Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - tatkovladko

Страници: [1]
1
Винаги съм смятал \"Тандем\" за една от най-добрите (заедно с \"КФМ\") марки за месни продукти. Дори все още мисля по сходен начин, само дето вече имам и едно наум и не се доверявам напълно на никоя марка:

\"null\"

\"null\"

\"null\"

Не съм ирационален и смятам, че инциденти могат да се случат винаги и с всеки.
По-скоро посланието ми е никога да не се предоверяваме. Особено за храните, което изключително касае и за здравето ни, което е безценно.

2
Въпреки че проблемът на човека, започнал темата, наистина просто ми се струва изключително лош късмет, за сведение бих искал да споделя следното:

Преди 2 години от магазин на Техномаркет в София, София Сити Център, си купих 22” монитор Филипс, който беше в „промоция”. Като позитивно впечатление, мога да кажа, че мониторът все още работи идеално (да чукна на дърво).
Негативното впечатление беше от неговата „промоция”. Когато отидох в магазина, имах невероятно добрия късмет да попадна на един видимо 20-годишен младеж, който бе много любезен да ми съдейства да пробвам мониторите в „промоция” преди да купя. Оказа се, че ВСИЧКИ монитори, които пробвах (всичките „промоционални”) имаха изгорели или дефектни пиксели. Това, което научих (от младия служител, който ме обслужваше) беше, че поглеждайки кашона на стоката (валидно най-малкото за мониторите), ако забележа цветен маркер в близост до стикера за идентификация, мога да съм сигурен, че монитора е бил върнат/дефектен, след което отново тестван и отново пуснат в продажба. Този път „на промоция”. И наистина – всички монитори „в промоция” (Филипс) бяха с различен цвят маркер на стикерите, и наистина всичките имаха дефектни и/или изгорели пиксели. При моята реакция, момчето се задейства и тъй като аз харесах монитор (и го купих независимо от двата дефектни събпиксела), успя да ми предложи още 5% отстъпка от цената, заради този му дефект.

Вече имам едно наум относно „промоции”. Не звучи добре от гледна точка на продажбите „Преоценена стока”. Друго си е „промоция”. А дали това е добре за мнението, което си изграждат клиентите? Но пък парите са по-важни от клиентите, нали ;)

Страници: [1]