Ето още случаи на
излъгани от Кауфланд.
Някой се чудеше как цената без ДДС заблуждава клиента - ами просто клиента си мисли, че това е крайната цена, а тя реално е с 20% по-висока. В Метро, на етикета, вече се посочва и крайната цена.
Служителите на Кауфланд
са част от Кауфланд и го олицетворяват. Трябва и те и клиентите да свикнат с това. Ако някой твърди, че те нямат нищо общо с Кауфланд, той може по същата логика да каже, и че управителят на магазина няма нищо общо с него, и че собственикът е само собственик, а кой тогава е Кауфланд? - само юридическо лице - фантом?!
Явно тези, които в тази тема обвиняват клиентите и се карат с тях или нямат нищо общо с Кауфланд или въобще не разбират от PR, но за всеки случай сами си правят голяма анти-реклама.
Вече има
facebook група на измамените от Кауфланд.
Присъединете се, ако смятате, че сте ощетен.