Активни Потребители

Услуги => Комуникации => Темата е започната от: elenaaleks в Януари 09, 2007, 04:45:39 pm

Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: elenaaleks в Януари 09, 2007, 04:45:39 pm
Искам да подам жалба срещу булсатком. Към коя комисия трябва да изпратя копие от жалбата?
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: Ирина Марудина в Януари 09, 2007, 04:48:49 pm
За какво става въпрос?
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: elenaaleks в Януари 09, 2007, 05:26:07 pm
Ето проблема( ите) :

Всичко започна преди 2-3 месеца със спиране на сигнала, невъзможност за декодиране на един или повече канали. На мое обаждане на тел 080013800 ми казаха, че има проблем с картите започващи с 400. Този проблем не е решен до момента, защото пред ден- два сигнала спира. например на 4ти нямах сигнал 8часа, като през час ме уверяваха, че техническият проблем е решен ( отново само с карти започващи с 400 ). Днес спирането поради техническа причина беше само за 2 часа. И все ми отговарят, че \"работят\" по проблема. Не бих искала да обсъждам качеството на обслужване. Това е основният проблем. Допълнителният проблем, който възникна преди няколко дни е, че заплатих допълнителен пакет, като обаче той не беше отбелязан в компютърната им система  и съответно аз не получих тази услуга. Имам касова бележка за заплатен абонамент.  От 080013800 ми отговориха, че трябва да отида в офиса, където съм платила, но аз не живея във Варна и им казах, че ми е невъзможно в рамките на следващите няколко дни. Съдействие ( от всякакъв вид ) не получих и веднага след като имах възможност да отида във Варна посетих офиса. Там оправиха проблема с абонаментния план, и на мое запитване как ще бъда компенсирана за тази дни, в които не съм получавала услугата ми отговориха, че нищо не могат да направят ( служителите в офиса ) и едва ли ще бъда компенсирана. Поисках адрес и ( или ) телефон за да се обадя, но такъв не ми беше предоставен, под предлог, че незнаят такъв. Получих обаче отговор: Ако имате оплакване - донесете жалбата, ние ще я препратим по-горе. Силно обаче се съмнявам, че ако занеса жалбата в офиса - тя ще бъде изпратена някъде. Поисках и книга за оплаквания ( незнам дали трябва да имат, но я поисках) и ми казаха, че няма такава.

 Искам да уточня, че изпратих на г-н. Пламен Генчев, изпълнителен директор, ел. писло, с което го уведомих за проблема, но не получих отговор. Затова искам да подам жалба по ред, който да ми гарантира отговор.
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: Асен Ненов в Януари 09, 2007, 05:41:43 pm
Поисках и книга за оплаквания ( незнам дали трябва да имат, но я поисках) и ми казаха, че няма такава.

Според чл. 127(2) търговеца е дъжен да поддържа регистър на рекламациите, а според чл. 127(3) всяка рекламация се описва в него. Т.е. няма спор дали трябва да има \"книга за оплаквания\".

Колкото до жалбата ви, трябва да пишете до Комисия за защита на потребителите (София 1000, Пл. Славейков 4а) с копие до Булсатком и да приложите:

1. Жалба + претенция/искане.
2. Фактура или касов бон (имайте пред вид, че ако сте взели фактура за фирма, губите правата си по закона за защита на потребителите!).
3. Договор и общи условия на Булсатком.
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: elenaaleks в Януари 09, 2007, 07:35:24 pm
Благодаря за информацията
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: Александър Ненов в Януари 10, 2007, 11:34:27 pm
Интересен ми е развоя на нещатата. Пишете тук когато получите отговор от КЗП за жалбата.
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: elenaaleks в Януари 30, 2007, 09:38:14 pm
Ето как се развиха нещата: Преди 2 дни ми се обади Г-жа Виолета Николова  с предложение за отсраняване на появилите се проблеми. Компенсацията, която поисках беше за един месечен абонамет, която също беше удовлетворена. Като следващият месец ще бъде тестов и ако се появят отново проблеми евентуално ще ми предоставят техника на булсатком или ще ми заменят картата. Г-жа Николова остави служебният си телефон на който трябва да позваня ако се появи проблем. Надявам се да не се появи такъв. След този пробен месец, ако някой се интересува, ще напиша какъв е развоя на нещата.
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: inteza в Декември 09, 2008, 05:22:23 pm
какъв е телефона на пламен генчев    или виолета николова
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: elenaaleks в Декември 09, 2008, 06:04:59 pm
нямам идея - все пак беше много отдавна.
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: Cambodja в Декември 10, 2008, 09:10:03 pm
Аз вече 2 календарни месеца от пускането на заявката чакам да ме свържат. Сериозни въпросителни изникват пред мен дали наистина това е моят оператор :D
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: elenaaleks в Декември 11, 2008, 09:16:51 am
Проблемът обикновено е в техниците, които са към офиса, в който сте отишли. Бих казала - липса на какъвто и да е контрол върху тях. Имам два приемника - втория приемник го сложиха 2 дни след като подадох заявка, обаче имаше такива разправии.... В таксата за включване се включва и цената на приемника, обаче въпросните техници искаха да вържат втория приемник към вече съществуващата чиния, която е с мотор и не винаги е насочена към спътника, който обслужва булсатком. Когато се включих имаше и срок за включване, но по-малък от 2 месеца мисля. Най-вероятно някой е забутал заявката някъде.... защо не напишете една жалба... за разлика от регионалните офици, централното управление работи доста бързо :)

Иначе, ако ви поставят чинията на подходящо място, булсатком е добър избор, абонат съм от почти 5 години, и като изключим горния проблем - никога не съм имала проблем от каквото и да е естество
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: Cambodja в Декември 11, 2008, 09:45:23 am
Проблемът е, че заявката си е при тях, но в момента едва ли не нямали свободен персонал за поставянето :D
Вторият приемник нали се връзва към същата чиния ? Къде е проблема ?
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: elenaaleks в Декември 11, 2008, 11:16:02 am
Вторият приемник е на отделен договор, а не е включен като допълнителен (а допълнителният приемник се връзва към първия, затова има изисквания за разстоянието между приемниците). Проблемът е, че техниците искаха да не поставят и да не оставят заплатената от мен чиния, а много по-просто - да го вържат към съществуващата чиния, която в по-голяма част от времето е насочена към друг сателит. А и не само искаха, но и настояваха за това.
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: Cambodja в Декември 11, 2008, 01:56:28 pm
Аха, ясно. Искала си просто втори комплект и те да изкарат някой лев под масата да гушнат 1 чиния бонус :D
Каква е логиката обаче да си с две чинии към 2 различни спътника ?
Не са ли кодирани нещо само за техния си посредством картите ?
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: elenaaleks в Декември 11, 2008, 02:44:31 pm
Едната чиния е за хола, другата - за спалнята. Чинията с мотор е купена с приемник, който позволява поставянето на различни карти и не е кодиран, т.е. ако искам да гледам някоя кодирана американска (примерно) телевизия - мога да си купя карта, да насоча чинията и да гледам, или ако искам да гледам някой безплатен сателит - само превключвам на канала и чинията се премества. Проблемът е, че при бурен вятър, той отмества чинията и сигналът не стига до където трябва, и нямам телевизия за няколко минути до няколко дни през зимата. Чинията на булсатком няма мотор и се застопорява в една посока и не може да бъде местена и насочвана към друг сателит, но за сметка на това е стабилна при вятър или сняг и до сега, за 1 година, нямаше сигнал само веднъж за 2-3 минути при един много бурен вятър.
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: Cambodja в Декември 13, 2008, 12:45:13 pm
Тази с мотор откъде е закупена и на каква сума естествено :)
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: elenaaleks в Декември 13, 2008, 02:03:45 pm
От магазин за сателитна техника, като сума не беше много, сялата система ми струваше около 600 лева, от които приемника беше около 400. Самата чиния беше евтина (с диаметър 2м), но останалите части - мотор, поставка, един модул за управление от разстояние са скъпите части.
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: Cambodja в Декември 14, 2008, 02:43:46 pm
Чак такъв ТВ маниак не съм, мерси за пояснението все пак.
Утре мисля да изтичам до офиса им да поговорим на малко по-високи децибели защото и 35-дневния им срок от работни дни изтече.
Незнам, адронния ускорител явно ще се сглобява та толкова време отнема :D
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: Sewerina в Юли 31, 2010, 09:58:35 am
И аз не съм доволна от Булсатком :( Наложи се да се преместим на друг адрес и започнаха проблемите.Техника,който пратиха за настройване на антената обясни,че нямало да имаме добро качество на картината,защото нивото на сигнала е около 50 % ,но не поясни защо е така? Според мен просто не му се занимаваше и бързаше да си вземе 10-то лева и да си тръгне.От тогава при всеки вятър и дъжд ми се губи сигнала.След последната буря преди пет дни единственото,на което се радвам е син екран с надпис Булсатком и червена лента долу с красноречивото "НЯМА СИГНАЛ". Естествено се обадих в офиса,за да подам заявка за техник и ме увериха,че до 72 часа ще изпратят такъв,но уви.Реших да се откажа от услугите им,защото нямам време и повече търпение да пиша жалби и други подобни.Ако нямат контрол върху техниците си си е техен проблем и не желая да страдам повече.На компенсация  също не се надявам ( ползвам пакет Премиум) за парите ,които плащам можеше поне да си направят труда да ме излъжат нещо по телефона или да ме помолят за отсрочка от 72 часовия срок.
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: Георгиев в Декември 04, 2010, 01:41:31 pm
Здравейте,
аз съм абонат на Булсатком (за жалост). Още в началото се примирих с това, че няма да гледам телевизия в облачно време или когато има вятър (казах си: \"явно това е технологичен проблем, нищо не може да се направи\"). В последствие забелязах, че проблемите със сигнала са на лице при всекакво време. А когато останах без сигнал... 6-ти ден не мога да се справя с тях. С такива нагли служители никога не се бях сблъсквал. След като подадох сигнал в офи са им, при последващите ми свързваня по телефона (а да се свържеш с тях също изисква много време и търпение) всеки път ми беше отговаряно, че няма подаден сигнал. Когато на 5-ия ден отидох отново в офиса им служителката ме гледаше тъпо и познайте... \"ами нямаме подаден сигнал\". Така, че ако още не сте се излъгали да сключвате договор с тях - НЕ ГО ПРАВЕТЕ!
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: bloucester в Декември 04, 2010, 04:06:26 pm
Г-н Георгиев, абонат съм на Булсатком от около 4 месеца и досега нямам проблеми. Гледам телевизия и при сравнително силни бури, и при дъжд. Единственият път, когато сигналът прекъсна, беше при особено проливна буря. Антената се намира на покрива на 4-етажен блок и е разположена на юг. От нея получават сигнал 3-те мои телевизора и 2 телевизора на съседно семейство. Никой няма никакви оплаквания.

Предлагам ви да изискате от техниците на Булсатком да проверят как е разположена и свързна антената ви - изложението задължително трябва да е южно и да е добре прихваната към стена/комин/балкон и т.н. Възможно ли е недобросъвестни монтажници да са ви я поставили, въпреки че са били наясно, че изложението ви не е подходящо?
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: Terdjan Shemshedinova в Октомври 28, 2011, 10:01:06 pm
Здравейте,
аз също съм силно разочарована от обслужването на Булсатком:( Случката е следната: аз и моето семейство сме абонати на Булсатком от около 2-3 години. Преместихме се на друг адрес и още щом се нанесохме се записахме за пакет телевизия на 2 приемника и интернет. След почти седмица ни прекараха интернета, а в момета вече 13 ти ден чакам да ни прекарат и цифровата. Имаме 2 телевизора вкъщи, а нямаме как да ги ползваме... Звъняхме по телефона, ходихме да се оплачем в офиса...без резултат... Единственото, което ми казаха бе, че не зависело от тях и че трябва да спрем да ги притесняваме всеки ден! Щели сме да се радваме на телевизия най-рано след около седмица! При това в офиса ни се нахвърлят със хапливи коментари за това колко сме били досадни!!! На всичкото отгоре най-нагло ни лъжат и си прехвърлят топката. Не зная къде и как да се оплача от това отвратително обслужване... Същината на проблема е в това, че живеем в малко градче, където нямам избор на оператор, понеже Булсатком купи и последната кабелна телевизия и в момента държат монопол на пазара... Така че съм принудена да чакам... Искам някак да се добера до телефонен номер на управата в централния офис, за да се оплача - не мисля, че такава голяма компания може да си позволи такова ужасно обслужване!
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: kaufer в Ноември 01, 2011, 11:23:39 am
Пишете до адреса на управление
Публичен регистър СЕМ
http://www.cem.bg/public_reg.php?action=6&p=3
Писмото задължително  с  обратна разписка
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: mikkey mikkey в Февруари 10, 2012, 10:17:22 am
Здравейте!
Аз също искам да подам жалба срещу Булсатком, но не съм съвсем наясно до кого да бъде адресирана. Става дума за следното. Аз като техен абонат си плащам за услугата \"Премиум пакет\". Обаче от няколко месеца започнаха своеволията им да преместват канали от премиум пакета на друга кодировка, която не се поддържа от стандарните SD приемници. В момента тези канали са 4 или 5, но идеята им е да прехвърлят всички канали от премиум пакета към новата кодировка, която изисква задължително наличнието на HD приемник. Да, обаче 1. този приемник не се подменя безплатно, а срещу скромната сума от 18 лв за основен приемник и по 58лв за всеки допълнителен приемник. 2. Аз нямам LCD дисплей и следователно не виждам смисъл от принудителната смяна на този приемник, който се опитват да ни наложат. 3. Дори да реша да си сменя приемника и се съглася да платя тези пари, пак не мога да го ползвам, защото съм с 2 антени, а приемника им все още няма разработен софтуер за работа с 2 антени. Съответно от Булсатком не желаят да се обвържат със срок кога ще има такъв софтуер.
Всичко ми звучи прекалено набутващо за мен като потребител, но не смятам, че като сменя доставчика ще си реша проблемите, а искам да накарам този доставчик да се отнася както трябва към редовните си клиенти. Съгласна съм и дело да заведа, защото в договора, който съм подписала не пише абсолютно нищо.  В момента аз съм предплатила премиум пакет до края на месец април, а реално не съм в състояние да гледам всички програми за които съм платила, и не съм била предупредена за намеренията им да преминават към друга кодировка, която да ме обвърже по някакъв начин с други задължения.
Благодаря Ви предварително, надявам се някой да откликне с идеи от къде да почна, защото не смятам да се откажа.
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: Milena Marinova в Февруари 19, 2012, 11:04:41 am
Mislq,che e vreme gospodari na efira da posetqt izpulnitelniq direktor na Bulsatkom!
Титла: жалба срещу булсатком
Публикувано от: Emilia Koleva в Юни 01, 2012, 03:41:48 pm
Здравейте! Много се разочаровах от Булсатком. Клиент съм им от 6г.. Вчера исках да си взема новото HD устройство (разбира се да си го платя -18лв), но ми казаха, че до края на юни няма да има приемници в цялата страна. Та въпроса ми КАК така, аз съм клиент и си плащам. Ако съм нов потребител пак ли така ще ми кажат?!? Просто не мога да го проумея как така няма да има нови приемници. В момента си плащам за услуга, която за телевизора ми не излъчва хубава картина. КАК Е ВЪЗМОЖНО?!?! Когато имат приемници може и да е късно и да не ми трябва...
Титла: Re: жалба срещу булсатком
Публикувано от: Албена Велчева в Март 12, 2015, 09:09:40 pm
На 7 март вечерта сигнала в дома на родителите започна да прекъсва. още вечерта те са започнали да звънят на оператора, но или телефона е давал заето или свободно и никой не го вдига. На следващия ден /8 март/ аз отидох да видя какво става, и отново не успях да се свържа с оператор. В ранния следобед успях да се свържа с оператор и техник на фирма Булсатком, от където ми отговориха че ще подадат адреса на група за отстраняване на повреди. В понеделник /9 март/, аз отново позвънях на оператор, за да попитам кога ще пуснат сигнала на телевизията в дома на родителите ми, и от там ми отговориха че срока за отстраняване на повредата е 72 часа. Наложи се след работа, аз да отида до офис на Булсатком, от където не ми дадоха точна информация кога ще бъде отстранена повредата. Във вторник /10 март/, отново позвънях на оператор, тъй като вече бяха изтекли повече от тези 72 часа, от където женски глас на име Рада Стайкова от фирма Булсатком, ме отпрати с думите "Приятен ден", и ми затвори телефона, и след повторно мое позвъняване, друг женски глас ми отговори че метереологичните условия не позволяват на техните техници да отремонтират повредите. Наложи се да потърся друг оператор, за да мога да свържа родителите ми със света чрез телевизия, тъй като баща ми е инвалид и това е единствената му връзка. Уведомявам Ви че до този момент /12 март - 20,50 часа/, все още служител от Булсатком не се е свързал с нас, за да ни отстрани повредата. Вече се питам, дали не живеем в Джунглата - България, или в някаква т.нар. европейска столица. Таксата за месец март е платена на 27 февруари в 15,16 часа на стойност 27,00 лева, като в събота сутринта /7 март/, аз доплатих такса от 4 лева за спортните канали.
Титла: Re: жалба срещу булсатком
Публикувано от: kaufer в Март 17, 2015, 04:41:16 pm
Редно е да Ви направят отбив от  месечната такса, след като не са отстранили повредата с дни. Погледнете си договора