Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - marksman

Страници: [1]
1
Хей, някой да не сбърка да си купи от тази кайма, която аз си купих 50% на 50%

2
Влез в сайта на КЗП и там има готови бланки,  опиши всичко подробно,приложи копие на документите/договор, фактура,документа с който са пратили стоката в сервиз и др.налични/ и те са длъжни в едномесечен срок да ти отговорят, какъв е резултатът от извършената проверка. Ако все пак/което се съмнявам/ не ти отговорят в 1месечният срок, тогава подай жалба до Омбусмана на Република България, в която ще се жалваш от Комисията за защита на потребителите, защото в тази комисия работят държавни служители, на които работата им е да защитават правата на потребителите.

3
Явно, комисията за защита на потребителите, не искат да си свършат работата. Един съвет-подай писмена жалба до тази комисия и си поискай входящ номер. Ще видиш, че събитията ще тръгнат в друга посока. Мисля, че тази комисия се намира в ценъра на Варна, на 250-300м.от шадраваните.

4
Днес, пак ми се случи, да ми маркират 1бр.кисело мляко в повече.

5
Внимавайте в магазините \"Кауфланд\", след като минете през касата задължително си прегледайте касовият бон и стоката, често ми се случва да са ми маркирали някой стока 2пъти. Говоря за магазин \"Кауфланд\" във гр.Варна.

6
еlenaalex2 , така е, видях се с един приятел, който е работил при тях каза, че още се слагало някаква селитра.

7
Купих си кайма на \"ЧИКО\" и съпругата ми когато я обърка с подправките, се получиха безброй много малки червени гранули. Защо на опаковката пишеше , че каймата е в съотношение 50% телешко и 50%свинско месо, а в действителност  тази кайма не става за никаква гозба. Фирма \"ЧИКО\" слага в \"каймата\" всичко друго, но не и месо!!! Така, че хич не им вярваите на тези мошенници!

8
Топлоснабдяване / Re: Топлофикация
« -: Юни 08, 2010, 06:53:10 am »
Г-н Stefan Caromov, редно е преди да ходите да спорите със служителката от Топлофикация, да вземете да прочетете Закона за енергиината ефективност. Това, че са ви пломбирали радиаторите, не означава че не сте потребител. Да, Вие не искате да бъдете потребител на топлинна енергия, но останалите съседи искат и според закона трябва да си платите тази енергия, която  поглъща вашият имот. Сърдете се на законодателнят орган, защото той измисля тези абсурдни закони.

9
Проблемът с мобилните оператори е, че наемат неграмотни служители, който са се опитват чрез лъжа и измама, да докарат някой и друг комисион!

10
nikisasa прав си , съди ги, търси си правата!!!!! След като са дали гаранция, трябва да я спазват!!!

11
Комуникации / Съвет за наглите Виваком
« -: Януари 28, 2010, 11:32:03 pm »
Моето мнение е, че много българи ги мързи да четатът догововорите си и Общите условия и от тук им идва проблема! Всички оператори в България удължават срока на предплатените си карти с 1 година когато заредиш картата с 10 и повече лева, това , че някой хора не си отварят очите операторите не са виновни. В случея абоната не е знаел, но това не го оправдава! Има една поговорка \"Кьорав карти не играе\".

12
Според мен парното си остава един от най-добрите начини за отопление, за отоплението на жилището си плащам 120лв.парно/м.12.2009г./, това включва и топла вода 5м3.Кажете ми с какво мога да отоплявам трите си стаи/средна температура 24 С/ и да плащам по малко от 120лв.? Климатици-да ама 3бр.климатици по 40лв.ток + бойлер = 160лв. и не се знае дали ще подържат постоянно 24 С в целия апартамент, да не говорим за дървата и въглищата. А това, че има потребители които плащат по-големи сметки, да се сърдят на крадливите си съседи.В нашият вход с парно са 95% и затова всички плащаме долу-горе еднакво и ни е топло!

13
Не подавайте молба за разсрочено плащане, така Вие се признавате за виновна и трябва да си платите като поп \"за нещо което не съм направила\";. Първата стъпка е да поискате чрез жалба до Е ОН Продажби , /забележете, че Е ОН се разделя на 2 фирми-Е ОН Продажби и Е ОН Мрежи и следете към кого ще пускате жалбите си/ да Ви обеснят за какво са Ви начислили тази сметка и като опишете всичко, че сте ходили в \"Центъра за обслужване на клиенти\" и те какво са ви отговорили и т.н.  Задайте въпросите, които имате в жалбата/Вие сте ги задали по-горе/. Е ОН трябва да ВИ отговорят в 1месечен срок и задължително ще Ви изпратят протокол! Не забравяйте да си плащате текущите сметки за ток, допълнителната сума която дължите, не я плащайте, тя е спорна сума. Според Общите условия, ел.захранването няма да бъде прекъснато до изясняване на случея. След като Ви отговорят, отидете при адвокат с отговор на жалбата и той ще Ви посъветва какво да правите по нататък! Ако имате някъкви въпроси пишете във форума!

14
На 01.11.2009г. си купих от \"Кауфланд\"- гр.Варна- 4 бр. \"Малцова багета-150гр.\". Когато се прибрах у дома реших да хапна. Още с първата багета се натъкнах на едно парче дълъг канап. Когато отидох да направя рекламация/след 15мин./, служителката от щанд \"Информация\" ми каза, че те не са виновни тъй като хлябът бил внасян от друга фирма и ми предложи да ми върне стотинките. Е питам се аз, не е ли редно да има някъкъв контрол при направата на този хляб и магазин като \"Кауфланд\" да изисква от фирмата снабдител този контрол? То утре може и мишка да намеря в багетата..............

Страници: [1]