Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - red_gendo

Страници: [1]
1
Банки / Такса за обслужване на ПОС терминал
« -: Август 26, 2010, 03:59:22 pm »
По принцип, търговците които имат ПОС устройство плащат такса на банката. При това тази такса не е малка, и зависи от доста неща колко да е тя. Ако ПОС-а е мобилен -( липсва кабел ) таксата е по-скъпа. Много важно е да знаете нещо -Вие като клиенти и собствениците на ПОС устройства в техните търговски обекти, както и ниско квалифицирания персонал, а именно - таксата на ПОС-а всеки месец си я има, само че колкото по голям е броя на транзакциите -толкова по ниска ще вие таксата или дори изобщо няма да я има. Затова стимулът ви е да продавате колкото се може повече през ПОС а не в кеш. Затова броя на тези транзакции никак не е малък и няма смисъл да се лъже клиента - той не заплаща тази такса а вие търговците. За Вас една жалба до КЗП ще свърши работа.

2
Добре, от какво се притесняваш, че ще водиш дело? Наеми адвокат- Да доста време ще мине, но все пак те му знаят реда. Примерно ако липсва една дума в твоята жалба можеш да загубиш. Наеми адвокат и се разбери с него хонорара да му плати обвиняемия. А за консултаця ще дадеш някой лев -20-30. И другото - не се съгласявай на споразумение, защото те това ще търсят. а и другото- дай широка обществена гласност -пиши във форуми, задължително извикай телевизия -това ще натежи в делото-обществено значим проблем, да не се лъжат други и т.н. те адвокатите си ги знаят тези тънкоти, защо мислиш са господарите, частен случай, други по рзлични програми - това са случаи по които ще севодят дела, а и да - можеш да пишеш на адвот, те по закон са длъжни да дават безпатни консултации, като така с тези емайли доказвт че имат такива, макар и да не отговарят толкова пълно. Действай, не се притеснявай.

3
такава точка няма, но можеш да действа съгласно чл.113 ал.4 и чл.114 ал.1 - напиши им еднжалба до прокуратураа диретно и стой и гледай ;)

Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
(3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

4
ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
Глава пета-БЕЗОПАСНОСТ И КАЧЕСТВО НА СТОКИТЕ И УСЛУГИТЕ
Раздел II-Гаранция на потребителската стока
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
(3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.


Виждате, че правата не са малк и ако ги знаете, можете добре да накажете измамниците. Затова действайте!

5
Реклама / хановете.бг измамна пирамида
« -: Август 21, 2010, 02:07:18 pm »
Аз пък мисля, че хората са си прави. Ти elenaaleks от къде знаеш, че не са пуснали жалба хората? Само да ти кажа, че в България е по вероятно да те осъдят за клевета от колкото да се признае вина за фирма кото извърва тази дейност поне от 5-6 години, до колкото аз знам. А тук във форума , хората правят имено това- предупреждават осаналите да него правят. Дават гласност, и когато се съберат много таква нения, ефекта, щее по-голям. Колективен иск на който ще се обърне по-голямо внимание, ще има по-голяма публичност, повече хора няма как да се подкупят да си изтеглят иска. Това е, защо да себоримсам, ние сме по-силни заедно. Ето и аз съм съгласен - колективен иск. Вече сме 3-ма, и аз смятам,че са такива. Това са съдебни разноки разделеи а 3, а ефекта е е добр за всички. elenaaleks ти се замисли преди да обвиняваш, някого, заото и самя/та виж какви мнения имш във форума- анкети някви дето са копирни от някъде си, и търсещи михаля.

6
Тогава ако и писменно ти отажат - попитай за имената на служителя, директора и позвъни пред тях на КЗП. Обясни им по телефона набързо къде е проблема и ако трябва пусни жалба до прокуратурата. Само ще вметна - а морето в един магазин си купувам рзни неща и на касата искам едно мурати. Обаче касиерката не ме пита какво- дебело или тънко, и ми дава тънко, като приключи сметката. Поглеждам в торбата и гледам - тънко! Ивинявай казвам ама като ме гледаш мязам ли ти на човек, който пуши женски цигари? Разправии и т.н. но не иска да ми ги замени. Казах и, че ще се разправям о послено а тя ми се исмя. Звънах на КЗП и казаха, че ако е маркирана и приключена имат право да не ми я сторнират. За това, че ако се докаже, че грешата е на продавачата тоава , но да ида до Бургас и да подам жалба. Викам си ей ся аз на почивка лисъм или не. Обаче като приключих разговара,затворих но казах, добре, ще изчакам :) Абе таз продавачка помисли , че адат , даде ми дебело мурати и каза абе дай ги з без тва пуша такива. Виновен съм-изъгах, но това иде да покаже,че съм прав. Как неможе да сторнира - а аз не бях платил дори ако си бях тръгнал кой, ще ги плати стоките, каво ще ги прави -ами щеше да си ги сторнира и да ги нареди пак нали?? Та търсете начини не им се давайе!

7
Като човек, пряко свързан с финансовите институции, мога да кажа, че тасите за проучване се взимат на всякъде по банките. Ако някъде няма е имало или ще има, или са в кампания. Таксите ги има защото факторие за тях са много- някой работи по кредита, а труда му се заплаща. Освен това поради факта, че ползвате по-ниска лива в сравнение с небанковите финансови институции, банките правят по-големи разходи за да ви проучат що за ,,птица\'\' сте. Това са платени бази данни за които банките правят абонамен без да изпадам в подробности, но са поне 10 за кото се сещам. Ако не Ви сеотпусне кредита, този разход кой ще го покрие? И не на последно място - таксата за проучване като такава има превантивен характер - ако Вие искате кредит и сте манипулирали данни, или сте получили вече отказ от банката или други 2-3 банки,ако преди месец са ви отказалии сте се заинатили и искате пак, тогава надали ще рискувате да платите няколко пъти таксите, защото ще ви удари в джоба. Осен това банките искат плаежоспособни клиенти- за да получите кредит, първо убедете банката, че не Ви е нужен, как да се даде кредит на човек, който със зор вади 30 лева за проучване ? Исам да кажа, че дори да не Ви казват защо не ви дават кредита, креитния знае причината, или поне се досеща- инъче няма да е там. Саия той Ви е направил самото проучване и знае доста за Вас. Причината да не Ви кажат е, че Вие просто ще оправите причината и ще пробвате пак при тях или при друга банка - т.е манипулирайки причината, Вие продължавате да носите риска за банковата система - а като Вас ако са 100, 1000, 100 000 човека ? Мога в действителнст да кажа, че имам дълбоки съмнения една банка - Алфаа баннк, че в действителост от както бяха в кампания миналата година - процента на отказани кредити, към прети молби и платени такси прочване, ще е оста гоялм, може би едно 90 на 100 са отказани. Това мисля, че ако има лица които имат компетенции да проверят и санкционират трябва да го направят, час по скоро,както и прокоратурата да се самосезира и да напави проерки. Но какв да се очаква- гГръцка банка- криза на привечени средства -явно са аерили начина как да напълнят трезора :)

8
Аз мисля, че са длъжни да издадат входящ номер. Освен това отгоре не бива да е молба а заявление. Ако не ми дадат ще искам среща с управителя , ще вдигна луд скандал защото много се радвам на такива служители кото са на два дена стаж и ти говоят небивалици. Ако и тогава не ми дадат ще поискам да напишат писменно, че не издават. Аз съм клиент и щом искат моите пари ще ме търпят. По логично е търсят начин как да се разберем от колкото да стават за резил. Търсете си правата на всяка цена дори и със скандали - не позволявайте да ви изпързалят!

9
Банки / EPAY са измамници
« -: Август 18, 2010, 09:26:28 pm »
поискай тарифата и ще разбереш

10
Компютри / Добре,какво да правя
« -: Август 16, 2010, 09:06:02 pm »
ИМАШ ДАТА А ПРОТОКОЛА ЗА РЕМОНТ. ИМАШ ДАТА НА МОЛБАА. ИМАШ ДАТА НА ВЗЕТ НОВА КАРТА. 1 МЕСЕЦ РЕМНТ МИНАЛ ЛИ Е? НЕ Я ОТЛАГАЙ, НЕКА СИ ПОНЕСАТ ПОСЛЕДТВИЯТА

11
ЗА ЛЕВ ИНС -БЯГАЙТЕ ДАЛЕЧ !ОТ СОБСТВЕН ОПИТ - НЕ МИ ПРИЗНАХА ЩЕТА ЗАЩОТОНЯМАМ ОРИГИНАЛ ОТ ПРОКОЛ ЗА ПТП. ПРЕДАЛ СЪМ КОПИЕ С ВЯРНО С ОРИИНАЛА И ПАК ОТКАЗАХА. З НИКОГАНЕ СЪМ ПОЛУЧАВЛ ОРИГИНАЛ А ТАКВ. ОТ КАТ НЕ МОГАТ ДА ДАДАТ ДРУГ. ОТ КФН МЪЛЧАТ И НЕ ОТГОВАРЯТ ПОВЕЧЕ ОТ МОСЕЦ. ЗА НЕКВИ 300 ЛЕВА СЕ ЦИГАНЯТ, ТВ Е СМЕШНА ФИРМА СНЕКОПЕТЕНТНИ СЛУЖИТЕЛИ.

12
Банки / EPAY са измамници
« -: Август 16, 2010, 08:23:04 pm »
аз също съм във финансовия сектор и мога да кажа, че написаното тук е простотия. за да се забавят толкова нещата, имадопусната грешка или лъже изпращача. в края на деня, симите се равяват, ако г е вкарал и не а изпратени, ще висят, няа как да не се видят. таа, че аз не бих имал такова оверие натози твой познат ако съм на твое място.

13
Случайно попаднах тук, търсейки инфо за матраците Дормео, Тед ,Нани и Лео. Искаше ми се да ги сравня някак си. Мога да кажа, е Дормео отпадат моментално, в моята класация от прочетеното тук. По нелепи коментри не съм чувал. По жалко от това здраве му кажи. Не видях и следа от разкайване - ПО СКОРО ПОДИГРАВКА, опит за извинение и дата в която да се спази поръчката - не, напротив, служителя им нагло обижда клиета. Възмутен съм много. Ако си ой служител веднага ама веднага си заминавш, венага разбираш ли, ако ще и на ръководен пост да си. Защо от студио Модерна те държат още незам. бойкот на матраците Дормео, не искам да мина и аз по този път, ЩОМ ОТ СТУДИО МОДЕРНА ПОЗВОЛЯВАТ ДА ИМАТ ТАКИВА СЛУЖИТЕЛИ И ДА СЕ ИЗКАЗВАТ ТАКА, ФИРМТА ЗА МЕН Е ВИНОВНА СЪЩО ТОЛКОВА, А И КЛИЕНТКАТА КАЗА, ЧЕ ПО ТЕЛЕФОНА СА Я МОТКАЛИ. Възмутително !!! ДОРМЕО АКО ЩЕДА Е ЗЛАТЕН - НЕ! ТИ- ВЛАДКО-ВЪН , СТУДО МОДЕРНА- ВИЕ СТЕ ПОЗОР!!

14
сетих се и за TV . след като стоката е голяма и обемиса, серв. сл. длъжни ли са да дойдат унас ?

15
а ако е лизингов , какво става ? как да върнат пари като не е изплатен, след като изтече 1 месец?

Страници: [1]