Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Теми - bikerider_

Страници: [1]
1
Сигурно сте забелязали, че вече дублират на БГ и Discovery channel, а от едно време NG channel е изцяло на български, с което и 2-те програми не само че са с неприятен превод, но и некадърно направено озвучаване. Така, вместо човек да си упражнява умението да слуша английска/американска реч, е принуден да гледа и малкото качествени телевизии на БГ. Предлагат ли се въпросните 2 канала изцяло на английски, както и немски телевизии, различни от DW при някои доставчик, или монополистите от кейбълтел тотално удавиха конкуренцията на пазара и нея вече я няма?!

2
Здравейте! Моя близка във връзка с въведената задължителна поименна регистрация на предплатени карти за телефон, отишла заедно със сестра си на както е записано в договора й, бул.”ГоТце Делчев” 3, в магазин Германос, за да регистрира предплатената си b-connect карта.Служителят, който я обслужил я информира, че ако не премине към абонаметен договор, след 31.12.2009г. няма да може да използва предплатената си карта, т.к. услугата предплатена програма b-connect нямало да се предлага повече или щяла да бъде достъпна само за чужденци.Чрез тази лъжа принудили жената да премине от предплатена програма b-connect към абонаментен договор. Впоследствие я информирах, че поднесената й в магазина информация е била крайно подвеждаща и че регистрацията на предплатената карта не задължава притежателят й да преминава към абонаментен план. В опит да разваля договора, 3 дни по-късно се върнах с нея в магазина да разговарям с консултанта и неговият началник, но те ме информираха, че не могат да прекратят 2-годишния договор, с който я обвързали, т.к. било извън възможностите им. Обясних им, че ще подам жалба и ако трябва ще стигна до съд, за прекратяване на договора, сключен чрез измама, но те ми казаха, че не мога да докажа измамата, въпреки че сестра ми беше свидетел на цялата ситуация, като  дори напълно се отрекоха от думите си 3 дин по-рано, че при евентуално непреминаване към абонаментен план, нямало да бъде възможно да се използва повече мобилния номер след 31.12.
В рамките на седмица, след сключване на гореупоменатия договор подадохме жалба в офис на Глобул и бяхме информирани, че в рамките на до 1 месец ще получим отговор по адреса ми на местожителство. След като така и не получихме такъв се върнахме в същия магазин на Глобул, за да се информираме има ли напредък по случая, а консултантите в магазина този път ни препоръчаха да не се занимаваме повече и да не очакваме отговор или предсрочно разтрогване на контракта, т.к. дори те като служители поставени в същата ситуация не биха били способни да постигнат нещо.
Стигаме до задънена улица, но имам някои въпроси, на които бих се радвал да получа отговор:
1.   Как е възможна в държава членка на ЕС, с бивш еврокомисар в ресор „защита на потребителите” такава безочлива измама?! Как е възможно един търговец, поднесъл ми подвеждаща информация в присъствието на свидетел, да се отрича от думите си само 3 дни по-късно и да нарича собствените си лъжи недоказуеми?!
2.   Нима мобилните оператори са свещени крави в тази държава и никой и нищо не може да ги накара да спазват правата на потребителите си? Нима служителите и сътрудниците им могат да манипулират и обвързват потребителите с 2-годишни контракти, които после самите те не могат или не искат, а може би само Господ може да разтрогне авансово?!
3.   Как така мобилният оператор може да ме изключи от мрежата си по свое усмотрение и без предизвестие при неплащане на дори 1 фактура, а ако аз поискам преждевременно прекратяване на договора, трябва да заплатя цялата остатъчна сума по абонамента си до края на договора?! И що за преносимост на номерата ни е усигурила КРС, ако не мога да премина на договор или предплатена програма по мое желание при друг оператор, ако дори не мога да разваля договора си при сегашния?!
4.   Как така е възможно преминаване от предплатена програма към абонаментен договор, а обратното никога не е?! Къде са правата ми на потребител? Нима права имат само мобилните оператори, понеже са монополисти?
5.   Нима е справедливо да се мамят по подобен начин пенсионерите в България, които едва ли непрекъснато ползват интернет, за да са информирани за подобни уловки? Справедливо ли е да се обвърже 1 пенсионерка с абонаментен договор, принудена да плаща по 10лв. всеки месец в продължение на 2 години, независимо дали изразходва или не полагащите й се за тази сума минути?!
6.   Доколкото си спомням, регистрацията на предплатените карти се прави с цел намаляване на телефонните измами, а при самото й провеждане сме свидетели на тази измама, за която обаче всички си затварят очите и не коментират, нито й противодействат. Т.е. измама срещу измамата?! Къде е ролята на КРС в следенето на този вид измама при реализацията изпълнението на нейно решение за спиране на друг вид измама?!
Kакво ще ме посъветвате да направя? Писах жалба до КРС, но като гледам условията на сайта им, те само могат да пишат решения, но не и да защитят потребителите от злоупотреби.

Страници: [1]