Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - DANZEL

Страници: [1]
1
БЛИЗУУ е плод на масирана рекламна кампания. Услугата им е пълна ПОВЪРНЯ! И преди беше, сега е ... Облсужването им е 2 пъти по зле от това на БТК. По 2 дни не можеш да се свържеш с отдела им за обслужване на клиенти.  Ползвам тойна услуга.. и докато ми изтече договора ще съжалявам ужасно че зарязах НЕТ1, които за същите пари ми предоставяха отлична услуга!

2
Банки / EPAY са измамници
« -: Август 03, 2010, 03:24:11 pm »
В твоят случай най вероятно е допусната техническа грешка при попълване на данни. Възможно е твоят познат да те лъже и нареждане за превод да не е било пускано никога! той изпрати ли ти в PDF вносната блележка? Обикновено нареждане за превод по сметка от системата на EPAY се обработва до 48 часа (ако е наредено след 11:00) чрез банка оператор на превода.
EPAY има опцията да отпечатва всички плащания. Поискай от твоя познат да ти изпрати нареждането по електронна поща. Провери добре въведените данни и ако има грешка се обади на телефоните в сайта на epay.
в прикачения файл се вижда как изглежда една вносна бележка от Райфайзен Банк към Банка ДСК, оператор на превода е Първа Инвестиционна Банка, нареждането може да бъде отпечатано по всяко време след това.

3
Банки / ЦКБ са измамници
« -: Юли 04, 2010, 07:01:42 pm »
Отправих жалба до централата, и получих отговор, че ако в срок до 16.08.2010 внеса сумата от 13.13 лв ще сторнират начислените наказателни лихви за целия период. Направих вноска  и сега чакам един на друг да си прехвърлят топката кой ще сторнира лихвите, да нулира баланса по сметката за да може те да бъде закрита....

4
Банки / ЦКБ са измамници
« -: Юли 01, 2010, 09:18:41 am »
През 2001ва година открих дебитна карта и сметка в ЦКБ. Налагаше ми се да пътувам извън страната и тогава реших, че по сигурният начин да съхранявам парите си беше в сметка. През 2005та година поради изтичане валидността на картата посетих клон на ЦКБ за да закрия сметката и картата, където служителка я перфорира с уред и каза че това е всичко.....
4 години по късно през есента на 2009г. непознат глас ми позвъня на мобилния. Представи се като служител на ЦКБ и заяви, че дължа на банката такси в размер над 100 лв по разплащателна сметка. Каза и следното \"в Италия кой е теглил пари от картата..аз ли? \" .. е разббира се, че не той беше теглил пари от моята карта..... аз съм си ги изтеглил, затова я бях направил тази карта.
В разговора потвърдих, че от години не съм клиент на банката и няма как да дължа каквито и да било пари. С доста агресивен тон служителят ме заплаши, че ако не внеса парите банката ще си ги вземе от мен чрез съдебен изпълнител. Посетих клона на банката, където бях подписал договор преди ....8 години ... и там служителка ми заяви друга версия. Не знам дали понятието \"овърдрафт\" е съществувало през 2001ва година, но обяснението е че по картата се е натрупал неразрешен овърдрафт в размер на стотинки, от което започнали да се начисляват лихви от 33% на годишна база ... така задължението се акумулира и расте експоненциално като новото задължение се формира от натрупаната сума отново олихвена с тез абсурдни 33%.
Наложи се да прочета няколко закона за да потърся къде съм сгрешил ? и не намирам аз да съм виновен в тази ситуация. Банката разполага с толкова мои данни и начини за кореспонденция. Как 5 години ЦКБ си е позволила да стои в сянка без да индикира, че аз съм все още клиент? Нито едно уведомително писмо, нито една покана за погасяване на задължения в тези няколко години. Съгласен съм да си платя 10 стотинки неразрешен овърдрафт, но защо трябва да плащам всичките тези лихви, които са накарали задължението ми от 10ст. да набъбне на ..над 100 лева.
Поисках да ми бъде издадено копие на договора, който съм подписал .. и ми поискаха 40 лева. За клиентска експозиция отразяваща движение по сметката за целия период ми поискаха 30 лева. ЦКБ е ненормална банка, с ненормална политика към клиента.

В едно съм сигурен!!! Никога повече няма да бъде клиент на ЦКБ. Разказавам случая си на стотици хора, дори няколко приятеля се отказали да ползват кредитните услуги на банката заради моя случай.

Въпросът ми е ... как да си потърся правата? как да се защитя?

Да продължат да ме тероризират и заплашват по телефона или да ми изпратят мутри на вратата за събиране на задължението?

Страници: [1]