Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Samokoveca

Страници: [1]
1
Комуникации / за M-Tel HomeBox
« -: Декември 07, 2010, 03:33:22 pm »
evg_eni излъгали са те. Какво учудващо има тук, австрийците така действат. Само това, което е записано в договора е вярно, всичко друго е лъжа.

Щом Булсатком може да бъде глобен за заблуда в своите реклами, следователно и Мтел трябва да бъде глобен.
http://dobrich.info/novini/article/157839/%D0%92%D0%90%D0%A1-%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%B2%D1%8A%D1%80%D0%B4%D0%B8-%D0%B3%D0%BB%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BE%D1%82-100-%D1%85%D0%B8%D0%BB.-%D0%BB%D0%B2.-%D0%B7%D0%B0-%D0%91%D1%83%D0%BB%D1%81%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%BC

http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=1253713

Но не би. Щото дългата ръка на Мтел е по-богата и подкупваща.

През 2008г. Мтел започва предлагането на услугата Mtel Homebox, настоящата Mtel Combi Home е най-близка до нея в момента. Тогава в масирана рекламна кампания и в сайта на компанията се твърдеше,че  Мтел с въпросната услуга предоставя високоскоростен интернет + телефон. Разбира се понятието високоскоростен интернет е разтегливо, но тяхния в най-добрия случай е бил такъв само по места. Друг факт е, че когато предоставиха услугата в цялата страна тя трябваше да се казва ТЕЛЕФОН ИЛИ ИНТЕРНЕТ, защото и двете не можеха да се ползват едновременно в голямата част от територията на страната.

Доказателства.

1) реклама на Мтел, твърдяща, че услугата им предлага високоскоростен достъп до интернет : http://vbox7.com/play:b46fac32

http://vbox7.com/play:b46fac32

2)Архивни копия от сайта на Мтел, където Мтел заявява, че предоставя високоскоростен интернет : http://web.archive.org/web/20080202140807/http://www.mtel.bg/mobiltel/services/homebox.php

http://web.archive.org/web/20080727192014/http://mtel.bg/mobiltel/services/homebox.php

Има ли някой, които да се самосезира?

2
БТК, никога не е предоставяла само услуга за интернет. Те предоставят винаги пакетна услуга - в оригинал телефон+интернет. Това е грубо нарушение и злоупотреба, тъй като в публичното пространство и в сайта им е посочено, точно обратното т.е. те заблуждават, лъжат и нарушават закона в продължение на години. БЕЗНАКАЗАНО. Ако искате да ползвате интернет при тях трябва да имате ТЕЛЕФОНЕН ПОСТ. Но този факт винаги се премълчава. Ако бяха изрядни трябваше да имат само пакетни услуги с интернет.

За да се подсигурят при възникнали съдебни спорове обаче те предоставят от известно време и интернет без телефонен пост. ADSL Slim беше предишното му наименование, Vivacom Net Slim :

http://www.vivacom.bg/FileHandler.ashx?section=aboutus&filelocid=104&location=general_conditions_articles&lang=en-US&isOffline=False

За да се отблъснат потенциални клиенти услугата е на.... същата цена, но без телефонен пост и включени минути. Например VIVACOM Duo: Fix + Net( Vivacom Home) пакетната услуга - фиксиран телефон + интернет = 30лв.  , a Vivacom Slim Net Extra e с цена 27лв.(предоставя единствено достъп до интернет) като допълнително е необходимо да се заплати инсталационна такса и други утежняващи условия. Като не е ясно и дали Slim услугата предоставя каквато и да е подръжка, тъй като абоната няма телефон на БТК, а подръжката вероятно отговаря на телефон от рода на 123, тогава възниква абоната как би могъл да сигнализира за повреда?

За телекомуникационните компании няма закони! Вероятно, защото купуват правителства наред.

3
Договорът, който сте сключили е бил с друга компания при това необвързващ, доколкото разбирам. Затова вие можете да се чувствате свободна от договорни задължения, при условие че не сте подписвали нов срочен договор с Булсатком.

Всички стари клиенти на Нетгруп би следвало да подпишат нов договор с Булсатком. В противен случай те продължават да бъдат абонати на стария, а не на новият доставчик(който вероятно вече не съществува).

Много интересен феномен е фактът, че българите сме готови да повярваме на всяко твърдение и особено на заплахите. Как ще се плашете от неустойки по договор, в който вашият подпис не фигурира?! Биг Брадър още не е достигнал до тази фаза, да е ограничена всяка свобода на индивида, включително и тази сам да взема решения. За съжаление в много телекомуникационните и др. компании има много посредствени, невежи хора, който лъжат като \"дърти цигани\" и моралът при тях е непознат термин от старогръцката митология.

Отделен въпрос е, ако дори и да е налице сключен договор и той не се спазва от страна на доставчика на услуга тогава това не никакъв договор. Моя съвет към всички е да не сключват едностранчиви договори т.е. ако в договора е казано, че при предсрочно прекратяване абонатът дължи неустойка в определен размер, то в същият договор Е НЕОБХОДИМО ДА ИМА СЪЩАТА КЛАУЗА И СРЕЩУ ДОСТАВЧИКА.АКО НЕ ИЗПЪЛНЯВА ДОГОВОРНИТЕ СИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ДОГОВОРА ДА БЪДЕ ПРЕКРАТЯВАН С ИЗПЛАЩАНЕ НА НЕУСТОЙКА ОТ СТРАНА НА ДОСТАВЧИКА КЪМ АБОНАТА ДО КРАЯ НА ДОГОВОРА! ТОГАВА БИ ИМАЛО РАВНОПОСТАВЕНОСТ. Но това е далеч от съзнанието на българина, защото сме приведени до състоянието на скотове, които се мразят и гледат само как да оцелеят от гладна, студена и др. физическа смърт. Ние сме послушни, защото страхът е посят дълбоко в душите и това ни прави полузомбита готови да продадат и семейството си за пари и материални играчки. Затова няма и институция, която да ви защити от лъжите и набезите на посредствеността.

Страници: [1]