Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Нина Йорданова

Страници: [1]
1
Компютри / Re: Проблем с лаптоп
« -: Септември 19, 2014, 12:54:56 pm »
Здравейте! Ето и развръзката по моя проблем:
Лаптопът беше ремонтиран за трети път и му беше сменено отново дъното.Върнаха ми си го уж ремонтиран. Но започна да прави проблеми с екрана,който се затъмнява и отново светва силно без никаква причина от време на време,но е много неприятно,отделно батерията ,която държеше поне три часа,сега едва издържа един.Отговориха ми от КЗП,че след три ремонта по закон имам право да изисквам замяна,преди това-не. Дали проблема с екрана и батерията е достатъчна причина ,за да подам отново рекламация,тъй като, ако го включа там ,за да им покажа проблема,може и да не се появи.

2
Компютри / Re: Проблем с лаптоп
« -: Август 17, 2014, 11:31:32 am »
Благодаря за отговора. Обадих се в КЗП. Бяха много учтиви и ме посъветваха да пусна жалба при тях,за да може те да се заемат със случая.Предварително ми казаха,че щом е дал дефект преди изтичането на шест месеца от закупуването се има в предвид ,че лаптопа е бил дефектен и имам основание да поискам нов или връщане на парите,отделно и това,че вече един месец не могат да го ремонтират. Пуснах жалба и ще чакам резултат.

3
Компютри / Проблем с лаптоп
« -: Август 13, 2014, 11:09:28 am »
Здравейте! Имам ето такъв проблем с лаптоп:
Преди пет месеца закупуваме лаптоп от Технополис,който дава дефект след четири месечно ползване. Тъй като е в гаранция го занесохме да го ремонтират,при което му бяха сменени харддиска и матрицата. Взехме го и на следващия ден си го върнахме с абсолютно същия проблем. При повторен ремонт беще сменена дънната платка. Взехме си го и след един ден пак го върнахме за трети път с неработеща батерия.
От сервиза казват че проблема му бил доста сериозен и се налагало да го пратят в София за ремонт.Всичко това се случва в рамките на по-малко от месец.
Въпросът ми е при положение че един лаптоп на пет месеца дава сериозен дефект,даван е за ремонт три пъти за месец има ли някаква възможност да предявя претенции да ми бъде възстановена сумата или да ми бъде заменен с нов? Ако има такава възможност какво следва да направя?

Страници: [1]