева. Малко след като си проверих сметката получих СМС в който пише, че кредитният ми лимит е превишен. Проверих си сметката - 78 лева! Моля ви посъветвайте ме какво да направя!
Благодаря предварително!
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: BeTaTesTeR в Септември 11, 2011, 01:29:46 pm
По какво разбра, че нямаш активиран роуминг?
Като начало виж си във фактурата какво потребление имаш и откъде идва тази сума.
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: Георги Чобанов в Октомври 26, 2011, 11:12:23 pm
Виваком мами възрастни свои клиенти с т.нар.сделка от разтояние.Обаждат се по телефона на възрастния човек,който,естествено не е наясно с тяхната система на измами, и впоследствие се оказва с нов срочен договор.Както се случи с мой близък-85 годищен старец.Обадили са му се и му казали,че ще му дадат часовник ако плаща такси една година.Не му изпращат писмен договор,както са задължени според тяхните Условия за сделка от разтояние.(Че,защо ли?Кой старец ще има силите да се занимава с тях!?)Опитват се да му връчат \"подаръка\" чрез куриерска фирма \"Еконт\",заради който е \"пожелал\" да сключи договора.Той отказва!Въпреки това се оказва,че безрочния до този момент договор за домашния телефонен пост,вече е срочен.
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: Maia Yorgova в Декември 11, 2011, 10:59:34 am
Здравейте, аз също станах жертва на наглостта на Виваком. Преди една година сключих договор за предоставяне на интернет услуга, като исках да ми предоставят свободно IP за видеонаблюдение. Служителите ми предложиха да взема тяхна камера, за която да плащам 5 лв. месечен наем. Оказа се обаче, че камерата не работи, не може да се осъществи постоянна връзка между сайтът им за наблюдение и камерата. Въпреки че в сайтът им пише, че при повреда камерата се замена с нова ме накараха да я оставя за ремонт, като за този период продължавах да си плащам наема. След многократни обаждания на тел. 123 и посещения в офисите им преминах на друг план, като вече плащах 55 лв. за интернет, но с IP, въпреки това продължавам да си плащам за камерата, която не работи. За съжаление обаче проблемите ми не свършиха дотук. Наложи ми се да сменя адреса на магазина, за който беше сключен договорът за интернет, подадох заявление за промяна на адреса на 24 август 2011 г. Беше ми опрделена дата на 03. септември, техници обаче не се появиха да свържат кабелите за интернет. Последваха стотици тел. обаждания, молби, заплахи, разговори, ефект никакъв.  Отговорът беше, че имат технически проблеми и не знаят кога ще дойдат до адреса. След дъглги настоявания пет пъти ми беше определян ден за свързване, но така и никой не се появяваше. До ден днешен-11.12.2011 г. няма прекаран интернет на новия адрес от Виваком, въпреки това обаче редовно получавам фактури за дължима сума. Два пъти подавам жалби до централата им. На първта жалба ми беше отговоено, че на 13. 10 аз съм се отказала от преместването на интернета на новия адрес. Това е безогледна наглост от тяхна страна. Отидох до офиса им и подадох нова жалба, в която обясних, че не съм се отказвала от услугата и служителите пуснаха нова заявка за час за посещение. Резултат никакъв. Напротив отговорът на втората ми жалба отново е , че съм отказала услугата на 13.10. При разговор със служител на Виваком ми беше казано, че съм се отказала на 26.10, а аз вече останах втрещена. Платих си дължимите суми от 200 лв. за периода, в който нямам интернет, защото ще попадна в списъците на съдия-изпълнител, но не искам да оставя нещата така. Не искам да плащам за нещо, което не съм ползвала по вина на Виваком, дори съм претърпяла и загуби, защото интернетът е за служебно ползване. Не искам да се подиграват с мен по този нагъл начин. Забележете в Общите им правила пише, че до 10 дни интернет услугата трябва да бъде преместена на нови адрес. До ден днешен тази услуга не  е предоставена, но аз си плащам, защото живвеем в държавата на абсурдите.
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: mikile в Декември 11, 2011, 02:01:11 pm
Глобализация,много свързани фирми,аутсорсинг(корпоративни кражби),купища подизпълнители при пълно безхаберие и липсата на елементарен контрол от държавата води до такъв резултат за съжаление.
Виваком са единствено продажби на услуги и единственото нещо,което ги интересува е да те обвържат с договор и от този момент нататък може да се приеме,че не ги интересуваш.
123-е Кул център някъде в провинцията,техническата подръжка се извършва от множество фирми подизпълнители,като Алкател-Лусент и редица други по-малки и неизвестни в който персонал се набира от кол и въже и от всякакви малцинствените групи.
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: vasil atanasov в Декември 11, 2011, 04:23:34 pm
zakypix  defekten lap top ot magazin zora  predi 14 dena  i neiskat da go smeniat kavo da prava
Титла: \"Качествен\" Интернет от Виваком
Публикувано от: Genady Milev в Декември 26, 2011, 07:42:31 pm
Здравейте!
Пиша и желая да изкажа искреното си възмущение от сервизните услуги на vivacom.Ползвам услугата на vivacom (по точно те са ми Интернет доставчик)Модема блокира тотално(изгаснаха всички светлини ,това поне доказа ,че китайските им модеми издържат не-повече от 1-2 месеца)Заявката ми бе приета с любезен глас \"Проблема ако не може да се реши дистанционно след 5дни ще ви изпратим техник.-К`ви сте вие бе? - Е, как? Ние сме седемте самурая! - Е, що сте само двама? - Ми нема хора братле!
Титла: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: ilian dinev в Януари 09, 2012, 03:55:52 pm
В началото на м.декември подадох молба в офиса на vivacom в гр.Ямбол на ул. „Търговска „ за да закрия ползвания от мен пакет „трио”,като си запазя мобилния телефон.Както ми бе обещано в едномесечен срок ще ми спрат стационатрния телефон и ползваният интернет.На 05.01.2012 сутринта моб.телефона ми бе спрян.Обадих се тел.123 и ми бе заявено , че поради преминаване на от един тарифен план на друг телефона ми ще бъде спрян и в рамките на 48 часа ще бъде пуснат.На 06.01.2012 отново молих операторите за по-бързо пускане на телефона,отговорено ми бе че се работи по въпроса.Отидох до офиса на vivacom там служителката провери в компютъра и ми каза,че картата ми е закрита без да съм искал това в молбата си, т.е. някой от операторите е допуснал грешка при закриване на vivacom trio.Отново следваха разговори с тел.123, всички вежливи и отзивчиви, но и до днес 09.01.2012 г. аз телефон нямам.
Работата ми е свързана с ползването на телефон и за хората с които работя мене ме няма.Налага се да си купувам друга карта,да уведомявам партньори,близки и приятели за да продължавам нормално работата си,а това са похарчени пари и пропуснати пари.
Титла: \"Качествен\" Интернет от Виваком
Публикувано от: Zdravko Mihov в Февруари 10, 2012, 02:17:47 pm
Такива са от БТК,аз моя ADSL още се радвам, чак камък ми падна от тялото като успях да го разкарам.

Лошото е, че другите оператори не са по-различни. Когато отидеш като нов клиент при тях винаги гледат да те прилапат като нов клиент, а като минат 6 месеца, 9 месеца или най-много 1 година и започват да ти правят въртели, или скоростта ще ти падне, или ще започне да спира. Имам чувството, че това нарочно го правят само и само за да те разкарат. А БТК правят едни тяхни много мръсни номера, ако ти остават 9 месеца от договора, тогава ти влошават качеството на интернета, така че за нищо не можеш да го ползваш и трябва да плащаш още 9 месеца, макар че реално нямаш никаквъв интернет, защото след 9 мес. ти изтича договора да речем.
Титла: Проблем с Виваком
Публикувано от: r.mazrek в Януари 20, 2013, 04:58:07 pm
Нямам интернет от  1 седмица, звъня им всеки ден от сряда насам и само ме лъжат, че ще пратят екип, но никой не идва. До момента нямам никакъв сигнал към кабела. Какво да правя кажете!
Титла: Re: Проблем с Виваком
Публикувано от: egotseva в Януари 21, 2013, 09:45:00 am
Здравейте,
Би трябвало да има някаква причина. Ако вината е във тях - вероятно имате право на компенсация. Прочетете си договора, който сте подписал.
Титла: Re: Проблем с Виваком
Публикувано от: Boogy в Януари 22, 2013, 11:17:25 am
Има и още нещо:
не се подлъгвайте да подписвате срочни договори, защото именно срочните договори са основната причина за такова третиране на клиентите!
Ако знаят, че от следващия месец можете да се прехвърлите към друг доставчик, нямаше да ви размотават така.
Сега те са силните, защото знаят, че ако се откажете, ще трябва да си платите всички такси до края на договора. Защо да се напрягат и да се грижат за вас?
Титла: Re: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: Михаил Дончев в Юли 25, 2014, 09:48:33 pm
Виваком имат и много сериозен проблем с гаранционната поддръжка на телефоните,който продават.На практика поне за апаратите SONY Xperia нямат никакъв сервиз протакат обслужването,не спазват сроковете и в крайна сметка се оказва,че апаратите закупени от тях са без абсолютно никаква гаранционна поддръжка!!!Друг немаловажен проблем е сключване на услуга през 123,оказва се,че отказ след известно време на ползване не може по същия лесен начин през 123 и започва едно малко ходене по-мъките.Впечатлението ми е много усилия за привличане на клиенти,колосални средства инвестирани в реклама и същевременно голям недостиг на персонал с много грубо и неуважително отношение към настоящите клиенти на компанията приемани като неотменима даденост.Пълно незачитане на законите и цялостно пренебрегване на ЗЗП.
Титла: Re: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: Cruella Devill в Септември 11, 2014, 02:30:41 pm
Нека ви разкажа моя случай...и такааааааа.....
Здравейте.
От близо месец /скоро ще станат 2/ водя война с Виваком. Комуникацията вече ни е на ниво Комисии и Омбудсман, но от много места получавам съвети за юридическа консултация. Ще се опитам да представя казуса накратко:

На 14. 06. 2014 година сключихме договор за доставка на услуга Vivacom Duo: Internet + TV, на адрес в кв. Гоце Делчев, София. Месец по – късно сменихме местожителството си и заявихме промяна на адреса. Беше ми отговорено, че на адреса, на който живея в момента - а именно в кв. Кръстова вада, София, няма оптично трасе и услугата няма да ми бъде предоставена. Служители на Виваком любезно ми предоставиха линк, на който мога да направя справка за покритието на услугата. Уверявам Ви – разгледах я детайлно. На картата, публикувана в сайта на въпросната компания, ясно се вижда, че улицата, на която живея е оцветена в червено, което поради липсата на легенда тълкувам като наличие на оптично трасе. Т.е. – необходимо е да бъде свързана само сградата.  След напълно безсмислена комуникация с отдел Обслужване на клиенти на Виваком и категоричен отказ да се ангажират със срокове, направихме компромис и се съгласихме на временен вариант Internet Slim + TV. Държа да отбележа, че този вариант не беше предложен от Vivacom, а от нас като опция. Също така държа да отбележа, че не сме преставали да заплащаме дължимите такси, въпреки, категоричното нежелание на Vivacom да достави услуга.
След подписване на заявлението за промяна на услугата, бе уточнено, че в понеделник, 25. 08. 2014 година, в 14 часа  екип ще дойде на адреса, уточнен от нас в Заявление с входящ номер 14_43961_21.08.2014. В понеделник, 25. 08. 2014 година, в 14 часа осигурих меприсъствието си на посочения адрес. След 30 мин чакане се обадихме на тел 123 да попитаме защо все още няма екип, който да достави услугата. Беше ни отговорено, че в системата е записана дата 26. 08. 2014 година. Уточнихме нов час – 17 часа, който /държа да отбележа/, че отново беше свързан с преждевременно напускане на работното ни място. На 26. 08. 2014 година  в 17 часа отново нямаше екип на посочения адрес. След като опитахме да се свържем с Виваком по телефона, се наложи да отида на място в най – близкия офис на  Vivacom. Оказа се, че техническият екип е изпратен на стария адрес. След като се уточни, че е допусната поредна грешка на 26. 08. 2014 и екип няма да дойде, поеха ангажимент да се обадят по телефона на 27. 08. 2014 и да уточним детайлите и възможностите за ново посещение от техници. Предварителния интервал от време, за който говорихме беше 14 – 15.30 часа. Към 13 часа обаждане не получаваме. Опитите ни да се свържем с кол – центъра на Виваком са неуспешни. А в офисите не дават тази информация. След над 30 мин изчакване за свързване с оператор, бяхме известени, че технически екип няма да ни посети отново днес, поради „вътрешен технически проблем“.  Бих искала да отбележа, че всички тези уговорки са свързани с инвестиране на време от наша страна и излизане от работа, което в един момент би ни коствало работното място. В последствие се оказа, че от Виваком /тази така прехвалена компания/ нямат възможност да ни доставят какъвто и да е интернет. В същото време и не предлагат решение на проблема. Най - нагло отговарят с копи - пейст на почти всекидневните ни писма с "няма техническа възможност", "неползването на услуга не ви освобождава от задължението да я плащате", "при прекратяване на договор дължите неустойка в размер на всички оставащи такси до изтичане на договора" - които в конкретния случай възлизат на около 300- 350 лв. Говоря непрекъснато за Общите правила, които не ни бяха предоставени за запознаване при подписването на договора.
В заявление, подадено на 21. 08. 2014 година в офис на Виваком, намиращ се в Парадайз център, гр. София, помолихме в документ да бъде отразена промяната в адреса ни. Искането ни се базира на факта, че в Договора има точка, касаеща личните данни и там е описан стария ни адрес. Взехме предвид и факта, че Виваком си запазва правото да разпространява информация, свързана с нас на трети страни. Няколко пъти изразихме категоричното си желание новите данни да бъдат отразени в документ, но от Виваком ни отказаха без да се мотивират. Да не говорим, че е изключително некоректно от страна на Виваком да вписва данни за собствеността на имоти, без да изиска документи, удостоверяващи ги. Всеки път, когато се опитвам да разговарям с тях, те ми отговарят с - Ползвайте услугата на стария адрес. Наистина вече се чудя на какъв точно език да им обясня, че няма как да го направя, след като НЕ ЖИВЕЯ вече там. Накрая им заявих, че след като услугата се обвързва с адреса, не с конкретен човек....да си търсят парите от настоящия обитател на апартамента!
Вече съм се обърнала към КЗП, КРС и Омбудсмана на РБългария. Честно казано, единственото ми желание в момента е да се разделим с въпросната компания без неустойки и за двете страни. Дори няма да подхващам въпроса за подвеждащите им реклами. Някъде да видяхте, че оптичния Интернет се предлага в не повече от 9 града, при това те не са със 100% покритие? Аз не! Да не говорим, че служители в офис ми казаха - А....не гледайте картата....в крайна сметка ние не сме ви молили да идвате при нас.
Бих била много благодарна, ако някой сподели жокер за излизане от ситуацията.
Титла: Re: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: Мария Шуманова в Септември 11, 2014, 05:35:08 pm
В точка 4.1. От общите условия за вашия пакет пише, че при установяване на технически причини за невъзможност за предоставяне на някой от елементите на услугата се прекратява договора без да се дължи неустойка. За повече информация ето и линк към общите условия: https://www.vivacom.bg/web/files/richeditor/terms/uslovija-za-polzvane-na-paket-vivacom-duo-net-tv-s-vkluchena-televizionna-usluga-i-dostyp-do-internet-251-bg-BG.pdf 
Титла: Re: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: Мария Шуманова в Септември 11, 2014, 06:01:16 pm
Но пък от друга страна в Общите условия за телевизия и интернет в точка 7.2 пише че при промяна на адрес и прекратяване на договора се дължи неустойка ето линк: https://www.vivacom.bg/web/files/richeditor/terms/obshti-uslovija-ou-za-predostavjane-na-uslugata-vivacom-tv-v-sila-do-29-03-2012-g-236-bg-BG.pdf
Титла: Re: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: Cruella Devill в Септември 12, 2014, 11:53:40 am
Добрата новина е следната:
"КЗП иска от БТК да отстрани неравноправни клаузи
Комисията за защита на потребителите откри неравноправни клаузи в Общите условия за предоставяне на услугата БТК ADSL.Въведените уговорки предоставят на телекома изключителното право да тълкува клаузите на договора, задължават потребителя при неизпълнение на неговите задължения да заплати необосновано висока неустойка или позволяват на търговеца да се освободи от задълженията си по договора по своя преценка.
Една от неравноправните клаузи в общите условия гласи, че „БТК се ангажира да отстрани всякакви неизправности ... във възможно най-кратък срок.Така разписана, тя предоставя възможност на търговеца да разтегля неопределено дълго във времето изпълнението на своя ангажимент да премахне възникналия проблем. „БТК” АД следва да посочи краен срок, в който се ангажира да отстрани всякакви неизправности и повреди, възникнали при предоставянето на услугата БТК ADSL.

Друга уговорка на телекома задължава клиентите му при неизпълнение на тяхно задължение да заплатят необосновано висока неутойка, независимо от основанието, на което потребителят отказва да ползва или заплаща предоставяната услуга. Текстът гласи, че „.....потребителят може да прекрати предоставянето науслугата БТК ADSL преди изтичането на първоначалния уговорен срок, като заплаща на БТК месечните абонаменти до изтичане на съответния срок.
С две други клаузи в общите условия на договора се изключва възможността потребителят да прекрати сключения договор при пълно или частично неизпълнение на договорното задължение от страна на БТК АД. В същото време доставчикът има право на това. Ако потребителят забави плащането с десет дни, операторът преустановява доставката на услугата, при това без да уведоми клиента си. В този смисъл клаузите са неравноправни, тъй като позволяват на търговеца да се освободи от задълженията си по договора по своя преценка, като същата възможност не е предоставена на потребителя.
Общите условия за предоставяне на услугата БТК ADSL не предвиждат право на клиента да получи обезщетение за неизпълнение на договора от страна на фирмата на стойност, равна на тази, която той й дължи при неизпълнение на свое задължение.
Освен това те налагат на потребителя да заплаща точно предвидените месечни вноски /дори и под формата на неустойка/, независимо от това дали „БТК” АД доставя услуга с качество, отговарящо на договорените условия.
Експертите на КЗП са изготвили писмо до „БТК” АД с препоръки да бъдат отстранени визираните неравноправните клаузи. В писмото се съдържа и задължение телекома да уведоми по подходящ начин потребителите за направените промени и да изпрати до контролния орган официален писмен отговор по какъв начин е уведомил клиентите си за направените промени. Фирмата ще трябва да предостави на КЗП коригираните договори в рамките на седмица."

КЗП реагира изключително бързо на 2-те жалби, които подадохме. По техни думи - становището е изпратено към мобилните оператори и се изчаква техния отговор. В случай, че откажат - ще се подаде колективен иск към ВАС, като шансовете са доста големи. Е, това ще бъде свързано с доста време за разглеждане, обжалване и прочее, но все пак....В случай, че ВАС разпореди, всички абонати, които са платили такъв вид неустойки, ще имат правото да си ги изискат и мобилните оператори ще бъдат задължени да им ги възстановят. От КЗП изразиха готовност и решителност да се борят до последно!
Знам, че търсенето на права е свързано с изключително много ресурси и нерви, но все пак.....ако 8 от 10 потребители покажат, че не са овце - нещата ще се променят! Аз лично смятам, до решаване на казуса да плащам в жълти стотинки по 1 и 2 таксите, които се изискват от мен! А в случай, че ми направят проблем - да си говорим на тема - Защо Виваком отказва легални български пари!

Реално погледнато - аз нямам против да продължа да използвам услугата. Има против да плащам за нещо, което не получавам! Да не говорим, че Виваком си запазват правото да споделят лична информация, която пишат в договорите си с трети страни, в това число и с кредитни институции и това да влияе на кредитния ви статус. И не виждам, при тези положения, след като аз любезно съм ги уведомила, че има промяна...и категорично НЕ съм съгласна така записаните данни в договора /които са били отчасти актуални при сключване на договора/ да бъдат разпространявани.
И още нещо - Прави ли ви впечатление, че в договорите няма мокри печати и ни карат да се подписваме на нещо като скенер? Това прави подписът ви незащитен и увеличава възможността да бъде използван неправомерно!
Титла: Re: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
Публикувано от: Cruella Devill в Септември 12, 2014, 01:01:12 pm
Но пък от друга страна в Общите условия за телевизия и интернет в точка 7.2 пише че при промяна на адрес и прекратяване на договора се дължи неустойка ето линк: https://www.vivacom.bg/web/files/richeditor/terms/obshti-uslovija-ou-za-predostavjane-na-uslugata-vivacom-tv-v-sila-do-29-03-2012-g-236-bg-BG.pdf

При подписване на договора, ние изрично попитахме дали ще има проблем, тъй като ни предстоеше местене, но все още не бяхме уточнили къде. Категорично казаха - "Ама никакъв проблем няма". Това едно на ръка,но си мисля...след като договора важи за адрес, то за неговото подписване би трябвало да изискват документ за собственост...или най - малкото да си търсят парите от настоящия наемател на жилището....Малоумно е да изискваш от абонатите си да съобразяват местоживеенето си с обхвата на услугата, която "предоставяш"....и в същото време да твърдиш, че "на фокус е клиентът".....