Активни Потребители

Потребителски права и съд => Рекламации => Темата е започната от: tsveti_7 в Април 18, 2008, 01:08:13 pm

Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: tsveti_7 в Април 18, 2008, 01:08:13 pm
Здравейте!!!
Искам да попитам дали в България има закон за връщане на стоката в седем дневен срок? В другите европейски страни можем да варнем стоката, а тук не съм сигурна дали е законово регламентирано...
Благодаря предварително
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Ирина Марудина в Април 18, 2008, 01:32:46 pm
Имате право на връщане в 7 дневен срок само ако не сте купили стоката от магазин, а дистанционно с поръчка по телефон, интернет и т.н.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: stani в Април 20, 2008, 10:34:11 pm
Имам следното запитване - имам ли правото на основание чл. 5 ал. 3 от ЗЗП да върна  закупена стока  в случай, че бъдат установени липси и несъответствия - между описаните характеристики на залепената лепенка с указания на български език и действителните възможности на закупената стока?
Благодаря Ви предварително!
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Ирина Марудина в Април 21, 2008, 04:48:03 pm
До колкото знам имате право на рекламация за липси и несъответствия - при което имате право на ремонт (предполагам да ви дадат липсващото) или замяна с нова стока, която вече да е окомплектована със всичко. Ако това не стане до месец - тогава имате право да си вземете парите.

Нека някой ме поправи ако греша. За по-сигурно звъннете на телефона на Комисията за защита на потребителите - 0700 111 22, 1 импулс от цялата страна.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: elba в Април 22, 2008, 04:29:54 pm
Искам някой да ми отговори каква отговорност носи търговеца за стоката в магазина си и при рекламация на такава, трябват ли някакви доказателства, освен самата негодна стока? Закупих от магазин за домашни потреби в Габрово една тенджера, на която при първото слагане на котлона с чиста вода, започнаха да стават черни петна по дъното с признаци за обелване. Магазинерката ме посрещна с категоричен отказ да ми я приеме обратно и ми заяви, че всеки може да отиде така в магазина с повредена стока и да иска да я връща, че не може да се докаже как точно е използвана тенджерата и т.н. Мойта молба беше да се обади на фирмата-доставчик и да се опита по някакъв начин да ми съдейства като посредник между  клиента и тях. Тя ми отговори да се обаждам аз. И всичко това с доста арогантен тон. Имам ли някакъв полезен ход според вас?
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: lora в Юни 28, 2008, 02:43:39 pm
Здравейте искам да попитам не са ли длъжни търговците да заменят негодната стока с нова или да върнат парите? Вчера закупих смесител за кухненска мивка ,който при монтирането течеше ,когато го върнах в магазина и поисках да го заменят с нов или да ми върнат парите ми казаха ,че той няма гаранция и това не може да стане.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: katerina в Юни 29, 2008, 07:44:44 am
Здравейте, преди три дни си купих кожена чанта, от доста скъп магазин. Забелязах , че е повредена и една тока липсва. Имам ли право да я върна, без подмяна, защото повече от този магазин нищо не бих си закупила.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: bobi12 в Юни 29, 2008, 02:25:01 pm
Здравейте,
Поръчах си \"маркови\" слънчави очила от е-магазин, на по-ниска цена от тези в търговската мрежа, обедиха ме че е от директен вносител и стоката е оргинална. Когата ги получих останових, че номера на модела изписан на рамката не отговаряше на истинския, т.е. такъв номер няма за съответния модел на тази марка и бар-кода изписан на кутията е на несъществуваща фирма (12-цифрен уж американски бар-код).
Искам да върна стоката и съответно да ми бъде възтановена сумата, като не съм употребявала стоката и не съм нарушавала цялоста на опаковките и.
В сайта на съответния е-магазин пише, че мога да върна стоката в срок до 7 работни дни.
Каква е процедурата по връщането и правата ми в този случай?
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: katerina в Юни 30, 2008, 10:59:30 pm
Привет на всички във форума!
На 26.06.2008 си купих чанта, която след два дни се оказа повредена. Но влязох в сайта за защита правата на потребителите и там разбрах, че колкото по-рано направя рекламация, по-добре.
На 30.06.2008, отидох до магазина и им дадох да разберат, че поправка на чантата  не ме устройва. Направо си поисках парите и нямах никакъв проблем. Върнаха ми сумата и съм много доволна.
Хора, търсете си правата, заради тази скапана чанта се лиших от  2 дни плаж, но си струваше. Доволна съм от себе си.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: pharaon в Юли 03, 2008, 05:30:41 pm
боби12 А ти доволен ли си от очилата? Хем искаш по-ниска цена хем да го има е ди-къде си... Принципно в 7 дневен срок можеш да върнеш всяка стока купена по интернет или телевизия, без никакво обяснение, НО все пак ги върни само ако си недоволен от качеството им.
Къде си гледал за моделите? А ако не са предназначени за европейския пазар, но някой ги е внесъл? Ест. че няма да ги намериш в европесйкия каталог, ако са предназначени за американския пазар например. Има много причини да не видиш продукта си в даден каталог, обикновено не гледаш в правилния...
Ако си хванал супер ограничена серия? Която е сезонна, събитиийна? Едно Ферари правено по поръчка няма да намериш в каталога защото е правено в ограничена серия от 5-10 бройки. Но няма да видиш върнато такова! Напротив, хората наддават за такива уникати.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Lubomir в Юли 04, 2008, 10:36:27 pm
Здравейте,

Днес закупих скъп климатик. След като платих и сделката беше уредена ме уведомиха, че ще монтират климатика едва след \"около 15 дни\"!
Искам да попитам какви са ми правата, за да получа поне лихвата на сумата за тези 15 дни, или да изискам монтирането на климатика в понеделник, например!?
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: bobi12 в Юли 22, 2008, 01:59:19 pm
pharaon в моя случай не ставаше въпрос за уникат или каквото и да е подобно, не бях доволен от очилата, а и не бяха оригинални, не съществуваше такъв номер за съответния модел (проверих в сайта на производителя). Ако нещо не е оригинално, то всеки който го продава е длъжен да го упомене, но това рядко става, разбира се. Фалшиви очила има и за 10-15лв. (продават ги по улиците, сигурно си виждал), моите не бяха за 10-15лв. бъди сигурен, ако исках менте нямаше да дам над 150лв.
Но както и да е, върнах ги и ми възстановиха сумата след удръжките за куриер, инкасо и т.н., но това няма значение, по-важното е че се оказаха коректни и ми върнаха парите.
Важно е че всичко приключи добре за мен - потребителя, но много други няма да забележат този номер и ще си мислят че носят оригинал, което е жалко.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: poli_n в Август 04, 2008, 01:05:06 am
Здравейте,купих си климатик,който се оказа че не работи,какво да направя неискат да го сменят
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: nena в Март 26, 2009, 09:50:53 pm
Здравейте,
аз си закупих съдомиялна машина,, която в последствие се оказа, че има дефект и не работи. От магазина ми отказаха да я подменят тъй като имало 7-дневен срок в който мога да я върна.  При положение , че не съм я ползвала, което се установи също и от оторизиран сервиз не е ли редно да се подмени, въпреки че е минал по -дълъг период?
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: еlenaalex2 в Март 27, 2009, 12:17:45 pm
От всички постове до тук виждам голямото желание на хората стоките да се връщат в 7-дневен срок \"така както е в другите страни\" - и тогава ще настане един живот, че само си викам ДАНО.

Представете си, купува си въпросната кака джеесем за 200-300 лв., поносва го няколко дена и после го връща. Или пък тефлонов тиган, сготвя две - три манджи и хайде обратно тигана. Или пък мъжът й си вземе някоя стереоуредба, повърти на рожденния си ден малко фолк-парчета (разбира се усилено на \"макс\") и уредбата обратно. После продавачките опаковат стоките, така че нищо да не си личи и ги продават отново - може и на нас.

То бива плиткоумие и наивност, ама пък чак толкоз?
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: elenaaleks в Март 29, 2009, 01:23:32 pm
Връщане на стока, която не е купена дистанционно, става само ако търговецът има подобна политика и в съгласие с установените за това правила. Ако търговецът няма такава политика, не можете да върнете продукта ей така, защото ви се иска - затова, когато купувате продукт, изпробвайте го на място и проверете за липси.

nena: Такова нещо, като седем дневен срок за връщане, няма, ако продуктът не е закупен дистанционно. Това дали ще бъде ремонтирана или подменена - трябва да се разберете с търговеца. Когато закупувам големи уреди, които не могат да се пробват на място по обясними причини, изисквам от търговеца бележка, в която е записано, че уредът работи и е изправен. Подобна бележка (надявам се) би ми била от полза, ако продуктът не заработи изобщо, като в този случай смятам, че моето задължение е да съобщя това на търговеца веднага, не да изчакам няколко месеца и след това да му кажа, че еди-кога-си уредът не проработил и никога не съм го използвала и да предявя претенции за подмяна.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: pomer в Март 31, 2009, 01:18:41 pm
Здравейте и аз изкам да попитам,какво следва да направя:
 Аз си поръчах диван от една фирма след като стана готов платих и сиго взех,но като го разтворихме в къщи видяхме,че не е това което сме искали,върнахме го те ни предложиха друг диван, но и той се оказа,че не е това за което сме платили и поръчали и сега 3месеца,чакам за да ми предлойат друг диван,но на мен ми писна.Кажете ми какво трябва да направя.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: jus в Април 01, 2009, 06:50:07 pm
Предявете писмено  реклмация пред търговеца, в която посочвате претенцията си след което чакате 1 месец и едва тогава, ако не ви предоставят модела за който сте заплатили имате право на възстановяване на заплатената сума.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: реалист в Юни 03, 2009, 10:05:21 pm
ми то ако всеки връща и взима нещо щото не му харесва то аз ако си купя  нещо то няма дае ново а нещо 2ра и 3та ръка кво става .
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Lioni_64 в Декември 07, 2009, 02:54:23 pm
Здравейте в петък си поръчах по интернет в сайта на Storebg.eu медицински колан за след раждане Рита  получих пратката днес и платих на корирера след като  извадих клина и ми прималя материята е абсолятно фалшив а и неотговаря на номерата . Върнах го за по малък номер и между другото разговарях с дамата дали немога въобще да го върна да се откажа и да си върна  парите . категорично ми отказахал помогнете може ли да се направи нещо
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: kaufer в Декември 07, 2009, 04:16:31 pm
По закон имате право , без да дължите  обезщетение или неустойка и без да посочвате причина, да се откажете от стоката и  от сключения договор от разстояние в срок 7 работни дни от доставката.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Lioni_64 в Декември 08, 2009, 11:22:58 am
как става тома мила по спиди връщам колана и трябва ли да пиша нещо нали е сналожен платеж и съм го платела на спиди кориера как ще ми върнатт парите
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Lioni_64 в Декември 08, 2009, 11:25:22 am
как става това мила нали е с наложен платеж и съм го платила на кориера със спиди ще им върна колана тлябва ли да пиша нещо
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: borea в Декември 28, 2009, 09:17:26 am
Здравейте, моля за съвет как да постъпя в следната ситуация - преди Коледа купихме с мъжа ми яке от спортен магазин в центъра на Витошка - и двамата видяхме цена на етикета 95 лв. Платих с карта, но при подписването й, не съм погледнала сумата на нея. Оказа се, че от картата са ми удържани 295 лв. Когато вчера отидох в магазина да попитам, се оказа, че цената всъщност си е била 295 лв, но на етикета, който виси в магазина двойката изобщо не личи - трябва много да се вгледаш, за да видиш, че изобщо я има. Касова бележка не ми беше издадена. Имам ли право да претендирам за връщане на парите в този случай, че ще ходя днес да се разправям с управителя.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Mitko в Декември 28, 2009, 02:28:31 pm
Върнете го и си искайте парите. Ако управителят откаже, телефона на КЗП е 070011122. Ще им създадете големи проблеми, ако откажат връщане.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: еlenaalex2 в Декември 28, 2009, 04:10:40 pm
Но на какво основание всъщност ще искате връщане на стоката.
Ясно е, че правилната сума е фигурирала поне на две места:
1. на етикета - казвате \\трябва много да се вгледаш ...\\ - колко много?
2. при подписването на бона
 Ъ ?
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: SDA в Декември 28, 2009, 07:18:39 pm
На 24.12.2009г.закупих хладилник с фризер от промоцията на Техномаркет Варна -АЕГ S-60362KG.Спазих указанията на продавач консултанта и включих хладилника в мрежата на 25.12.09г.В продъжение на над 24 часа компресора на фризерното отделение работеше непрекъснато,много шумно ,издавайки странни звуци, и започна да мирише на изгоряла пласмаса.Принуден бях да включвам и изключвам ръчно фризера за да не се запали компресора.Това продължи до 28.12.09г. през цялото това време четях форумите за надменното,некоректното и нелюбезното отношение на сужителите на Техномаркет Варна и се чудех какво да правя.На 28.12. в 10.00ч.бях пред магазина на ТМ до Метро с цел да направя опит за рекламация на хладилника.Учудването ми беше огромно, когато бях излушан любезно от продавачите и управителят им, и ми бе предложен вариянт хладилника да бъде сменен с друг в рамките на не повече от 2 часа.Влючвайки след указаното време,новият хладилник разбрах за какво става реч и от колко главоболия със сервизи ми спести раезбирането и коректното отношение на персонала.Благодаря ви момчета!
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Cambodja в Декември 28, 2009, 09:40:04 pm
Хвала!
Дай Боже повече такива разбрани хора навсякъде!
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: skrapy в Декември 29, 2009, 11:31:04 am
искам да изкажа едно голямо разочарование от обслужването на техномаркет.преди коледа си закупихме с мъжа ми пералня, хладилник и печка. приехме ги в здрав вид. на 28 - ми ги разпечатахме ги и за най-голямо разочарование пералнята и хладилника бяха наранени. занесохме първо пералнята, нея ни смениха капака, който беше пукнат. после и хладилника се оказа ударен и него занесохме, но не ни обърнаха внимание. не се ли полага, при щети нанесени от персонала на магазина, да се подмени уред, който е наранен?
интересува ме дали е възможно да си потърси някак човек правата.

някой ако знае какво може да се направи в такъв случай, как е редно да се постъпи?
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: sesil в Януари 04, 2010, 10:53:32 pm
Здравейте! Аз пък на 24 .12. купих MP4-плеър от ДОМО/марка нео-mp-02f/.Исках да зарадвам дъщеря си, но... се провалих. Изрично попитах консултанта дали на въпросното устройство може да се слуша музика и без слушалки-той мe убеди, че е така, но се оказа, че звукът е много лош и дрезгав.Това някак го преглъгнах, въпреки, че не ми се нрави мисълта дъщеря ми да го ползва само със слушалки/ чела съм, че увреждат слуха/.Но от вчера се появи и друг проблем- не се отваря  папката със снимките. Детето е разочаровано. Какво да правя?  Имам ли право да го върна и заменя с друг продукт?
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: еlenaalex2 в Януари 05, 2010, 03:23:32 pm
Що за екстри са това? Нокой не очаква един МР3 (или МР4) плейър да може да се слуша без слушалки или пък да има на него снимки.
Това са специалицирани устройства ЗА СЛУШАНЕ НА КОМПРЕСИРАНА МУЗИКА. Използвайте го по предназначение и бъдете здрави и щастливи дълги години.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Cambodja в Януари 05, 2010, 09:15:41 pm
След като в спецификацията им е упоменато и друго недей да плюеш хората. То и колата е за каране, ама говориш в нея и слушаш радио. ;)
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: DAR в Януари 12, 2010, 05:09:14 pm
Здравейте на всички!
Аз пък противно на всички недоволни ,искам да похваля управителя на Техномаркет в Стара Загора.Преди Коледа закупих изключително рекламираната напоследък по телевизията кафемашина KRUPS  NESCAFE DOLCE GUSTO.Едновременно с кафемашината взех и солидно количество консумативи (капсули). Но след като вкъщи я пробвахме изпитахме голямо разочарование от резултата.Истината е че тези нескафета са някакъв \"бъркоч\" но не и кафе. Но подчертавам че това е личното ми мнение.Вероятно няма да е такава оценката на хора пиещи продукти на нескафе.  Отидох в магазина,срещнах се с управителя и му обясних че това което прави кафемашината много се разминава с моите очаквания.Върнаха ми парите без проблем .Консумативите си останаха за моя сметка,но това е разбираемо.Все пак са хранителен продукт.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: veska genova в Януари 21, 2010, 04:26:00 pm
Закупих от техномаркет Хладилник на 14.01.2010 който го включих вчера и установих че фризера не работи , днес извиках техник и той ми каза че хладилника е вече ремонтиран, оправи го но каза че може да даде пак дефект.Мога ли да го върна.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: fishev в Януари 21, 2010, 05:53:27 pm
Какво е било ремонтирано на хладилника преди да Ви го продадат
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: veska genova в Януари 21, 2010, 07:27:27 pm
Пълнен е наново имало е изтичане.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: veska genova в Януари 21, 2010, 07:29:45 pm
Техника по гаранционното обслужване е написал : хладилника е презареждан  и е с иглен кран. При евентуален пропеск в изпарителя - смяна.Да ама аз не искам да чакам за пропуск.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: fishev в Януари 22, 2010, 05:58:35 pm
Игления кран беше ли монтиран преди посещението на техника Тои направи ли опит за търсене на пропуск И може ли марка и модел на хладилника
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: veska genova в Януари 23, 2010, 12:53:12 pm
не разбирам от иглени кранове,но доколкото разбирам да ,бил е монтиран.Проблема вече е решен,смениха ми хладилника, но на по-късен етап искам да си купя и други уреди, и вече незнам откъде.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: RebelAct в Юни 22, 2010, 08:42:20 pm
Здравейте, закупих хладилник от голяма търговска верига, като покупката я направих онлайн от официалния им сайт в интернет. На третия работен ден след поръчката ми доставиха хладилника без оригиналната му опаковка, а увит само с фолио и малко стиропор на ръбовете. Запитах доставчика защо е с такава опаковка. Той отговори, че са отворили хладилника за да проверят дали няма транспортни дефекти и да не се наложи връщнето му обратно. Заплатих наложения платеж, получих фактура с касова бележка и гаранционна карта. За съжаление, когато разопаковах хладилника от фолиото се оказа, че има транспортни дефекти на 3 места. Освен това по залепените стикери и бележка с цената, а също така и от натрупаните на определени места прах и мръсотия става ясно, че въпросния хладилник е бил мостра в магазина. Обадих се в магазина и разговарях с управителката му, която ми предложи или да избера друг модел хладилник или да ми замени този в рамките на 2-3 дни, тъй като нямало други бройки и щели да докарат от друг град.
Въпросът ми е: имам ли право да върна стоката, закупена онлайн и в какъв срок. Опасявам се този срок да не изтече, докато ми докарат друг хладилник.
Благодаря предварително за отделеното внимание.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: janin в Юли 05, 2010, 01:19:01 pm
Здравейте,
искам да питам как се процедира когато съм си закупила чанта за 45лв (от магазин nickers) и точно след три дни в Сердика цантър я видях за 25лв, абсолютно същия модел. Мисля да отида утре до магазина на бул. Левски и да ги питам на какво се дължи тази разлика и да ми върнат разликата? Може ли да дадете съвет?
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: ivin в Юли 06, 2010, 03:40:00 pm
Здравейте,
Искам да попитам има ли правило за дефектна стока. Закупен телевизор с 2 години гаранция. Работи без проблем около 3 месеца, след което прави един и същи дефект вече 5 пъти в продължение на 6 месеца. Последният път работи само 1 ден между двете повреди. Сервизът обаче, който обслужва телевизора в гаранция изобщо не си прави труда да вписва в гаранционната карта вида и поредността на повредата. Такъв уред (независимо дали е телевизор или някаква друга техника) не трябва ли да бъде върнат. Та ние похарчихме за таксита повече от цената му.
Ако някой има информация за подобен проблем, моля да ми отговори.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: marry bg в Юли 12, 2010, 08:19:14 pm
Здравейте,
   Ние имаме подобен проблем. Имаме закупен боилер Дипломат с електронен блок /със сензорно управление/ преди около 2 год. През този период се е развалял многократно. Прегорели кабели, поне 3-4 пъти подменян целия електронен блок, релета, 2-3 пъти нагревател и т.н. Имаме над 15 посещения на сервизния техник. И всеки път отказват да го подменят с нов, защото повредата можело да се отремонтира. И така вече 2г, имаме си не само бойлер, а и постоянно закрепен към него електротехник в къщи :) И често сме без топла вода. По бойлера не остана несменен елемент и всеки бе сменен по няколко пъти. Последният път работи само 1 час между двете повреди.  
   И на нас сервизът, който обслужва бойлера в гаранция изобщо не си прави труда винаги да вписва в гаранционната карта вида и поредността на повредата. То и няма място. И аз се питам дали такъв бойлер не трябва да бъде върнат. И ние загубихме доста работни дни да чакаме в къщи техника.
    Какво мога да направя като ни отказват от Варна подмяна?
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Rizoff в Юли 28, 2010, 04:06:31 pm
Здравейте, бих искал да споделя своето недоумение от някои от по-горе написаните коментари ! Как е възможно да има хора, за които е съвсем нормално да не ти върнат стоката ако не си доволен или е дала дефект ! Две години съм живял в САЩ и искам да Ви кажа че там можеш да върнеш абсолютно всичко в 30 дневен срок ако е в търговски вид и пазиш касовата бележка ! Не те даваш никакво обяснение защо връщаш стоката ! Просто не си доволен, изпробвал си я ден, два, пет и се разочароваш - взимаш бележката и обратно да си вземеш парите от магазина ! Ще дам само един пример, който ми се случи ! Закупих си тиган за готвене от магазин ( не го бях ползвал ) 10 дни след покупката видях че има подобен на моя тиган но 2 пъти по евтин в същия магазин ! Прибрах се вкъщи взех тигана, отидох в магазина обясних случая на магазинерката тя любезно се усмихна и каза " Само ще Ви помоля следващия път да не го връщане празен а да сте ни сготвили нещо :)"  Бръкна в касата и ми върна парите !
Искрено се надявам един ден и българските търговци да проумеят, че доброто име струва много повече от 1 хладилник ! А един доволен клиент може да ти донесе още 10 !!
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: freshes в Юли 29, 2010, 10:01:45 pm
Здравейте,искам да споделя какво ми се случи и ако може някой да ми помогне.Миналата година октомври месец си закупих лаптоп от Jeff марката е Mobbi(point of view).Тази година юни месец на 22 го нося на ремонт с проблема,че се рестартира много често.Сервизът го взема и му сменят дъното и ми го връщат на 19 юли.Същия ден аз забелязвам,че клавиатурата ми стърчи от долната страна и им казвам,а те ми отговориха да я залепя с двойнозалепваща лепенка.След около няколко часа лаптопа започна да се рестартира пак и да прегрява.На 20 юли пак го връщам в сервиза и той още не е готов.Говорих с тях  ,понеже аз имам нужда от компютър дали има вариант да ми го заменят или да ми върнат сумата за лаптопа,а аз да си им върна лаптопа с всички неща(зарядно,кутия,чанта,документи ),а те ми отговориха,че ако си искам парите трява да отида там откъдето съм го купила.Днес отидох в Jeff откъдето е закупен,обясних им какво е положението,а те ми отговориха,че попринцип сервизът трябва да ми върне парите,а не те.Сервизът каза,че немогат да ми го подменят,нито да ми върнат парите,в Jeff пак немогат да ми върнат парите .Кажете какво да правя???
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: kaufer в Юли 30, 2010, 10:09:47 am
Предявете писмено реклмация пред търговеца, в която посочвате претенцията си. Обърнете внимание дали се вписва в регистъра за рекламации. В рамките на един месец търговецът е длъжен да отстрани несъответствието , съгласно договора за продажба.  Във случай, че възникнат проблеми при уреждане на предявената от Вас рекламазия се обадете на телефоните на \"Активни потребители\" ,те ще ви насочат какви действия да предприемете нататък
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: ила76 в Август 05, 2010, 09:48:28 am
здр ниамам много време купихме си плочки за баня но на практика са неизползваеми можем ли да ги върнем или да ги заменим на бележката която са ни дали няма нито фирма та комо ли номер какво ще ме посаветвате
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: zelenookata в Декември 31, 2010, 09:57:48 am
Мога ли да върна стока,която не е това което търся.т.е. искам да върна старата и да взема нова,не да ми връщат парите,а да ми е сменят?
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Stella Sh в Юни 27, 2011, 07:57:19 am
Здравейте!

Интересувам се дали има възможност да бъде върната стока, която е купена преди по-малко от две седмици, ако не работи както трябва. Става дума за прахосмукачка, на която смукателната й функция почти не съществува. Закупена е от Техномаркет Европа в София.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Петя Хинкова в Юли 23, 2011, 07:10:17 pm
Здравейте. Днес ми се случи следното нещо. След като напазарувах хранителни стоки един магазин в града ми се, след като се прибрах се оказа, че една от стоките която съм закупила е с изминал срок на годност. Имах касова бележка, но когато я погледнах, видях че на нея не пише нищо освен общата сума, а това се дължи на факта, че във въпросният магазин имат две каси и само един касов апарат, та на едната каса магазинерката си записва на един лист, накрая с общата сума отива и я въвежда в касовия апарат и в резултат на това, аз получавам подобна касова бележка. Все пак решавам до отида в магазина, за да върна стоката, все пак съм заплатила, за нещо което става само и единствено за контейнера. Там продавачката почна да ми се кара и ме изкара едва ли не, че този продукт не е закупен от там, а аз един вид съм си намерила тази касова бележка на пътя и искам да ги излъжа.
Майната му на продукта, майната му и на парите тогава, но обвинението че лъжа и се опитвам да ги прецакам, че съм си намерила тая бележка някъде си, че те не са ми продали този продукт, все едно аз съм виновна за всичко това. Това меко казано ме вбеси!
Въпроса ми е имат ли право, когато имат две каси, да работят само с един касов апарат, където да въвеждат общата сума? Въбоще мога ли да се оплача в Комисията за защита на потребителите?
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Галина Борисова в Декември 22, 2011, 12:05:24 am
Здравейте ! Става въпрос за следното : на 20.12.2011 си купих златни обеци от бижутериен магазин . Като се прибрах вкъщи реших да си ги сложа и то с доста усилия , та чак ме заболяха ушите . Един ден издържах с тях на ушите , като смятах , че ще свикна ,но накрая ги махнах , защото ми разраниха ушите ( не защото не са златни , златни са - имат си сертификат ) , поради специфичната си форма . Въпросът ми е : имам ли право да ги заменя за друг модел ?
Много ще съм благодарна , ако някой ми даде компетентен отговор !
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Teodor Michev в Януари 17, 2012, 06:55:15 pm
Здравейте! Някой запознат ли е дали са длъжни да ми дадат гаранционна карта при закупуването на мебел. Защото ми отказват да ми дадат. Баламосват ме и ми казват, че ако се случи нещо нямало проблем да се оправи, дори и без предоставянето на бележка те ужким си познавали мебелите :) Моля ако някой е запознат да ме инфирмира :) Благодаря предварително!
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Галина Стоянова в Януари 25, 2012, 12:15:31 am
Здравейте , аз имам проблем с диван които закупих преди по-малко от година. Счупи се ! Странно, но се оказа,че и дете може да му \"изкърти\" облегалката и тя се отдели от дивана като перце. Казаха ми,че мога да направя рекламация,щом дивана е скъп. Ако някои знае какво точно мога да направя в случая нека ми помогне. Благодаря !
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: ivan trendafilov в Януари 25, 2012, 04:05:38 pm
Zdraveite,
imam problem!
zakupix predi 2 godini laptop ot globul,predi 2 meseca pochna postoqnno da mi pravi problemi,i postoqnno e na remont,razbrax ot xora che kogato mi e v garancia i kogato e bil v serviz 3 pati imam pravo da si poiskam parite ili da mi go zamenqt sas drug, iskam da popitam tova naistili e taka ili sa me izlagali ???
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Галина Стоянова в Януари 25, 2012, 10:39:14 pm
nqma otgovori :(
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Елена Тодорова в Януари 26, 2012, 08:07:51 am
Здравейте!Преди време от магазин на DJEFF,гр. Габрово,закупих MP4 за дъщеря си,която се оказа дехектна.Върнахме я за ремонт ,но за съжаление след ремонта се оказа ,че нищо не е правено по нея-дефекта си беше още на лице.Върнахме я отново,като отново я вземаха за ремонт.Тук е и мястото да споделя,че обслужващата ни продавач-консултантка се държа доста троснато.Та въпросът ми е колко още могат да ни отремонтирват джаджата без да можем да я заменим с нова или поне да ни върнат парите.Аз също работя в обслужващата сфера и досега не ми се е случвало да разкарвам хората от един град на друг ,а винаги подменям дефектната стока ,за която между другото няма гаранции.От там изхожда и възмущението ми,защото закупеното от мен устройство е с гаранция ,която дава явно право на търговеца да ме върти на шиш,а дъщеря ми да продължава да си чака коледния подарък...
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Boyana Mineva в Януари 27, 2012, 07:28:35 pm
здравейте!
аз имам следния проблем-купих си тостер от магазин за ел. уреди.при първото включване се стопиха копчетата и се напука боята на капака.замениха ми го с нов и случката се повтори.сега искам да ми се върнат парите,но от магазина ми отказват и ме задължават да си избера нещо друго от тях.какво мога да направя? бележките също са в тях защото ми ги поискаха при второто връщане...
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Станислав Стоянов в Февруари 22, 2012, 11:58:24 am
Здравейте. И аз имам проблем с един телефон.Закупих от Глобул Сониериксон X8.на 18.02.2012г.Зареждах го по инструкция но батерията не държи и един ден.Във вторник отидох в магазина и ми казаха ,че съм изпуснал тридневният срок в който мога да го върна.Искат да го пратят на ремонт.Дайте съвет какво да направя.Яд ме е че нов телефон не може да бъде сменен а батерията нямала гаранция.А на сервиза на Глобул съм ял попарата.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: bloucester в Февруари 22, 2012, 07:24:44 pm
Sony Ericsson Xperia X8 е смартфон с операционна система андроид. Съвсем нормално е батерията да не държи и един ден, ако непрекъснато е свързан към интернет и тегли всякакви обновления и информация. Подобни телефони имат два режима, единият от които се казва Data Mode (поне при Самсунг). Пробвай да спреш този режим и виж колко ще държи батерията, ако го ползваш предимно като телефон и не си непрекъснато в интернет.
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: Jojo Jojev в Юни 01, 2012, 08:02:48 pm
Здравейте,
преди два дни си закупих от Германос телефон Nokia N9 на стойност 999лв ...тъй като цял ден съм на работа отидох доста късно в магазина малко преди да затворят 19:15ч в магазина цареше някакъв хаос ... музиката беше доста над \'\'културно-то\'\' усилена а персоналът се забавляваше все едно са на дискотека . Един младеж ми обърна внимание оправихме документите палтих си изкараха ми телефона и се оакза че телефона е с изтощена батерия и липсваща предпазно лепенка на дисплея . При въпроса ми защо я няма лепенката ми отговори че тази партида  била така а и аз взимам последния телефон, да ми покаже друг от същата партида не можел и ме увери че няма откакво да се притеснявам телефона 100% си е нов с гаранция !!!
И ето какво се получава ...повярвах му на момчето и се прибирам аз доволен и щастлив с мечтания от мен телефон слагам си сим картата включвам го в зарядното ,стартирам го ...... и ХОПППП ИЗНЕНАДА ТЕЛЕФОНА НЕ РАБОТИ...!!!  Вече се притесних сериозно и реших да го прегледам по обстоино на на тишина и спокоиствие а не както беше в магазина Лудница. Забелязох на силна светлина леки драскотини и разминавания по фугите което ме доведе на мисълта че е използван . Така изкарах ноща без да мигна с чувството че са ме прекарали и то със сериозна сума , на другия ден не ходих на работа и около обяд отидох да го върна ...при което исках да ми го сменят но там ми отговориха че е има наличен проблем с телефона но няма да могат да ми го сменят а да им го оставя да го закарат в сервиз и да чакам да го оправят . Силно се вбесих т.к все едно съм си купил телефон за ремонт(и според мое мнение вече ползван ) на цената на перфектен .
Вдигнах един скандал че клиент не влезе в магазина докато се разправях ..... помолиха ме да се успокоя и ще видят какво могат да  направят за въпросната подмяна и ще ми се обадят ...категорично отказах да им оставя телефона в магазина и си ги прибрах . Днес никои не ми звънна ...а и преди малко се прибрах от работа .Утре ще ходя пак до магазина да се разправям ...
Как да процедирам задължени ли са да ми сменят апарата (не искам пари просто искам работещ телефон) ...трябва ли ако откажат да сезирам КЗП ще има ли ефект ...???
Не искам да го давам за ремонт т.к не съм го ползвал и минутка ...съгласен съм да го бях ползвал няколко месеца и тогава да направи проблем с удоволствие щях да го дам за ремонт .
Всеки съвет ще ми е ценен и от полза .
Благодаря предварително .
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: olia andonova в Юли 04, 2012, 01:37:15 pm
Здравейте,
Пазарувах от online магазин Кокетна, но обувките не ми станаха и ги върнах. Другите две покупки останаха. В сайта им пише, че връщат парите по банков път до 5 дни, но от 18.06 до сега не е преведена сумата. Писах им доста мейли, но последният отговор беше, че ще направят справка. Тази справка вече я правят една седмица и не ми отговарят на писмата. Просто измамници явно..... И сега не знам какво да направя за да си получа парите?
Какво ще ме посъветвате?
Титла: Връщане на стоката
Публикувано от: egotseva в Юли 05, 2012, 11:25:02 am
Здравейте,
Наистина е неприятен Вашия проблем. Честно казано не знам какво да Ви посъветвам, въпреки, че съм юрист. Пряк път веднага и на момента да защитите правата си и да ги принудите за Ви сменят телефона няма. Да, можете да се оплачете на КЗП - оттам ще проверят случая, евентуално око преценят, че има някакво нарушение, могат и да санкционират Германос. Но това няма да реши Вашия проблем. КЗП не може да ги принуди да Ви върнат парите или да Ви дадат нов телефон. Затова трябва да действате и по друга линия. При закупуване на апарат трябва да сте подписал договор и да Ви е издадена гаранционна карта и фискален бон за заплащане на сумата. Дано пазете тези документи. Ако не ги пазете изобщо няма да можете да си защитите правата. Ако пък ги пазите, в договора Ви или на гаранционната карта трябва да е описана рекламационната процедура. Трябва да тръгнете по този път и да предявите официална писмена рекламация пред Германос. Ако не Ви я удовлетворят - ще трябва да водете съдебно дело. Съжалявам, че така стоят нещата. Това не пречи да се оплачете и на КЗП, но не го правете преди да подадете официална рекламация и да изчакате резултата от нея.
Титла: Re: Връщане на стоката
Публикувано от: ivafire в Януари 13, 2014, 04:07:03 pm
Здравейте,
интересува ме, ако на хранителна стока е изписано "използвай преди 10.01.2013" и на съответния ден (10.01) се отвори стоката и се окаже развалена, потребителя в правото ли е да я върне? Купена е на предния ден.
За това, че потребителя не е погледнал, че му остава само 1 ден срок си е виновен сам, но все пак въпросът ми е конкретно в случая може ли да се иска връщане на стоката.
Благодаря!
Титла: Re: Връщане на стоката
Публикувано от: pisatel в Август 13, 2014, 08:10:29 pm
До: „Космо България Мобайл”ЕАД/”Глобул”/.
„С.Г.Груп”ООД.

Копие:  Комисия за защита на личните данни.

Копие: Г-н Т. М. Кърджалиев, Комисия по правата на човека и жалбите на граждани.

Копие: Г-жа Емили О`Райли, Европейския Омбудсман.

Копие: Прокуратура на РБ.

                                     Ж А Л Б А

От Михаил Йосифович Вашкевич, ЕГН 4409207182, адрес София 1113, ул. Жолио Кюри №2, ап. 4.

Уважаеми Господа,
Днес, 30.07.2014, след двегодишно мълчание от страна на Глобул, получих ново писмо, което прилагам към жалбата си.
Писмото е без входящ номер, дата и подател. Глобул създаде проблем преди две години с втория ДЖИЕСМ апарат, непоръчан и нежелан от мен, който аз многократно занасях в офиса им, за да го върна неразпечатан и неизползван, но те отказваха да го приемат. Моля вашето съдействие да престане този шантаж.

Считам, че от днес тече законния 15 дневен срок за връщане на стока в магазин съгласно новия закон.

С уважение: .........................
                      /М.Вашкевич/

13.08.2014, София
 :'(