Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - bikerider_

Страници: [1] 2
1
Глобул са мързеливи, лъжливи и нагли! Когато въпросът опира до това да спазят правата на клиента, като потребител, да му отговорят на жалба или нещо от сорта, бълват противоречива информация или просто се крият като мишки!
Когато обаче става въпрос за вземат едни 100лв., които вече са у тях, са по-нагли от когото и да било!

2
# madbg, явно в серзиза са некадърници....
На мен са ми разказвали, как на гаранционен LG в сервиза не успяват да му оправят повредата, а в следващия, негаранционен сервиз уж поправят повредата. Когато телефонът бива видян от трети специалист, се установява, не само, че повредата му не е отстранена, а оригиналнтия дисплей е заменен с менте. После и 2-та сервиза, в които е пребивавал, отричат да са го крали...

3
То лошото е, че май самите канали са си направили превода, а не кейбълтел. Правят си подразделения в България май. Аз писах и до самите канали - до БГ страницата на NG и до американския Дискавъри - уж трябваше да ми отговорят до 1 седмица, а все още нямам отговор. И наистина е ужасно жалко, че ги превеждат - аз също си развих и си поддържах английския със слушане на тези канали(понеже невинаги имам време да гледам) и бях супер доволен, че научих много терминология, но... уви. Сега затова питам, кой кабелен оператор ги предлага в оригинален вид от Щатите, да премина към него. И без това кейбълтел отдавна врътнаха кранчето и на свестните немски телевизии, които се оказа че крадяха... и остана само българска чалга! в изобилие! (puke)

4
Сигурно сте забелязали, че вече дублират на БГ и Discovery channel, а от едно време NG channel е изцяло на български, с което и 2-те програми не само че са с неприятен превод, но и некадърно направено озвучаване. Така, вместо човек да си упражнява умението да слуша английска/американска реч, е принуден да гледа и малкото качествени телевизии на БГ. Предлагат ли се въпросните 2 канала изцяло на английски, както и немски телевизии, различни от DW при някои доставчик, или монополистите от кейбълтел тотално удавиха конкуренцията на пазара и нея вече я няма?!

5
BLizoo са скапаната ест нет, която непрекъснато си върти каналите както си иска. Не пуска никакви читави немски телевизии, защото едно време ги КРАДЕШЕ и немците като разбраха им врътнаха кранчето. Пускат ми 100 вида тъпи български кабеларки, излъчващи по цял ден от едно мижаво студио или софт порното - чалга канали през деня(мислех, че СЕМ-ката забраняват порното през деня), вместо да пуснат качествени канали от Европа и Щатите.

6
Единствения отговор на жалбите ми дойде от КРС - естествено фиктивен и глупав, невършещ никаква работа! При положение, че им бях упоменал, че не желая да се забърквам в дела, за да реша един не толкова сложен проблем, те упорито ме препращат към темида! ...също така ме пращат да пиша жалба към КЗП, което аз вече бях сторил, успоредно с жалбата до КРС, но отговор от Кърлев и компания не съм получил и до днес! Тези там тотално ги мързи да четат, а камо ли да отговарят на жалбите на хората. Те само получават пари от данъкоплатците. Глобул да не споменавам - те само си прехвърлят топката, но тоговор от тях не получихме. В единия магазин ни казват, че трябвало да чакаме отговор, където сме подали жалбата, в друг ни казват, че трябвало да са ни дали входящ номер на жалбата при подаването и, в третия магазин отричат и 2-те и казват, че трябвало да чакаме отговор в 1-месечен срок по адрес на договора... Въобще опашати лъжи, с цел да ви откажат да се борите за правата си! Гадни шмекери!
Дори \"Господари на ефира\" се крият като мишки и не ми отговарят, въпреки че им писах 2х по случая.
Отговор получих единствено от БНТ - предаването \"\"Частен случай\" - трябваше да се съберем поне 3-ма измамени, за да се направи предаване. За съжаление, когато от предаването ми откликнаха с готовност за заснемане на предаване, а жалбите против Глобул в този форум лавинообразно зачестиха, той незнайно как изчезна за дълго време, и после пак се появи. Въпреки, че форумът го нямаше дълго време, на мейла ми писаха 2 измамени досега, не от София за съжаление, с което заснемането на \"Частен случай\" по темата става по-трудно. Все пак ако се намират измамени от София, желаещи да участват в предаването, да пишат на упоменатия в по-предишните ми постове мейл. Нашият договор, сключен по принуда и чрез измама в Германос вече е в 7-ия си месец, но ако успеем да го развалим дори 1г. предсрочно, пак би била малка победа на правата на потребителите, които в БГ ги мамят както си искат разни лъжливи мухльовци. А дори да не се развали, нека стане въпрос по националната телевизия дори само, как ни лъжат операторите и как 2-те комисийки, които трябва да защитават потербителите, всъщност правят ЕДНО ГОЛЯМО НИЩО и само забатачват хората да ходели да се съдят!

7
Германос, че мамят хората най-нагло и безугледно е ясно, проблемът е, че каквото и да ви говорят лъжливите БГ търгаши, наричащи себе си търговци, ВСЕКИ ТЕЛЕФОН ВКЛЮЧВА В КОМПЛЕКТА СИ USB кабел! Никъде на друго място в ЕС няма да ви го дадат така.

8
Жалба може да се пусне във всеки един магазин на Глобул, дори Германос. Само че от личен опит, не бих очаквал нито отговор, нито някакво удовлетворение на исканията по жалбата. Правят се на луди и не отговарят - трябва да се притискат по друг начин - съд, медии и т.н., за да си мръднат пръста.

9
petar, измамата, която е реализирана във Вашия случай много ми напомня на измамата, реализирана при регистрацията на предплатените карти - възрастен човек влиза да си регистрира предплатената карта, в магазина го лъжат, че ако не мине на договор няма да може да я ползва след 01.01.2010 и той минава на договор, понеже бива подведен - предлагам да се свържете с мен за да решим проблема(може да видите в моята тема за измамата на Глобул как). Иначе това си е класически пропуск в правата на потребителя - той никога не може да прекрати даден договор предсрочно, без предварително да е погасил абонаментите си до края на договора(да не говорим, че процедурата е тромава и при пускане на жалба в някой магазин, по-добре да не се надявате на отговор), а мобилният оператор може да го изключи от ползване на услугата по негово усмострение във всеки един момент, дори при една неплатена фактура! Що за права имаме ние?!

11
Току що Ви отговорих на мейла от 17 часа. За съжаление днес малко след обяд, както бях обявил още в сряда, вече отговорих и на екипа на Частен Случай, както се бяхме договорили с тях.Радвам се, че все пак се отзовахте! Все пак, ако намерим и 3-ти човек, който има смелостта да отстоява правата си, предаването въпреки всичко може и да се състои, макар и не другата седмица.
Наистина е трябвало да пуснете незабавно жалба и до Глобул за разваляне на договора. Ако не сте го направили, направете го още утре в дежурния офис на Глобул! ...и не очаквайте отговор, както и ние на получихме. Но за да сте изрядни, пуснете жалба за разваляне на договора. Въпреки, че не сте, КЗП се правят на ударени - защото измамата си е налице! Договорът, който е сключен е направен след поднасянето на подвеждаща информация.

12
Очевидно, че при предоставената възможност за отстояване на правата Ви на потребители, участиниците във форума, оплакали се от същата измама така и не ме потърсиха, за да отстраним колективно проблема, а се скриха. В такъв случай мога да Ви кажа само едно - продължавайте да се криете и търпете да ви мамят и тъпчат и занапред!

13
Съжалявам за втория пост, но някак трябва да отбележа, че има напредък по проблема. Свързах се с предаването \"Частен случай\" на Владо Береану по БНТ и от там желаят да заснемат случая следващата седмица. За целта ми трябват няколко души, готови да участват в предаването - да преразкажат начина на измамата - кога и как точно е станала. Подчертавам, трябват ми само хора, станали жертва на същата измама, не на друг вид! Целта на това, да присъстват няколко души измамени по 1 и същи начин е, да не могат от оператора да излязат с оправданието, че ние лъжем, както биха направили, ако е пострадал само 1 човек по схемата.
Желаещите да участват, да ми пишат на мейл sprinter@abv.bg, където ще им дам тел. за връзка с мен и мога да отговоря на други въпроси или направо да ви свържа с екипа на предаването, т.к. не желая да публикувам личния си номер тук. Трябва да информирам екипа до края на седмицата колко души имат готовност да се явят другата седмица. Желаещите да ми пишат.

ПС:Моля за експедитивност на желаещите да участват, т.к. \"записванията\" стават до петък на обяд. След обяд трябва да се уговорим с екипа на предаването.Ако не защитим единно, като активни потребители сега интересите и правата си, не виждам кога ще имаме друга възможност, при положение, че всички други институции си затварят очите за проблемите на потребителите.

14
E, да пуснах миналата седмица мейл и никой не ми е отговорил. Явно и тук заинтересоваността е нулева.

15
Комуникации / нагка измама от М-тел
« -: Февруари 16, 2010, 01:57:32 pm »
А и като не е монополист М-тел, нима Глобул и Виваком не са същите боклуци?! Мини към тях и проблемите започват с пълна сила! През декември нямахме стационарен тел. към Виваком 2 седмици, понеже някой беше откраднал кабелите пред нас и ги сменяха. Въпреки че най-чинно си плащахме абонамента за това че нямаме тел. от 3 месеца насам ни вписват във фактурата някакви суми за минали периоди, които незнайно от къде идват, защото си плащаме редовно. Явно плащаме за разговорите на техниците, които докато ка връзвали кабелите, са говорили за наша сметка!

Страници: [1] 2