Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - martio

Страници: [1]
1
Топлоснабдяване / Re: Топлофикация
« -: Декември 05, 2010, 11:49:57 pm »
Аз мисля , че общото потребление трябва да се начисли на сметката на входа - нали в него влизат нуждите за хигиенизиране на стълбището и общите части. Така всеки абонат ще плаща общите разходи съобразно идеалните си части от имота.
Сега Софийска вода разпределя водата за общи нужди в зависимост от това,какво ти е потреблението през месеца,което е некоректно - нали това са общи разходи за входа и те би трябвало да се плащат като
общите разходи за ел.енергия - обратното означава и ЧЕЗ да разпределя и начислява на своя глава общите разходи на входа в сметките на абонатите - някаква глупост.
Поради тази причина спрях да плащам на Софийска вода - по техни сметки всяко тримесечие два етажа от блока остават под водата - ще чакам да ме съдят за да  докажат ,че дължа сумите за общо потребление.
Прави ли ви впечатление сметката , която получавате от тях - колкото сте изхарчили по водомери толкова ви начисляват за канална вода и също толкова за пречистване ама до пречиствателната станция на София не достига и половината от потребеното количество вода и как така пречистиха 100% от вашата
вода Б Да не говорим , че от потребената вода пием,готвим ,поливаме цветя,мием си прозорците и балконите и още и още.

2
Аз мисля ,че и трите оператора крадат тези,които ги хранят.
Абонат съм на М-тел от самото им създаване като CITRON.През всичките тези години съм бил лоялен клиент и независимо от ухажванията на новите оператори съм продължавал да бъда техен верен потребител.Преди година обаче се наложи да преподпишем договора с тях и както си му е реда до сега го оформихме за поредните две години.Представителката на фирмата подробно обясни в писмена форма какви предимства ще имаме при подписването на новите договори и как сумата ,която заплащаме до момента ще се намали с около 220 лева - единственото условие беше да закупя 10 карти на най-ниска тарифа (около 60лева на месец).Съгласих се  - и без това трябваха още няколко номера, а и криза е трябва да намалим разхода.Стиснахме си ръцете и влезнахме в приключението.
Още първият месец сумата вместо да падне съгласно аргументираното представяне на тяхната служителка с около 220 лева се увеличи с около 400 лева. Реших, че има някакви изравнявания от старите тарифи и зачаках спокойно следващата фактура. Да , ама не - следващата фактура беше отново с около 400 лева по-висока от предишните. Тогава реших да огледам внимателно приложенията към фактурата и каква беше изненадата ми - от номерата на все още неразпечатаните допълнителни карти имаше повиквания - верно по 2 - 3 на карта месечно , но как става това ? Така и до ден днешен - неразпечатани карти генерират импулси.Стигнах до извода ,че софтуера на М-тел е направен така, че да генерира произволни импулси на абонатите им и по този начин да крадат от хората още пари .
Другата случка е с един от номерата сложен в модул на охранителната ни система в склад без хора.
Поради повреда във външното захранване(откраднат кабел) обекта остава на акомулатори до пълното им изтощение. При намаленото напрежение преди спиране на системата тя започва да изпраща SMS за проблем в захранването и така около 800 пъти за няколко дни.От охранителната фирма отказаха да приемат повече сигналите и да разхождат патрулните автомобили и се наложи да изключим алармата и модула за SMS - два месеца по-късно във фактурите се начисляваха по 300 съобщения без системата да работи.
Написах гневно писмо до отдел жалби на М-тел и описах всичките им кражби - отговорът на един ДИРЕКтор "Обслужване на клиенти",който много ме уважавал и се надявал и в бъдеще да си бъдем близки беше уникален.
Ползвал съм услугата "Пренасочване на повиквания към гласова поща" - при активирането и всяко входящо повикване при определени от потребителя условия(липса на покритие или липса на отговор)инициира изходящо към номера за пренасочване(в случая към номера на пощенската ми кутия - аз нямам такава).Да де ама за да направиш пренасочване трябва да си отпечатал картата,да си я сложил в някакъв телефон и чрез него да зададеш тези условия , а картите си стоят необезпокоявани в опаковките и препращат ли препращат повиквания.
Ще изчакам да изтекат и останалите месеци на безнадеждната ми връзка с тези мошеници и ще си потърся нов късмет.
До това време може и роуминга да падне в Европа и ето ти тебе я немски оператор я някой друг ,а тия скоро ще ни лазят на колене - не случайно когато стане въпрос с немски колеги за австрийски фирми се подсмихват многозначително.Спомнете си , далаверите на социалистическа България се въртяха през австрийски перални .

3
Вижте кой им е собственика и всичко ще си дойде на мястото

Страници: [1]