Активни Потребители

Услуги => Комуникации => Темата е започната от: freezingskull в Декември 11, 2010, 05:04:29 pm

Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: freezingskull в Декември 11, 2010, 05:04:29 pm
Здравейте, разгледах първите 3-4 страници с теми и това, което ми направи впечатление е, че най-много оплаквания има с/у мобилните оператори. Тази година и аз си изпатих от Виваком, защото рпеподписаха домашния телефон и интернета за още 1 година, но успях да го преглътна и продължих да плащам месечните такси. Обаче нещото, което преля чашата беше смяната на системата на Мтел и пълната гавра от страна на мобилния оператор към клиентите. Не стига че проявихме разбиране към оператора, за това, че нямахме достъп изцяло до информационни услуги, но и фактурите закъсянваха. Но всичко това пак щеше да бъде преглътнато, ако не беше факта, че когато най-накрая получаваме фактурите, те са сбъркани и надписани. Има хиляди потребители, които са сигурни в коректността на операторите и не знаят, че са им сбъркани сметките и плащат повече в полза на операторите. НАГЛОСТТА на Мтел не спира до тук, ами клиентите трябва ПЪРВО: да платим завишената сметка, за да не ни спрят телефона, ВТОРО: отговорност на клиентите е да подадат молба за преразглеждане на фактурата, а не на оператора, който я е объркал, и ТРЕТО, чак след няколко месеца(защото им е бавна системата) като обработят молбата ще върнат надчислената сума. Аз НЕ мога да ТЪРПЯ повече това безобразие, за това организирам ПРОТЕСТ против мобилните оператори. Повече информация може да получите на http://www.facebook.com/pages/Protiv-prepodpisvaneto-na-dogovorite-i-nadpisvaneto-na-smetkite/124324917631052 . На сайта може да намерите  и пълния отговор на Омбудсмана на България във връзка с запитването ми за проблемите с мобилните оператори.  Публикувам част от становището:
 В тази връзка омбудсманът извърши задълбочена проверка, която констатира, че проблемите са свързани основно с:
- неиздаване периодично на месечни фактури;
- не се дават справки и на информационната линия относно дължимите суми;
- дори и при получен sms за изготвена фактура плащането се оказва
невъзможно, поради блокирала система;
- не се извършва в срок услугата преносимост на номер от и в мрежата
на М-Тел;
- не се извършват и допълнителните услуги, предлагани към договорите;
- завишени сметки;
- отказ на оператора за прекратяване на договори, поради системно
нарушение на основните си задължения и др.


Надявам се темата ми да не бъде изтрита, защото именно тук протестът може да набере достатъчно популярност и да се направи нещо по въпроса.
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: severfen в Декември 12, 2010, 07:59:55 am
Браво. Пожелавам ти успех с начинанието.
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: freezingskull в Януари 05, 2011, 04:38:40 pm
има промяна на линка: http://www.facebook.com/event.php?eid=174918862546188
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: humty11 в Януари 10, 2011, 03:12:56 pm
Тук видях нещо много смешно. http://www.facebook.com/event.php?eid=174918862546188#!/pages/Pisna-mi-vsicki-da-skimtat-kolko-gadni-sa-M-tel/176993529007097
то си е така.
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: mipopov в Януари 13, 2011, 07:10:31 pm
Моля изпратете това до всички участници във вашите групи и приятели във фейсбук, скайп, ICQ и т.н, защото медиите упорито отказват да защитят хората и пазят рекламодателите си:
http://www.facebook.com/event.php?eid=174918862546188

(заедно с този текст/copy/past/, за да го изпратят и те)
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: ninany в Януари 16, 2011, 09:34:50 am
Каква беше тази платформа, та да не я оправиха? Вчера получих хартиени фактури за м. октомври и ноември, сметките вече са платени, разбира се, но неотдавна-преди няколко дни, тъй като излязоха 3 една след друга-на 22 декември, 26 декември и 7 януари. Забелязах, че съм платила абонаментна такса, на която никога не съм била, естествено по-висока. Свързах се с Мтел  оператор, чаках половин час да ме прехвърлят от оператор на оператор. Направиха проверка и ми се обадиха да се извинят. Сега имам депозит в Мтел.
 ;-) А ако не бях получила хартиена фактура? За месец септември съм платила също висока сметка, но там е недоказуемо-имам високо потребление на мобилен интернет и не зная как да докажа, че не съм ползвала. При много мои познати има грешки, така че, следете си фактурите, сметките и потреблението, ако услугата е достъпна, разбира се!
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: gecheto в Януари 16, 2011, 05:58:41 pm
Здравейте!
Имам проблем с Глобул, преди да пиша потърсих във форума, но не намерих потребители, които да говорят за същия проблем, а съм сигурен, че има и други.
Накратко: подписах едногодишен договор за интернет, който не работи. Писах жалба и отговора (след 1 месец) беше кратък: подписал сте, плащайте сега! Аз не искам да пекъсвам договора, искам интернет, искам да ми го оправят да работи и да не плащам за времето когато не е работил. Обаче те знаят, че не могат да го оправят, защото интернета на глобул работи само в големите градове, а аз живея в малко село. В договора се казва, че интернета може да се ползва по 3G мрежата, а там където няма такава и по 2G мрежата, което не вярно, не може да се ползва в 2G мрежата.
Търся потребители със същия проблем, хора, които не живеят в големите градове и са били излъгани от рекламите и условията в договора на Глобул.
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: mipopov в Януари 16, 2011, 08:02:01 pm
Отиди на протеста и там със сигурност ще намериш!
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: BeTaTesTeR в Януари 16, 2011, 08:51:29 pm
Оф писна ми да обяснявам за тоя интернет.Оператора не ви гарантира,че ще можете да използвате интернета където живеете или където на вас ви се иска.Трябвало е да проверите това преди да сключите договор.Ако не можете да го ползвате там където живеете ще можете да го ползвате в някой голям град или където има по-добро покритие.В договора ви не е записан точен адрес където се гарантира,че ще можете да го ползвате.Освен това клетките обслужват с приоритет разговорите и ако клетката е натоварена може да не остане ресурс за интернет.Въобще скоростта е силно променлива в зависимост от натоварването и не може да се гарантира никаква скорост,просто такава е технологията.
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: mipopov в Януари 17, 2011, 12:18:48 pm
Днес от 12 часа в Пресклуб - София - прес, Инициативният комитет на \"ПРОТЕСТ - 20 ЯНУАРИ\", ще изнесе цялата ИСТИНА за \"робовладелското\" поведение на телекомите в България.
http://www.facebook.com/event.php?eid=174918862546188
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: ivaylo.stanchev в Януари 17, 2011, 03:18:42 pm
BeTa

Като си купуваш карта за гр. транспорт за цялата градска мрежа очакваш ли тя да важи само за трамвай №5? Излъгали си го човека. Може да не е Глобул. Може да е продавачът на услугата, но са го излъгали.
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: Lady M в Януари 19, 2011, 05:23:35 pm
Здравейте, кога ще бъде този протест?
И ние получихме двойно по-голяма сметка от предишния месец .Тези хора са полудели, но няма да се разберем така.
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: mipopov в Януари 19, 2011, 07:28:29 pm
20 януари 2011 г. · 10:00 - 13:00

--------------------------------------------------------------------------------
 
Място Сборен пункт пред храм-паметник \"Александър Невски\"


Колко линка има по горе? Чети внимателно преди да питаш!
http://www.facebook.com/event.php?eid=174918862546188
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: mipopov в Януари 22, 2011, 08:22:27 pm
Следващия протест е на 20-и февруари.
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: *Mariya* в Февруари 10, 2011, 11:38:14 am
http://www.btv.bg/bg/news/ikonomika-biznes/u-nas/story/1162135294-Telekomite_mahat_klauzite_za_avtomatichno_podnovyavane_na_dogovorite_do_mesets.html/

Аз мисля първо да отида в тази приемна която ще работи в сградата на КЗП и там лице в лице да питам защо и как ми е сгрешена фактурата...
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: Roko в Февруари 10, 2011, 03:04:38 pm
И аз да кажа нещо хубаво за нашите мобилни и домашни любимци :)  Глобул милите гърчета не се налапаха, та искат още 2 месеца да пооскубят като за последно златните кокошчици сиреч нас, преди да спрат канчето с автоматичното преподписване ... А за Виваком квото и да кажа се ще е малко... Не ми е толкова богат речника, че да опиша с думи това което правят... Опитват се да хитреят на дребно, но се получава нещо гротескно... Г-да, що за безумие беше това и кой малоумник измисли дистанционните договори по телефона???? Интересно ми е спите ли нощем добре г-да, или нямате никви огризения, че окрадахте пенсионерите с т.нар. \"дистанционна търговия?\" Явно си спите много добре и сте с абсолютно чиста съвест, понеже никой не смее да ви осъди за безчинствата напоследък... Станахте толкова безочливо нагли, че чак си позволихте да практикувате очевадно престъпни и подсъдни деяния! Толкова ли е прост българина, че да го баламосвате по такъв плиткоумен начин? Или чисто и просто използвате, че пенсионерите не чуват добре и не могат да отидат до офисите да вдигнат скандали? Колко лицемерно, предлагате да отпадне автоматичното подновяване, но почва ерата на дистанционото такова, с изнудвания по телефона и записани разговори! КРС и КЗП трябва да ви накаже за престъпната и цинична практика и да компенсирате всички изгорели хорица, които без да знаят са се сдобили с нови д-ри за още 2 годинки...
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: Stanka в Февруари 10, 2011, 03:35:54 pm
Дано след вчерашната среща с КЗП и КРС да им се свият малко перките, че много ги бяха наперили ... Широко им беше около вратлетата на всички ама сега май ще им се затегне примката... На мен ми е чудно Глобул откъде извадиха тая наглост и безочие та да искат още 2 месеца срок за да превключат на икономичен режим без автоматично преподписване, искат още 2 месеца да ни поощавят та да имат джобни за Великден :)  А Вивакомчетата хитреят на дребно с тия дистанционни договори! Кой търговски гений измисли това чудо на маркетинговата мисъл, дистанционен договор по телефона? Чудно ми е как се сключва той, пак ли по телефона? Не ви ли е нужен подпис или вече може и без него да минете? Нали веднъж вече ни имате подписа на предишния договор, кво ше стане ако просто го копирате и в новия договор... Никой нема да разбере... Станахте толкова нагли, че чак прибягнахте до подсъдни деяния! Тъй като явно политиците и всички регулатични органи няма да ви накажат адекватно за престъпленията спрямо нас, ние ще ви накажем като масово се откажем от вашите услуги... Ще ви видим тогава!
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: BeTaTesTeR в Февруари 10, 2011, 08:41:18 pm
Нали се сещате, че дори и да се отменят клаузите за автоматично преподписване, това ще важи само за договорите сключени след определена дата, а тези които са подписали вече договор с автоматично подновяване ще продължава да им се подновява договора автоматично.А относно дистанционната търговия сърдете се на депутатите които са гласували този закон, операторите не са виновни, като има възможност защо да не я ползват.По този начин преди време даваха по bTV измамници които теглиха кредити само с лични данни и подтвърждение по телефона.
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: Veselin в Февруари 11, 2011, 09:34:28 am
Топ 5 луди гении на България. Стартът даден! Изпращайте предложения. :)
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: freezingskull в Февруари 13, 2011, 09:24:46 am
BeTaTesTeR , ако промените се въведат в закона з аелектроните съобщения в правото има възможност да се определи задна датаи да важи за всички договори. Друга възможност е да се приложи за всичк идоговори, за това операторите казаха че искали технчиеско време няколко месеца да го направя. Аз лично ще съм много доволен дори и след 3-4 месеца да се премахне преподписването и ще знам, че от това да отстояваш правята си и да правиш протести има смисъл. Относно дистанционното подписване на договори, силно се съмнявам ВИВАКОМ, които го правят, и МТЕЛ, които вече го подготвиха, да спазват закона, защото когато звънят и рпедлагат безпалтен подарък телефон не споменават договора, който върви с тях... А за депутатите и закона, няма смисъл да им се сърдим, ами крайно време е, когато някой закон не ни харесва и е в ущърб на гражданите да огласим и заявим недоволството си за да го премахнат.

Последните месеци успяхме да качим темата за проблемите на хората от интернет в медиите. На 20-ти февруари пред народния театър Иван Вазов от 11 часа е вторият протест:

Какво целим?
@ отмяна на неравноправните клаузи в договорите;
@ отмяна на робското автоматично преподписване;
@ отмяна на чудовищните неустойки в договорите;
@ отмяна на §22 при смяната на мобилния оператор;
@ отмяна на порочното \"спамене\" денем и нощем;
@отмяна на заблуждаващата реклама;


На протест 20 февруари:
@ ще чуеш това, което други не смеят да кажат на глас;
@ ще присъстваш на церемонията по раздаването на българските \"Оскари\". Приз \"ПЪЛЕН ПАМПЕРС\"с номинации:
1.За пълно безхаберие - Председатетелят на КРС
2.За платформа \"по-близо до клиента\" - Мтел
3.За малтретиран клиент - Виваком
4.За \"Ни лук ял, ни лук мирисал\" – Глобул

http://www.mediafire.com/?9p1bucrohyzoy3q
http://www.facebook.com/pages/Protest-Da-sprem-proizvola-na-telekomite-v-Blgaria/127888060612250
Титла: Протест срещу мобилните оператори
Публикувано от: BISTRA в Февруари 13, 2011, 10:28:39 am
ОТНОСНО: ГЛОБУЛ-ДОГОВОР ОБЩИ УСЛОВИЯ - КРЕДИТЕН ЛИМИТ???????????????- Е НЯМА ТАКОВА НЕЩО

СЪГЛАСНО ЧЛ.2 ОТ ОБЩИТЕ УСВОВИЯ, УСЛУГИТЕ СЕ ПРЕДОСТАВЯТ ВЪЗ ОСНОВА НА ИНДИВИДУАЛЕН ДОГОВОР. - ТАКА, ЗНАЧИ В МОЯ ДОГОВОР ПИШЕ:
ЦЕНОВИ УСЛОВИЯ.
СИМ КАРТАТА, ОПИСАНА ПО-ГОРЕ, ЩЕ БЪДЕ ПОЛЗВАНА ПРИ ПОСОЧЕНИТЕ ЦЕНОВИ УСЛОВИЯ НА ИЗБРАНАТА АБОНАМЕНТНА ПРОГРАМА, КАКТО СЛЕДВА:
--------------------------------
КРЕДИТЕН ЛИМИТ:50 ЛВ.
2. В ЧЛ.2, ПИШЕ ТАКА: ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ СА НЕРАЗДЕЛНА ЧАСТ ОТ ИНДИВИДУАЛНИЯ ДОГОВОР МЕЖДУ ГЛОБУЛ И ПОТРЕБИТЕЛИТЕ И ИМАТ ЗАДЪЛЖИТЕЛНА СИЛА ЗА ТЯХ, ОСВЕН АКО НЕ Е ИЗРИЧНО УГОВОРЕНО ДРУГО В ИНДИВИДУАЛНИЯ ДОГОВОР. - Е ПО ТОЯ ПОВОД- В МОЯ ИНДИВИДУАЛЕН ДОГОВОР ПИШЕ- КРЕДИТЕН ЛИМИТ ИЗРИЧНО УГОВОРЕН 50ЛВ!!!!!!!!!
ПО-НАТАТЪК ИМА ГЛАВА 6. КРЕДИТЕН ЛИМИТ
ГЛОБУЛ ДОГОВАРЯ ИНДИВИДУАЛНО ЛИМИТ И АКТУАЛИЗИРА ПЕРИОДИЧНО ЛИМИТ, ИЗЦЯЛО ЕДНОСТРАННО, БЕЗ ДА Е НЕОБХОДИМО УВЕДОМЯВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ, А ПЪК ПОТРЕБИТЕЛЯ Е ДЛЪЖЕН ДА СИ ПЛАЩА ВСИЧКО ЗНАЕЛ НЕЗНАЕЛ - ЧЛ. 35.
Е КАК ЩЕ ЗНАЕ ВСЪЩНОСТ КОГА ПЕРИОДИЧНО МУ СЕ ПРОМЕНЯ- ПРЕДИ ДЕСЕТ ДНИ- ПРИМЕРНО 50ЛВ, СЛЕД ДВА ДНИ- 80ЛВ, СЛЕД ОЩЕ ТРИ ДНИ - 200ЛВ.
СЪЩО ТАКА- КЪДЕ СА ОПИСАЛИ В ДОГОВОРА ИЛИ ПЪК ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ, КАКВО Е ТОВА КРЕДИТЕН ЛИМИТ, КАКВО СЕ ВКЛЮЧВА В НЕГО- ЦЯЛОТО ЗАДЪЛЖЕНИЕ, С ТАКСА МЕСЕЧНА, С ДДС, С ЛИЗИНГОВИ ВНОСКИ?
И ИЗОБЩО МОЕТО МНЕНИЕ Е СЛЕДНОТО: ХЕМ ИМАМ ЛИМИТ, ХЕМ НЯМАМ, ХЕМ Е 50ЛВ, ХЕМ МОЖЕ ДА Е ВСИЧКО ДРУГО, ХЕМ НЕ ТРЯБВА ДА МИ КАЗВАТ А И АЗ НЕ ТРЯБВА И ДА ЗНАМ.
ХЕМ В ИНДИВИДУАЛНИЯ ДОГОВОР ИЗРИЧНО ПИШЕ 50ЛВ, ХЕМ НЕ Е?
ЕМИ ТОВА АКО НЕ СА АБСУРДИ В ТИЯ ДОГОВОРИ, КАКВО СА??????????
УСПОРВАМ ТАКЪВ ДОГОВОР, В КОЙТО ОПИСАНИТЕ ФИНАНСОВИ УСЛОВИЯ НЕ СЕ СПАЗВАТ, МАКАР ЧЕ ИЗРИЧНО СА УПОМЕНАТИ, А СЕ ПРИЛАГАТ ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ, КЪДЕТО ИМАШ НЯКАКЪВ ЛИМИТ, НО ТОЙ Е НЯКАКВА ИМАГИНЕРНА ВЕЛИЧИНА, КОЯТО САМО В ГЛОБУЛ СИ Я ЗНАЯТ И ПРОМЕНЯТ ,КОГАТО СИ ИСКАТ!
АЗ ГОВОРЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ПРИ ОПРЕДЕЛЕНИ УСЛОВИЯ, НИКОЙ НЕ ГОВОРИ ЗА ПЛАЩАНЕ ИЛИ НЕ!!!!!!!
А И ОСВЕН ТОВА ОПЕРАТОРА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ИНТЕРЕСУВА ЕДИНСТВЕНО ОТ СВОЕТО УДОБСТВО, А И ОТ ТОВА ДАЛИ СЪЗДАВА УДОБСТВО НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА НЕГОВАТА УСЛУГА!
И защо отказва да приеме заявление лично от абоната за намаляване на кредитния лимит - не е ли логично, че ако абоната сам заяви до какъв лимит ще ползва услугите, съответно и в Глобул да има по-малко некоректни платци- с какво по-точно се затрудняват в Глобул при желание от страна на потребителя да се намалява кредитния лимит??????? Защо, както отговарят от там, било възможно само увеличаване???????? Е те по-добре ли ще ми определят платежоспособността от мен???? Аз бих желала да правя такъв разход за разговори, какъвто аз преценявам.