Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - larycc

Страници: [1]
1
Тъй  като и аз мисля, че mackata е чичо Шеф, предлагам да си сложите в страницата в нета дните на случайна поява на майсторите, за да знаят гостите кога да не идват. И понеже влязох в страницата ви http://hotel-yanakiev.com/default.aspx/bg бих ви препоръчал да си поискате парите от този, който ви е правил страницата, тъй като още  в първия абзац успях да преброя 10 груби пунктуационни и правописни грешки :
Четири звездният Клуб хотел „Янакиев” е един от най-новите и комфортни хотели в планинския курорт Боровец. Уникалното му разположение - на самата писта и заобикалящата го гора от старинни смърчове и ели ви кара да почувствате невероятната и изпълваща със задоволство комбинация от красота и спокойствие в самия център на курорта.
Многобройните удобства, които предлага хотела на своите клиенти като модерно оборудвана скиорна, басейн с невероятна гледка към пистата, SPA центъра и други развлечения превръщат почивката ви в незабравимо преживяване, а усмивките, сърдечното и внимателно обслужване на нашия персонал карат всеки наш клиент да се чувства незаменим.

2
Не може ли комисия от КЗП или НАП да отиде, да си вземат няколко стоки \"на промоция\" и след това да погледнат какво пише на касовата бележка и да съставят акт, след като е толкова масово явление да лъжат в Кауфланд. Тук нямаме Кауфланд , затова нямам наблюдения и затова питам това не е ли вариант. Мисля, че когато съставят няколко акта за едно и също, нещата ще се променят.

3
Плодове и зеленчуци / Мандарини с боя
« -: Декември 13, 2008, 07:43:20 pm »
И във Варна продават също боядисани мандарини. Ама ние ги изядохме, само дето после наистина ръцете ти изглеждат сякаш си боядисвал яйца.

4
Благодаря за инфото! Май проблемът се реши след обаждане на номера за потребители?!?

5
Здравейте. Моят проблем е същият като предишния, но с малки разлики. Първо: ние сме към Е-он. Миналият месец часовникът на входа се развали и електромерите почнаха да отчитат само дневна енергия. Пуснах заявление за повреда в Центъра за работа с граждани.От там ми отговориха, че срокът за отстраняване ан този тип повреди е 10 дни. Отстраниха проблема и аз мислех,ч е вече всичко е ок. Но след няколко дни решили от Е-он, че трябва да подменят вече работещия часовник с нов, който явно не е тръгнал, ако се съди по показанията на електромерите. Пуснах ново заявление за повреда и изчаках още 10 дни. Онзи ден минах да видя какво е станало с заявлението ми, защото електрмерът ми не е мръднал и със 100 вата на нощна енергия от 20 дни, въпреки че включвам бойлер, климатик, а и хладилникът работи.В Центъра ми каза, че техниците минали още предния ден и отстранили повредата (или поне пуснали отчет, че отстранили повредата). Не повярвах,но реших, че може и аз да съм се заблудил и вечерта  изчаках да се включи нощната, но нищо не стана. Не се включи и снощи. Служителката ми каза, че техниците са пуснали отчет, че са оправили проблема, но аз й казах, че според мен не са пипвали часовника, тъй като този е един трудноразбираем часовник  и докато го наблюдавах две седмици му запомних показанията, които не са променени. Тогава служителката ми каза, че ако искам да пусна жалба. Искам да попитам каква точно жалба да пусна, до кого и какво да пиша вътре. На Е-он записват ли се обажданията на телефона? Ако може да ми обясните по-подробно, че трябва да го свърша тези дни, защото вече месец сме на дневна. Ако ви трябва друга информация - питайте.Благодаря предварително!

6
Проблемът не беше във водосъдържателя, затова махам предишния си пост и поднасям извиненията си на фирма \"Елдом инвест\"!

Страници: [1]