Активни Потребители

Финанси => Банки => Темата е започната от: simo в Януари 17, 2007, 04:17:27 pm

Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: simo в Януари 17, 2007, 04:17:27 pm
Аз съм поредният измамен. Преди около месец установих че сметката ми в пощенска банка е източена. Става въпрос за кредитна карта euroline. Не доумявах как са изтеглени парите при положение, че картата не мърда от джоба ми, а пин кода го знам само аз при това наизуст! Докато не открих в интернет много места с обяснението как става \"номера\" - със сканиране на картата  при теглене на пари от банкомат и камера снимаща пин кода. Като казах на служителите в банката за какво става въпрос ме гледаха като треснати.    
Полицията е уведомена, но досега няма резултат, а от банката днес получих разпечатка с тегленията от банкоматите заедно с изречението: \"Транзакциите са извършени след пълно прочитане на магнитната лента на кредитната Ви карта и надлежно въведен и верифициран ПИН код. В тази връзка от страна на Българска Пощенска Банка АД оспорените транзакции се приемат за валидни и не съществува основание за възстановяване на средства по сметката Ви.\".
Това е хора, препоръчвам ви да страните от каквито и да е било банкомати и по възможност и от  банки.
В момента съм в задънена улица и не зная какво да правя. Факта че банката е допуснала просто ей така да ми бъдат изтеглени пари от моя сметка и че след това има наглоста да твърди че няма основание да оспорвам транзакциите е леко казано наглост.
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: Boogy в Януари 17, 2007, 07:35:00 pm
Днес слушах в предаване по радиото по тази тема, че извън България действали много добре организирани групи наши сънародници (а очевидно и не само извън България), които правят фалшиви кредитни карти. Даже наскоро разбили една такава група в Канада.
Това, което ми направи впечатление в предаването беше, че те казваха, че тамошните банки възстановявали сумите на потърпевшите и след това уведомявали полициата и започвали разследване на случая.
Очевидна е разликата в поведението на банките.
Не знам дали всички български банки се отнасят така безцеремонно и бюрократично към потърпевшите си клиенти, но съм готов да се обзаложа, че и останалите не са по-различни.
 За това предлагам да съберем в тази тема и позитивни случаи, за да се ориентират потребителите към банки, които имат по-\"западни\" разбирания за отношенията с клиентите си.
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: simo в Януари 18, 2007, 08:29:21 pm
Нямам думи. Сега се оказва че трябва да внасям месечни вноски за да покрия задължението което е натрупано от измамниците. Наистина се намирам натясно но определено не смятам да възстановявам сума, която не съм похарчил аз. Нека някой който е по наясно с нещата сподели какво може да се направи. Варианта да си плащам като поп не ме устройва.
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: Александър Ненов в Януари 18, 2007, 11:29:55 pm
Аз мисля че това е проблем, в който трябва да се намеси МВР.
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: simo в Януари 19, 2007, 10:11:55 am
Полицията е уведомена, както писах по горе. Притеснява ме факта, че банката твърди че извършените транзакции са валидни и съответно сега трябва да плащам месечна вноска с която да покривам изтеглената сума. А и честно казано не очаквам намесата на полицията да реши нещата..
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: Boogy в Януари 19, 2007, 05:41:06 pm
Според мен е много важно, да съберете цялата възможна информация по случая.
Например, откъде са теглени парите и кога. Може да се окаже, че в този ден сте били в друг град или парите са теглени от банкомат в друг град. Освен това всички банкомати имат камери, където може да се види, че някой друг човек тегли парите. Не знам колко точно време се пазят записите, но се надявам, да е поне година.
Нужно е, да им докажете по някакъв начин, че е невъзможно, да подвеждате банката.
Освен това никога не контактувайте със служителките в паричния салон, а се старайте да общувате с максималното възможно ниво (най-добре е с изпълнителния директор на банкака), защото въпросът е сериозен и редовите служители(ки) се отнасят машинално към тези случаи.
Банката няма да обеднее, ако ви обезщети. Ако всички при всички случаи се процедира така, значи резултатът е 1-0 за измамниците. Когато банката трябва, да си гони загубите, тя би трябвало да се справи много по-добре от всеки един потърпевш потребител. Когато загубите се приписват автоматично на потребителя, това повишава увереността на измамниците, защото знаят, че няма кой да ги гони и разкрива.
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: elenaaleks в Януари 19, 2007, 06:03:33 pm
Разбира се, че транзакциите ще са валидни - ако не са банкомата няма да върне картата и парите няма да бъдат изтеглени. Какво значи, че полицията е уведомена? Пуснали ли сте жалба за това? Не мисля, че банката трябва да си иска парите ако има пусната такава. Моят съвет е да отидете с копие от жалбата при изпълнителния директор на банката.
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: Асен Ненов в Януари 23, 2007, 07:58:21 pm
Моя съвет е да не ходите при никои, а само да пишете писма. Това има няколко предимства:

1. Ако отидете в банката, едва ли ще ви приеме изп. директор или някой мениджър, т.е. човек който може да вземе решение за казуса ви.

2. Когато пишете до банката, ще получите официален отговор, а и ще имате документ за доставката на всички писма.

3. Говорейки, вие винаги можете да забравите някой детайл, които може да се окаже важен или предимство за вас. Ако опишете всичко и изразите претенцията си, много по-бързо и ефективно ще бъде разрешен случая.

4. Завършвайте писмата си със следната полезна реплика \"Очаквам вашия бърз отговор. В случай на неудовлетворяване на претенцията ми или мълчалив отказ от страна на банката, ще се обърна към компетентните органи за решаване на случая\".
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: bbbu в Февруари 04, 2007, 08:13:34 pm
То в Пощенска банка стават големи измами
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: dima в Февруари 08, 2007, 03:55:32 pm
Проблемът е голям и за съжаление е проблем на доста банкии и то не само в БГ
Естеството му обаче изисква намесата  на много повече органи , които контролират спазването на законите и реда . Аз лично слагам ръката си, когато набирам ПИН-А  и гледам да съм внимателна, защото картата си е удобство   от което хич не ми се иска да се отказвам  :)
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: Жанет Хаджидимова в Март 05, 2007, 05:18:12 pm
Аз също пострадах от Пощенска банка и МВР,на 09.11.06 ми откраднаха чантата с всички документи и  кредитни карти на ПИБ и Евролайн,от картите ми бяха източени пари,за съжаление и пин-овете ми бяха в чантата /не съм блндинка,но забравям/.Когато установих кражбата се обадих да бъдат блокирани,подадох жалба в 01РУ,на дугия ден подадох молби жалби и всичко което се изискаваше в банките.
Моето учудване беше когато след 3 месеца получих писмо от Пощенска банка,писмото беше сгъвано на 4,залепено със скоч отзад в което ми казват \"Транзакциите са извършени след пълно прочитане на магнитната лента на кредитната Ви карта и надлежно въведен и верифициран ПИН код. В тази връзка от страна на Българска Пощенска Банка АД оспорените транзакции се приемат за валидни и не съществува основание за възстановяване на средства по сметката Ви.\".
Полицията ме отсвири,загубиха ми служебната бележка,с която трябваше да отда в районото да подам документи за нова карта,бяха блокирали моята лична карта,а на баща ми не беше въпреки,че в жалбата бях писала и за нея.
Въобще надявай се полицията да ти свърши нещо.
Всяка надежда остави.
П.С. Междувременно от Пощенска банка ми се обаждаха в къщи да ме питат и да ми се карат,че не съм погасила вноската си.
НЕ Е ЛИ НАХАЛСТВО!?
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: doxyto в Януари 30, 2008, 04:37:40 pm
Според мен тази банка просто не заслужава нито един клиент.
Първо - некадърни и отвратително нелюбезни служители. Изключително неинформирани, не разбират никога, когато имаш въпрос и са възможно най-арогантни, когато опреш до тях (което като клиент на банката се случва).
Второ - преди повече от 6 месеца съм погасила всички вноски по кредит за закупена стока чрез кредитна карта Euroline, след което следва заплащане на такса от 20 лв. за закриване на картата, подписана молба за закриване на картата и физическо унищожаване на картата пред мен. Днес, когато подадох молба за кредитна карта в друга банка, се оказва че ми забавят процедурата заради задължения към друга банка.
Оказва се, незнайно защо след всички гореописани процедури и внесени пари, че дължа незнайно за кой период 2,49 лв. на Пощенска банка и присъствам в партидата им!!??!?!???? Малоумно!
Сега наново трябва да попълня ВТОРА молба за закриване на картата и да им платя НЕВЕРОЯТНАТА сума от 2,49 лв. на тези малоумници, за да си продължа каквото имам да си върша.
Незнам какво да кажа!!!
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: elenaaleks в Януари 30, 2008, 07:08:47 pm
A вие като закрихте картата не ви ли дадоха някакви документи които да представите?
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: doxyto в Февруари 01, 2008, 03:45:42 pm
elenaaleks, за съжаление нямам такъв документ.
Молбата, която попълних остана при тях.
Вчера ходих отново, държаха се ужасно, сякаш аз съм им длъжна за нещо.
Платих им смотаните 2,43 лв., написах отново същата молба и сега ще чакам до другата седмица да си опреснят системата, за да може да излезе, че нямам задължения и да ми продължат процедурата за кредитна карта VISA.
Надявам се повече никога да нямам взимане-даване с тази банка.
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: lady Miryam в Август 30, 2009, 09:07:18 pm
Аз също имам вземане даване със същата банка(пощенска)
на мен ми искат 40 лева за да ми издадат документ че не дължа нищо на банката,също не ми дадоха копие от документа че ми е унищожена кредитната карта нито входящ номер за молбата за прекратяването и.
Имат ли право да ми искат пари за документа който ми удостоверява факта че не дължа нищо на банката?
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: mikile в Септември 02, 2009, 07:06:45 pm
Дългогодишен клиент съм на пощенска банка и като изключа неприятния момент преди 4 г.,когато съпругата ми взе заем от тях с \"преференциални условия\" за 3000 лв.,който впоследствие рефинансирах с помощта на Райфайзенбанк за да си спестя \"преференцийте\" във всичките останали случай само съм внасял,но общото ми впечатление е,че в нея има крайно некомпетентни кадри и в момент на финансова криза това се забелязва най-отчетливо.Ще ви опиша случая с детския влог на дъщеря ми в тази банка на стойност около 1300лв. за който взех съдебно решение да го преместя в друга банка,но междувременно пуснах жалба до БПБ и получих формален нищо незначещ отговор след 3 дни на личния си мейл.По същото време други банки,като ДСК на запитвания който на няколко пъти съм имал към тях,звънят още същия ден на мобилния ми телефон и нещата са ясни точни и конкретни.
Ето и случая ми,както съм го формулирал:
-\"Във вашата банка имам няколко влога включително и детски влог на дъщеря си Ивана Михайлова Дончева от 06.02.1998г.Вече за втори път се сблъсквам с неприятното положение за вноска по нейна сметка да губя два работни дни.Първия път беше преди около 3 години,а втория е съвсем пресен от преди няколко дни.На 20.08.2009г.посетих клона ви в централната поща в Люлин,който е и най-близко до местоработата ми за да внеса 40лв. по-сметката на дъщеря си,но от там не ми приеха парите,тъй като не е имало дълго време движение по-сметката.В следващия клон на \"Българска Пощенска Банка\" намиращ се на кооперативния пазар в Люлин ми прибраха парите,но не ги вписаха в книжката пак по-същата причина.На следващия ден съпругата ми посети централния ви офис където най-накрая вписаха парите в книжката на дъщеря ми.Искам да подчертая,че при първия проблем открих втори влог на дъщеря си в друга банка и вече около 3 години нямам никакви проблеми там,а на много по-малко пари налични там доходноста е много по-висока.Учудващото във  детския влог надъщеря ми е:
-Много ниския лихвен процент по-тази сметка,начисляваната лихва  е около 1 % при нива между 4 до 6.5% процента в други банки.
-На практика той е \"дългосрочен детски влог\" само като негативи.
Губейки ми за втори път от свободното време на мен и съпрутата ми и ощетявайки детето ми по-този начин,сериозно се замислям да ликвидирам този неин влог от вашата банка,а също така и всички мой налични влогове.Служител съм на БТК и получавам заплатата си през вас,но при всяко теглене дори и от ваш банкомат ми се удържат 0.20лв.,а колегите ми,преместили се преди 4-5 години в ДСК нямат този проблем и се ползват с ВИП права там.
Сметката на дъщеря ми е хххх и много държа да се изясни въпроса с доходноста и.Моята дебитна карта е хххх  и изтича  през март 2011г.\"
С вчерашна дата 01.09.2009г. със съдебно решение в което изрично се упоменава:
-Разрешава на мен като родител и законен представител да прехвърля от ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ КЛ.СОФИЯ сметка хххх цялата налична сума заедно с лихвите по друга сметка банкова сметка в БДСК сметка хххх на името на малолетното дете.
посетих клона на пощенска банка в Люлин кооперативен пазар,но служителката се оказа,че има собствено тълкуване според което сметката трябвала да се запази с 20лв.,тъй като в решението на БЪЛГАРСКИЯ РАЙОНЕН СЪД не било опоменато закривам.След известно време обтягане на нерви и след ясно изразено нежелание на мен и съпругата ми да работиме с тази банка най-накрая нещата бяха уредени.Сега остава да ликвидирам и другите си два влога при тях,който са на мое име и за който нямам нужда от скъпоструващо съдебно решение и допълнителна загуба на време и нещата ще са перфектни.
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: Cambodja в Септември 02, 2009, 10:32:15 pm
Малоумници има навсякъде в обществената сфера. Въпроса е да можем да ги избегнем.
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: vio в Ноември 15, 2010, 12:07:29 pm
Добре де, на тоя банкомат нямаше ли камера за да се види че ти физически не си получил сумата, която си изтеглил?
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: STOQN KANCHEV в Август 04, 2011, 05:41:59 pm
zna4i pylni pomiqri,smqtam sega kogato gospodari na efira izlqzat ot otpusk da otida da dam glasnost na moq slu4ai s po6tenska BANI4ARNICA i smqtam da napravime kolektiven isk  -6te pi6a po kysno za slu4aq v momenta naistina byrzam i ne moga da izloja procedurata za reket koqto mi nalojiha  - v ob6ti  linii bankata si dalji pari na neq si _ seriozna i za tova az sm v spisaka za nekorektni platci ...i razbira se otno6enieto na bankata e bezobrazno i nikoi ne znae za kakvo stava vypros.... o4akvaite prodyljenie mnogo sme silni sme  _ TAKA I ^TE PRODYLJA S NIK MNOGO SME SILNI SME >>>DOLU POTI(SNICITE
Титла: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: Dora Angelkova в Май 13, 2012, 01:59:48 am
Hora edinstveniat na4in e vsi4ki da se obedinim i nikoi da ne im pla6a ni6o, nikakvi vnoski po zaemi i t.n. Kogato sme edinni i zaedno stavat 4udesa.
Титла: Re: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
Публикувано от: egotseva в Ноември 16, 2012, 04:01:04 pm
Здравейте, като юрист съм имала случай, когато човекът беше изминал целия път - полиция, прокуратура без никакъв резултат. Бяха изминали три години в разправии и нерви. Сумата му беше изтеглена от сметката от терминал в Санкт Петербург, а той можеше да докаже, че два часа преди това е теглил със същата карта от банкомат в София и че не е излизал от България. Ставаше въпрос за около 7 000 лева. Оставаше му единствено да заведе дело срещу банката, но за съжаление той не събра сили да го направи. Някак не повярва, че тези пъри ще му бъдат възстановени, а виждаше пред себе си още поне 3 години съдебни разправии без резултат и се отказа.