Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Terziev

Страници: [1]
1
Абонати сме на евроком, а после кейбълтел от доста години. Преди около месец и половина получихме предложение да се прехвърлим към Близу троен пакет на неустоимата оферта от 26 лева на месец. Е как да устои човек ? Е всичко беше хубаво точно 10 дни. Цифровата телевизия изведнъж спря. Помислихме си че е нещо временно, но след като три дни нямахме телевизия не издържахме и отидохме на място в клиентския офис от там ни увериха, че ще изпратят екип. Чакахме няколко дни, а от екипа ни вест, ни кост. Отново посетихме близкият офис и от там отново ни увериха, че ще пратят екип, като даже учтиво ни уведомиха, че можем да си подадем молба, за да ни се приспаднат дните в, които сме били без цифрова. Екип отново нямаше. Днес на четиринадесетият ден не издържах и се обадих на телефоните за поддръжка. Първият път учтиво обясних какъв е проблема и след 10 минутен разговор, относно марката на цифровото устройство и т.н., отново много учтиво ми обясниха, че до 30 минути най-много час ще имам цифрова. Предполагам че никой няма да учудя, като ви кажа, че след изтичането на това време цифровата не тръгна. Верен на себе си реших да се обадя още веднъж, все пак аз съм потребител, моите права се \"защитават\". Както винаги операторите бяха изключително учтиви, накараха ме да направя един куп настройки, пренастройки, изключвания, включвания, претърсвания, проверки и каквото там още можете да се сетите. Съответно цифровата телевизия не тръгна. Говорейки с учтивата госпожа на фона на нейният глас се чуваха още няколко гласа, вероятно нейни колеги, който коментираха същите проблеми - липса на телевизия, интернет или телефон с други недеволни клиенти. Каква \"изненада\" проблема не беше само при мен. Невероятно учтивият оператор ми съобщи, че ще ни запише за посещение. Е как човек да не е щастлив, вече за трети път ме записваха за посещение. Накрая ми прикипя и възпитано попитах кога мога да очаквам екипа. Отговориха ми, че не е възможно да ми дадат нито час, нито точен ден. Е тук направо откачих, но успях да запазя самообладание. Около десет минути учтиво им обяснавах, че моите права, като потребител са \"защитени\" и че с действията си те ги нарушават. Обясних им най-възпитано, че не е нормално в 21 век да нямам цифрова телевизия 14 дни, споменах им, че ще подам сигнал пред Комисията за защита на потребителя, но от другата страна на слушалката в продължение на 5 минути се чуваше гузно мълчание, нямаше кой и думичка да ми каже, помислих си явно не успях да трогна възпитаният оператор или по-скоро това си беше чисто ежедневие за нея. Сами си правете изводите. Оператора продължи да мълчи, попитах възможно ли е да ми отговори колко дни трябва да изчакам, за да имам цифрова телевизия и отново получих много ясен и точен отговор: \"Не знам\". След това си разменихме баналните учтивости, необходими за приключването на един телефонен разоговор.
Забравих да добавя, че според двамата оператори с който говорих, след като имам аналогова телевизия, това че нямам цифрова очевидно не е голям проблем. Това че плащам за цифрова, а получавам аналогова явно е маловажно.
Обръщам се към всички хора, който са били достатъчно умни и далновидни да потърсят някаква информация относно новата толкова широко рекламирана телевизия близу.
Скъпи потребители,
не бързайте да избирате Близу, като доставчик на цифрова телевизия, интерент и телефон нещата не са толкова розови, колкото ги изкарват.
А всички останали, който вече сме имали глупостта да се присъединим или преподпишем договорите си, поради липсата на друга алтернатива дупе да ни яко.

Страници: [1]