Активни Потребители

Услуги => Интернет и телевизия => Темата е започната от: pif в Януари 21, 2011, 02:24:23 pm

Титла: ИНТЕРНЕТ ОТ ГЛОБУЛ- ИЗМАМА. Няма никакъв интернет.
Публикувано от: pif в Януари 21, 2011, 02:24:23 pm
Трябва да се направи нещо, за да спрат да се гаврят с народа всички мобилни оператори. И аз си изпатих от лъжливите приказки на служителите на Глобул. Сключих доковор за скорост от 1000МБ. Още първият ден от ползването получих смс;че съм използвала целият лимит и скоростта ми ще бъде намалена на 128 kbps.След още около 10 минути скороста падна на 10-15 kbps. Най-гадното е ,че остана така. Няма никаква промяна да се увеличи скороста,напротив има моменти през деня пада още /2-3 kbps/. Това е ужасно. Какъв е този интернет- ТОВА ИЗОБЩО НЕ Е ИНТЕРНЕТ.Може ли да седиш и да чакаш по 10-15 минути /по някога и повече/ да ти се зареди една страница. Колко време ти трябва за да си свършиш работата? За това ли плащаме? Това е някакъв кошмар, за който ни карат да плащаме.Не може да продължава така.Искам да преустановя договорът си ,защото не отговаря на условията , и нарушителят е самият Глобул. Нека всички институции направят необходимото за да можем да се отказваме от договорите си щом не сме доволни от услугите им.Но без такива неустоики от 200лв.Глобул трябва да ми прати на мен неустойка,че си хабя нервите с техните продукти / а това е вредно за една бременна жена/.
Титла: ИНТЕРНЕТ ОТ ГЛОБУЛ- ИЗМАМА. Няма никакъв интернет.
Публикувано от: compaq87 в Януари 22, 2011, 01:29:42 am
Ами едва ли ще успееш да си прекратиш договора, тъй като ако го прочетеш ще видиш, че там никъде не се обещава скорост 1000МБ, пише до 1000Мб. Това означава, че може и да ги стигнеш, може и с 20-30кб да си караш. Просто са те подвели. Имам познати който са с такъв мобилен интернет само че от мтел и са горе долу доволни. В твоя случай те съветвам все пак си виж силата на сигнала, и много ще ти помогне ако си сложиш GoogleChrome.
Титла: ИНТЕРНЕТ ОТ ГЛОБУЛ- ИЗМАМА. Няма никакъв интернет.
Публикувано от: dalaver3 в Януари 29, 2011, 03:28:57 pm
Четете внимателно, преди да пишете и да подписвате договори !!!
А такава скорост от 1000 МБ при мобилен нет няма, това е обем на трафика, които е на максимална скорост в зависимост от обхвата (3G, GPRS и т.н.) и след достигане на трафика от 1000 МБ започват да ти го намаляват.
От всякъде погледнато това си е поредната зарибявка от глобул, които ловят шарани :(
А този нет става само за чатене и преглед на новини, вестници и т.н.
Титла: Re и другите мамят...
Публикувано от: Вили Финков в Март 31, 2013, 01:23:23 am
Аз   съм   един  от  потърпевшите   на    тази   високотехнологична    услуга-безплатни  разговори  в   Скайп   със   смартфон,която  се  оказа ,  че  не може у  нас   за  сега  поне    да  бъде  безплатна.   Безплатни   бяха само настройката   ми   за  достъп   към   Скайп с точка  в    домашната   ни   "Вифай"-мрежа. Оказа   се  , че   въпреки   всичко  Виваком   са  ми    начислили   сметка  от  над   200  лева за  пренос на   данни?!... Въпреки  , че   не   съм,   заявявал    никога  от  тях    мобилен  интернет,не   съм  подписвал,   такъв   договор... Проблемът   е  , че  това   се   случи  2  пъти   в   рамките на  тази 1   седмица.Раговорите   ми  с  оперататорите  на 123  нямаха  никаква   стойност,след  като   веднъж ги  предупредих   да   ме  изключат  от  мобилния   си  интернет и им  платих   60  лева   ,за  да  пуснат  телефона ми ... Още   по   странно   е   че  по   времето  на  първото   прекъсване  на    теелефона и   сега   в  месца ,докато    ще  разгледат  жалбата ми     моят   смартрфон   има  достъп   в   интернет,получаван  от   домашната  ни   ":вифай"  точка. Пита  се   какво  е   било   участието  на  Виваком,за  което  те  са  ме  таксували   211  лв +  ДДС!?...Излиза  , че   това  просто  е   1  клопка и   възможност   да   ни  начисляват     "дебели"   сметки...По - интересното   е ,  че  и  сега,когато ми  е  спрян   телефонът  , аз  продължавам  да   имам  Скайп в  режим  "вифай".   Яснои  е, че   не  ми  е  нужен   техният   мобилен интернет   и  само   така  нямам    сметка.Сметката  ми   расте ,  ако   съм  редовен   абонат?!...Ето   ви пример   за "мечешка  услуга"! Обвиняват  ме,че   аз   съм  бил   длъжен   с   настройките  на  телефона   си  да  изключа  от  техния   мобилен  интернет,а това  правило  го  няма   никъде   в   договора  ни...
Титла: Re: Re и другите мамят...
Публикувано от: Вили Финков в Март 31, 2013, 01:32:27 am
Аз   съм   един  от  потърпевшите   на    тази   високотехнологична    услуга-безплатни  разговори  в   Скайп   със   смартфон,която  се  оказа ,  че  не може у  нас   за  сега  поне    да  бъде  безплатна.   Безплатни   бяха само настройката   ми   за  достъп   към   Скайп с точка  в    домашната   ни   "Вифай"-мрежа. Оказа   се  , че   въпреки   всичко  Виваком   са  ми    начислили   сметка  от  над   200  лева за  пренос на   данни?!... Въпреки  , че   не   съм,   заявявал    никога  от  тях    мобилен  интернет,не   съм  подписвал,   такъв   договор... Проблемът   е  , че  това   се   случи  2  пъти   в   рамките на  тази 1   седмица.Раговорите   ми  с  оперататорите  на 123  нямаха  никаква   стойност,след  като   веднъж ги  предупредих   да   ме  изключат  от  мобилния   си  интернет и им  платих   60  лева   ,за  да  пуснат  все  пак телефона ми ... Още   по   странно   е,   че  по   времето  на  първото   прекъсване  на    теелефона и   сега   в  месеца ,докато    ще  разгледат  жалбата(колко   са   експедитивни   само?!) ,    моят   смартрфон   и   в момента има  достъп   в   интернет,получаван  от   домашната  ни   ":вифай"  точка. Пита  се   какво  е   било   участието  на  Виваком,за  което  те  са  ме  таксували   211  лв +  ДДС!?...Излиза  , че   това  просто  е   1  клопка и   възможност   да   ни  начисляват     "дебели"   сметки...По - интересното   е ,  че  и  сега,когато ми  е  спрян   телефонът  , аз  продължавам  да   имам  Скайп в  режим  "вифай".   Ясно  е, че   не  ми  е  нужен   техният (не)  мобилен интернет   и  само   така  нямам  допълнителна   сметка.Сметката  ми   расте , само  когато   съм  редовен   абонат  но  без  мобиленм  интернет?!...Ето   ви пример   за "мечешка  услуга"! Обвиняват  ме,че   аз   съм  бил   длъжен   с   настройките  на  телефона   си  да  изключа  от  техния   мобилен  интернет,а това  правило  го  няма   никъде   в   договора  ни...
Титла: Re: ИНТЕРНЕТ ОТ ГЛОБУЛ- ИЗМАМА. Няма никакъв интернет.
Публикувано от: Alexander в Април 05, 2013, 05:54:28 pm
Май, май, като чета в този форум и насам натам в интернет , се оказва, че операторите вече масово активират мобилен интернет без да питат потребителите. Вярно е че повечето от нас ползваме мобилен интернет и така или иначе бихме си го активирали, ама в такива ситуации като тази която описва човека преди мен е много неприятно.
Аз при следващия договор, който подписвам с мобилен оператор, задължително това ще е едно от нещата, които изрично ще попитам