Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - fishev

Страници: [1] 2 3
1
Бяла техника / TEХНОМАРКЕТ - ЛУДНИЦА!
« -: Януари 22, 2011, 07:51:49 pm »
Ще се погрижа за пОнктуацията(цитирам те дословно) И другата буква ще се науча да слагам Ама това ще стане есента като се запиша да си завърша 8 клас Потърпи още малко за правописа Дотогава се подсигурявай ама незнам за какво ще :)

2
НР представителство за БГ или отнякъде си Може ли да го качиш този отговор тук или да дадеш линк където може да се види черно на бяло

3
Бяла техника / TEХНОМАРКЕТ - ЛУДНИЦА!
« -: Януари 22, 2011, 02:29:07 pm »
Като нацвъка този линк по всички теми по добре ли ти стана Това е стара новина Преди 4-5 години Техномаркет пак беше продаден на сегашните собственици И какво стана Продължиха да работят И увеличиха броя на магзините Нали не си мислиш че ако се продаде веригата магазини и вече няма да ги имаВярно няма да можеш да отидеш да опъваш нервите на търговеца защото имаш това право по закон  Ей така ще изчезнат за една нощ Дори и да изчезнат ще останат сервизите който обслужват техниката Ще отидеш там и може и да ти се разреши проблема по бързо  За да си по спокоина ще ти кажа че Лидъл купиха магазини Плюс И поемат подмяната на техника закупени от тези магазини колкото и малко да са продавали

4
Имаш ли официален  писмен отговор от представителсвото на НР или само от ТМ  и КЗП

5
Интересен въпрос Това на табелките с данните ли го пише или попита консултантите Преди малко им гледах саита и на няколко произволни марки и модели пишеше пък :стандартна гаранция две години Нямах нерви да гледам всички Предполагам ако е на табелките че някой  в офиса е направил шаблон на компа за тези етикети и променят само марка модел и праметри са по лесно

6
Вечно съм Няващсе  не пиши глупости като не си запознат Говорим за гаранция на прозводител и тои определя какво да се прави със смененните части Смешно е да твърдиш че били собственост на клиента А помисли логично как сервиза ще докаже че е сменен конкретен модул Нали не ги мислиш за глупави и тъпи  фирмите които произвеждат Всички  производители си прибират сменените дисплей и модули Било с цел рециклиране било да изследват даден проблем По твоята логика след като сменените части са собственост  на клиента значи трябва директно да се обърне към производителя и да си ги смени сам без да търси търговец сервиз и тн Меко казано всичките ти писания са смешни и лишени от елементарна логика

7
Попитах нещо конкретно ВеселинЧо но не получавам отговор И не повтаряйте непрекъснато как било в европа и света Всеки бил видял бил чул и тн Тук пишем за директна подмяна на стока и деистващия засега в България ЗЗП А ти си пиши за три годишна гаранция на дъна за лаптопи и колко били ефтини навън и колко били скъпи тук и как фирмите производителки ги раздават даром а тук видите ли сервизите били кожодери Все някой ще ти повярва някога може би А да ми пуснеш на меила например линк да си купя дъно за Тошиба за $65  и то от производителя За моя личен лаптоп е Искаш ли

8
Не Законовата гаранция е две години В друга тема бях писал че мой колега точно по тази причина спря да продава тази марка лаптопи И то  говорим за фирма която има официално представителство у нас Интересен ми е техния отговор ако изобщо има написан черно на бяло такъв

9
И какви са глобите в този случай Май пак се изказваш неподготвена Я хвани малко и прочети закона и посочи член и алинея за връщане и подмяна на стока Но чети внимателно ред по ред

10
И последно колко гаранция дава НР за техните лаптопи в България Говоря за гаранция на производител а не за търговската гаранция

11
Моля не бъркайте понятията ЗАКОНОВА и ГАРАНЦИЯ НА ПРОИЗВОДИТЕЛ Това се две различни неща Точно поради тази разлика колегата спря да продава тази марка лаптопиСетете се сама защо ако можете  В нашата страна има представителство на тази фирма можете да ги попитате А и защо не си купихте лаптопа от Чехия след като е с по голяма гаранция Кой какво Вие предложил в магазина мога само да гадая И какви ползи пропуснахте и/или ще пропуснете Ставате Вие смешна в момента Поснахте темата на няколко места и получавате отговори  А и незнам Миглена Кунева да пише и налага закони в България Когато се сменя дадено изделие сервиза и вносителя преценяват кое по изгодно за тях и клиента Мисля че бях достатъчно ясен но Вие малко трудно асимилирате какво Ви се пише

12
Гаранцията на НР е ЕДНА година Политика на фирмата която не се съобразява със законите в БГ Мой колега точно по тази причина вече не продава тази марка лаптопи Само не разбрах защо обвиняваш служителите на магазина в некомпететност Дали са ти цялото внимание което заслужаваш Тествали са батерията, разбра ли сте се за дата за приемане .Изпратили са лаптопа на ремонт, дали са ти телефон на сервиза Или дай да плюеме защото това е на мода напоследък

13
Бяла техника / Климатик от Техномаркет
« -: Декември 17, 2010, 08:12:32 pm »
подменени тръби къде

14
Бяла техника / Климатик от Техномаркет
« -: Декември 17, 2010, 05:16:43 pm »
След като фреона е точен това означава че трябва да има и необходимото налягане за да грее нормално Ако са ти сложили по малък компресор което ме съмнява няма да качва необходимото налягане Ако има проблем в компресора (дефектен)също няма да има налягане и ще изключва Остава варианта за запушване по тръбопровода или топлооменник на вътрешно тяло Не ми отговорихте на въпроса колко време е работил със стария и колко време със новия компресор Разбрах за трите години но това е периода през които сте го ползвали

15
Бяла техника / Климатик от Техномаркет
« -: Декември 17, 2010, 03:25:31 pm »
Няма междуличностен конфликт Вие изобщо обърнахте ли се към Техномаркет за да споделите проблемите си със климатика и сервиза Или е по лесно да пишем и плюем защото по презумция киента и винаги прав Сега да се върнем на климатика Ако има достатъчно фреон следователно трябва да има и необходимото налягане за да произведе необходимото количество студ и/или топлина Пиша го малко по просто за да ме разберете Един от индиректните признаци за липса на фреон неравномерното зазскрежаване на външно тяло в режим на оттопление и заскрежаването на крановете и питата на вътрешното тяло в режим на охлаждане  Попитах Ви колко време и при какви външни температури сте позвали климатика преди да се смени компресора Споменахте че са сменени доста неща по него преди да замине и компресора Ако е така какво е смененно Бихте ли споменали обема на стаята има ли дограма изолация и какво се отоплява около нея

Страници: [1] 2 3