Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Теми - keti

Страници: [1]
1
Проблемът ми е следния. Преди четири седмици занесох за поправка пасатор Браун в сервиза на ул. Вежен. Изрично ги помолих да придвижат ремонта възможно по-бързо, защото с пасатора готвя на бебето си. Те казаха, че по принцип срока на ремонт е две седмици. Костваше ми огромни усилия и средства да измислям алтернативни и съвсем не по-здравословни начини да изхранвам бебето си през това време, тъй като дори нямат опция за предлагане на уред за временно ползване, което само по себе си е абсурд. Когато на втората седмица отидох да разбера какво става те с не особена заинтересованост ми казаха, че пасатора щял да се подмени. Никой не благоволи да ме информира кога точно мога да се надявам да си получа новия уред и до настоящия момент съм в неведение. Както споменах няколко пъти уреда ми трябва час по-скоро. Междувременно помолих за съдействие и управителя и заместник управителя на Техномаркет в София Сити Център, които ме увериха, че щели да говорят с тях и да ми се обадят... резултата е НИКАКЪВ... Според мен и те би трябвало да са отговорни за този гаф, защото все пак те работят с некачествения сервиз. Оплаках се и на началника на сервизите и там постигнах същия зашеметяващ резултат. Най-лошото е, чувството на безпомощност и липсата на каквато и да било заинтересованост от проблема ми. Но докато позволяваме да ни се качват на главите така ще е... Бих искала да разбера къде и как мога официално да подам жалба.

Страници: [1]