Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - fanchul

Страници: [1] 2 3
1
НАЦИОНАЛЕН ПРОТЕСТ – 20 МАРТ СРЕЩУ ПРОИЗВОЛА НА МОБИЛНИТЕ ОПЕРАТОРИ

11 ЧАСА ПРЕД НАРОДЕН ТЕАТЪР „ИВАН ВАЗОВ”

Присъствието ти помага да спрем произвола на телекомите в България. Аз ще участвам, а ти?

А. Какво целим?

•   отмяна на неравноправните клаузи в договорите;
•   отмяна на робското автоматично преподписване;
•   отмяна на чудовищните неустойки в договорите;
•   отмяна на §22 при смяна на мобилния оператор;
•   отмяна на порочното „спамене” денем и нощем;
•   отмяна на заблуждаващата реклама в комуникациите;

Колкото повече хора се отзоват, толкова по-голям ефект ще има и гласът на потребителя ще бъде чут.
Нека отстояваме интересите си и заедно да постигнем промяната!

2
НАЦИОНАЛЕН ПРОТЕСТ – 20 ФЕВРУАРИ СРЕЩУ ПРОИЗВОЛА НА МОБИЛНИТЕ ОПЕРАТОРИ

11 ЧАСА ПРЕД НАРОДЕН ТЕАТЪР „ИВАН ВАЗОВ”

Присъствието ти помага да спрем произвола на телекомите в България. Аз ще участвам, а ти?

А. Какво целим?

•   отмяна на неравноправните клаузи в договорите;
•   отмяна на робското автоматично преподписване;
•   отмяна на чудовищните неустойки в договорите;
•   отмяна на §22 при смяна на мобилния оператор;
•   отмяна на порочното „спамене” денем и нощем;
•   отмяна на заблуждаващата реклама в комуникациите;

Б. Как ще го постигнем?

1.   Протест на 20 февруари:
•   ще чуеш това, което другите не смеят да кажат на глас;
•   ще присъстваш на церемонията по раздаването на българските „Оскари”. Приз „ПЪЛЕН ПАМПЕРС” с номинации:
За пълно безхаберие – Председателят на КРС
За платформа „по-близко до клиента” – Мтел
За малтретиран клиент – Виваком
За „Ни лук ял, ни лук мирисал” – Глобул
•   ще се насладиш на скечове с мото:
     „Стрижете ни, а като ни одерете, кой ще ви плаща...”

2.   След Протеста на 20 Февруари
•   постоянен натиск за приемане от НС на предложените от името на потребителите промени в Закона за електронните съобщения;
•   постоянен натиск за подписване на Обществен договор на потребителите с мобилните оператори;

В. Какво ни отличава?

ЗНАЕМ КАК ЗАЕДНО ДА ПОСТИГНЕМ ПРОМЯНАТА!

3
Други / Къде да се оплачете?
« -: Август 06, 2010, 01:45:34 pm »
Когато имате потребителски спор за разрешаване можете да се обърнете за съвет към различни институции, потребителски организации или уебстраници. Как да решите към кого да се обърнете? И Как да различите държавната институция, организациите с нестопанска цел и комерсиалните интернет страници и организации?

За повече подробности, кликнете тук.

4
Екскурзии / Таймшеринг
« -: Август 06, 2010, 01:44:24 pm »
Ако искате да имате място край морето, но покупката на имот е твърде скъпа, а ще го ползвате само няколко седмици в годината, тогава таймшеърът може да е подходящ за вас.

За повече подробности, кликнете тук.

5
Други / Покупки извън магазина
« -: Август 06, 2010, 01:42:23 pm »
Когато купувате нещо от търговец, който идва в дома, на работното ви място, по време на изложение, или по време на пътуване, организирано от самия търговец, вие нямат възможност да сравнявате цена и качество. А какво става в случай, че съжалите за покупката?

За повече подробности, кликнете тук.

6
Транспорт / Права при полет
« -: Август 06, 2010, 01:41:24 pm »
Имате билет за мечтаното пътуване до Рим, но на летището научавате, че самолетът е пълен и няма място за вас. Кой може да ви помогне и какви са правата ви?

За повече подробности, кликнете тук.

7
Банки / Вашите пари, вашите права
« -: Август 06, 2010, 01:40:33 pm »
Мира вижда примамлива оферта за спестовен влог. Решава, че офертата е много добра, и я приема. Няколко дни по-късно се консултира с приятел банкер и си дава сметка, че лихвата в други банки е много по-висока. Може ли да се откаже от договора?

За повече подробности, кликнете тук.

8
Интернет и телевизия / Интернет пазаруване
« -: Август 06, 2010, 01:39:00 pm »
Жена ви си е купила скъпо яке от интернет магазин. За съжаление, когато го доставят, тя вижда, че не съответства на якето от картинката на сайта. Какво да правим сега?

За повече подробности, кликнете тук.

9
Други / Право на връзка
« -: Август 06, 2010, 01:37:28 pm »
Не сте доволни от мобилния си оператор и искате да го смените, но се опасявате, че ще загубите номера си и ще бъдете въвлечени в сложна административна процедура.

За повече подробности, кликнете тук.

10
Други / Договори и права
« -: Август 06, 2010, 01:36:43 pm »
Имате съмнения или просто усещате, че текстът с дребни букви в договора, който ви предстои да подпишете, е некоректен спрямо вас?

За повече подробности, кликнете тук.

11
Други / Търговски практики - (не)честни?
« -: Август 06, 2010, 01:35:54 pm »
Купувате си крем за лице, на етикета пише, че за 3 седмици бръчките ви ще изчезнат, но това не се случва. Оплаквате се в магазина, от който сте закупили крема, но ви препращат към производителя, който не ви връща отговор. Това нелоялна търговска практика ли е?

За повече подробности, кликнете тук.

12
Стоки за бита / Безопасна ли е стоката?
« -: Август 06, 2010, 01:34:25 pm »
Купувате на детето си играчка, която то много е искало, но впоследствие установявате, че се разпада на малки части, които то може да погълне. Какво да правим в подобни ситуации?

За повече подробности, кликнете тук.

13
Други / Точно указана цена
« -: Август 06, 2010, 01:32:50 pm »
Виждате голям знак на магазин за обувки, който анонсира 50% намаление. Когато влизате в магазина се оказва, че само един чифт 46 номер обувки е намален. Има ли правила, отнасящи се до цените и намаленията?

За повече подробности, кликнете тук.

14
Екскурзии / Пакетна почивка
« -: Август 06, 2010, 01:29:01 pm »
Мечтаната ваканция се е превърнала в кошмар, защото организаторът на почивката ви е обещал хотел на плажа, а вместо това се оказвате насред строителна площадка?

За повече подробности, кликнете тук.

15
Четири месеца след като сте си купили нов мобилен телефон, екранът му става черен всеки път, когато се опитате да го използвате. Какви са правата ви, когато нещо, закупено току-що, не работи? Каква е разликата между законова и търговска гаранция?

За повече подробности, кликнете тук.

Страници: [1] 2 3