Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - pharaon

Страници: [1] 2 3 ... 7
1
Хората четат, но не винаги успяват да прочетат всичко. В такъв случай аз изисквам задължително името на продавач консултанта и записвам целия разговор. Ако трябва ще съдя лично него, защото това си е измама!

2
Засечи на самия електромер дали намаляват киловатите на месец или ден или седмица :)

3
СМС-ите са безплатни, но не са и по вина на М-ТЕЛ, а на другите оператори.

4
Облекло и обувки / Връщане на обувки
« -: Декември 13, 2009, 07:54:05 pm »
Това ще бъде рекламация, напълно в правото ще сте си. 2 г. гаранция по закон!

5
Съвет: когато нямате нерви, финанси, време и нормална държава да ги осъдите зареждайте се предварително в туби. :)

6
Форматиране!!! Трябва да има от самия него или през Уиндоус :) Имай предвид, че не ти се отговаря толкова време защото пишеш ужасно нечетимо, а и на латиница. Вземи си поука!!!

7
Стоки за бита / фирма \"АЛСИСТЕМС\"
« -: Декември 13, 2009, 07:41:30 pm »
Да, направих си изводите, мерси за по-пълната информация.

8
Банки / Проблем с Борика (банкомат)
« -: Декември 13, 2009, 07:11:07 pm »
А вие знаете ли колко пари трябва да имате в картата реално? Защото най-вероятно вашият случай е бавно опреснена сума. И на мен ми се е случвало да ми пише \"от сметка еди колко си лева\" но реално да нямам толкова пари. Особено ако сте теглили няколко пъти в рамките на деня.

9
Автомобили / автоуслуги Горна баня
« -: Септември 20, 2009, 01:21:38 pm »
А именно? Някакви подробности?

10
Стоки за бита / фирма \"АЛСИСТЕМС\"
« -: Август 30, 2009, 01:55:42 pm »
Какви дефекти дава дограмата?

11
Усещането за \"плувнаха в пот\" може да се дължи на чорапи, по определен начин обработена естествена кожа, някакав препарат преди да се ползват за съхранение и т.н. Докажете някак си, че това не е естествена кожа и тогава пускайте тук, мисля на всички ни е омръзнало хора да се изказват негативно без да дадат доказателство за това...

12
Гаранционната карта е за пред производителя, ЗЗП е за пред търговеца. Всеки е свободен да ползва което си избере :) Едното се ползва пред оторизиран сервиз от съотвения производител/марка, другото се ползва пред търговеца. Търговецът има задължение да вземе от производителя определена стока, която ще ти служи вярно 2 години. Да ти я докара до магазина, от където да я вземеш. До там ти се изчерпва договора с ТЪРГОВЕЦА. По ЗЗП той няма право препродава/търгува стока, която която ще ти служи само 1 г., а ако вземе и ти даде такава е длъжен да ти осигури сервиз в който да се обслужва БЕЗПЛАТНО до 2-рата година. ЗЗП важи само за ТЪРГОВЕЦ -> КЛИЕНТ, не важи за производител-търговец, производител-клиент, производител-производител или търговец-търговец. Има случаи когато производителя е и търговец (като това е законово документирано), тогава също е в сила ЗЗП.

13
Естествено, че търговеца е длъжен да ти демонстрира всяка стока каквва, е какви са и фукциите, как работи! В случая \"работата\" на дрехите е да са ти удобни, естествено че имаш право да я пробваш за да разбереш дали \"функциите\" и ще ти допаднат и да знаеш дали иксаш това което купуваш. В случая просто не ходете повече при тези търговци. В противен случай преценете дали настина си заслужава риска. Ако дрехата  е много евтина 1-2 лв. :) защо не. Но във всички \"втора ръка\" магазини където дрехите са именно от този ценови клас ИМА СЪБЛЕКАЛНИ и никога няма да ти направят проблем да пробваш каквото и да е!

14
Когато служител/представител на Кауфланд греши, то значи Кауфланд греши!!! Аз сключвам сделка с фирмата Кауфланд, не с \"Касиер Иван Иванов\" ЕТ, или \"Продавач Мариа Иванова\" ООД! Един клиент поръчва на фирмата Кауфланд да му даде нужния продукт, като в договора е записано цена и състояние. Ако нещо от това се различава, юридическото лице Кауфланд е в грешка! Защото е едно цяло със всичките му служители и т.н. Все едно да кажеш \"Уговорихме се да ти върна парите ама, ръката ме боли и не мога да бръкна в джоба за да ти ги дам. Ръката ми е виновна, не аз, аз нямам политика да не връщам пари.\" И ако при физическите лица, частите все още не могат да се сменят мн. лесно, то при юридическите не е проблем. Когато някоя част от една фирма сгреши, първо се извинява на клиента, като го компенсира и после сменя сгафилия орган (бил той охранител, касиер, консултант, продавач или обикновен работник).

15
В крайна сметка осъществи ли се пътуването или не? Принципно който ви вземе парите не е длъжен той да запази и стаите. Както например касиер ви взима парите принципно. Така и има колеги, да си помагат... един приема,д руг запазва, 3-ти е екскурзовода, 4-ти счетоводител. Така че това не е факт доказващ измама. Полета също... не всичко зависи от туроператора, самолетите с еотлагат заради лошо време например. Но ако не е имало екскурзия трябва да ви върнат парите!

Страници: [1] 2 3 ... 7