Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - elenaaleks

Страници: [1] 2 3 ... 26
1
Глупости. Отказването от услуги става само с предизвестие за това, а всичко друго са измишльотини на оператора и за съжаление в България няма институция, която да ги спре да вършат подобни простотии. Това, че някой не си е свършил работата е друг въпрос. Ако ще търсите обещетение по-добре се обърнете към адвокат - не забравяйте, че Германос може да си позволи добри такива и не мисля, при условие, че искат от вас обещетение, ще се предадат лесно. Нека пак да не забравяме, че институциите, които са длъжни да съблюдават правата на потребителя, много често бият отбой в подобни ситуации.

2
# avram

Много лошо говори за вас да мислите, че другите са такива, какъвто сте вие. Не е нужно да си измисляте неща - никъде не съм казала, че сервизът е на техномаркет. А нужно ли е да си измислям истории за лошите сервизи????

Арогатното ви отношение не само в тази тема мисля, че ясно говори за умственият ви багаж, жалко е само, че в този форум няма модератори и администратори на място.

3
В техномаркет Варна винаги са ми прикрепяли касовата бележка към гаранционната карта. Мога да кажа, че почти всички уреди са ми от там и до сега не съм имала проблем с обслужването. Наскоро ремонтираха сокоизтисквачката ми - мога да кажа, че бяха повече от любезни и я оправиха за около 2 седмици. Имала съм проблеми с други стоки - UPS и GPS, но проблемът се е оказвал в кабелите, които не са предоставени с уредите, но винаги са били любезни и отзивчиви да тестват оборудването и евентуално да го вземат за поправка. Не съм имала проблем и със сервиза - винаги са били любезни и усмихнати. Но веднъж ми се наложи да прекарам 1-2 часа в сервиза и нямате представа на какви случаи попаднах. Имаше един господин, който вземаше от ремонт сешоар и вдигна такъв скандал, че му струвало 12 лева, той можеш друг да си купи. При което любезно му обясниха, че са му казали колко приблизително ще струва ремонта, като сумата е била около 10 лева. Може би господинът е трябвало да помисли преди да поиска да направят ремонта. Една възрастна госпожа искаше да пита колко ще и струва поправката на микровълновата печка - любезно й обясниха, че не могат точно до стотинка да кажат колко ще струва, но тя настояваше, дори след като й казаха, че могат да я посетят и да видят уреда, тя пак настояваше да й кажат и после вдигна такъв грандиозен скандал - за нищо. Замислете се понякога дали проблемът не е във вашето отношение - преди подхождах доста грубо и готова за скандал, сега подхождам с усмивка и никога не съм имала проблеми.

Cambodja: Не виждан какъв е проблемът с единия месец - в никоя държава в ЕС няма да ви кажат - елате си вземете стоката утре, но там е по-голяма вероятността търговецът да ви я замени веднага. Никой в ЕС не ходи по сервизи за гаранционна техника. Наскоро ми се скараха в Практикер, че нося стоката при тях, а не в сервиза - явно е, че хората не познават правата си - аз никога няма да отида в сервиз за гаранционен уред - и така трябва.

4
Реклама / може ли да се откаже onlain поръчка
« -: Януари 25, 2010, 06:45:19 pm »
Аз пък ще попитам - как може да купувате от онлайн магазин, който няма телефон за връзка? Сега не казвайте, че и адрес няма, само имейл!!! Можете да откажете поръчката, можете дори да върнете продукта, ако го получите.

5
чакате колет от страна на територията на България


Това не го разбрах

6
Водоснабдяване / измама с водомер
« -: Януари 25, 2010, 12:10:33 pm »
Какво значение има какво е показвал като ви го е сложил? Важно е каква е разликата след това.

7
* marinski
Ще чакате един месец, после ще упражните правата си да развалите договора и да си получите парите обратно.

   *TDD1
Явно е, че проблемът не може да бъде отстранен от сервиза, копирайте всички документи, които са ви дали от сервиза, и напишете жалба до централния офис с искане да ви сменят телефона с нов.

8
Касовата бележка ви дава права, ако не я пазите - няма за какво да се оплаквате. Друг е въпросът ако платите с карта и не пазите бележката, дали извлечение за направената транзакция може да се приеме като доказателство.

Колкото до времето за ремонт - не може да очаквате една стока да бъде поправена за 1-2 дни. мисля, че 30 дена е приемлив период от време. А след като сте ги купили от фирма, вас ЗЗП не ви касае изобщо.

10
Други / E-Bay и Paypal
« -: Май 25, 2009, 07:05:31 pm »
За съжаление не можете да направите много, освен да чакате - нещата не се решават с дни или седмици, а с месеци. Но ако въпросният търговец е в страна от ЕС, можете да подадете и жалба към ЕК.

11
Други / E-Bay и Paypal
« -: Май 20, 2009, 09:54:54 pm »
какво търсите в ЦРУ??

http://www.ic3.gov/default.aspx

Това е формата за подаване на жалба. При мен проработи - имах проблем с една агенция, която 7 месеца не искаше да плаща и само ме мотаеше. След жалба, за 2 месеца платиха цялата сума.

Препоръчвам ви и да уведомите всички, до които сте писали за това, че подавате жалба във ФБР.

Успех

12
Облекло и обувки / модна къща \"Аз и ти\"
« -: Май 19, 2009, 05:47:40 pm »
Не е правилно да го носите на химическо чистене и после да предявявате рекламация, че бил с петно. Нормално е да не ви приемат рекламацията.

13
Бяла техника / Разбрах, че не съм сама...
« -: Май 16, 2009, 04:42:30 pm »
Тъй като не ми стана ясно точно какъв е проблемът, за мен има две положения:

1. той не свети, защото няма такава вградена екстра - тук не е виновен производителя или търговеца, преди да го купите би трябвало да се запознаете какво има и какво няма. При всеки търговец има подобна мостра, която можете да разгледате.
2. той не свети, защото не работи както трябва.
 - проблемът може да в съвсем прост - изгоряла крушка
 - проблемът може да е по-сложен - проблем по кабелите

при първия случай сменете крушката - тя е консуматив
във втория случай - направете рекламация при търговеца

Във всеки един случай, обаче, проблемът не е огромен, нито толкова разочароващ, нито болка за умиране (поне не за мен). АКо на мен някой ми подари хладилник, ще се радвам, не с половин уста да казвам какъв боклук е, дори и да се налага да светя с фенерче, за да намеря нещо, поради липсваща крушка.

14
Ако един уред е показал дефект в рамките до 2 години от датата на закупуване трябва да се обърнете към търговеца, не към сервиза. Търговецът има задължението да приведе уреда съгласно договора за покупка, който сте сключили. За пералнята е бил абсолютно прав. Останалите случаи няма да коментирам. Но както се вижда, и трита уреда са били закупени в рамките на 2 години.... следващият път - при търговеца, той да се погрижи за поправката.

15
Магазинът е длъжен да ви издаде касова бележка, дори ако в момента не може да ви попълни гаранционната карта и фактурата. С нея можете да предявите рекламация до 2 години от датата на покупка - това, че не са ви дали гаранционна карта няма особено значение.

Това, което можете да направите, е да престанете да ходите в магазина, а да напишете жалба до централния офис на компанията с копие до магазина. изкавания от рода на \"Заради световната криза няма да ви върнем парите - оправяйте се\" са смешни и едва ли са казани от някой от ръководството на компанията. Подобни искове почти никога не достигат до съответния отдел за работа с клиенти, а се решават на местно ниво, явно защото по-малко проблеми, повече премии. А висшестоящият най-вероятно е мениджърът на съответния магазин, а номерът - ако мине - обикновено минава.

Това са моите лични наблюдения при предявяване на рекламации към големи компании, обикновено проблеми, които не са могли да бъдат решени на ниво магазин в продължение на 2-3 месеца са се решавали за по-малко от месец на ниво централен офис. Най-показателният пример за това е булсатком, след 6 месеца мотаене от местните офиси и кол-центъра, една седмица след жалбата до централния офис проблемът беше решен.

Страници: [1] 2 3 ... 26