Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - meri_123

Страници: [1]
1
Направихме го - описала съм го по-горе. Ни вест, ни кост. В допълнение Он Травел се държат много арогантно. Да видим КЗП какво ще направи.

2
Уважаеми потребители, исам да сигнализирам за некоректно поведение от страна на фирма „Он Травел”, с адрес ул. „Три уши” No 10, гр. София във връзка с \"почивка\" в гр. Сиде, провинция Анталия, Турция. Ние сме двама възрастни и дете на 9 години.
В деня на пътуването, след повече от тричасов престой на летище София, терминал 1, без да ни бъде предоставена НИКАКВА ИНФОРМАЦИЯ за това закъснение – нито от летищните власти, нито от представител на „Он травел” и дали въобще ще излетим, без предоставени напитки или храна и неработещо обменно бюро, пристигнахме в хотела около 23 часа вечерта след 11 часа седене/летене и чакане. Не получихме вечеря, а стаята в която бяхме настанени бе в следното състояние:
- неработещ климатик – при температура на въздуха достигаща +42 - 46 ◦ С;
- неработещ хладилник (вероятно описан като минибар ???);
- неработещ телевизор;
- липсващи възглавници и завивки (впоследствие ни бяха дадени големи хавлиени кърпи за завиване);
- счупено единично (вероятно предназначено за детско) легло – скъсана пружина, вследствие на което цялата надлъжна част на леглото пропада);
- тежка миризма на канал от банята;
- непочистен под, стени и душ корито в банята;
- постелъчно бельо със съмнителна хигиена;
- мръсен под в стаята, гъмжаща от мухи и комари.
Незабавно съобщихме на рецепцията за проблемите в стаята, но персоналът даде вид, че не разбира езика, на който говорим. Специално подчертаваме, че и двамата със съпруга ми говорим свободно английски и руски език (завършени езикови гимназии), т.е. демонстрираното неразбиране бе очевидно тенденциозно. След настоятелни молби до късно през нощта ни бяха предоставени две възглавници, без да получим НИКАКВО по-нататъшно съдействие по отношение на стаята, в която трябваше да прекараме една седмица. След многократно настояване от наша страна, на четвъртия (!!!) ден бяхме преместени в друга стая , в която условията бяха по-прилични, но хигиената отново бе незадоволителна. Така четири дни прекарахме при дневна температура над 40 градуса, а нощна – между 25 и 32 градуса (в 10 часа сутринта температурата достигаше 39 градуса), с ежедневни обещания климатикът да бъде поправен. Стаята не беше почиствана всекидневно (както е описано в цитираната уеб страница), а чисто бельо ни бе предоставено еднократно срещу неголяма сума в брой. Детето ни се разболя, беше с висока температура, повръщане и разстойство.
Това далеч не бяха всичките ни мъки през този кошмар, наречен \"почивка\". Вината за всичко това е на туроператора, наречен \"Он Травел\", или по-добре \"Оф Травел\". Когато купувахме този пакет от тях, изрично попитахме дали условията отговярят на описанието в сайта им. \"Да, разбира се!\" бе единственото, което чувахме.
Писахме жалба до тях, разговори по тлефона - НИКАКЪВ ефект. Държат се нагло и обясняват, че най-многото на което можем да се надяваме е обезщетение от 100 евро на човек. След целия кошмар и болно дете ... тозва е просто гадост, дори не казаха едно \"Извинете\".

Лош късмет или просто измамници на пазара ??!!!!!

Страници: [1]