Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Iliyan Borisov

Страници: [1]
1
Здравейте!
До колкото съм запознат, при закупуване на стока от он-лайн магазин имам право до 7 дена да върна стоката. Но там не е уточнено само за нова стока ли се отнася това или и за употребявана. Моите разсъждения са, че независимо каква е стоката, щом е закупена по интернет подлежи на връщане в 7-дневен срок. Държа да отбележа, че не става въпрос за гаранция или подобно, а само за частта при покупка през интернет.
Та искам да попитам кое е вярното - мога или не мога? Ако мога да върна употребяван артикул, закупен от даден интернет-магазин, то на какъв член мога да се позова, за да докажа на търговеца, че не е прав?

Благодаря предварително!

2
Фотоапарати / Относно жалба до КЗП
« -: Април 18, 2011, 02:19:02 pm »
Здравейте,
изтече срока от 1 месец, но никой не се свърза с мен от КЗП. Какво следва да правя от тук на сетне? :(

3
Фотоапарати / Относно жалба до КЗП
« -: Април 05, 2011, 06:04:49 pm »
Здравейте,
пиша Ви защото и при мен се случи проблем и се стига до жалби и какво ли още не. Ще се опитам на кратко да обясня какво и как се случи, и да ми дадете съвет как да продължа.
Бях си закупил фотоапарат от Handy. Има гаранция от 2 години, като оторизиран сервиз е само Фуджи. След около година ползване се появи проблем. Занесох си апарата на сервиз, дадоха ми протокол и го приеха. До тук всичко е добре. Обаче 1 месец изтича и никой не се свърза с мен. На следващия ден отидох с претенции да ми се развали договора и да се възстанови сумата, която съм заплатил за апарата поради простата причина, че беше изтекъл законния срок от 1 месец. Те не се съгласиха. Подадох жалба от сайта на КЗП. След седмица ще изтече месеца, който тече за жалбата. Проблема е в това, че на протокола, който получих като си дадох апарата на сервиз пише, че ако до 2 месеца не се потърси продукт, оставен за ремонт те не носели отговорност. А на 15.04.2011 стават 2 месеца от както го занесох, а на 17.04.2011 1 месец от както пуснах жалбата.
Не знам какво да правя, все още нямам отговор по жалбата, не знам как да разбера въобще има ли някакъв напредък по нея, имам входящ номер, но само това. И другото, което ме интересува е тези два месеца текът от датата на предаването в сервиза, или от както бъда уведомен, че е готово, защото за второто нямам никакъв документ, показващ дата, на която апарата е готов....
Притеснявам се накрая да не остана хем без парите, хем без апарата... Какво да направя?

Благодаря предварително.

Страници: [1]