Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - avram

Страници: [1] 2 3 4
1
Всички които живеят в сгради с парно  и си мислят, че като не ползват парно не трябва да плащат са супер нагли!
И никой да не живее там все тая, защото съседите които се отопляват имат изтичане на енергия, която им се таксува на тях, към жилището на всички тези които не се утопляват.
Съседите не са длъжни да плащат заради вас, още повече че на вас изобщо не ви пука за тях.
Използването на парно в тези случай е най-справедливият начин за отопление, понеже всички се таксуват свързано, както, би трябвало при положение че апартаментите им са свързани и взаимно зависими!
Използването на \"самостоятелно\" отопление с печки и климатици, е некоректно, понеже взаимосвързаността на апартаментите, не се отчита при отчитане на разходите за отопление.

2
Когато някой иска помощ за нещо трябва да е честен! Ти лъжеш! Така не става!

3
Комуникации / БТК ADSL = измама
« -: Февруари 02, 2010, 01:06:22 am »
Пак си ти бе!
Казах ти че те хващам, ама понеже си тъп продължаваш да се пробваш.

4
Защо не казваш с коя фирма имаш проблем тогава?

5
Имаш конкретна фирма в предвид и я криеш коя е.
Не заслужаваш внимание и отговори в такъв случай понеже изглежда имаш някакви користни цели, които криеш от нас.

6
Личното ми мнение е че е правилно да заплатиш по-високата цена, и нямам идея дали и как този случай се третира от закона
Като си капарирала сакото, ти си заявила, че цената те устройва и че би го купила веднага, ако разполагаше с парите в момента на капариране. Освен това като капарираш сакото, търговеца го запазва за теб, докато при други условия той би могъл да го продаде на цената за която е капарирано. По този начин търговеча ти прави и услуга.
Предполагам че нямаш проблем с касовата бележка и тя е за сумата която си заплатила.

7
Други / Срок на гаранция
« -: Февруари 01, 2010, 09:32:24 pm »
За чакането няма да получиш абсолютно нищо!
Срока за отстраняване на проблема е 1 месец, след което ако не е готов по-закон имаш право да развалиш договора и да си искаш пърите или замяна с нов.
Изобщо не е твой проблем къде са го пратили и това не те интересува. Щом е минал 1 месец и телефона не е готов, им направи рекламация с искане да ти върнат парите или да го заменят (както желаеш).
Още при подаване на рекламацията разбери дали възнамеряват да я удовлетворат и ако не искат, направо подавай до КЗП, ако не искаш да загубиш още сумати време за нищо

8
За кои точно доставчик говориш?

9
Комуникации / БТК ADSL = измама
« -: Февруари 01, 2010, 08:59:13 pm »
Абе ти не разбра ли че си тъп и те излавям бе! Дали ще се пишеш Mirela1 или Aleksandar е все тая, защото е ясно че си все същият нагъл тъпак от Спектър нет!

Като си си регистрирал с ново име не значи че си друг човек. Тия номера бегай да ги прилагаш някъде другаде, където могат да минат. Ние сме се напатили достатъчно, за да не позволяваме да ни манипулират нагли мутри като теб и фирмата която представляваш, а именно Спектър нет!

Услугата на Виваком която критикувам по-гора може да не е задоволителна, но поне представителя на Виваком, не се опитва да ни заблуди че е случаен потребител, както правш ти. Няма как фирмата ти Спектър нет, да е коректна, щом е удобрила използването на забранени приоми!

Ти явно си мега тъп, щом продължаваш да се пробваш! Шуга смешна.

10
Комуникации / БТК ADSL = измама
« -: Февруари 01, 2010, 07:35:15 pm »
Mirela1 повече от ясно е че си подставено лице на Спектър нет, опитващо се да налага услугите на фирмата ви по нелоялен начин.

Мъж си, а си се регистрирал с женско име, услугата ви за оптичен интернет няма никакво покритие, и скоростите не са симетрични!
Използваш наименованието ПОН, което само вие използвате за да подмамиш хората към вас, понеже само вие излизате в гугъл по тази дума. Тази услуга известна като оптичен интернет не я предлагате само вие и освен това другите фирми имат много по-голямо покритие от вас
Известно е че сте конкурент на Виваком, които са основен интернет доставчик.
Начина на реклама използващ лъжи и заблуди, който използвате тук освен нелоялен е и незаконен

Внимание: Начина на реклама използван от Спектрум нет тук, използва техники за манипулиране на съзнанието, вездействащи ви подсъзнателно, които са еквивалентни на \"25-тият кадър\", т.е. внушават ви скрито послание, които са мното опасни и са забранени, поради което ви съветвам да не ползвате услугите на спектрум нет колкото и да са примамливи, докато не се научат как трябва да се отнасят към клиентите

Долното мнение е на същата шуга от Спектър нет, която си мисли, че като си направи друг акаунт няма да го разпозная!

Тоя явно е екстремно тъп и нагъл и елементарен!

11
Комуникации / Mtel крадат ви без да питат
« -: Февруари 01, 2010, 12:00:26 pm »
М-Тел крадат,и лъжат, а ако човек се осмели да им поиска обяснение го заплашват със саморазправа, след което пристъпват към саморазправа!
За това не се опитвайте да искате обяснение от м-тел, че може да пострадате, а подаваите жалби в полицията и в прокуратурата, където трябва да се подават сигналите срещу престъпниците! Можете да сте сигурни че няма да сте първите или единствените.

Знайте и помнете завета на хан Кубрат, че за да не могад да ни пречупят трябва да сме единни!!! Един по един винаги могат да ни речупят, но когато сме единни нямат шанс!

12
Комуникации / БТК ADSL = измама
« -: Февруари 01, 2010, 11:36:45 am »
Хубаво е че си махнал девиза на Виваком от логото! Сега и ти се махни, с жалкия ви интернет! Ползвайте си го сами, стойте си по 10 РАБОТНИ ДНИ без интернет, и не буйнствайте, защото по договор срока е такъв, което значи че няма проблем, понеже после тези 10 РАБОТНИ ДНИ, няма да ги плащате :)
Ако нета ви се скапе преди големи национални празници е вярно че 10 РАБОТНИ ДНИ могат да станат около 1 календарен МЕСЕЦ, но няма никакъв пробем, прочетете си договора и ще видите че всичко е ОК!
Ако се чудите защо да си ползвате сами нета, веднага ще ви отговоря. Грехота е такъв убав нет да се разхищава по клиенти. Освен това ерата на праисторическите хора отдавна е отминала, а хората вече не се хващат на подлите ви номерца!

Знаеме че са, понеже ти е дошъл нета много ти се пише и бързаш да спамиш преди отново да ти спре за 10 РАБОТНИ ДНИ, ама докато не направите срока за отстраняване на проблемите не по-долям от 1 час не се мяркай, нали?!

Аааа! И си купи едно добиче, че като се скапе нета, времето от 10 РАБОНТИ ДНИ, започва да тече след, като подадеш сигнал че нямаш нет, а понеже в това време нямаш и телефон, няма как да се обадиш от вкъщи, та тогава като имаш още едно добиче, ще можеш да го яхаш да те кара до офиса на Виваком където да кажеш: \"НЕМА НЕТ\"!

Ужас! Кви кретени сте?! И колко сте нагли?! Трагизъм!

13
Комуникации / БТК ADSL = измама
« -: Януари 30, 2010, 01:43:44 am »
### VivacoM
Няма такъв момент, като \"НЯМА КАК ДА ПРЕКРАТИШ ДОГОВОРА СИ ПОРАДИ КАБЕЛНИ ПОВРЕДИ\"!
Какъв е този срок 10 дена бе?! Разумен срок за отстраняване на проблем за такава услуга е 10 минути!
Не ти ли е малко неудобно да изтупаш логото на Виваком с мото \"всичко което ни свързва\" и да ни обясняваш че срока за отстраняване на проблеми е 10 дена, а?!
За какво връщане на пари говориш бе?! Човека ако искаше пари, а не интернет нямаше да си купи услугата ви, не мислиш ли! (последният въпрос е реторичен)
Трябва незабавно да развалите договора след като не можете да осигурите услугата за която е абониран
Хората закупуват услугата 24часов достъп до интернет и телефон и в момента в който услугата бъде прекратена по каквато и да е причина това вече не е услугата 24часа интернет достъп и телефон особено, ако има повтаряемаст. Да не говорим че част от рекламите ви обясняват че това не е LAN и затова услугата не прекъсва, което е пряко нарушение на ЗЗП
Аз не ви ползвам скапаната услуга, но не съм чул от някой който я е ползвол някога нещо хубаво за нея

14
### aneto прочети първият ми коментар и си направи сепуку. Ако не ти стигне мозъка за сепуку което е повече от  сигурно, разбий една стена с главата си, която за друго явно е безполезна, а и без това малоумното ти изказване е равносилно на сепуку!
Ако не беше толково елементарна, намаше до ти мине през ума, специално да се регистрираш, за да демонстрираш колко си куха!
Нормално е куха лейка като тебе да не ме рабира, ама кухата лейка няма как да го разбере по обясними причини и за това се хаби, ей така за спорта!
На български куха кратуно се пише \"П.П.\"
П.П.: не ме цитирай за неща, които не си и няма да дораснеш да разбереш

### nikisasa ако не беше отчайващо тъп, би ми благодарил на мен, че ти давам съвет и ти обяснявам защо, а не на тая злобната с кухата кратуна, която не ти е обърнала никакво внимание, понеже единствената и цел е била да се заяде с мен, както се вижда неуспешно поради липса на разум в кухото пространство над рменете и
Аре ходи ги съди, тъпак като тебе никой адвокат няма да върне!

15
Ти ли си най-\"умният\" в Техномаркет, че се осмеляваш да се обаждаш бе шуго смешна?!

Яд ли ви е, а?! Гадно ли ви е, а?! Значи този форум си върши работата, щом толкова те е яд че хората, които сте измамили, могат да си помагат в борбата срещу вас - престъпни нагли, тъпи и уродливи изроди!
Всичко което си написал в малоумният си просташки коментар е че си тъп и прост и много те е яд че съм много по-умен от вас.
Няма тука \"peace\" бе наглец прост! Ще се обединим и ще ви прегазим като валяк детелинка!

С тая тактика \"разделяй и владей\" можеше да имаш успех, докато бях в детската градина бе, загубеняк!

И не ми обяснявай че нама да се върнеш повече тук, защото като всеки елементарен престъпник, който се връща на местопрестъплението, по навик ще се върнеш с мешната надежда че си успял да ни разединиш с малоумното си изказване.

Това че в Техномаркет сте такива елементарни тъпаци, може само да даде повече смелост на хората да търсят правата си до край, а това че не си можал да подминеш форума без да избълваш омраза, показва че отпора срещу незачитане законите на страната и правата на потребителя под каквато и да е форма, винаги е полезен и необходим.

Страници: [1] 2 3 4