3
« -: Януари 26, 2010, 11:05:09 am »
В техномаркет Варна винаги са ми прикрепяли касовата бележка към гаранционната карта. Мога да кажа, че почти всички уреди са ми от там и до сега не съм имала проблем с обслужването. Наскоро ремонтираха сокоизтисквачката ми - мога да кажа, че бяха повече от любезни и я оправиха за около 2 седмици. Имала съм проблеми с други стоки - UPS и GPS, но проблемът се е оказвал в кабелите, които не са предоставени с уредите, но винаги са били любезни и отзивчиви да тестват оборудването и евентуално да го вземат за поправка. Не съм имала проблем и със сервиза - винаги са били любезни и усмихнати. Но веднъж ми се наложи да прекарам 1-2 часа в сервиза и нямате представа на какви случаи попаднах. Имаше един господин, който вземаше от ремонт сешоар и вдигна такъв скандал, че му струвало 12 лева, той можеш друг да си купи. При което любезно му обясниха, че са му казали колко приблизително ще струва ремонта, като сумата е била около 10 лева. Може би господинът е трябвало да помисли преди да поиска да направят ремонта. Една възрастна госпожа искаше да пита колко ще и струва поправката на микровълновата печка - любезно й обясниха, че не могат точно до стотинка да кажат колко ще струва, но тя настояваше, дори след като й казаха, че могат да я посетят и да видят уреда, тя пак настояваше да й кажат и после вдигна такъв грандиозен скандал - за нищо. Замислете се понякога дали проблемът не е във вашето отношение - преди подхождах доста грубо и готова за скандал, сега подхождам с усмивка и никога не съм имала проблеми.
Cambodja: Не виждан какъв е проблемът с единия месец - в никоя държава в ЕС няма да ви кажат - елате си вземете стоката утре, но там е по-голяма вероятността търговецът да ви я замени веднага. Никой в ЕС не ходи по сервизи за гаранционна техника. Наскоро ми се скараха в Практикер, че нося стоката при тях, а не в сервиза - явно е, че хората не познават правата си - аз никога няма да отида в сервиз за гаранционен уред - и така трябва.