Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - KonyBa4

Страници: [1]
1
Дано да е само при мен попаднало такова нещо, защото ще е много неприятно ако просто са развалили продукта си...
Ще опитам още веднъж :) Обещвам :)

2
За пореден път се уверявам, че продуктите на ЛЕКИ са абсолютно в разрез със стандарите.
Лионска наденица ЛЕКИ която би трябвало да е с кашкавал вътре, всъщност си е най обиконвен по голям кремвирш.
Във вакумирана опаковка с 2 броя наденици и в двете нямаше нито едно, повтарям нито едно парченце дори и миниатюрно кашкавал.
Препоръчвам на вас драги съфорумци да избягвате (като мен) да се прецаквате с подобни покупки.
Незнам дали някой по висшестоящ чете форума за да направи проверка, но поне ще съм чист пред себе си че съм предупредил хората за такава неуредица и дори лъжа към потребителите в България...

3
Германос са шибани маляки... какво очаквате. Никога не съм си купувал от там и не мисля да го напавя. Проблемите които са Ви създали и с телефона и с апарата са ужасни. Незнам дали няма да ме накарат да мина през офиса им с едно паве и да го изпусна във витрината им :) след подобно държание.

4
Досега никога не е имала алергични реакции от този тип 18к злато. Затова и се спрях на това бижу да и купя.

5
Lior-Bg се занимават с интернет продажба на бижута. Преди време направих подарък на приятелката си като и купих от там един комплект, а именно този с каталожен номер 17033*17034, пратиха ми го, платих при доставката, носят го добре опаковано с хубава торбичка за бижута и със сертификат, който обаче не отговаря на истината. Пише че покритието е с 18 к злато без примеси, но приятелката ми още на 2рия ден от носенето се обрина само там където е висулката. Известно е че човешкият организъм няма алергия към платина и злато, затова писах на самия сайт че вероятно имат примеси в покритието на висулката. От тяхна страна получих ето това:

Здравейте, съжалявам че приятелката Ви е получила алергична реакция,но това не е в резултат на качеството на бижутата ,тъй като алергиите са индивидуални за всеки човек.Качеството на бижутата,както и златното покритие е гарантирано от производителя и то може да бъде проверено във всяка една химична лаборатория.Въпреки всичко, ако Вие сте недоволен от бижуто си, можете да го върнете и ние ще Ви върнем заплатената сума.Ако това е желанието Ви моля свържете се с нас на www.sales@lior-bg.com

Може да го видите и на самия коментар на продукта. Сега се чудим къде можем да го дадем за химичен анализ за да проверим дали наистина висулката е с злато 18к покритие без примеси. Ако имате идея къде в София могат да ми направят този анализ моля ви пишете като отговор на тази тема.

6
16.06.2007
Автобуса на Етап (и екипа му) тръгващ от Добрич в 12.30 спогоди много голям номер на много пътници, включително и мен. След като тръгна по график* 12.30 от от Добрич автобуса пристигна във Варна и там се качиха други хора, малко след излизането ни от Варна стана ясно, че друг техен автобус се е повредил и ние поемаме обходния негов маршрут. Тази информация не ни беше казана по микрофона от стюардесата, а се стигна до нея след като много хора започнаха да негодуват. Маршрута ни изведнъж се превърна в разходка из България и така вместо едно спиране във В.Търново, автобуса започна да спира в Шумен, Търговище, Омуртаг и Велико Търново накрая. В Търново вместо 20 мин престоя беше 40-45 мин и изведнъж стана ясно, че има доста дублиращи се места на билетите на пътниците. Арогантното и доста безхаберно държание на стюардесата показа, че изобщо не ги интересува как хората губят срещите си и плановете които са направили. Друг интересен факт беше, че климатика работи на много странен режим, тоест се усещаше по скоро като по силна вентилация с външен въздух отолкото климатична система. И така след 9 часово пътуване (закъснение от час и половина) пристигнахме в родна София.

*Графика на автобусите им е този линк най долния ред е показано кога трябва да се пристигне в София

http://213.240.239.190/guide/searchResultArrivals.jsp;jsessionid=00008SYmnQ5gQquHepPzmrcgl_D:-1?simple=1&direct=0&quickPointId=&t1=&startPointId=132&period=0&search=

За справка и тук:

http://etapgroup.com/etap/routes/

Мисля друг път да пропусна ползването на тази фирма за транспорт.

7
По скоро напоследък в кварталните магазинчета са много много по учтиви и залагат на приятелското отнощение за да запазят клиентите си освен с редовно зареждане на прясна стока но и с любезното посрещане, обслужване и изпращане. А и тогава те не са на сметка да те лъжат, защото след това той отново ще е тук а няма да е поредния служетел каращ 356та смяна :). Надявам се да ме разбрахте. Хипермаркетите вече доказаха че не залагат на обслужване и качество а на огромния избор.

8
Бяла техника / Технополис лъжат клиентите си
« -: Декември 20, 2006, 11:12:02 am »
Подобен случай се случи с една приятелка с газова печка за отопление точно от Технополис. Първата не работеше, върнаха след 100 перипетии, след това и 2рата не работеше и нея върнаха и след милярд обаждания и тормозения за радост си прибраха парите. Но никой не изтегли партидата независимо, че е дефектна.

9
2g4u
Просто се изумявам как хората се възмущават когато на етиката е написано цена по ниска с 10 стотинки, и как си мълчат когато стокате им излезе по-евтина и са \"минали\" магизина :). А и прихода далеч не идва от \"измамата\" с етикети
-----------------------
E, ако си мислиш, че всички са така грешиш. Когато има толерантност между продавач - купувач няма да има такива \"минавания\" на магазина или потребителя.
Колко често се случва купивача да \"мине\" магазина и колко често се случва да има несъответствия в цените на рафта и на касата. Мисля, че хората по - горе посочиха не един хипермакет. Когато получаваш измама и некоректно отношение не можеш да очакваш да ти отвърнат с друго.

Страници: [1]