Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - djoker

Страници: [1] 2
1
взимате чушките , викате управителя , викате РИОКОЗ ... и така...

2
ха ха ха
а след това спрете да ползвате вода, ток, парно, въздух и да се върнем при Барни и Уилма в каменната ера ;)

3
bloucester внимавай какво си пожелаваш, да не ти се наложи утре да си сменяш името.
На прага на съда съм вече, вероятно до ден два ще имам развитие ;)

4
Комуникации / За мтл какви мошеници са
« -: Ноември 22, 2010, 08:32:52 pm »
НАДЕЖДАТА УМИРА ПОСЛЕДНА... повярвай - няма да се трогнат грам !

5
ОХХХ всички са много силни на думи! НА ДЕЙСТВИЯ - НУУУЛЛЛА !!! Аз вече проверих за моя конкретен случай и в понеделник съм в съда, за да си заведа дело срещу чудната компания :)

6
ми хайде де , няма ли някой да се хване , да ги осъдим ... аз имам всички точки които не са спазени по договор... и в крайна сметка М-Тел ми казаха. Прекратяваме Ви договора от петък, не можем да се разправяме повече с Вас ...

7
INNES
възможността да смениш от договор към прима - мисля, че е възможна най-рано три месеца преди изтичането на договора ти.

8
Мобилни телефони / Телефон, закупен от Мтел
« -: Ноември 10, 2010, 06:30:38 pm »
МНЕ !!! Следващият път ще се информираш преди да подпишеш договор-а ;)

9
Интернет и телевизия / телевизия НЕТ 1
« -: Ноември 10, 2010, 08:39:56 am »
ЗА ТОВА ИМЕ ДОГОВОРИ !!! Да се четат преди възникването на проблеми... тогава всички се сещаме да четем договори, клаузи и точки... В ДОГОВОРА И ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ трябва ясно да е записано, каква услуга предоставят, за какви времеви период и при каква условия. Както и информация за обезщетенията които можете да получите при липса на сигнал, интернет и тнт. НО обезщетенията се прилагат само в случай, че е записано в договора или в общите условия, че при неизпълнение от тяхна страна на някоя от услугите за повече от ... 12 ... 24 ... 36 часа, клиента има право да претендира за обезщетение.

10
Реклама / Total TV ИЗМАМА
« -: Ноември 09, 2010, 09:47:26 pm »
аммм не мисля, че е нелоялна практика, а не заинтересованост от страна на клиента.
Първият месец е безплатен при сключване на договор за 12 или 24 месеца. Логично ако се откажеш след 1 месец, ще трябва да платиш неустойка. Той е безплатен, но само при положение, че спазваш договора си за 12 или 24 месеца.
Иначе, ако си мислиш, че в друг оператор нещата ще са по добре... лъжеш се! При всичките... ако не смениш антената с малко по голяма (примерно 1 метър) има смущения при дъжд, буря, по силен вятър... а и ако не е закрепена добре, монтирана качествено.

11
Колко от всички пишещи тук си търсят правата???
КЗП ? КРС ? Активни потребители?
В готовност да застанат пред камера и да разкажат за всичките си проблеми с този или друг МОБИЛЕН оператор?

12
ЕСТЕСТВЕНО... картата или номера, не е обвързан с нито един телефонен апарат. Пък и след като ремонта се е проточил повече от очакваното (30 или 45 дни), имаш възможност да поискаш оборотен апарат.

13
truth Свържи се с оператор и поискай да ти въведат номера ръчно, ако ти откажат поискай да говориш с НАЧАЛНИК СМЯНА или ДЕЖУРЕН ОТГОВОРНИК....

14
Здравейте,
на база проблемите с М-Тел през последните няколко месеца и
\"Всеки клиент бива информиран с персонален смс за издаването на неговата фактура.\"
цитат от сайта на М-Тел , прес съобщение, както и много кратно обяснение от страна на служителите на компанията...
възниква въпроса: Като клиент на компанията, задължен ли съм да погася излязлата фактура, за която не съм бил уведомен на този етап??? Въпреки, че срока за плащане изтича след 2 дни???

15
Комуникации / за M-Tel HomeBox
« -: Ноември 07, 2010, 09:23:02 am »
четох, четох, четох и разбрах едно! АМАН от неразбиращи и всезнаещи хора! Нормално е за 20 лв. да не ви се предоставя връзка от гарантиран 4 GB международен трафик ... все пак за услуга 3 в 1 , 6 в 2 , логично на ниска цена, ниско качество. Аз също ползвам нет на МТЕЛ... на трафик. И да Ви кажа, че дори и в дълбоката провинция, работи завидно добре. В София бачка идеално... може би защото устройството не ми е М-телско ... не прекъсва, не дропи...

Страници: [1] 2