Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Теми - vshiderova

Страници: [1]
1
През април месец ми изтичаше договорът с Глобул и след като получих няколко обаждания че трябва да си го подновя и имам право като лоялен клиент по програма \"Заедно\"на телефон с отстъпка аз го направих-преподписах договорът и си взех телефон.И започна ходене по мъките-зареждам телефона сутринта и без изобщо да говоря или да го ползвам за нещо друго батерията му падаше до вечерта.Отидох до магазина на глобул и им казах,при което казаха че ще го пратят на сервиз и го пратиха.След един месец ми го върнаха ,на протокола от сервиза пишеше,че е ъпдейтван софтуера на телефона,след няколко дни телефона показа същият проблем и аз пак отидох до въпросният магазин.Там пак ми казаха че ще го пратят на сервиз и го взеха при което ги попитах колко пъти трябва да го пращат и ако и следващият път не работи кво ще правим?Отговорът беше че ще го оправят.Ами то тоя телефон откакто съм го взела повече е бил на сервиз отколкото у мен.Какво да правя имам ли право да поискам да ми го сменят с нов?

Страници: [1]