Активни Потребители

Архив => Други => Темата е започната от: allanon04 в Ноември 08, 2007, 06:49:15 pm

Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: allanon04 в Ноември 08, 2007, 06:49:15 pm
Здравейте,
Така се случи, че купих спешно мобилен телефон Sony-Ericson от магазин на GERMANOS.
Апарата дефектира след 3-4 месеца.

В момента положението е такова, че клавиатурата на телефона понякога работа, а понякога не.
Телефона се разходи 3 пъти до сервиза им в София:

1-ви път - Върнаха го защото бил работел ок и нямал проблеми.
2-ри път- Сменена клавиатура, за което даже не ми дадоха протокол
3-ти път - Този път му сменили версията на software-а.

Проблема е, че това се проточи почти 2 месеца.
Наистина не знам какво да правя и те се държат ужасно нагло, лъжат ме в очите и т.н.
Ако някои има съвет какво може да се направи?

Благодаря на всички за помощта :)
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: петър в Ноември 08, 2007, 09:45:10 pm
Здравейте,закупих си GSM-LG KE970
от магазин GERMANOS , след разглеждане на телефона останових следният дефект на телефона той е ,че много слабо звъни когато се пусне песен mp3 трябва да си го нося телефона на ухото за да чуя ако някой ме търси.Занесох го във магазина оставих го за ремонт. Днес ми се обадиха,че телефона ми е готов да дойда да си го взема от магазина, отидох до магазина управителката ми даде телефона и ми каза,че е готов вече преисталирали са софтуера и е готов пуснах го да чуя как звъни но уви пак същият проблем второ стъклото на телефона беше надрано исках да сменя телефона за друг но тя ми отговори,че от нея не зависи даде ми телефона на сервиза обадих се и там ми казаха,че винаги с тях си измиват ръцете.
все пак това е телефон за 500 лева искам да ми заменят телефона със друг а не да ме обеждават,че mp3 по принцип си свири слабо.
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: петър в Ноември 08, 2007, 09:51:29 pm
нова телевизия му е майката поне да види народа на кой да се доверява мошенници на всякаде
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: emine в Декември 04, 2007, 10:32:59 pm
Аз също съм страшно недоволна от германос.Взех си телефон nokia n73, след месец почна да дав  дефекти.Казаха ми че до 10 дена ще ми се оабадят,минаха се 10 дена никакви ги няма,отидох да проверя какво става и те викат че телефона още го няма и че до 30 дена ако не го донесат от сервиза ще ми дадат нов/както и пише в договора/ минаха 30 дена те отново не ми се обадиха ,аз отново отидох при тях и те казаха че пускат молба за подмяна на телефона с нов и че до 3 дена ще ми се обадят да ми кажат е извинявайте ама от умрел писмо не се чака.Минаха 5 дена аз отново отидох и те почнаха да се оправдават ,понеже декември имали много поръчки за телефони,правели ревизии и им е било забранено да се дават телефони ,а щом са се забавили начи щели да го подменят ама на 07.01.08 и аз пощурях като чух.А процедурата е такава: На 24.10.07 взимат тел за сервиз. и на 24.11.07 трябваше да пуснат молбата и до 3 дена да ми се даде нов телефон! НО поенеже са мошеници долни само ме разиграват!НИКОГА НЕ СИ ВЗИМАЙТЕ ТЕЛЕФОН ОТ ГЕРМАНОС!
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: Ирина Марудина в Декември 06, 2007, 01:06:49 pm
Искайте си парите - според Закона за защита на потребителите ако ви задържат стоката за ремонт над 30 дни, можете да развалите договора. Консултирайте се на телефон 0700 111 22 - КОмисия за защита на потребителите, 1 имп. от цялата страна.
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: Илина в Декември 06, 2007, 02:46:05 pm
Купих си телефон SE W580i от Германос, но първата партида която са доставили има фабричен дефект много бързо се пука клавиатурата съответно и моята http://tehnozona.bg/?mod=news&article=843  . Аз го занесох за ремонт и ми казаха че до 1 месец трябва да ми го върнат поправен. Питането ми е: след изтичането на този срок ако не ми го върнат оправен(поради липсата на части, т.е. клавиатура) какви са ми правата, може ли да си искам друг телефон???  Проблема бил, че телефона е нов модел и нямали части, а като им го оставях казаха че от София са им се обаждали и са ги уведомили за проблема. На въпроса ми защо като звъня и никой не ми казва какво става с този телефон, ми отговориха, че можели на всеки 5 мин да ми звънят и да ми казват че няма части. Т.е. сега аз трябва да си чакам да мине срока и после какво????

НИКОГА НЕ СИ ВЗИМАЙТЕ ТЕЛЕФОН ОТ ГЕРМАНОС!
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: Ирина Марудина в Декември 06, 2007, 03:59:46 pm
Още при първия дефект може да искате смяна и да настоявате, че не желаете ремонт. Дали ще се съгласи - е, казано е, че избора е ваш, ама ако е икономически необосновано може да откаже.
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: Илина в Декември 06, 2007, 04:37:56 pm
Нямях право, защото беше минало повече от 3 дена (само тогава можело да заменят апарата)
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: elenaaleks в Декември 06, 2007, 06:12:59 pm
Илина: Срокът не е вече 3 дни, а две години от покупката.
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: Ирина Марудина в Декември 07, 2007, 09:50:09 am
elenaaleks е прав - срокът стана 2 години през лятото на 2006-та, когато Закона за защита на потребителите бе променен. Така че искайте смяна!
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: Илина в Януари 02, 2008, 01:07:16 am
Здравейте, след като ми върнаха телефона на 22.12.2007 от ремонт (вече сменена клавиатура) днес 1.01.2008 вече е със същия проблем ОТНОВО СПУКАНА КЛАВИАТУРА, т.е. НОВАТА.... Въпросът ми е аз пак ли трябва да си го занеса в Германос, те пак да ме бавят 30дни и след 10 дена аз пак да им го връщам???? И така до кога??? Имате ли някаква идея? Незнам защо въобще си купих телефон, който ще седи повече време в сервиза на Германос отколкото аз да го ползвам???
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: Илина в Януари 02, 2008, 01:09:10 am
И още един въпрос ако искам смяна на телефона, то пак същия модел ли ще ми дадат??? Защото аз вече не искам такъв - с проблемна клавиатура :(
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: elenaaleks в Януари 03, 2008, 09:24:03 pm
Ако не искате същия модел, поискайте си парите обратно.
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: Deisy в Януари 31, 2008, 01:23:09 pm
Здравейте ,
имам проблем с нов телефон закупен от ГЕРМАНОС , дефектен който не работи от първата минута на закупуването . Опитах да го заредя , но телефона постоянно се изключва и изписва батерията е изтощена , изобщо не моге да се зареди и в момента  в който се махне зарядното ,телефона се изключва . От Германос ми казаха 4е до 3 дни се заменя , аз същият ден се обадих по телефона да съобщя, сменяха батериата и докато беше пълна батериа - телефона работеше половин ден , в момента в който падна батерята телефона не може да се включи и не се зарежда. Първо становище от сервиза - софтуерен ъпдеит . Втори път пращтан на сервиз - сменена батерия, и отново не се включва и зарежда след като се изтощи батериата . От 06.01.2008 до днес 31.01.2008 не съм ползвала телефона , постоянно ми повтарят  че не може да се замени за нов , т.е купувам си нов телефон и след като не работи и е дефектен , аз да забравя ли за него .Как се процедира в такъв случай?
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: elenaaleks в Януари 31, 2008, 04:48:18 pm
Подайте писмена жалба до Германос с която да поискате да ви заменят телефона. Изпратете и копие до КЗП.
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: dazi в Февруари 02, 2008, 01:09:18 am
Здравейте,нашия проблем е със закупен фотоапарат Олимпус за 500лв, от Германос!
След 3 седмици работа , апарата даде дефект-изписва, че капачето е отворено и блокира! Работи когато си иска! На няколко пъти описваме дефекта, защото когато им го покажем взема, че се включва и така се протакат нещата. Накрая склониха в Германос  и го пратиха в сервиз. Върнаха ни го и след  30 минути пак старата песен.  Казаха,че оправили някакви връзки.
Какво да правим? Пак ли да пращаме фотоапарата в София, в сервиз или да почваме войната-и каква е процедурата за начало?  Най-лошото е, че е на лизинг и плащаме месечно пари на вятъра!
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: ravel в Февруари 08, 2008, 12:46:09 pm
... И аз си патя от МР3 плейър, закупен от ГЕРМАНОС - Смолян! На вторият ден отказа да работи и ми обещаха, че ще го подменят! Почна се едно звънене, питане, увъртане, докато не им определих срок за да го подменят (все пак са Германос, а не някой махленски магазин.....) Работя във вестник и знам правата си като потребител - ще ги изчакам днес и ако не стане, знам какво да направя... Така че, съветвам всички, НЕ СИ ТРАЙТЕ, а давайте да докараме това общество до по-добри условия!!!!!
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: Grande в Февруари 13, 2008, 05:49:44 pm
Струва ми се, че всичко дето е негодно от Гърция ни го мъкнат тук! Германос изнуди една възрастна двойка да подпишат поредния договор с Глобул за 100 мин при положение, че хората вече си имаха такава услуга. Да го дадяли на някой техен роднина...
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: snej в Февруари 13, 2008, 11:43:49 pm
Zdraveite,slu4aino popadnah v tozi sait i sam adski razo4arovana ot ne6tata v Bg i otno6tenieto na vsi4ki kam potrepitelite.V momenta jiveia v UK i iskam samo da spodelia kak stoi polojenieto s garanzionnia srok i pravoto ni kato potrebiteli.PO4ti navsiakade 90% ot magazinite imat return polisy-do 2 sedmizi ili 28dena ima6 palnoto pravo da varne6 zakupenata stoka i da iska6 obratno parite si ili da ia zameniat i zabelejete  BEZ NIKOI DA TE PITA ZA6TO ISKA6 DA GO NAPRAVI6!Az v na4aloto daje mi be6e pritesneno kak da varna ne6to koeto ne mi stava ili ne mi haresva 5 dni sled kato sam go kupila naprimer a to se okazva 4e jenata daje ne ia interisuva za6to i nai-u4tivo mi predlaga parite obratno.E i v tova otno6tenie BG ima mn mn mnogo o6te da se u4i.Stava mi mn bolno kato vijdam otno6tenieto kam potrebitelia v skupata ni Bulgaria.ZAbravih samo da otbeleja 4e garanzionia srok zadaljitelno e otbeliazan za kasovata belejka i nai vajnoto koeto se iska ot teb kato potrebitel e samo da ia zapazi6 i razbirase da se varne6 o6te vednaj do magazina dori i na 27mia den ot pokupkata  i pak 6te ti opredlojat zamiana s nova stoka ili pari...
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: Georgi Zhekov в Май 24, 2009, 03:13:45 pm
Здравейте,
Аз също направих грешката да си закупя телефон от магазин на Германос, ползвах го 4 дни и той дефектира. Вече 31 дни е в сервиза им и до този момент никой не ми се е обадил, че е отремонтиран. Преди седмица, когато попитах дали е готов една от служителките на магазина беше така \"любезна\" да ми каже да си закупя нов. Предишният телефон който закупих от германос също спря да работи, стоя 30 дни в сервиза и ми беше върнат с дефект причинен от самия сервиз.
От досега прочетените теми разбрах как да процедирам, но имам въпрос: НЯМА ЛИ ИНСТИТУЦИЯ В БЪЛГАИЯ, КОЯТО ДА НАЛОЖИ САНКЦИИ НА ФИРМА ГЕРМАНОС СЛЕД КАТО ОТ ТАЗИ ФИРМА МАСОВО СЕ ПРЕДЛАГАТ НЕКАЧЕСТВЕНИ СТОКИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПОТРЕБИТЕЛ ?
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: Cambodja в Май 25, 2009, 10:14:14 am
Институция има, ефективен закон не :)
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: genito в Ноември 24, 2009, 07:55:27 pm
И аз имам проблем с покупка от Германос. Закупих си mp3 . Беше в понеделник, на другия понеделник я върнах за рекламация в магазина в моя град. Беше подарък за сестра ми. Няма да описвам колко е разочарована задето още не е дошла от сервиз......
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: hari36 в Декември 26, 2009, 05:05:12 pm
Здравейте,имам същия проблем като kod.Купих си нокия 6120 и 5 месеца преди да изтече гаранцията изведнъж отказа да включи.Занесох го на Германос и разбира се проблема е това че е мокрен при условие че това не е вярно.Изгубиха клиент от моя страна а и доста покрай мен,а бях добър клиент докато копувах.НЕ КОПУВАЙТЕ ОТ ТЯХ.
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: ludnica18 в Януари 24, 2010, 01:30:28 pm
ГЕРМАНОС (в добра комбинация с ПЛЕСИО) продават телефоните си без никакво намерение за сервиз. За всички, които мислят, че комисията за защита на потребителя върши работа - лъжат се. Комисията се намеси при поредния случай за сервиз от 40 дни и нищо не направи - предложиха на човека да заведе дело и да се оправя. Така че забравете за помощ различна от съд.
Титла: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
Публикувано от: DENON в Януари 25, 2010, 09:06:21 pm
ГЕРМАНОС - как звучи само........, а  ??!!!?  Човек неволно прави асоциация с нещо свързано с Германия, нещо немско, качествено демек...... ;–)   ДА НО НЕ уважаеми потребители. Тази \"фирма\" би трябвало да се нарича  \"ПРОТИВАРУС ГНУСОС РОМЕОС ПЕДЕРАСОС и БАНДИТОС\" ООД или поне \"МАЛЯКАС де АЛЪШ-ВЕРИШОС\" Ltd.  Да-а-а.