Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Григор Манев

Страници: [1]
1
....Продължение

При всичките ми обаждания този месец (около 10) ми се обясняваше, че всичко е за мое добро - по-добро качество и т.н. На въпроса пак ли ще платя толкова този месец: \"Оооо да\" :-) Да не говорим, че при всяко обаждане чакам по около 4-5мин да се освободи оператор.

Това беше накратко. За повече нямам време. То и това, което изразходвах, не заслужават. Но го написах за настоящите и бъдещи клиенти на \"Близу\".

Добре, че нямам срочен договор с тях (още ми е от Естнет, а тогава нямаше срочни). Няма да им дължа нищо. Вече се обадих на друг доставчик.

Ако се бяха потрудили да се извинят поне (не говоря за пари) може би щях да остана при тях. Ще ми липсват 2-3 канала, но....

2
Приказката ми е за Близу.

Преди месец прехвърлиха сигнала (каквото и да значи това) на аналоговата ТВ. Резултатът беше, че всички канали се разместили, нямало е звук и родителите ми (на около 70 годишна възраст) останаха без телевизия 5 дни. Не бях в София (където живеят, а и аз). Обадих се на познатия телефон и ми казаха, че могат да изпратят техник след 4 дни. Разбира се отказах. Помолих един приятел от квартала да отиде да им настрои телевизора криво-ляво. До тук се оправих някак си. Попитах поддръжката защо не са предупредили и получих отговор да съм погледнел в сайта, в касите за плащане или канала \"Близу\". Първо родителите ми не разбират от компютри (не са длъжни). Второ плащам по ел. път и не стъпвам в каса. Трето не мога да гледам всеки ден канала \'Близу\" и да чакам каква изненадка ще има там. Можеше вместо парите за 5мин. реклама на \"Близу\" по някой канал, да се отпечатат брошури с предупреждение или обаждане на всеки абонат - това разбирам за коректно отношение и желание за запазване на клиенти, които плащат редовно (около 55лв за два договора).

Примирих се. НО. Предишния петък се обажда жена ми (бях пак извън София) и казва, че нещо е станало с цифровата ТВ. Разбира се по тел. не можах да и помогна. Като се прибрах се оказа, че \"Близу\" \"update\"-нала софтуера на цифровия приемник. Отново без предупреждение. Отново последваха нецензурни думи. Пак обаждане в \'Близу\" (лошото е, че си го изкарвам на някоя нещастна служителка). Оправиха се нещата. След 1 ден сигналът и на аналогова и на цифрова се скапа. Пак обаждане. След 24ч сигнала беше ОК. Браво!

А сега за новия софтуер. Не разбирам защо на всеки нормален телевизор каналите се превключват напред/назад с ЕДНО натискане на копче на дистанционно, а от \"Близу\" са решили, че трябва да са ДВЕ натискания: първо стрелка нагоре/надолу, после ОК. Ама то ДВЕ да бяха само... На някои канали долу в дясно срещу \"ОК\" се появява \"ИЗБОР\" . На други се появява \"ЗАПАЗИ\" - т.е. това предаване да се включи автоматично щом му дойде времето. И тук вече няма смяна на канал. Или поне за сега не съм разбрал как, ако не избера директно номера на канала. В сайта на \"Близу\" не можах да намеря Ръководство за потребителя за новия софтуер.
EPG го няма никакво. Или ако го има е след половин, един час и то на половината канали. С една дума идва много бавно.

Страници: [1]