Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Теми - violleta

Страници: [1]
1
През 2008 година сключих едногодишен договор с Глобул, като номера ползваше мой познат. След няколко месеца той ме уведоми, че не иска да ползва вече тази сим карта. Посетих офиса  на Глобул /аз също съм им клиент с друга сим карта/. От там ми обясниха, че независимо че картата няма да се ползва за останалите месеци дължа неустойка в размер на месечната такса за всеки оставащ месец от договора.

Тъй като съм техен клиент с плащането на месечната си сума за моята сим карта, автоматично съм плащала и таксата-неустойка за въпросния договор. След повече от една година разбирам че все още продължавам да плащам неустойки за всеки месец, тъй като било нужно месец преди 7 ноември 2009 да прекратя договора. А нямах нито предизвестие, нито телефонно обаждане че този срок наближава и че ако подам предизвестие договора ще се продължи с още една година. Примирих се, нали въпрос на договор е щом съм го подписала, значи трябва да се съобразя с техните изисквания.

И така продължих да си плащам сумите към двете карти. Служител ме уведоми, че по принцип трябвало да получа прозвъняване. Очаквах че през следващата 2010 ще получа такова и ще съм наясно кога е въпросния месец за да прекратя договора.

Изненадата ми бе голяма, когато месец ноември плащайки сметките си, служителка ми каза: имате едно автоматично подновяване, ако се бяхте явили на подновяването и бяхте подписали договора, можеше да получите безплатен телефон. Попитах за подробности и се оказа, че онзи договор който плащам две години ще продължавам да плащам и трета.

Въпроса ми е: защо като лоялен клиент /ползвам и домашен телефон/ не получавам известия или прозвънявания за да зная че договора изтича и че трябва да го прекратя в срок от 1 месец.

Защо получавам всякакви реклами като СМС-си, а не съм уведомявана за преподписване на договор? Защото се получава така че в забързаното време което живеем плащаме сметки за нещо което не ползваме.

И защо компания Глобул ми телефонират за да ме приканят за нова тяхна програма, а не ми звънаха веднъж за тези години да ме известят че договора ще бъде подновен автоматично, ако не се явя да преподпиша или съответно откажа договор.

Или пък да ми звъннат с грижа за потребителя и да ме попитат защо две години плащам обезщетения, а не ползвам картата? Обобщено се интересувам доживотно ли ще плащам тази неустойка? Сега помня догодина ноември месец да отида да спра въпросния договор, но дали ще го помня още една година? И догодина никой няма да ми се обади или изпрати писмо-уведомление и аз пак ще заплащам неустойки и за следваща година …

Страници: [1]