Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Velo

Страници: [1]
1
Топлоснабдяване / Re: Топлофикация
« -: Юли 28, 2010, 10:02:29 pm »
Нищо не могат да Ви осъдят и нищо не могат да Ви направят тия. Само пробват. Тогава трябва да \"съдят\" хиляди българи. А ние да ги съдим ли, че десетилетия не плащат никакъв наем за тръбите си, които минават през нашите частни имоти? Частната собственост е неприкосновена и според Конституцията. Едва ли някой плаща за такива тръби, особено пък ако не живее там. Такива като Вас са стотици хиляди и не плащат за някаква т.нар. \"услуга\", която никога не са ползвали. Освен това Топлофикация трябва да плаща наем за тръбите си, които минава през нашите имоти и апартаменти, които са наша частна собственост.

2
Комуникации / Globul - надписана фактура
« -: Юли 28, 2010, 01:36:09 am »
Не само Глобул надписват. Масово това се прави и от М-тел и от Виваком. Масово трябва да се пишат жалби до Комисията за защита на потребителите и Комисията за регулиране на съобщенията. В сайтовете им са дадени подробните им координати.

3
Банки / Предложение!
« -: Юли 28, 2010, 01:33:26 am »
Комисията за защита на потребителите е към Министерството на икономиката, търговията и туризма. Затова жалби могат да си изпращат и до двете институции. В сайтовете им са посочени адресите и имейлите им.

4
Жалби, свързани с некоректност при застраховането - в Комисията за финансов надзор:
http://www.fsc.bg/

5
Банки / Предложение!
« -: Юли 28, 2010, 01:24:46 am »
Едни от нарушенията на застрахователните компании е отказване да се начислява доходност (бонуси) по застраховки живот. Това тяхно задължение е регламентирано в чл.302, ал.2, т.2 от Кодекса за застраховането. Други нарушения са свързани с отказ да се изплащат обезщетения по застраховки \"Имущество\" и \"Злополука\". Жалбите ги отправяйте към Комисията за финансов надзор: http://www.fsc.bg/
Застрахователните брокери са посредници и няма смисъл да се използват при застраховки, защото те мислят единствено за комисионните си, а не за потребителите. Това оскъпява застраховката, затова ако правим застраховки това трябва да става директно в застрахователното дружество, за да се избегнат посредниците - застрахователни брокери.

6
При застраховка \"Живот\" застрахователните компании са длъжни да начисляват доходност (бонуси) и писмено да уведомяват потребителите за доходността за текущата година. Някои обаче не го правят, което е нарушение на Кодекса на застраховането и на правата на потребителите. Отказват да начисляват доходност. Съгласно чл. 302 ал.2, т.2 от Кодекса за застраховането доходността за застрахователите, предлагащи застраховки \"Живот\", е най-малко равна на техническата лихва.
Когато застрахователната компания нарушава тези права на потребителите към коя институция трябва да се отправи жалбата? Според мен към Комисията за финансов надзор и Комисията за защита на потребителите.

Страници: [1]