Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Теми - rpancheva

Страници: [1]
1
Новорекламиращата се фирма Blizoo е приемник на Кейбълтел и Евроком. Аз съм абонат на Кейбълтел още от времето, когато бяха Ест нет или нещо подобно. От март тази година тройната услуга ТВ + телефон + интернет често беше непълна  - ту няма телефон, ту интернет, а някой път и ТВ. След устно оплакване в един от офисите и след няколко сигнали по телефона в периода 29.04. - 15.05. 2010г., накрая подадох писмена жалба. До днес 31.05.2010г. интернет и телефон идват на принципа \"сега има - сега нема\". Всичките ми обаждания до любезния Близу, който е анонимен но за да е по-близо до потребителите се обръща на \"ти\", са от GSM-телефон или друг стационарен телефон. Всеки път някой ме разпитва за проблема, записва някъде, извинява се за неудобството и ми казва, че до 72 часа ще ми обърнат внимание. И така един месец. Утре 1.06. сигурно интернета и телефона ще бъдат автоматично изключени, защото няма да платя още един месец, при положение,че съм платила за м. май, но не съм ползвала услугата. В офисите ми казват, че мога да получа по-добър - цифров сигнал, но ако подпиша нов едногодишен договор. Ами ако положението е същото, какво става с неустойките по договора? Може би да им платя една година напред, пък ще видим дали ще получа някаква услуга!!! НЕ ВЯРВАЙТЕ НА БЛИЗУ!!!

Страници: [1]