Активни Потребители

Храни => Ресторанти, вериги за бързо хранене, магазини и търговски вериги => Супермаркети и търговски вериги => Темата е започната от: Пецата в Ноември 21, 2006, 05:30:35 pm

Титла: Проблеми с Ритони
Публикувано от: Пецата в Ноември 21, 2006, 05:30:35 pm
Възмутен съм от обслужването на мазазин Ритони в гр. Бургас. Закупих абсорбатор от магазина им, който се оказа не подходящ за нуждите ми( несъответсвие с размерите). При връщането му в магазина още на същия ден и съотвенно замяна с друг, който се оказа по евтин, ми отказаха разликата в цените м/у двата в размер на 120 лв. Предлагаха ми да закупия нещо за разликата, защото неможели да ми върнат парите. Как може да си купя нещо от което нямам нужда и то точно от техния магазин. Все пак клиента е този, който избира кога, къде и какво да си купува. Докога наглите мазазинери ще търгуват по правила измислини от самите тях.
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: Nina в Ноември 21, 2006, 05:41:45 pm
Подкрепям мнението напълно. Тези там са големи мошеници. Първо, че продават най-скъпата техника в града, а също и това че имат некоректно обслужване. При закупуване на дефектно от магазина им DVD ми бе отказано да бъде заменено, а бе взето за поправка и си го получих след два месеца. За какво плащаш тогава а стоката, която си платил не е при теб в наличност, а и когато е дефектна не е ли по-правилно да ти бъде заменена стоката, а не да ти я задържат два месеца???
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: deni в Ноември 21, 2006, 05:45:20 pm
не се научиха, че клиента винаги има право  по този начин всички мои познати повече няма да бъдет ваши клиенти
\"Ритони\" , при тази бедна държава вие трябва да се радвате на всеки клиент влязъл в магазина ви е не да няма
възможност да си  купи това,което му е най-подходящо за неговата \"огромна\" кухня
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: Ирина Марудина в Ноември 21, 2006, 05:51:33 pm
Какво ще рече \"несъответствие с размерите\" - че размерите на абсорбатора не отговарят на описаните в спецификацията му ли?
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: Пецата в Ноември 21, 2006, 05:55:51 pm
\" Несъответствие с размерите\" всмисъл оказа се че шкафа на който би трябвало да го монтирам е по малък и затова ми бе необходим по малък, като габаритни размети от първоначално закупения.
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: Ирина Марудина в Ноември 21, 2006, 06:03:14 pm
Честно казано при това положение според мен търговецът не заслужава подобно отношение - все пак никой не го задължава да ти съдейства поради факта, че ти си направил грешна преценка. Освен ако самият търговец не предлага някакъв тип \"money back guarantee\" - каквато аз в България никъде не съм срещала.

Както виждам той е проявил добрата воля да направи замяна без да е задължен - така че смятам, че е редно да приемеш условията му без да се ядосваш щом той ти влиза в положение.
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: by_pass в Януари 10, 2007, 08:02:04 pm
Бравос на Изида!!! Много добре го каза! А иначе и Аз не мога да разбера \"Как може да си купиш нещо което не ти трябва изобщо,незавосимо от кой магазин\",а и накрая да искаш да ти върнат паричките защото Ти си недостатъяно разумен и грамотен за да вземеш метърчето и да измериш дали ще станат работите!

Добре,че тия хора не са си купили някой ВИБРАТОР щото тогава.......... направо не ми се мисли!
:)
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: drill в Януари 13, 2007, 03:16:44 pm
Подкрепям Изида.  Според закона за защита на потребителите \"несъответствие с размера\" съществува само тогава, когато на спецификацията на уреда са отбелязани различни от реалните му размери. В случая с абсорбатора не са били длъжни да върнат продукта, нито да го заменят.
А по отношение на ДВД-то с дефекта: според закона ти можеш да настояваш да ти заменят двд-то или да ти го ремонтират на техни разноски. Пак същия този закон казва, че ремонта трябва да бъде извършен от търговеца за негова сметка в срок не по-голям от 1 месец.
Чудя се обаче защо никъде в закона не се споменава какво прави търговеца, ако уреда се е повредил заради неправилна експлоатация. В закона не пише че клиента възстановява разноските на уреда по ремонта му или доставката на уреда до сервиза, където установяват как е възникнала повредата.
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: BaiZmei в Февруари 08, 2007, 10:23:44 am
По въпроса за неправилната експлоатация - във всяка гаранционна карта има условя, при които гаранцията е в сила. Тези условия и на мен не винаги ми харесват, но в някои случаи пазят търговеца от недобросъвестни и супер неграмотни потребители.
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: Montsegur в Февруари 09, 2007, 04:36:22 pm
Баш да е най-скъпият не мога да се съглася,2 пъти подред се убеждавам че цените са им добри : колонки Креатив на стойност 189лв в Ритони се срещат на 219 в Технополис,при по-малките търговци цената бе около 200 лв.Скоро оглеждах и за климатик и се убедих че техните цени малко бият тези на конкуретните големи магазини.За обслужването инак търпят забележки,не може да съм отишъл с паричките у джеба и да чакам каката да се наговори за да ми обърне внимание и евентуално да ме предразположи към продукт.

Инак това за метъра си е доста вярно,ако можеш да си позволиш излишни парички нема грижи,но щом повдигаш темата,то метъра е задължителен.Друг е въпроса защо търговеца ти е предложил нещо което не ти върши работа-в случаят въпросът : КАКВИ РАЗМЕРИ смятам е задължителен.

НИНА ДВД-то в Ритони ли е?Смисъл там ли е сервизът му?Повечето големи магазини са сключили договор с разни сервизчета и техният ангажимент след покупката е само до толкова че ако сервиза прецени че ремонта не е възможен-то търговеца трябва да ти възстанови продукта-дават ти друг нов-имах скоро такъв случай.П.С.: важи до изтичане на гаранцията.
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: katina в Юни 06, 2007, 01:37:34 pm
Искам и аз да изразя възмущението си дали от Ритони дали от сервизната база и аз незнам. Купихме си фурна и плот за вграждане, фурната още на втория месец издаде багажа, счупи и се ключът за програмите. Дойдоха от сервиза и понеже нямаха в наличност ключ свързаха кабелите по някакъв начин и фурната си работеше.След 6 месеца ключът благополучно пристигна от Италия. Монтираха го. След 8 месеца същия ключ отново се счупи, вече чакам 1 месец доставка от  Италия с тази разлика, че сега никой от сервиза не дойде да види за какво става въпрос. Звъня им всяка седмица, но уви никой нища не може да ми каже. Ами ако трябва да чакам още 6 месеца......Според вас аз какво трябва да направя. Друг случай, бойлер, пак от Ритони на 1 година е, терморелето изгоря. И всичкото това става в разстояние от 1 месец. Сега нямам фурна нямам и топла вода.Просто нямам думи. \"Продължавайте да купувате от Ритони.\"
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: ani4ka_81 в Юли 08, 2007, 10:42:45 pm
Миличка, не мислиш ли, че тези големи вериги магазини все пак не са производители и няма как  да знаят защо твоята фурна или бойлер са развалени? Над 90% от тези уреди се пробват преди да излязат на пазара (имам някакво познание в тази насока, затова ти го казвам). Мислиш ли, че ако беше си го купила от другаде и пак се арзвалеше, щеше да е по вина на фирмата- продавач? Защо трябва да пишете такива неща и да се оплаквате, като знаете, че фирмата все пак не може да заменя ей така на всеки всичко, при условие, че не се знае как се експлоатира. Вие с крак ли си включвате фурната? Несериозно звучи, разбирате ли? Може да се оплащете от обслужването, от липсата на коректно отношение и от безброй други неща, но да правите антиреклама на даден голям магазин точно по вашия проблем звучи несериозно. Магазина само продава. Той не произвежда това, от което сте възмутена. Капиш?
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: elenaaleks в Юли 09, 2007, 08:56:55 am
ani4ka_81: Магазинът е задължен спред закона за защита на потребителя и  гаранцията, която е сключил с купувача. Не е тяхна вината, че уредът се разваля, но е тяхна вината за лошото гаранционно обслужване. Тъй като имате някакво познание по въпроса вероятно знаете, че не потребителя се договаря с производителя относно евентуални повреди, а продавача. Пак негово задължение е да договаря компенсации, условия за връщане, замяна и т.н. на дефектирали стоки. В случая вина има продавача (магазин Ритони) за това, че не е осигурил адекватно гаранционно обслужване и потребителя има пълното право, дадено му от закона да си поиска парите обратно.
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: Inotir в Юли 11, 2007, 07:26:22 pm
Еми като сте толкова недоволни от обслужването в Риотони Бургас просто не купувайте оттам...
...отивайте в Ритони Слънчев Бряг :D
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: PEBALS в Юли 12, 2007, 11:30:47 pm
Само искам да попитам само едно....ЗАЩО ВСИЧКИ ИЗКАЗВАТЕ НЕГАТИВНОТО СИ МНЕНИЕ,ЗАЩО НЯКОЙ КОЙТО Е ОСТАНЪЛ ДОВОЛЕН НЕ Е ПИСАЛ....АМИ АЗ ЩЕ ВИ ОТГОВОРЯ ЗАЩО :) ...просто манталитетът на българинът е такъв...само да плюе за съжаление:( ,което е много жалко наистина !
Аз искам да кажа само че в никой друг магазин както в Ритони не се обеснява толкова за стоката за която си отишъл!Аз лично съм изключително доволна от обслужването и отношението на продавач-консултантите!Само ще отбележа че в Технополис ме караха да си пробвам телевизора сама ,а в Техномаркет едва ли не ми теглиха една българска....но няма да плюя ,не си заслужава!
Както някой каза ..... ЦЕНИТЕ СА ВИСОКИ....да ама не ...някои от цените за наистина по ниски в сравнение от другите магазини.
Относно сервиза !Всеки производител сключва договор със сервиза..а търговеца само е връзка между стоката и сервиза.Няма такъв закон който да задължава до 3-ят ден да се сменя уред ..това все пак е България!Уред се сменя от търговеца при представяне на констативен протокол за замяна от сервиз ,тоест при установен фабричен дефект,който съответно не е причинен по вина на купувача!

И само да отбележа....на мен лично в Ритони са ми сменяли дефектирал уред на 2-ят ден ... но искам да ви кажа едно ...много е важен подходът скъпи ми граждани1
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: Ирина Марудина в Юли 13, 2007, 10:10:48 am
Всъщност има закон, който задължава търговецът да смени стока до втората година от употребата й, ако тя спре да отговаря на договореното и клиента предпочита смяната пред ремонта. И този закон е Закона за защита на потребителите, в сила от 10.06.2006 г!

Препоръчвам ти да се запознаеш с него. Ще ти е полезен и в ролята ти на клиент като ти с случи дефектна стока, и в ролята ти на търговец - да не се чудиш защо като наговориш такива неща на един клиент той отиде в Комисията за защита на потребителите и ти хакнат глоба...

П.С. Това за 3те дни важеше до преди 10.06.2006 година.... ;) Пак повтарям - сега срока, в който стоката трябва да запази договорените си качества, е 2 години!! И търговецът не е просто посредник - той е този, който е прибрал парите ми, той е и този, който ще ми смени стоката или ще я вземе и ще ми я върне ремонтирана в 30 дневен срок (ако се забави - мога да си искам парите и това е). Аз вече не се разкарвам по сервизи.
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: Tonka в Юли 13, 2007, 03:08:40 pm
Обслужването в магазин Ритони е под всякаква критика. Не е ясно дали това е политика на фирмата или просто си наемат некадърни служители, но това е положението - отиваш там, с паричките  и с желанието да си тръгнеш с нов уред, а те така се стараят да те откажат да си купиш каквото и да било....
Иначе цените им не са много различни от цените на другите подобни магазини, има неща, които там са по- скъпи, има неща, които са по-евтини - ако става въпрос само за цени, то всеки може да се поразходи и да избере място, където цените най- много му допадат. Но за жалост със сервиза не е така. Благодаря за коментарите - сега определено няма да се доверявам на Ритони за покупките си.
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: PEBALS в Юли 13, 2007, 11:24:02 pm
Изида аз никъде не съм твърдяла че срока е по малък от 2 години!Казвам за въпросните 3 дена!
А не сте ли се замисляли че служителите не достигат?Все пак един консултант не може да обслужва няколко клиента ??!?!?!?
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: kirafte в Август 01, 2007, 06:00:01 pm
ani4ka-81 идиот ли е или произвежда същите боклуци?
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: pharaon в Август 03, 2007, 01:31:28 pm
ПЕБАЛС: Този форум е направен СПЦИАЛНО с цел СПОДЕЛЯНЕ на ПРОБЛЕМИ или НЕСПАЗВАНЕ на закона за потребителите!!! Така, че няма да чуеш хвалене, да не говорим, че еднот такова ше бъда чиста реклама. Виж във форума бг мама можеш да чуеш такива неща...
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: PEBALS в Декември 04, 2007, 10:11:02 pm
Когато трябва посещавам форум бг.мама споко ..ти не се притеснявай....
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: illi в Март 13, 2008, 04:35:05 pm
Защо обслужването в магазин \"РИТОНИ\"-Бургас не е на необходимото ниво? (куца)
 1. Неможе да има такова голямо текучество на персонал и всичко да е наред!
       - не си държат на персонала;
       - печалбата е по-важна.
 2. Част от управляващите магазина са без висше образование и нямат понятие от управлението на такива обекти.
 3. Получават се неприятни ситуаций в следствие на интриги м/у продавачите и управителите.
       - влияе в/у работата с клиента (забравя се, че той е на-важният).
   Могат да се напишат още истини, но мисля че това е достатъчно.
  Разбира се , че е от значение каква заплата вземаш, но не забравяйте, че преди всичко сме хора и после всичко останало. Много е важно отношението м/у персонала и управителя (не го подценявайте) ....
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: joro_boro в Юни 21, 2008, 08:19:08 pm
Ритони ли ....... а стига бе думи нямам.......но все пак нека и аз напиша два реда с това което ми се слу4и преди едно известно време....
Та значи реших да си купувам колонки за колата и така отивам един ден да видя как стоят нещата и дали ще намеря нещо което да ме грабне...... та отивам кадето ме интересува и чакакм около 20 минутки да дойде някои и да ме попита какво желая ,през това време разбира се аз си седя и разглеждам...... когато ми писна да чакам попитах едно от момчетата дали някои би ми помогнал а тои ми отговори че момчето което отговаря за тези неща е отишъл някаде и да го ичакам ОК след окло 15 минутки още никои нямаше........!!! е аз си тръгнах следователно се жърнах пак след 2 или 3 часа пак се въртях и чаках някои да ме обслужи докато 4 или 5 момчета от персонала седяха на един компютар и си чукаха лафчето....... !!! като се има в предвид че и аз съм работил в сверата на търговията и ако аз бях постъпил по този начин рискувам да си загубя работното място..... но както и да е ,та обслуйиха ме в краина сметка избрах си неюичко което ме задоволяваше и от гледната точка на паричките... е отивам аз на касата да си плащам вече и нали приготвил съм си точната сумичка която беше 129.99лв. е да и там ми се наложи да изчакам около 5минутки но то вече бях претръпнал и доиде касиерката в краина сметка и ми казва че дължя 148.99лв. в които случаи аз бях напълно учуден....... !!! разгледах добре кутията на артикула които бях избрал и бесхе написано със химикалка 129.99 и имаше още 4-ри етикетчета на които пишеше същата сума от 129.99лв.
при което казвам на касиерката че това е невъзможно като се има предвид че артикула ми го предлагат за 129.99 аз да платя 148.99лв. оказа се че дефакто краината цена е тази която тя ми поиска от 148.99лв. и с наи голямата си наглост ме попита дали щял съм да ги купя........!!! защото при положение че за още 10лв. щях да си взема нещо което доста по добро ,а да щях да забравя дори не ми тестваха продука като ми казаха че в момента нямали тази възможност ....... и така вече бесен излязах си от гадният магазин с отвратително обслужване качих се на колата и се озовах в Техномаркет кадето същият продукт си го взех за сумата от 129.99лв. при което и ми го тестваха и до ден днешен съм си много доволен
Успех на Ритони и на бъдещите клиенти на този магазин...... :)
ПС: тези които толкова защитават Ритони да отидат и да си купят нещо от там не за 100 ,не за 200 ами от порядъка на 2000-3000 лв. и да имат късмета тази толкова ценна стока да земе да им се развали и примерно да седи по сервизи месец,два или пък три ....... е хорица каква ли ще ви бъде тогава вашата реакция дали все още ще продължявате да бъдете техни защитници ......... :)
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: samsunait в Юли 19, 2008, 02:51:42 am
Преди ден отидох в магазин Ритони да си купя хладилник,но на сектора за хладилници нямаше желаещ продавач консултант да ме обслужи.Постоях малко ,поогледах се и видях една девойка на този сектор и я помолих да ми даде някаква информация за хладилниците,а тя се държа толкова високомерно и не учтиво.  В един момент реших  че просто въпросната девойка нямаше желание да ми продаде дадената стока.Имат и съвестни продавачи но на този сектор всички са под всякаква критика.
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: PRODAVA4 в Октомври 12, 2008, 08:00:24 pm
Това,че клиентите нямат елементарно възпитание и не са в настроение,продавачите на който и да е магазин нямат никаква вина.Повечето клиенти когато отидат в някои магазин незнаят какво си търсят,е съжеляваме ама ние продавачите неможем да решим вместо вас.Погледнете себе си и тогава набеждаваите хората.

                     КАКВОТО ПОчУКАЛО ТАКОВА СЕ ОБАДИЛО!!!
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: GODD в Октомври 12, 2008, 08:28:40 pm
Здравей Izida и вие многобройни доволни и недоволни клиенти,имам няколко въпроса към всички вас:
1 Защо като всички толкова се придържате към закона за защита на потребителите и твърдите,че го познавате перфектно,никой не е задал въпроса налагат ли се някакви санкции за сервизите (които са наети от вносителите на стоки,а не от търговците) които не спазват законните срокове и по този начин вързват ръцете на търговеца,а той от своя страна колкото и да има жлание да ви съдейства няма тази възможност?
2 Защо всеки търси вината в търговеца когато вреда му се развали,това все пак е техника,ние като хора не боледуваме ли?
3 Защо когато консултанта ви предложи по-качествена стока,с малко по-висока цена не го слушате и купувате някоя световно неизвестна марка,а след това идвате да претендирате за замяна с доплащане?
Мога да ви задавам и много други такива въпроси на които няма да можете да ми отговорите,но няма смисъл.
Лесно е да се създават закони и правила,въпроса е да се спазват и да са с еднаква тежест за всички,но уви.
И не напоследно място не забравяйте,че продавачите също са потребители като вас и също страдат от тези неуредици,така,че не дръжте се по-човешки с тях,каквото е вашето отношение към тях,такова ще е и тяхното към вас.Както вие сте наши клиенти,така и ние може да сме ваши,поставете се от другата страна и ще разберете,че не е толкова приятно дадено пренебрежително държание въпреки,че \"КЛИЕНТА ВИНАГИ ИМА ПРАВО\".
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: elenaaleks в Октомври 12, 2008, 09:43:28 pm
нека аз да отговоря:

1. Това как търговецът ще процедира със сервиза не засяка купувача по никакъв начин. В ЗЗП пише, че търговецът е този, който поема отговорност за продадената стока в срок от 2 години от датата на сключване на договора, т.е. продажбата. Това дали търговецът ще има собствен сервиз или ще сключи договор с такъв не е наш проблем. Все пак, при сключен договор, би трябвало всеки един търговец да защити бизнеса си срещу некоректност от другата страна във вид на неустойка. Но това са отношение търговец-търговец, а не клиент-търговец.
2. Защото така пише в ЗЗП. А и беше време търговците да поемат отговорност за стоките, които продават. Не да внасят евтини и нискокачествени стоки от Китай и отговорността им да свърши с пробутването им на неразбиращия клиент.
3. Защото е избор на клиента какво да купи. За някои хора 10 лева са много пари, защото заплатата им е 220. А тази стока, ако се развали и законът или търговецът го позволява, защо да не претендирам за замяна?

На продавача му се плаща да работи, т.е. да обслужва клиентите. Разликата между продавач и клиент, е че единият плаща, а на другият му плащат. Разликата е огромна. Ако вие дойдете в моя офис, аз ще ви обслужа с усмивка... е, що ние като дойдем във вашия магазин не ни обслужвате с усмивка? Не гледайте в чуждата чиния, а гледайте в собствената... ако сте любезни - повече хора ще пазаруват, по-голям оборот, по-голяма печалба- по-големи заплати. Редно е да свикнете с идеята, че работата на продавача основно е да дава информация, а не да играе ролята на чат-координатор и че хората не се държат пренебрежително, те са дошли да си купят хладилник например, и искат информация, а не да се запознават с вас.

а до PRODAVA4: нормално е да незнам какво търся. Ако аз знаех всички спецификации на всички хладилници например, няма да има нужда от продавачи нали?

Питайте... аз мога да отговоря на всеки въпрос.
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: GODD в Октомври 13, 2008, 01:18:29 pm
Скъпа  elenaaleks,ти явно въобще не си вникнала в същината на въпросите ми и при положение,че не можеш да ми отговориш,не е нужно да си губиш времето.А въобще не става въпрос за конкретния магазин а по принцип,че закона по никакъв начин не влиае върху сервизните бази,който са оторизирани (пак повтарям)от вносителя а не от търговеца,така,че дори да има 100 сервиза,съответния търговец те не са оторизирани да поправят съответната марка.А що се отнася до хората със заплата 220 лв,точно те са причина за предлагането на така наречените \"китайски боклуци\" и плюс това никаде не споменавам,че уреда се връща защото е развален,а защото клиента е размислил.Не само китайските стоки се развалят има и много маркови уреди които претърпяват ремонти,но в България е така,като се каже,че едно куче е бясно,то така и си умира,Явно както и с повечето неща,четем и виждаме само това което ни отърва!
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: elenaaleks в Октомври 13, 2008, 06:46:58 pm
A вие трябва да прочетете закона преди да се изказвате. Явно мислите, че търговците са над него. А вие ми отговорете на следния въпрос: Защо в другите страни може да съществуват точно такива закони, а в Българоя не? Отговорът е един - защото търговците не искат да го спазват, защото това им струва пари, и разчитат на потребителите да не си потърсят правата.

Да, законът не споменава сервизните бази, защото нито търговецът, нито тази база са потребители. Тук можете да направите справка със Закона за задълженията и договорите. Тези отношения нямат нищо общо с потребителя. Моля да направите разликата и да не се изказвате неподготвен.
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: pharaon в Октомври 14, 2008, 10:37:32 am
Драги ми GODD,
този закон е направен точно за да повиши стандарта и качеството на предлаганите услуги и стоки. На база конкуренция. Ако даден сервиз ви прави въртели, не спазва срокове и т.н. сменете го. Ако дадена марка оторизира сервизите и те се окажат келяви, много е просто, не търгувайте с нея. И нещатат ще се изчистят, търговците ще избират по-качествените стоки, с които да търгуват (има и китайски такива). А марките които искат да търгуват с тях ще си изчистят проблемите и ще правят по-качествени стоки, ще си избират качествени сервизи и т.н. Брандовете, които не го направят ще загинат... и стандартът ще се повиши. Както е и при нас потребителите. Никой закон не ни защитава от лошо обслужване (да не говорим, че и това, което закона го регулира не се контролира, а търговец без контрол мамата си трака), това го регулираме ние! Не веднъж ми се е случило да не стъпя в магазин, или заведение където обслужването е лошо. Или работното време не ми харесва (в редките случаи когато го сваря да работи даденият магазин не пазарувам от него, въпреки че е по близък - лоялност и подкрепа към другия който ми изпълнява изискванията), или занижен контрол по годността на стоките и т.н. Както ние можем да регулираме това така и вие търговците ще го правите. Всичко е верижно, ние вас, вие тях и нещата ще се оправят! Въпроса е какво искате, да допринесете? За джоба си и за доброто на потребителите или само и основно за джоба си? Еленаалекс ви е отговорила много добре на въпросите, така че това изказване \"и при положение,че не можеш да ми отговориш\" е не на място!!! Относно за хората с 220 лв. - точно за това говорим, ако имахте социална политика щяхте да внесете по качествени китайски стоки съответно с по малка печалба за вас, но това все пак се прави с идея да им се помогне. Нали това е номера тези със средтсвата да помогнат на тези в безизходица, но няма да ви уча на социална политика тук. Има ли желание да се помага бързо ще разберете как става, на кого и т.н.
За съжаление и държавната политика допринася за нежеланието на търговците да бъдат по-добри. Няма равенство, съответно конкуретноспособност, а се защитават интересите на определен кръг. Закоето и народа, съответно потребителите на тази страна има вина. Но ако някой ти каже убий човек и ще ти даде храна това не те уневинява. Ако си го сторил си носиш ТИ последствията, не който те е накарал (той си носи по друг параграф, тов теб не те уневинява), без значение че го правиш за да се нахраниш. Намираш си по справедлив начин да си изкараш насъщния. Т.е. ако смяташ, че държавата и потребителите тук са недостойни за теб недей се захваща с търговия. Но ако ще го правиш спазвай писаните и неписаните закони на потребителя. Започнал си при определени правила, които си приел. После нямаш право да се оплакваш. Или се отказваш от \"играта\".
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: GODD в Октомври 14, 2008, 02:25:25 pm
Здравейте отново,значи аз точно това исках да попитам,защо не понасят санкции и сервизите,защото реално погледнато те имат договорни отношения с вносителите,които ако не се бъркам също са търговци и те също би трябвало да си изпълняват законовите разпоредби,а не когато попиташ в сервиза:\'\'Какво стана с уреда ми?\"- да ти кажат,че доставчика не им осигурява части и за това не си спазват сроковете,а когато се обадиш на доставчика да ти каже:\"Нямаме внос в момента\" или най-често срещаното е \"Ако искаш ме съди,аз протокол за замяна няма да ви издам ще чакате\",мисля,че това не е правилно,точно за това исках да попитам под чия протекция са сервизите и защо вързват ръцете на потребители и търговци?Няма ли кой да ги накаже?А най-лошото е,че специално в Бургас има не повече от 5-6 сервиза,а те обслужват 50-60 марки,така,че дори и да искаш да ограничиш някои боклук,все ще остане друг за  обслужване от същите,понеже те обслужват 2 хубави марки и 8 постоянно проблемни.Благодаря за отговорите.
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: elenaaleks в Октомври 14, 2008, 02:55:47 pm
Нека пак да се опитам да изясня:

Аз си купувам хладилник. Той се разваля и аз се обръщам към търговеца. Тук свършва темата на този форум. Това какви са отношенията търговец-сервиз-вносител не са обект на внимание от страна на потребителя и форума. Ако желаете, можете да зададете въпроса в някой друг форум -напр. lex.bg или odit.info - там ще ви отговорят компетентно. Това дали има или няма части, дали се внасят или не - нас, потребителите, не ни интересува-това са бизнес отношения, които се изясняват с договори и т.н.. Вие, като потребител, няма какво да търсите в сервиза - там нито носите стоката, нито я получавате.
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: GODD в Октомври 14, 2008, 03:54:32 pm
Аз се опитах да попитам за неща които интересуват не само мен,от компетенции по всичко като вас elenaaleks не можах да разбера нищо,плюс това ти не си човека който ще дава началото или края на някоя тема,защото аман от сибирски чакали компетентни по \"всичко\".Къде има форумче гледат да са в центъра на вниманието,и когато се окаже,че не са толкова умни за колкото се мислят,започват да се заяждат с хората.Като ти чета изказванията и в другите теми,ти май си нямаш друга работа по цял ден?Освен това виждам,че със всеки закупен от теб уред имаш някакви проблеми,на такива злобни и нагли клиенти така им се пада,заради такива като вас държавата е на това положение.Дано някога и ти да имаш възможността да си от другата страна,за да разбереш къде е цялата несправедливост.С уважение към всички тук,консултирайте се най-добре със съответните органи а не с некомпетентни злобарки във форумите!
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: elenaaleks в Октомври 14, 2008, 05:38:49 pm
Айде да не се обиждаме и обвиняваме - не аз се заяждам с вас, а вие с мен - явно сте очаквали друг отговор.... Вие зададохте въпрос, който не е предмет на този форум, нито на ЗЗП. Има друг закон - Закона за Задълженията и договорите, към който трябва да се обърнете за справка. Ако вие сте търговец по смисъла на Търговския закон, тук можете да се информирате само за задълженията ви по отношение на потребителите, не и как да си уреждате и съставяте договорите, или да си избиете загубите и пропуснатите ползи. Потребителите не се интересуват от отношенията търговец-сервиз-вносител, защото те нямат никаква връзка с тях, освен с търговеца. (незнам за кой път го повтарям вече). Ако търговецът не предостави на потребителя поправен уред или не го замени в срок от 30 дни - потребителят има право да развали договора или да поиска отстъпка от цената. Това как търговецът ще го направи си е негов проблем. НИЕ, КАТО ПОТРЕБИТЕЛИ, НЕ СЕ ИНТЕРЕСУВАМЕ ОТ ТОЗИ ПРОБЛЕМ. Затова най-учтиво ви казах да се обърнете към съответните форуми, в който се дискутират теми за отношенията търговец-търговец (каквито междувпрочем са и вносителите, и сервизите).

Аз съм и от двете страни - аз съм и потребител, и търговец. Само че не се вкисвам когато някой направи рекламация относно мой продукт, нито го наричам \"сибирски чакал\".

Проява на лошо възпитание е да си правите изводи за непознат от няколко писания в някой форум, да обиждате и да лепите етикети.

Кажете в кой магазин работите/ сте управител/ собственик - мисля, че ще е полезно за всеки. който се е насочил да пазарува от вас.
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: GODD в Октомври 14, 2008, 06:10:03 pm
Благодаря ви за изказаното съдействие,извинявам се ако съм ви обидил,но аз просто зададох няколко въпроса а бях затрупан с критики,а това къде работя,то ще се разбере от доволните клиенти (да се надяваме на повече такива),но на всички е извесно,че един недоволен клиент казва на още пет свои познати,а един доволен най-много на още един,но така сме ние българите.Както и да е успешни покупки на потребителите,а на търговците успешен бизнес!
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: Ирина Марудина в Октомври 15, 2008, 11:07:27 am
Не мисля, че тук националността има значение - негативният ефект винаги е по-силен по абсолютна стойност от позитивния, човешка черта... За това очаквам от търговеца не да продава винаги перфектна стока - знам, има пропуски в технологиите, не може да се гарантира 100% безпроблемност. А да вземе веднага нещата в ръце и да ме накара да се чувствам отново добре! Т.е. ако ми замени стоката или я поправи бързо така, че да не й личи, изобщо няма да мрънкам, че се е случило. Но да започне да ми обяснява, че нищо, че съм дала пари за ново, ама ще трябва да го ремонтират над два месеца, за да дойде част от еди_къде_си ... е, няма да съм доволна естествено! И разбира се, че ще предупредя и хората около мен.
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: gergi_81 в Януари 03, 2009, 01:06:18 am
Здравейте на всички.Аз съм служител в магазин РИТОНИ и само искам да добавя,че все пак най-доброто и любезно обслужване получавате при нас.И преди да пишете глупости я само си помислете кога в техномаркет или технополис някой служител ви е поздравил или да ви е попитал дали може да помогне с нещо.Всички в РИТОНИ се стараем да угодим на клиентите си и обслужването е в пъти по-добро от другите магазини.Обаче типично тъпата българска черта пак се появява.Вие сте едно тъпо и неблагодарно стадо което иска да го тъпчат.
Благодаря ви за вниманието.
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: haralampi в Април 15, 2009, 09:49:12 pm
gergi_81 твърдиш,че сте много учтиви,любезни и предлагате най-доброто обслужване.Може и така да е но леко ме притеснява изказване от рода на цитирам:(Обаче типично тъпата българска черта пак се появява.Вие сте едно тъпо и неблагодарно стадо което иска да го тъпчат.)Стигам до извода,че след като напуснат клиентите магазина започват грозни коментари по техен адрес от страна на консултантите.Между другото да кажа че съм бивш служител на К енд Б груп(Ритони)и причината да напусна е,че фирмата разполага с изключително некомпетентен управленски персонал,нищо че си заемат длъжностите вече седма година(повечето от тях).Относно обслужването на клиентите не ми се говори,много са учтиви,но всичко е изкуствено за пред клиента.Да кажа че получават процент от продажбите и това ги прави усмихати,защото си тяхна потенциална жертва която им вдига заплатата.Относно рекламациите само потърпевшите знаят какво е отношението към тях и тогава осъзнават какво е да си жертва на Ритони.Много поздрави от мен на всички служители на К енд Б груп ООД(Магазини Ритони)
Титла: ритони
Публикувано от: sulkata в Февруари 09, 2010, 02:03:35 pm
потресен съм от държанието на управитела  на ритони  в Бургас  след като му казах ,че не е редно да хвърлят сняг на пътя и да затродняват движението
той се държа грубо  и подкрепи един от седемте работници на Ритони  ,който  говорише много нецензорно
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: sulkata в Февруари 09, 2010, 02:15:39 pm
обшина Бургас трябва да глоби магазин ритони до голямата била защото след като общината е почистила пътя работници те на ритони под раководството на техният ;упрравител;затрупваха пътя със сняг и затрудняваха движението .Същевременно убиждаха хората които им правихам заб.
Титла: мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
Публикувано от: Cambodja в Февруари 10, 2010, 07:23:50 pm
Пишете тогава на общината.