Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - TeodoraIvanova

Страници: [1]
1
Напитки / Банкя 1.5л
« -: Ноември 06, 2008, 02:59:46 pm »
Свържете се с АПБНБ като кажете от къде е купена водата (магазин, агрес и дата). Те ще поемат случая. Както съм пробвала многократно (4 месеца вече) Кока Кола не си вършат работата. Не отговарят!!! Затова говорете с АПБНБ. Те ще изпратят писмо до РИОКОЗ за областта, които ще направят проби от други води в магазина и ще се изпрати писмо до МЗ. До месец проблема е решен, а при връзка с АПБНБ ще получите отговор. Много магазини и доставчици на минерални води използват само бутилките, като пълнят с чешмяна вода. Купувайте само от сигурни и големи вериги, а ако се използва вода в галони - само от фирмата производител (Хисар, Савина например). Поне знаете от къде идва водата. Гледайте за отайки и мирис! Пазете водата ако се съмнявате и се свържете с РИОКОЗ или АПБНБ.

2
Напитки / посъветвайте ме
« -: Ноември 06, 2008, 02:52:53 pm »
Здравейте,
Свържете се с АПБНБ. Трябват ви данните на доставчика. Това което пиете не е минерална вода и нарушава много закони. От АПБНБ се сварзват с местното РИОКОЗ, които посещават доставчика и сами си правят пробите и се изпраща документ до МЗ от АПБНБ съвместно с РИОКОЗа. От там до месец е разрешен проблема, а от АПБНБ ви изпращат получения отговор със санкцията на доставчика. Проблеми от този сорт бързо се решават, но трябва да занете че напитки (особено минерална вода) трябва да се говори с АПБНБ, които имат добри отношения с РИОКОЗ-ите в страната и МЗ, както и действат светкавично. КЗП е 2 години назад.

Страници: [1]