Активни Потребители

Техника => Фотоапарати => Темата е започната от: kraassi1 в Януари 16, 2011, 06:33:05 pm

Титла: Моля, за съвет!
Публикувано от: kraassi1 в Януари 16, 2011, 06:33:05 pm
Здравейте!
Фотоапаратът ми се прецака в гаранция и бих искал някой да ми даде съвет, какво точно трябва да направя
за да не ме прецакат от магазина.Доколкото разбрах рекламацията се вписва в някъкъв регистър.Ами ако в магазина нямат такъв регистър или ми откажат да го впишат??? И издават ли някъкъв документ,че са получили дефектната стока? И как евентуално трябва да докажа,че вината за повредата не е в мен,понеже
преди време стана точно това.Имах един ГСМ, който спря да работи и ме изкараха че съм го бил изтървал и
не ми признаха гаранцията.Предварително благодаря на всеки,който помогне!
Титла: Моля, за съвет!
Публикувано от: Вечно съм Няващсе в Януари 17, 2011, 07:57:00 pm
Естествено ще искат да изкарат, че си го изтървал или намокрил (и в 50 - 70 % от случаите са прави ! :))

Важно е да се запише оплакването в рекламационния регистър с ДАТА И ВИД НА ОПЛАКВАНЕТО. Ако нямат книга или правят свободни вариации на тема ,,дата,, и ,,оплакване,,  веднага се обадете в КЗПП - там напоследък се научиха, какви изисквания има към т.н. ,,Книга,, и веднага ще се отзоват.

Добре е , ако получите в ръката нещо черно на бяло - обикновено се казва ,,сервизен приемен протокол,, или подобно. Може да е дори ,,квитанция,, или ,,разписка,, , но с ДАТА и ВИДА НА ОПЛАКВАНЕТО !!!
Титла: Моля, за съвет!
Публикувано от: Georgi Ivanov в Декември 11, 2011, 05:30:21 pm
Здравейте, бихте ли ми препоръчали фирма или магазин, от където да си купя добър компютър, без да ме лъжат и без да съжалявам после???