Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - emcuemnecu

Страници: [1]
1
Същност донякъде ви разбирам, но аз пиша в този форум като охранител. Не съм човек, който да решава какво да прави Билла и какво да не прави.
Но факт е това, че доста клиенти недоволстват от това, че на етикита пише една цена а на касите се таксува по друга цена. Аз не защитавам Билла.

2
Здрасти. Прав си донякъде, но и сам го написа, че има прекалено много артикули и служителите несмогват да сменят на всичко новата цена.
Клиента винаги има право при разминаване на цена на стока да направи връщане ако реалната цена не го устройва, това не може да му бъде отказано.

3
Били ми казал в коя Билла е това?
И моля казвайте за такива нередности не по форумите а на място защото това е забранено и наказуемо.
Не е коректно само да се пише из форумите, че еди какво си нарушение е допуснато. Трябва да се говори за това за да се спрат.

4
Здравейте :) Случайно попаднах на тази тема в интернет търсейки нещо на тема \"Билла\". Стана ми малко гадничко и неприятно от доста коментари, в които се обиждат охранителите. Аз самия съм охранител в филиал на \"Билла\" в гр.София и знам доста добре за какво става дума.
Относно тройния размер, има си написан инструктаж за охранителите където ясно и написано и описано почти всяка една ситуация, в която е възможно да попадне и да се случи. Написано е в какви случаи се заплащат артикули в троен размер. Пиша това защото в един коментар прочетох, че на клиен му е останала в количката немаркирана стока, която заплатил в троен размер. Зависи от случая, ако стоката е прикрита умишлено - тогава се заплаща в троен размер стоката, а ако клиента няма пари да я заплати, клиента се предава на полицията. Ако е останала немаркирана стока в количката на видимо място, и охранителя е остановил това след касова зона с поискването на касовата бележка клиента учтиво се помолва да я заплати в нормалната цена на стоката, и се прави касиерска грешка на дадената касиерка. Пиша това защото забелязвам, че доста клиенти не са запознати и обвиняват охранителите в доста неща, че са били проверявани, че им е станало неудобно от извършената проверка. Да, извинявайте. Извинявай на всички клиенти, на които им е станало неудобно.
Но истината е една..Доста често се правят нарушения от клиенти като изнасяне на стока от магазина скрита в тях. На тези клиенти какво , извинявай ?
Той дали се замисля, че от неговата постъпка има зависищи хора, които може да си имат проблеми. Не , нали ? Нормално е да се проверяват дамски чанти, багаж съпровождащ клиента и прочие. Неудобно, че им е бил проверен багажа? Все пак на входа на магазина има на разположение клетки, в които се слагат багаж на клиента. Влизайки в магазин, в който важи закона за частната охранителна дейност той трябва да знае, че според чл.30 е възможно да бъде извършена проверка както на багажа така и на него. Но въприки това, охранителя е добре наясно в какви случаи има право да проверя дамска чанта.
Като се замисля, ако мине в Билла особено там където съм на работа, ако мине проверка и види колко клиенти не си взимат касовата бележка.. Колко глоби ще им бъдат направени за невзета касова бележка. Дам, точно така.. Ако доскоро сте забравяли касовата бележка в магазина, вече трябва да внимавате. Вашата разсеяност може да ви струва 50 лв. Досега глобата за клиент, който не занесе до вратата на магазина фискалния бон, беше 5 лева.
Данъчните искат за невзети касови бележки да глобяват и общински служители, Комисията за защита на потребителите и дори полицаите.

Страници: [1]