Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - kiara

Страници: [1] 2
1
Комуникации / globul
« -: Декември 02, 2010, 01:09:13 am »
твойто село било най=важно,така ли?ами ако изръмжи цяла България за обхвата си?Ами селото Мери Члери,ако и там съселяните се вдигнат на бунт?Я пък този,твойто село не е най-важното.
Работи се по подобряването на мрежата.Да ,неприятно е да няма обхват,но след като сте звъняли и сте се оплаквали тооолкова много,явно че връзка има ,иначе как ще се свържете

2
Комуникации / GLOBUL
« -: Декември 02, 2010, 01:05:39 am »
мили съфорумецо,с пост над мен - яда ти е бил голям или си от някое село,където е задължително Убочението до 2ри клас?Гледам,гледам как Грамотно си си написал поста и се изненадвам просто,да,такива клиенти като теб са наистина,ама наистина интересен случай.
във всеки договор повечето клаузи са написани с дребен шрифт,явно не си забелязал.
подпиши-никой не може насила да те накара да подпишеш нещо,което не си чел..но предполагам ти си изключение от правилото.трагично за теб,след като си се върнал в българия,да си беше останал там?че кой ти е виновен че не си в бг?кой?оправдание ще си намериш ,вярвам.
и да -в 21ви Век живеем,ако си неграмотен - има вечерни училища.четмо,писмо-после ще внимаваш какво подписваш и ще носиш отговорности като ЗРЯЛ,ГРАМОТЕН,ПОРАСНАЛ човек за постъпките си. и м/другото - ще ми е интересно да споделиш какво друго скоро си подписвал,може пък да си си продал колата,я къщата?м?

3
много неинформирани\"дами\" има тук.да ви известява никой не е длъжен хахах.човек сам се информира,чете и си гони интересите ахахах .как можете да си следите крайните срокове за плащане на ток,парно,кредити,искате на мобилните оператори ахах.ама така е ,когато не четете какво пише в договора,дано някой ден си продадете и къщата така,от недоглеждане

4
наква помощ,ти не си наясно какво говориш хихихи.
сори скъпи,истината се поглъща тежко

5
мТОЛЯ /ахахахахахах/ ако не те предопреждаваше щеше да мрънкаш-те не са ме известили .

7
Комуникации / GLOBUL - една проста измама !!!
« -: Януари 31, 2010, 10:58:25 am »
Винаги трябва да се ходи в офиса 2 седмици поне преди КРАЙНАТА ДАТА.
Аз съм чувала случай за 1 крайно тъп гражданин на република българия,който е заявил ,че ще се оплаква до прокУратурата/ахахаха/ .. договора му изтичал на ... 29ти януари примерно.Нашия знаел това ,но звъни на 123 / на 30ти януари/ ,за да се кара и псува-че договора му е автоматично предподновен- с какво право?!..Ха.. не стига ,че е знаел че изтича,не си е прочел клаузата в договора за авт.препод.,пък и зевъни ДЕН по-късно  да си търси правата. Всичко идва от това ,че никой не чете!
И да - какво като са искали да отиде в магазина и месец по-рано?!Нали клиента ще се отказва от картата,кво значение има..аааа не ,нека си отиде 1 ден преди датата,та от магазина да му объркат документите ,или да се окаже че не е доплатил,или нещо др,та да го преподпишат автоматично.Изисква се технологично време,колкото е повече -по-добре ,за да има време да се реагира...толкова ли е труднопобираемо за ограничениете мозъци на българина..лелелее

8
И да предстои и да не предстои,ако народа не беше глупав може би и компанията нямаше да си позволява да прави глупости.

9
Бухалек или както си там,
рекламните съобщения могат да се прекратяват само на ПРЕДПЛАТЕНИТЕ КАРТИ!!!!!!!!!!!!!!
Картите на договор - не!
ахахахахахахах мн сте ми смешни .. " лягам си в 10,ставам в 6"  - ЧЕ ИЗКЛЮЧВАЙ СИ ТЕЛЕФОНА като нормалните хора! АКо не е ГЛОБУЛ ,някой др ще те събуди.

10
това вече не го ли беше публикувала някъде?

11
Зависи в мн от случайте..има такива когато служителя на магазина наистина е виновен,но..няма как да се докаже за жалост.
Ако мениджъра на магазина е нормален,служителя си носи последствията/за жалост не знам какви,само мога да гадая/.
А и си зажиси от тежеста на случая..или се наказва служителя или се компенсира клиента.

12
Комуникации / globul
« -: Януари 28, 2010, 01:34:13 pm »
Сори за латиницата,ама бързах да го напиша,защото мн се ядосах на девойката...за да сме точни 10.80.
А и да ти кажа нещо - клиентите в 80 процента от случайте не казват истината ;) .Дали на девойката са и оставали 10 или 20,нито ти ,нито аз можем да видим.Да вземе елка ако на ум не може,да си сметне оставащите месеци по 10.80.Краен баланс правят в Офисите на Глобул или Германос.да се обърне към тях.Не искам да коментирам крайната сума,отговарям и защо са начислени не по ПРОМОЦИОНАЛНИТЕ 5 лв .. и ми е мн странно..хем не плащаш,хем не си готов да си носиш последствията..

13
Комуникации / GLOBUL - една проста измама !!!
« -: Януари 28, 2010, 01:31:13 pm »
Ти защо очакваш някой да те известява,ти глава на раменете имаш ли си ? Като ти изтича срока на годност на киселото мляко кофичката праща ли ти смс да те извести?!
Ако договора ти изтича на 10.04.10,то 1едномесечния срок започва да тече от 10.03.10.К???? това ,че 80 процента не са обърнали внимание ,че го пише/ако не в договора,то го имаше в общите условия/ ,че в 1номесечен срок ПРЕДИ крайната дата трябва да направят нещо с картата си,sorryyyy.

14
до някъде си права Цвете..

15
Инфо смси-
това е услуга ,която само и единствено се активира от абоната на картата- било то хороскоп или бизнеса днес.
За какво им е на служителите да ви гледат фактурата,като е явсо за какво иде реч.. от 123 се изпраща смс за деактивация.Ако не успееш да си деактивираш услугата,не питай как така ти се е появила... по същия начин .. глупав народ..

Страници: [1] 2