Активни Потребители

Техника => Компютри => Темата е започната от: zavi в Януари 25, 2010, 09:02:47 am

Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: zavi в Януари 25, 2010, 09:02:47 am
Закупих преди Коледа компютърна мишка от магазина на ТЕХНОМАРКЕТ в Димитровград, която се оказа дефектна. За нещастие не запазих касовата бележка. Когато се опитах да я върна или да я сервизират, ми отговориха че не могат нищо да направят, защото я няма касовата бележка и не са сигурни че е купена точно от тях. Макар че момичето, което ме консултира при покупката си спомни много добре, че съм я купил от тях.
Да не говорим че купихме от моята фирма три лаптопа също от тях, като двата от тях се повредиха и се наложи да ползваме гарнанционни ремонти. Едини още на втората седмица, а другия на петия-шестия месец. А условията за ползване на гаранционни ремонти са абсолютно неприемливи. Техниката се взема и до един месец се ремонтира и връща. А през този месец какво да правим? Да спрем да работим ли?
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: Cambodja в Януари 25, 2010, 10:20:18 am
Такъв са го измислили закона дупетатите. Вината не е в момичето. Разбирам я понеже предполагам, че с бележката отчита замяната.
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: elenaaleks в Януари 25, 2010, 11:49:14 am
Касовата бележка ви дава права, ако не я пазите - няма за какво да се оплаквате. Друг е въпросът ако платите с карта и не пазите бележката, дали извлечение за направената транзакция може да се приеме като доказателство.

Колкото до времето за ремонт - не може да очаквате една стока да бъде поправена за 1-2 дни. мисля, че 30 дена е приемлив период от време. А след като сте ги купили от фирма, вас ЗЗП не ви касае изобщо.
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: Cambodja в Януари 25, 2010, 09:25:02 pm
По частта за срока за ремонт - в България не можем да очакваме, да.
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: avram в Януари 26, 2010, 06:15:53 am
Техномаркет са такива изроди, че и със и без бележка стигнеш ли да сервиза си загинал, а с боклуците които продават няма как да не се стигне до сервиз.

Иначе по закон без касова бележка ни можеш да се оплакваш на КЗП, обаче, ти трябва да имаш и гаранционна карта, където да пише кой извършва ремонта така че и без касова бележко трябва да я оправят в посочените сервизи
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: elenaaleks в Януари 26, 2010, 11:05:09 am
В техномаркет Варна винаги са ми прикрепяли касовата бележка към гаранционната карта. Мога да кажа, че почти всички уреди са ми от там и до сега не съм имала проблем с обслужването. Наскоро ремонтираха сокоизтисквачката ми - мога да кажа, че бяха повече от любезни и я оправиха за около 2 седмици. Имала съм проблеми с други стоки - UPS и GPS, но проблемът се е оказвал в кабелите, които не са предоставени с уредите, но винаги са били любезни и отзивчиви да тестват оборудването и евентуално да го вземат за поправка. Не съм имала проблем и със сервиза - винаги са били любезни и усмихнати. Но веднъж ми се наложи да прекарам 1-2 часа в сервиза и нямате представа на какви случаи попаднах. Имаше един господин, който вземаше от ремонт сешоар и вдигна такъв скандал, че му струвало 12 лева, той можеш друг да си купи. При което любезно му обясниха, че са му казали колко приблизително ще струва ремонта, като сумата е била около 10 лева. Може би господинът е трябвало да помисли преди да поиска да направят ремонта. Една възрастна госпожа искаше да пита колко ще и струва поправката на микровълновата печка - любезно й обясниха, че не могат точно до стотинка да кажат колко ще струва, но тя настояваше, дори след като й казаха, че могат да я посетят и да видят уреда, тя пак настояваше да й кажат и после вдигна такъв грандиозен скандал - за нищо. Замислете се понякога дали проблемът не е във вашето отношение - преди подхождах доста грубо и готова за скандал, сега подхождам с усмивка и никога не съм имала проблеми.

Cambodja: Не виждан какъв е проблемът с единия месец - в никоя държава в ЕС няма да ви кажат - елате си вземете стоката утре, но там е по-голяма вероятността търговецът да ви я замени веднага. Никой в ЕС не ходи по сервизи за гаранционна техника. Наскоро ми се скараха в Практикер, че нося стоката при тях, а не в сервиза - явно е, че хората не познават правата си - аз никога няма да отида в сервиз за гаранционен уред - и така трябва.
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: avram в Януари 26, 2010, 07:59:02 pm
elenaaleks

Ти си много нагла мутра ма!

Явно си някаква психарка която си избива комплексите като се гаври с нещастните хора на които са им съсипали нервите разни изроди, които имат легален бизнес само за да могат да прикрият нелегалните далавери от които печелят в действителност.

Как така никога няма да отидеш в сервиз - както и трябва, а си висяла в сервиза на боклуците Техноваркет няколко часа и си слушала какво се разправят с хората?!

Ти си изключително тъпа елементарна и нагла за да дадеш в едно мнение взаимно изключващи се примери!

Не така!
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: elenaaleks в Януари 27, 2010, 07:56:44 pm
# avram

Много лошо говори за вас да мислите, че другите са такива, какъвто сте вие. Не е нужно да си измисляте неща - никъде не съм казала, че сервизът е на техномаркет. А нужно ли е да си измислям истории за лошите сервизи????

Арогатното ви отношение не само в тази тема мисля, че ясно говори за умственият ви багаж, жалко е само, че в този форум няма модератори и администратори на място.
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: avram в Януари 27, 2010, 08:34:34 pm
Ама ти си много нагла бе, как не ти е неудобно да ме репликираш
Аз не говоря празни прикакзки както правиш ти, а коментирам конкретно твое изказвани, така че колкото и да ти се иска няма как да те мисля за такава какъвто съм аз, още повече че за разлика от теб имам \"умствен багаж\"
Само за това че си посредствена не значи че мненията които не ти изнасят трябва да бъдат ценцурирани

Ето ти мнениено:

########################################################
В техномаркет Варна винаги са ми прикрепяли касовата бележка към гаранционната карта. Мога да кажа, че почти всички уреди са ми от там и до сега не съм имала проблем с обслужването. Наскоро ремонтираха сокоизтисквачката ми - мога да кажа, че бяха повече от любезни и я оправиха за около 2 седмици. Имала съм проблеми с други стоки - UPS и GPS, но проблемът се е оказвал в кабелите, които не са предоставени с уредите, но винаги са били любезни и отзивчиви да тестват оборудването и евентуално да го вземат за поправка. Не съм имала проблем и със сервиза - винаги са били любезни и усмихнати. Но веднъж ми се наложи да прекарам 1-2 часа в сервиза и нямате представа на какви случаи попаднах. Имаше един господин, който вземаше от ремонт сешоар и вдигна такъв скандал, че му струвало 12 лева, той можеш друг да си купи. При което любезно му обясниха, че са му казали колко приблизително ще струва ремонта, като сумата е била около 10 лева. Може би господинът е трябвало да помисли преди да поиска да направят ремонта. Една възрастна госпожа искаше да пита колко ще и струва поправката на микровълновата печка - любезно й обясниха, че не могат точно до стотинка да кажат колко ще струва, но тя настояваше, дори след като й казаха, че могат да я посетят и да видят уреда, тя пак настояваше да й кажат и после вдигна такъв грандиозен скандал - за нищо. Замислете се понякога дали проблемът не е във вашето отношение - преди подхождах доста грубо и готова за скандал, сега подхождам с усмивка и никога не съм имала проблеми.

Cambodja: Не виждан какъв е проблемът с единия месец - в никоя държава в ЕС няма да ви кажат - елате си вземете стоката утре, но там е по-голяма вероятността търговецът да ви я замени веднага. Никой в ЕС не ходи по сервизи за гаранционна техника. Наскоро ми се скараха в Практикер, че нося стоката при тях, а не в сервиза - явно е, че хората не познават правата си - аз никога няма да отида в сервиз за гаранционен уред - и така трябва.
########################################################

Арогантна и нагла си ти както може да се види от собственото ти изказване
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: fishev в Януари 27, 2010, 10:35:27 pm
Авраме спри се бе човек. Ходи си избивай комплексите на друго място. Намали малко тона и спри да обиждаш. Според теб всички са тъпи ,арогантни ,нагли и тн .Само ти си най правия най знаещия и можещия .Айде стига вече .В други форуми да си получил БАН още след  персонална обида към участник във форума
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: avram в Януари 28, 2010, 06:08:28 pm
Тебе пък кой те пита бе смотаняк.
Ти явно си бил мухльото на класа който понеже не може да се аргументира плаче на учителката да наказва другарчетата му!

Не според мен, а според фактите има някои които са тъпи, като тая по-горе и ти който я зашитаваш.

Събрали сте се разни изроди от фирмите измамници и се защитавате. Я по-добре се научете как трябва да се отнасяте с клиентите, а не ми обяснявай как да наричам гадове като вас, които са за затвора!
Няма вие да ме правите на луд, а аз да ви говоря на Вие и до ви четкам бе.
Занимавам се няколко години с изроди като вас бе тъпак, така че няма да ми казваш как да ви наричам, пробвах деликатно и с добро, ама дебили като вас не разбират от блага дума
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: ccc в Януари 29, 2010, 05:39:43 pm
Аврамчо,

Аз пък се регистрирах в тоя форум, само за да мога да те напсувам лично теб, ей така - за кеф! Влизайки случайно в сайта, се надявах да срещна Асоциация на Потребителите, а вместо това след един час преглед на различните теми, познай какво открих - че почти не мога да отворя тема в дискусиите без да се сблъскам твоето неописуемо отблъскващо присъствие на принципа \"на всяка манджа - мерудия\". Много се учудих, че си обществено търпим и въпреки цялата гнус, изляла се от теб във форума, нито някой те е обидил, нито са те изхвърлили модератори и администратори. Следва да си направя някои изводи:
 1. В този, иначе претендиращ за престиж сайт, няма никаква цензура, което не знам дали е най-подходящото, при наличието на жалки мизерници като теб.
 2. Ти си едно от \"мамините синчета\", а \"мама\" е направила сайта - съответно ти си развяваш оная работа без да ти пука особено. Грешен избор от твоя страна като се има предвид нищожния й размер. Само да не ме питаш размера на какво, че ще си направя извод и за размера на вътречерепното вещество.
 3. Алтернатива остава, разбира се, и сайта всъщност да не е толкова сериозен, колкото изглежда - жалко би било, предвид че Потребителите наистина имат нужда от подкрепа като гласността, която представлява сайта.

Та да се върнем на основната тема - теб. Ти, жалък плазмодий, как ти влезе в маломерната тиква идеята, че можеш да обиждаш всеки и всички и да се мислиш за единствената свята истина? Поне един път не ти ли мина през кухия патладжан, който заблудено наричаш глава, че е възможно да има и нечие друго мнение, освен твоето, или че е възможно някой друг освен теб да е прав? А всъщност дори и да беше прав за всичко, кой точно ти даде право да се държиш като незадоволена курва спрямо всички други потребители и да ръсиш такива обиди, че и най-отраканите тираджии да ти завидят? Да не говорим, че 99% от изказванията ти приличат на платена публикация без всякаква логика и смисъл и ако човек успее изобщо да забележи единия процент истина в тях, веднага започва да се съмнява да не би да му се е привидяло.

Знаеш ли какъв е резултата? Ще се опитам да ти изясня във твоя стил, така че дай боже поне 1/4 от информацията да пробие през кирта в ушите ти и да задейства онова, което прилича на нервна клетка вътре.
Първо: Вече всички потребители, направили грешката освен информационните бюлетини да посетят и форума на сайта, са болезнено наясно че си комплексиран недорасляк, най-вероятно системно изнасилван от чичо си и то само защото на горкия човечец никой не му е казал, че си силно радиоактивен и всеки контакт с теб води до трайни увреждания. За съжаление обаче тук не е мястото да споделиш тази си болка - не че изобщо ми е известно място, където такива като теб да могат да съществуват съвместно с други хора, камо ли да споделят... още повече че сам посочваш колко неразбран се чувстваш и как след \"няколко години с изроди като нас\" това все повече ти тежи - след като осъзнаваш проблема явно най-доброто решение ще бъде да си завреш миризливите мнения в една от двете големи дупки (гъз, уста - няма значение, не го мисли, еднакво ти миришат), а ти самия да вървиш на майната си, ама като стигнеш там - не спирай, ами върви, върви, върви...
Второ: По начина, по който си мениш настроенията, спонтанните изблици на агресия, постоянно глождещото те чувство на дълг да се изкажеш по всяка тема и срещу всеки потребител, както и по очебийната ти мания за величие, не беше трудно да направя заключение, че не би трябвало да те съдим за поведението ти, а по-скоро да те съжаляваме. Пределно ясно е, че страдаш от неизлечимо маниакално-нарцистично разстройство на личността, като единствената причина никой да не ти е казал, че си психопат, е че всички се страхуват да не обидят психопатите.
Трето: Единствения резултат от твоите мнения, е да си навлечеш омразата на всички потребители, да унищожиш безвъзвратно духа на добрия тон и търпимост, както и да понижиш общото ниво на качество и полезност на този сайт, приравнявайки го до жълта булевардна медия. На практика заради безподобни уроди като теб всички в държавата не получават качество на стоките и услугите, нито възможност да се борим за правата си.

Мога само да завърша, че заради теб, пикльо, много хора няма да дадат гласност на проблема си, нито пък ще потърсят съдействие от тази тук организация, а ще си звънят пак на Господари на ефира и на разни други предаванийца и по-този начин цирка в държавата ще си продължава, а обществото ще си генерира поколения малоумници като теб.

Амин, \"драги зрители\" - търпете си този малоумник, щом ви отърва - на мен това ми беше първото и последно посещение на сайта и форума на БНАП.

Peace.
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: avram в Януари 29, 2010, 11:11:18 pm
Ти ли си най-\"умният\" в Техномаркет, че се осмеляваш да се обаждаш бе шуго смешна?!

Яд ли ви е, а?! Гадно ли ви е, а?! Значи този форум си върши работата, щом толкова те е яд че хората, които сте измамили, могат да си помагат в борбата срещу вас - престъпни нагли, тъпи и уродливи изроди!
Всичко което си написал в малоумният си просташки коментар е че си тъп и прост и много те е яд че съм много по-умен от вас.
Няма тука \"peace\" бе наглец прост! Ще се обединим и ще ви прегазим като валяк детелинка!

С тая тактика \"разделяй и владей\" можеше да имаш успех, докато бях в детската градина бе, загубеняк!

И не ми обяснявай че нама да се върнеш повече тук, защото като всеки елементарен престъпник, който се връща на местопрестъплението, по навик ще се върнеш с мешната надежда че си успял да ни разединиш с малоумното си изказване.

Това че в Техномаркет сте такива елементарни тъпаци, може само да даде повече смелост на хората да търсят правата си до край, а това че не си можал да подминеш форума без да избълваш омраза, показва че отпора срещу незачитане законите на страната и правата на потребителя под каквато и да е форма, винаги е полезен и необходим.
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: geoge в Януари 31, 2010, 07:45:14 am
Ей Кондьо, преди три години си купих 2GB Memory Stick PRO Duo от Техномаркет за 99 лева и до момента не ми се е загубила и частица от съдържанието, което съм и качвал! Важното е да купиш качесвена стока, а не сирене за 3 лева! И вземи да сложиш едно \'Прасков\" до ника си!
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: niki80 в Февруари 01, 2010, 09:10:41 pm
Искам и аз да се включа, но не в безмислените спорове, Zavi не е задължително да имаш касова бележка в случая с мишката достатъчно е ако си пазиш гаранционната карта която трябва да са ти издали при покупката. Също така може да прескочиш Техномаркет ако имаш ГК и да се свържеш направо с оторизирания сервиз на мишката си,
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: service в Февруари 09, 2010, 12:09:13 pm
Посетих сайта на активни потребители , провокиран от рекламата по телевизията.
За съжаление във форума не намирам рационални мисли , а словоизлеяния на хора с психични проблеми.
И този форум ще стане боклучийско кошче за хора които не поставят  разумния въпрос и не търсят разумния отговор.
Какво бих искал да прочета във форума?
Истината за ситуацията потребител- търговец.
А  една от тези истини е в нискокачествените стоки ,които се продават от търговците , защото ние потребителите искаме ниски цени. За ниска цена не можеш да имаш качествена стока независимо какъв е закона за защите на потребителя.
Ниските цени на стоките са предпоставка за изключително ниско заплащане  и на сервизите.Провокирайте сервизни специалисти да ви кажат срещу какви суми работят гаранционните ремонти- а тези ремонти ги плаща търговеца вносител или производител. Знаете ли ,че цените на гаранционните ремонти които заплащат  "водещите " световни фирми като Сони , Панасоник , Самсунг и т.н са с пъти под пазарните цени на извънгаранционните ремонти / до колкото знам гаранционно се плащат около 15-20 лева за  голям плазмен телевизор , до като за извънгаранционен ремонт същите сервизи взимат от 150 до 250 лева/.Унизителното плащане на търговците е по-малкият проблем. По големия е недоставянето на резервни части на сервиза. Естествено без резервни части и господ не може да отремонтира дефектирал уред. Така че потребителю , не ругай сервизните специалисти и сервизи , а чети закона за защите на потребителя. В него отговорност има търговеца . / И това не е коректно защото търговеца по смисъла на закона  е магазин който продава внесената  от друг търговец стока и именно той има отношение с производител и той трябва да е отговорен за обезпечаването на ремонта или замяната на изделието/. Така че търси правото си при търговеца а не в сервиза. Сервизите са кошчета за отрицателна енергия и гняв на клиентите ,зад които се крие истинския отговорен за проблемите - производителя или  вносителя.
Търсете правата си към тези институции , които почти всички имат представителства в България . Ако те бъдат "безпокоени и притискани" от клиентите , може да се промени нещо в техните ангажименти и отговорности към нас потребителите.
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: ABPAM в Февруари 09, 2010, 05:48:49 pm
Я не се прави на нещастен бе!
От сервиза на Техномаркет сте супер изроди затова не се опитвай да се правиш на нещастен!
Аз направих точно както предлагаш. Говорих с производителя и той се съгласи да даде каквото е необходимо за да ми бъде оправена стоката, но от сервиза на Техномаркет отказаха да направят каквото и да е!
Така че не ми се обяснявай а се разкарай от тук с наглите си обяснения и малоумни разсъждения!
И това което отпуска производителя за гаранционен ремонт ви е много, защото внасяте бракувана продукция която производителя е бракувал поради непокриване на критериите за качество, а вие я продавате като редовна и качествена! Бракуваната продукчия която продавате за нова я купувате на черно в пъти по-евтино от продажната цена на стоката отговаряща на критериите на производителя, а я продавате на цена като отговаряща на стандартите и изискванията!
Не се опитвай да прехвърлящ отговорността защото търговеца отказва да удовлетворява рекламациите докато не получи съгласието на сервиза на техномаркед, кадето работят някакви глупаци без образование и технически познания.
Предполагам че от сервиза на техномарнет отказаха да ремонтират стоката ми защото за да им дадат новите части от производитела искат да им върнат повредените части, а когато ги вземат ще установят че изделието не е от нормална, а от бракувана партида
Не обяснявай че за тези пари не трябва да работи нормално защото закона е за всички стоки които се продават. Такъв боклук, който не работи, не го изкам и да ми то подаряват.
Моята стока е от престижна марка а за това което представлява като материали и труд за изработка, цената и е повече от висока
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: dredknight в Октомври 31, 2010, 11:11:11 pm
Здравейте!
  Закупих компютър от техномаркет, който се повреди, но се оказа че съм изгубил гаранционната карта.
 Възможно ли е да получа гаранционно обслужване само с фактурата? Следвайки простата логика би трябвало да може, тъй като на фактурата има всичи нужни данни, които са нужни /от кой е закупена, и датата на покупка/.
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: ninany в Януари 10, 2011, 10:31:33 pm
Здравейте!
На 22 октомври 2010 г.си купих HP 625 Notebook PC XN606B/ E или нещо подобно- не се чете/ от магазин на Техномаркет в град Ямбол.
Не след дълго установих, че батерията няма да проработи и занесох преносимия компютър в магазина. Помолих да пробват с батерия от др. лаптоп и другата батерия се зареждаше, т.е. разбрахме, че проблемът е в батерията. Уговорих се с работещите в магазина да им занеса лаптопа след празниците. На 2 януари 2011 г. го занесох и е изпратен в сервиз в София. На 9 февруари исках да получа информация в магазина, но естествено не можеха да ми кажат нищо и по моя молба получих телефонен номер на сервиза. Днес се обадих и с изненада научих, че е поръчана \"системна платка\" за моя лаптоп и ще дойде в сервиза около 20 януари. Нима е възможно при проблем с батерията да се чака платка, която все още не мога да разбера дали е дънна или наречена от служителката на сервиза \"системна\". Лаптопът ми работеже добре и не вярвам за толкова кратък период от време да има нужда от ремонт на дънна платка, ако това е искала да каже служителката.
Моля, дайте ми съвет към кого да се обърна и какви са моите права като потребител.
Защо гаранцията на HP в България е само 1 година? Или това е така само в Техномаркет? Аз за това разбрах чак като бяха попълнени документите и опакован лаптопа и много съжалих, разбира се. Никой не ме е информирал за гаранцията, а и приятелката, която беше с мен забеляза, че табелата беше така поставена, че да не се вижда надписа с гаранцията, може и да е случайно.  Сега разбирам, че е имало защо. Много съм разочарована от покупката си и от организацията и некомпетентността на работещите в Техномаркет в град Ямбол. Едва ли някой се е сетил в този магазин, че при закупуване на техника е добре да се дадат някои съвети относно експлоатацията на уредите.

Нина Йорданова
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: fishev в Януари 11, 2011, 07:24:31 am
Гаранцията на НР е ЕДНА година Политика на фирмата която не се съобразява със законите в БГ Мой колега точно по тази причина вече не продава тази марка лаптопи Само не разбрах защо обвиняваш служителите на магазина в некомпететност Дали са ти цялото внимание което заслужаваш Тествали са батерията, разбра ли сте се за дата за приемане .Изпратили са лаптопа на ремонт, дали са ти телефон на сервиза Или дай да плюеме защото това е на мода напоследък
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: ninany в Януари 14, 2011, 08:07:58 am
Коя фирма? HP ли? Не ставайте смешни. Ще се обърна и към тях, но не към представителите им в България, а също и към вносителя и производителя.
Късала се връзката мевду производител и вносител, а търговецът се съобразявал с вносителя, така ми беше обяснено. Очаквам и отговор от Комисията за защита на потребителя.
А кой спазва законите на М. Кунева в БГ за минимална гаранция от 2 години? В ЕС този закон се спазва, но не и тук. HP в Чехия например са с 2 години гаранция при същата цена.
Освен това от Техномаркет се оказа, че не са ми предожили да си закупя \"Гаранция +\" при покупката, т.е. удължаване на гаранцията и застраховка. В случая чия е вината? Има ли налице пропуснати ползи според Вас? Продавачът обясни пред управителката, че не обичал да му отказват и затова не предлагал тази услуга понякога. Клиентът трябвало да го \"подпомогне\" с въпроси, за да го подсети. И това, ако не е професионализъм!!!  Моя колежка е купила същия модел и на нея не е предложена \"Гаранция +\", след проблем лаптопът е сменен с нов. Изводът???
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: fishev в Януари 14, 2011, 10:01:40 am
Моля не бъркайте понятията ЗАКОНОВА и ГАРАНЦИЯ НА ПРОИЗВОДИТЕЛ Това се две различни неща Точно поради тази разлика колегата спря да продава тази марка лаптопиСетете се сама защо ако можете  В нашата страна има представителство на тази фирма можете да ги попитате А и защо не си купихте лаптопа от Чехия след като е с по голяма гаранция Кой какво Вие предложил в магазина мога само да гадая И какви ползи пропуснахте и/или ще пропуснете Ставате Вие смешна в момента Поснахте темата на няколко места и получавате отговори  А и незнам Миглена Кунева да пише и налага закони в България Когато се сменя дадено изделие сервиза и вносителя преценяват кое по изгодно за тях и клиента Мисля че бях достатъчно ясен но Вие малко трудно асимилирате какво Ви се пише
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: ninany в Януари 15, 2011, 02:48:24 pm
Да, точно ЗАКОНОВАТА гаранция ме интересува като потребител платил сумата за HP. И никак не ме е грижа кой поема ремонта през 2-те години-дали търговеца или вносителя. Попитала съм представителството, вчера няколко пъти бях уверена от тяхна страна в писмен и в устен вид/тел.разговор/, че аз имам 2 години гаранция. Ами защото сега съм имала нужда да си купя лаптоп, затова съм си купила сега и от България, може ли? Там ползвах друг.
Аз съм удовлетворена и от посещението си в Комисията за защита на потребителя, тъй като съм права.
Ограмотете се, моля. Както искате, така го разбирайте.
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: ninany в Януари 15, 2011, 02:48:44 pm
Да, точно ЗАКОНОВАТА гаранция ме интересува като потребител платил сумата за HP. И никак не ме е грижа кой поема ремонта през 2-те години-дали търговеца или вносителя. Попитала съм представителството, вчера няколко пъти бях уверена от тяхна страна в писмен и в устен вид/тел.разговор/, че аз имам 2 години гаранция. Ами защото сега съм имала нужда да си купя лаптоп, затова съм си купила сега и от България, може ли? Там ползвах друг.
Аз съм удовлетворена и от посещението си в Комисията за защита на потребителя, тъй като съм права.
Ограмотете се, моля. Както искате, така го разбирайте.
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: Veselin в Януари 17, 2011, 02:37:48 am
Здравейте!
        Минималната законова гаранцията във всички европейски страни е 2 години. От това следва, че всяка стока намерила място на българската витрината е с най-малко 2 години гаранция.
        Всяка стока, включително и хранителните имат гаранция по закон. Документ за удостоверяване на гаранцията е касовата бележка, издадена от търговеца. Гаранция е  2 години. И хляба има гаранция 2 години по закон. Но поради естеството на продукта е ясно, че не може да се възползваш от нея за този период. Търговеца може да предостави гаранция на продукта- търговска гаранция. Тази гаранция няма нищо общо със законовата гаранция, според закона на РБ. Търговската гаранция не може да противоричи на законовата, ако има конфлик важи Законовата гаранция. Закона на РБ е над споразуменията между търговец и производител на стоки. Така, че дори без търговска гаранция всяка стока има гаранция.
Гаранцията също е компонент и неделима част калкулирана в цената на готовия продукт. От това следва, че клиента е заплатил стока  с включена законовата гаранция+гаранция на производителя+ всички включени гаранции, писани и НЕПИСАНИ.
       Търговецът няма право да дава по-малка от законовата гаранция 2 години и не по-малка от гаранцията давана от производителя, която може да е 5, 10 , дори 30 и повече години  или изразена в работни часове, като 60 000h при Panasonic или 5 г. пълна гаранция. Гаранцията може да не е в писмен вид. Достатъчно е да имате касов бон. От това следва, че неуредените въпроси в гаранциите са проблеми касаещи взаимоотношенията между производител, вносител и търговец.
       В Европа електрониката не се разпечатва в търговския обект. Гаранционните карти и срокове са напечатани от производителя и търговеца няма право да пипа нищо по тях! Имате право да върнете стоката ако в последствие установите липси, несъответствия или просто не харесате покупката си.       Миналата седмица си купих тостер за 14 лв. с 3 години гаранция.
В случая става дума явно не за прост сешоар а за скъпа вещ- компютър. Що се отнася за гаранции и срокове в другите страни същите стоки се продават с 3, а и от април месец по 5 години.
        HP в Европа продава стоки с 3 години гаранция, като за първите две е пълна(материали+труд). За страни от третия свят гаранцията е 3 години безплатни материали и една година пълна гаранция.
В България вероятно гаранциите се манипулират от търговеца СЪС ЦЕЛ ТЪРГОВИЯ- \"ЗАМЕНКА\" на гаранционните карти със ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ ПОЛИЦИ, наричани още от търговците– \"гаранция +\". По този начин се прави услуга на застрахователите, като се ощетява клиента с полагащите се безплатни части за 3-те години и полагащото се гаранционно обслужване, куп неудобства, ТОРМОЗ, и усещане за причинена от търговеца(производителя, вносителя и всичките мошеници по веригата) ИЗМАМА и вреда.
      Как работят търговците в другите EU страни, купувам GSM, който не се държи стабилно. Подавам рекламация– служителката с 10 цола усмивка, ме кани след седмица(там също законовия срок за престой в сервиз е 30 дни, но!!! Никой не те оставя да си излезеш с празни ръце от магазина :)) да си получа оставената вещ. В уречения ден отивам в магазина подписвам се на 5-6 протоколи, поръчки, и тест и със същата усмивка ми връща веща работеща. Едва вкъщи установявам че телефончето ми е заменено с ново. Няма спорове, няма викове. То, к\'во е т\'ва да няма на кого да се ядосаш? Какво е?
       Ей, хора гаранцията в България е 2 и повече години. Четете си законите и си търсете правата. www.kzp.bg  За производителите сте едни роби - един телевизор се прави за 1 минута но от лентата излизат на 11 секунди. DVD за 45 секунди, сателитен приемник за 30 секунди и т.н.  Една дънна платка за лаптоп струва 3 години безплатно от производителя, на пазара в USA 65 $, в EU да речем 50 ?, в BG service 300 ?+ поне 100 лв.труд+ 30-50лв. тест(диагностика). Смятайте ако ви се смята. Рядко се намира някой да се навие Ви изолира дефект \"до елемент\" тъй, че търсете си това, което Ви се полага по закон.  Така пазарът сам ще се регулира и отсее от вноса на некачествени стоки. Не рядко произхода на тези стоки се оказва и задния двор на самия търговец.
        Приятели, четете си ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛЯ. Сега се сетих че законите за защита на потребителите не е само един а два. Другият е ЗАКОН ЗА ЗАДЪЛЖЕНИЯТА И ДОГОВОРИТЕ. КЗП върши добра работа що се отнася до това да глобява търговци /глобите са солени/, но принципно Комисията защитава правата на потребителите, а не на конкретни потребители. Правата си на купувач можете да защитавате сами.
       Предназначението на тези закони е да ни отърве от производствените боклуци, с които ни заливат наглите търговци.
Причинените ни материални и морални вреди са огромни а вината за това би следвало да се носи солидарно от търговци, производители, вносители и др. посредници.
       Пожелавам, добро здраве и повече радостни и слънчеви дни и да сте позитивно настроени през цялата 2011 година.
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: ninany в Януари 22, 2011, 11:48:44 am
А какво ще се случи, ако Техномеркет бъде продаден?
Кой ще поеме гаранцията?
http://www.razkritia.com/77604/%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B6%D0%B1%D0%B0/
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: Slancho в Февруари 04, 2011, 10:52:21 am
Здравейте!
Закупих компютър от Техномаркет. В гаранционната карта пише, че гаранцията ми е със срок една година(написано е с химикал, по точно е отметнато на 1 година. В картата има възможност за отмятане на 2, също и 3 години. В моя случай служителите в Техномаркет са поставили отметката на 1 година. Гаранционната бланка е на производителя, защо същия позволява попълването на сроковете в търговската верига?) Същата изтече преди пет месеца. Имам и сключена застраховка \"гаранция\" със застраховател за 3 години, който категорично отказва да заплати разходите по извършен ремонт- смяна на дънна платка.  Застрахователя казва, че покрива щети само при токови удари. Това означава ли за да ми изплатят нещо трябва да им връча овъглена платка? Какви са ми в случая правата. Моля помагайте. Служителите на Техномаркет ме препращат насам- натам и вдигат рамене...
Титла: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
Публикувано от: Veselin в Февруари 07, 2011, 10:14:23 pm
Slancho,
Ако компютъра ти не е овъглен, не бързай да го пускаш във фурната! :)
Прати писмо в Техномаркет София с копие от фактурите от сервиза и поръчката, и си скрий копие за КЗП.  Не е трябвало да се занимаваш със застрахователи и сервизи, а и не е твоя работа. Едно е гаранция, съвсем друго е застрахователна полица. Това са си техни взаимоотношения. Предупреди Техномаркет, че ще се жалиш от тях и ще си търсиш правата до край. Ако не хване декиш заведи дело срещу Техномаркет. Правото е на твоя страна. Потърси тук някъде имаше качени Решения, определения от подобни дела.
И Техномаркет да не се оправдават, че цените им са ниски, затова предлагат калпава техника. Истината е, че цените съвсем не са ниски, дори са с по 50- 100? по-високи, че и повече от цените в европейските страни. Тази история за ниските цени в България и лошото качество можеше да ни я разправяте преди 20 години. Сега за жалост на алчните търговци щъкаме по широкия свят, гледаме, и избираме. Ако днес ме изцакаш, повече няма да купя от теб. :) И ще навия поне още 1000 да не купят от теб, защото си ме изцакал!
Титла: Отново Техномаркет
Публикувано от: Miriana Zarkova в Януари 26, 2014, 09:01:39 pm
Здравейте. Преди седмица си поръчах диск с Windows 8 от online магазина на Техномаркет. Голяма грешка! Диска дойде разпечатан, а лицензният стикер липсваше. Обадихме се веднага на националния телефон за поддръжка, а от там ни казаха, че ще дойде куриер да си вземе диска и цялата документация. Изпратихме въпросния диск обратно (пари не са ни връщани). Два дни по-късно ни се обадиха да кажат, че били направили вътрешно разследване и диска бил напуснал магазина запечатан. Добре де, ама аз не го взимам от магазина. Аз го получавам с куриер, а услугата влиза в договора ми с Техномаркет. Значи те трябва да носят отговорност и за доставката. Неколкократно им звъняхме да си търсим правата по закона за защита на потребителите, с който се запознах на дълго и широко. Комуникацията е винаги едностранна. Разговорите завършват със "Сигурни сме, че проблемът ще се реши." и никой повече не ни се обажда.
Тук трябва да спомена, че пакетът е получен в търговски обект и разпечатването му се вижда ясно на охранителната камера. Записът е с добро качество и звук. Предоставихме им въпросния запис, като доказателство, че стоката е получена по този начин. Те ни заявиха, че нямали програма, с който да го отворят (най-обикновен avi файл!) и да им изпратим снимки. Изпратихме им ги снимките (а те са взети от същия този запис). В момента чакаме отговор. Междувременно им цитирах точките от Закона за защита на потребителите, които нарушават с отказа си да ми признаят рекламацията.
Извода, до който стигам е, че Техномаркет продава нелицензиран софтуер, а след това се измъква от отговорност. Значи служител на фирмата спокойно може да си вземе безплатно стикер с лиценз, а диска после да го пробутат на някой по-ненаблюдателен или през online магазина. Когато човекът се оплаче му казват, че проблема си е негов и толкоз.
И тъй като продажбата на нелицензиран софтуер в България (а и не само) е незаконна, сигнализирах и представителството на Microsoft за България. Тъй като пратих писмото в Събота, няма как да съм получила отговор все още. Но се почувствах длъжна да ги уведомя за практиката на техния официален партньор.
Аз ще продължа да нищя този проблем, защото съм платила близо 200 лв, а не съм получила на практика нищо в замяна, защото диска без стикера е напълно неизползваем. Вас, обаче, ви съветвам да не правите моята грешка. Забравете за Техномаркет. Те многократно са доказали, че не заслужават нашето доверие.
Титла: Re: Отново Техномаркет
Публикувано от: Forum Admin в Януари 27, 2014, 04:56:10 pm
Аз бих препоръчал, да не купувате продукти на авторското право по Интернет (какъвто се явява всеки софтуер), тъй като за тях не важат правата за връщане в 7 дневен срок, при покупка онлайн. Най-добре е, да се купуват на място в магазин.
Иначе е ясно, че щом разполагате със запис на разпечатването на доставката, проблемът е у тях. Най-вероятно се касае за злоупотреба от техен служител, а не за политика на фирмата. Точно затова и ще ви решат проблема (поне аз така бих прогнозирал). Най-силния ваш ход в случая е сигналът към Майкрософт (особено придружен с видео запис). Това поставя Техномаркет в много деликатна ситуация и ще трябва да я решат.
Титла: Re: Отново Техномаркет
Публикувано от: Miriana Zarkova в Януари 27, 2014, 06:41:12 pm
Да, ще си взема поука от случилото се и ще си купувам софтуер само на място. Добрата новина е, че все пак служителите на Техномаркет днес признаха, че вината е у тях и обещаха да ми върнат парите. Макар и една седмица по-късно и след много ядове, случаят ми се реши.