Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - kdushev

Страници: [1]
1
 привет на всички които влизат в този форум . това лято си купих инверторен климатик панасоник от техномаркет. в началото на декември климатика се повреди отидохме да попитаме в магазина какъв е реда , там ни казаха да потърсим
техника . обадихме се , пристигна,  прегледа климатика и каза че е дефектирала електрониката. свали платката и каза че срока е до един месец . след нова година се обадихме на техника и тои ни каза че платката е поръчана но още не е пристигнала като разбира се вече мина един месец. отидохме в техномаркет и там ни казаха че е трябвало да регистрираме рекламациата в специална книга за рекламации в магазина. след като обяснихме на лицето отговарящо за рекламациите че сме идвали и са ни казали да тарсим техника, тои ни отговори че това не е вазможно и ни каза че това което казваме не означава че ние сме идвали в магазина и са ни посаветвали да тарсим техника.  или с една дума в скъпата ни родина потребителя се третира като лъжец а не като клиент. след като представихме всички документи от техника с съответните дати ни отговориха че от днешна дата ще трябва да броим срока от един месец. и това ако не е НАХАЛСТВО и ЗЛОУПОТРЕБА  от страна на техномаркет, здраве да е. НЕ КУПУВАИТЕ ОТ ТЕХНОМАРКЕТ. купуваите от малките фирми които се борят за своите клиенти и ти решават проблема в минимален срок. ЯВНО ТЕХНОМАРКЕТ НЯМАТ НУЖДА ОТ КЛИЕНТИ И НЕ ГИ ИНТЕРЕСУВА ДАЛИ КЛИЕНТИТЕ СА ОСТАНАЛИ ДОВОЛНИ ОТ ПОКУПКАТА НА СТОКА В ВЕРИГА ТЕХНОМАРКЕТ.

Страници: [1]