Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - GODD

Страници: [1]
1
Интернет и телевизия / Pazete se ot BGMREJA
« -: Октомври 16, 2008, 10:28:54 am »
Всичките са един дол дренки!

2
Благодаря ви за изказаното съдействие,извинявам се ако съм ви обидил,но аз просто зададох няколко въпроса а бях затрупан с критики,а това къде работя,то ще се разбере от доволните клиенти (да се надяваме на повече такива),но на всички е извесно,че един недоволен клиент казва на още пет свои познати,а един доволен най-много на още един,но така сме ние българите.Както и да е успешни покупки на потребителите,а на търговците успешен бизнес!

3
Аз се опитах да попитам за неща които интересуват не само мен,от компетенции по всичко като вас elenaaleks не можах да разбера нищо,плюс това ти не си човека който ще дава началото или края на някоя тема,защото аман от сибирски чакали компетентни по \"всичко\".Къде има форумче гледат да са в центъра на вниманието,и когато се окаже,че не са толкова умни за колкото се мислят,започват да се заяждат с хората.Като ти чета изказванията и в другите теми,ти май си нямаш друга работа по цял ден?Освен това виждам,че със всеки закупен от теб уред имаш някакви проблеми,на такива злобни и нагли клиенти така им се пада,заради такива като вас държавата е на това положение.Дано някога и ти да имаш възможността да си от другата страна,за да разбереш къде е цялата несправедливост.С уважение към всички тук,консултирайте се най-добре със съответните органи а не с некомпетентни злобарки във форумите!

4
Здравейте отново,значи аз точно това исках да попитам,защо не понасят санкции и сервизите,защото реално погледнато те имат договорни отношения с вносителите,които ако не се бъркам също са търговци и те също би трябвало да си изпълняват законовите разпоредби,а не когато попиташ в сервиза:\'\'Какво стана с уреда ми?\"- да ти кажат,че доставчика не им осигурява части и за това не си спазват сроковете,а когато се обадиш на доставчика да ти каже:\"Нямаме внос в момента\" или най-често срещаното е \"Ако искаш ме съди,аз протокол за замяна няма да ви издам ще чакате\",мисля,че това не е правилно,точно за това исках да попитам под чия протекция са сервизите и защо вързват ръцете на потребители и търговци?Няма ли кой да ги накаже?А най-лошото е,че специално в Бургас има не повече от 5-6 сервиза,а те обслужват 50-60 марки,така,че дори и да искаш да ограничиш някои боклук,все ще остане друг за  обслужване от същите,понеже те обслужват 2 хубави марки и 8 постоянно проблемни.Благодаря за отговорите.

5
Скъпа  elenaaleks,ти явно въобще не си вникнала в същината на въпросите ми и при положение,че не можеш да ми отговориш,не е нужно да си губиш времето.А въобще не става въпрос за конкретния магазин а по принцип,че закона по никакъв начин не влиае върху сервизните бази,който са оторизирани (пак повтарям)от вносителя а не от търговеца,така,че дори да има 100 сервиза,съответния търговец те не са оторизирани да поправят съответната марка.А що се отнася до хората със заплата 220 лв,точно те са причина за предлагането на така наречените \"китайски боклуци\" и плюс това никаде не споменавам,че уреда се връща защото е развален,а защото клиента е размислил.Не само китайските стоки се развалят има и много маркови уреди които претърпяват ремонти,но в България е така,като се каже,че едно куче е бясно,то така и си умира,Явно както и с повечето неща,четем и виждаме само това което ни отърва!

6
Здравей Izida и вие многобройни доволни и недоволни клиенти,имам няколко въпроса към всички вас:
1 Защо като всички толкова се придържате към закона за защита на потребителите и твърдите,че го познавате перфектно,никой не е задал въпроса налагат ли се някакви санкции за сервизите (които са наети от вносителите на стоки,а не от търговците) които не спазват законните срокове и по този начин вързват ръцете на търговеца,а той от своя страна колкото и да има жлание да ви съдейства няма тази възможност?
2 Защо всеки търси вината в търговеца когато вреда му се развали,това все пак е техника,ние като хора не боледуваме ли?
3 Защо когато консултанта ви предложи по-качествена стока,с малко по-висока цена не го слушате и купувате някоя световно неизвестна марка,а след това идвате да претендирате за замяна с доплащане?
Мога да ви задавам и много други такива въпроси на които няма да можете да ми отговорите,но няма смисъл.
Лесно е да се създават закони и правила,въпроса е да се спазват и да са с еднаква тежест за всички,но уви.
И не напоследно място не забравяйте,че продавачите също са потребители като вас и също страдат от тези неуредици,така,че не дръжте се по-човешки с тях,каквото е вашето отношение към тях,такова ще е и тяхното към вас.Както вие сте наши клиенти,така и ние може да сме ваши,поставете се от другата страна и ще разберете,че не е толкова приятно дадено пренебрежително държание въпреки,че \"КЛИЕНТА ВИНАГИ ИМА ПРАВО\".

Страници: [1]