Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - snowbord

Страници: [1]
1
Комуникации / SMS на кирилица или на латиница?
« -: Февруари 14, 2011, 02:45:52 am »
То даже си го пише и изрежда Български като пример.  Забележете че лимита зависи от настройката за избор на азбука от страна на потребителя.. която зависи от техническото ограничение за размера на sms.

Message size

Short messages can be encoded using a variety of alphabets: the default GSM 7-bit alphabet, the 8-bit data alphabet, and the 16-bit UTF-16 alphabet.[27] Depending on which alphabet the subscriber has configured in the handset, this leads to the maximum individual short message sizes of 160 7-bit characters, 140 8-bit characters, or 70 16-bit characters (including spaces). GSM 7-bit alphabet support is mandatory for GSM handsets and network elements,[27] but characters in languages such as Arabic, Chinese, Korean, Japanese or Cyrillic alphabet languages (e.g. Russian, Serbian, Bulgarian, etc.) must be encoded using the 16-bit UTF-16 character encoding (see Unicode).

2
Комуникации / SMS на кирилица или на латиница?
« -: Февруари 14, 2011, 02:19:01 am »
Това е техническо ограничение. 1 буква от кирилицата изисква 2 byte-a (16 bits), докъто 1 буква от латиницата изисква 1 byte (8 bits, може и по-малко, примерно 7). Това е свойство на т.н. Unicode (съдържащ нашата азбука), метода на изразяване на символи извън нормален 8-битов UTF8 или 7-битов ASCII.

http://en.wikipedia.org/wiki/ASCII#ASCII_printable_characters
http://en.wikipedia.org/wiki/Cyrillic_(Unicode_block)

Колко bit-a просто означава колко ни е голям избора на символи и естествено колко място отнема да се съхрани този избор на символ.  Тъй като нашата азбука не е сред първите 128 (7 бит) или 256 (8 бит) символa сред които е Латиница, всяка буква е 16 битова защото е сред другите 109,000 символа позволени от Unicode - до Китайски, Арабски и какви ли не други азбуки.

Лимитът на sms технически е 160 7-bit символа (каквото ползваме) или 140 8-bit символа, следователно 70 16-bit символа.

http://en.wikipedia.org/wiki/SMS

3
Между другото Карфур дават 9 дни безпроблемно връщане на стока, а там цените са си много на ниво.  Практикер също са либерални спрямо връщането. Не се занимавайте с търговци които все още изживяват постните мутренски години.

И сега 3 въпроси с отговори.
-Като се сетите за Мултирама какво си мислете?
-Ние разбираме от компютри.

-Като се сетите за Карфур какво си мислете?
-Ниски цени, добро обслужване на клиенти при възникнали проблеми със стоката.  Може да се връща до 9 дни.

-Като се сетите за Техномаркет какво си мислете?
-Тук таме има далавера но обслужване на клиенти и права - гола вода.  Главоболия.  Връщане или замяна на (дори продадена дефектна) стока - абсурд.  Изостанала фирма.


Ето това е стойността на тези брендове в момента, а бренда се гради от контакт с хората.  Би било очаквано един добър мениджер постоянно да си дава сметка за това основно нещо в бизнеса си, при наличието на свито потребление и вече слава богу добра конкуренция.

4
betatester:

Братле въпроса е принципен.  Прецених радиаторите за качество функции и пр, и си взех решение.
Темата за качеството не би била фатална ако имаше качество в обслужването на магазина.
Не ми се обяснява или заяжда, хич даже.  С уважение, не съм ти чел поста но евала че спориш.  Без дебат няма отговори.

Темата в края на краищата е за качеството на обслужване и спазване на потребителските ни права, не какво качество е стоката.  Качеството на стоката е проблем на търговеца като подбира стока за продан, не наш!  Той си преценява покупателната способност на клиента, прави сметка колко ще изкяра от дадена стока и какъв процент ще му е главоболие (рекламации от ниското качество).  Това е риск който ТЪРГОВЕЦА поема и как решава ТЪРГОВЕЦА да се справи с проблемите които възникнат от съмнителното качество е това което в момента дискутираме.

Мога до зора да ти се обяснявам и философствам но просто искам да си грея петите на тихия ми радиатор (вече сменен с нов, 1 месец след покупка, без да съм стъпил в сервиз, въпреки че беше на сервиз който го \"отремонтира\").

Между другото останах с впечетление днес че самия персонал не знае законите, а само папагалстват каквото им се каже от шефовете.  За това и толкова уверено го репетират - \"Имате 3 дни за рекламация при нас, после на сервиз\" се каза на честит неинформиран нов клиент.  Да ама не. Това не важи от 2007.  Персонала ме изгледа тъпо, като знаят че точно в този момент ми правят рекламация - замяна с нов, 1 месец след покупка.

Шефовете знаят, но се пробват. Отдел рекламации знаят, но това им е наредено да правят отгоре.  Персонала си няма от представа от реалните ви права защото им е казано какво да казват.
Това е ситуацията.
Вие какво правите по случая това да се промени?

5
След един емайл към Техномаркет Европа в който обясних че следващите ми стъпки биха били да отида при КЗП, Омбудсмана, както и Европейските институции които бих искал да ми изяснат защо пак в България нещо не са разбрали търговците и потенциално самите КЗП, служителка от Техномаркет Европа ми се обади лично по телефона не повече от 15 минути след като бе изпратен дадения емайл, за да ме поканят да си сменя дефектната стока с нова, на следващия ден ако може.  Това е точно 1 месец след покупката на фабрично дефектния радиатор, прекаран на -15 градуса, компенсация за което няма да получа.

BeTaTesTeR, повече гък да не съм чул от теб докъто не те заговоря отново.

6
Приятелю продадена ми е ФАБРИЧНО ДЕФЕКТНА СТОКА. Това че ти си свикнал на второкачествено обслужване означава че именно хора като теб дърпат държавата ни на долу. И споко, ще ходя до UK когато си искам и за колкото си искам, с високоплатена работа, ти мен не ме мисли. Помисли си ти как живееш в тази държава, твоята околна среда, качеството ти на живот и как позволяваш да ти газят ПРАВАТА ежедневно, същите които и в UK важат, които в случая са;

1. Връщане на парите
2. Замяна (което бе редно в случая)
3. Ремонт
4. Отбивка от цената

Попита ли се отворко защо всъщност категорично ми отказаха останалите 3 права? По-скоро ВСИЧКИТЕ 4 като се пробваха да ме пратят директно на сервиз без да поемат ЗАКОНОВАТА ОТГОВОРНОСТ да въведат рекламация в регистъра си, което би значило че не мога да си искам парите обратно след 30 дни ако не отстранят проблема.
Това всъщност ми се случи защото ми върнаха радиатора  НЕОТРЕМОНТИРАН.  Оказа се че сервиза нямал резервната част но това не ги спря да ми го върнат в същия вид в който им го предадох.  Ако трябваше да чакат тази част да бъде доставена, щяха да минат 30 дни и за това предполагам ми се върна предсрочно.

От къде на къде аз да търпя главоболия, разправии, разноски, търчане и студ за чисто нов продукт закупен с фабричен дефект?  Това е коледен бонус от Техномаркет за който не съм си дал парите.  Щом на теб ти харесва, прави го но не разговаряй повече с мен.

Това че ти си свикнал на мизерия, че не си отстояваш правата и не ти прави впечатление в каква кочина живееш всеки ден (поради това че възприемаш неспазването на законите за нормално) не значи че цивилизованата част от населението трябва да толерира непоносимо отношение от търговците, камо ли да взима съвети от незначими и ограничени личности като теб.

Между другото се занимавам именно с търговия и много добре знам какво значи качествено обслужване на клиенти, техните права и това как грижата за клиента е най важното нещо при поддържане на един бренд, привличане на нови клиенти и склонноста на един клиент да купи от теб повторно.

Не е лошо да попътуваш малко, белким почнеш и с прибори да се храниш.

7
Приятелю продадена ми е ФАБРИЧНО ДЕФЕКТНА СТОКА. Това че ти си свикнал на второкачествено обслужване означава че именно хора като теб дърпат държавата ни на долу. И споко, ще ходя до UK когато си искам и за колкото си искам, с високоплатена работа, ти мен не ме мисли. Помисли си ти как живееш в тази държава, твоята околна среда, качеството ти на живот и как позволяваш да ти газят ПРАВАТА ежедневно, същите които и в UK важат, които в случая са;

1. Връщане на парите
2. Замяна (което бе редно в случая)
3. Ремонт
4. Отбивка от цената

Попита ли се отворко защо всъщност категорично ми отказаха останалите 3 права? По-скоро ВСИЧКИТЕ 4 като се пробваха да ме пратят директно на сервиз без да поемат ЗАКОНОВАТА ОТГОВОРНОСТ да въведат рекламация в регистъра си, което би значило че не мога да си искам парите обратно след 30 дни ако не отстранят проблема.
Това всъщност ми се случи защото ми върнаха радиатора  НЕОТРЕМОНТИРАН.  Оказа се че сервиза нямал резервната част но това не ги спря да ми го върнат в същия вид в който им го предадох.  Ако трябваше да чакат тази част да бъде доставена, щяха да минат 30 дни и за това предполагам ми се върна предсрочно.

От къде на къде аз да търпя главоболия, разправии, разноски, търчане и студ за чисто нов продукт закупен с фабричен дефект?  Това е коледен бонус от Техномаркет за който не съм си дал парите.  Щом на теб ти харесва, прави го но не разговаряй повече с мен.

Това че ти си свикнал на мизерия, че не си отстояваш правата и не ти прави впечатление в каква кочина живееш всеки ден (поради това че възприемаш неспазването на законите за нормално) не значи че цивилизованата част от населението трябва да толерира непоносимо отношение от търговците, камо ли да взима съвети от незначими и ограничени личности като теб.

Между другото се занимавам именно с търговия и много добре знам какво значи качествено обслужване на клиенти, техните права и това как грижата за клиента е най важното нещо при поддържане на един бренд, привличане на нови клиенти и склонноста на един клиент да купи от теб повторно.

Не е лошо да попътуваш малко, белким почнеш и с прибори да се храниш.

8
e-maila който изпратих:
----------------------------

Ето Ви доразработен вариант, който на практика е готов да се препрати на съответните органи, медии и пр.
Ще се зарадвам ако в края на краищата обслужите клиентите си по адекватен начин и се грижите за минимализиране на тяхното неудобство и губене на време с Вас в бъдеще.
-------
На 19/12/2010 бе закупен маслен радиатор марка NEO от „Техномаркет Европа“, клон „Цариградско Шосе“.
Дефект:
Когато духалката е включена целия радиатор вибрира.
При включване на масления радиатор и при достигане на определена температура, целия радиатор трака много силно.  Това е на лице от първата експлоатация на радиатора.
Перката на духалката е небалансирана и е причината за вибрациите, следователно кара фабрично лошо поставените нагревателни елементи в радиатора да се удрят в корпуса и да причиняват силният шум.
 
Проблеми създадени от търговеца „Техномаркет Европа“, клон „Цариградско Шосе“
Радиатора беше закупен на 19/12/2010 от Техномаркет Европа, Цариградско шосе и върнат в магазина за рекламация в изправен търговски вид, при първа възможност на 23/12/2010, ползван само до установяване на проблема.
Още с влизането в магазина и преди да обсъдя проблема на радиатора с отдел рекламации ми се нареди да се оправям сам със сервиза на ел. уреда.  След настояване от моя страна имах щастието да разговарям лично с дамата управляваща съответния раздел за ел. уреди която се бе опитала да ме отстрани от дистанция чрез радио станцията на охраната на самия вход на магазина.
Иск за името на служителката която нареди това като единствено мое право и следователно погазвайки законните ми права Техномаркет да поеме отговорност за продаден от тях фабрично дефектен уред бе категорично отказано.  След време, разговор по телефона отново потвърди становището на въпросната арогантна служителка.
След дебат със въпросната служителка без име на Техномаркет Европа, търговеца се съгласи да поеме отговорност за рекламация по нежелания от мен метод – ремонт на фабрично дефектната стока.  Правата ми за а) замяна, б) връщане на заплатената сума за дефектен уред бяха категорично неуважени.
След 3 седмици зимни условия на -15 градуса, на 11.01.2011 приех обратно радиатора от Техномаркет Европа след обслужването му от техен сервиз.  При прибиране у дома включих въпросния радиатор който отново изрази идентични дефекти – вибрации и силно тракане.  След телефонно обаждане на сервиза установих че перките не са в наличност и че на практика е било невъзможно да се извърши нужният ремонт.
 
Проблема ми с уреда и качеството на обслужване от търговеца
Това е фабричен дефект. Техномаркет отказва да приеме това като фабричен дефект и настоя да се отремонтира.  Сервиза няма налични резервни перки които потенциално ще намалят тракането, но позицията на нагревателния елемент който фабрично е неблагоприятно поставен не може да се промени, следователно в бъдеще при налична вибрация тракането ще се възвърне.
Не смятам че съм длъжен да нося отговорност за дефектна стока продадена от Техномаркет на краен потребител.
 
Мерки които ще бъдат предприети от тук нататък
Два разговора са вече водени с КЗП и са записани с идеята подобряване на Вашето качество на обслужване.  Този текст ще се ползва като чернова при пускане на жалба в КЗП.
Текстът ще се препрати на главния Ви офис, Омбудсмана който регулира КЗП и след превод, препрати на съответните Европейски власти с идеята уточняване защо на практика Българсият потребител е лишен от правния си избор как да се осъществи рекламацията на фабрично дефектна стока.  Текстът също ще се публикува в медии като Активни Потребители.
 
Очаквайте ме тези дни с иск за поредната рекламация която Вие трябва да решите как да изпълните знаейки че Вашият сервиз няма налични резервни части за ремонта на дефектния уред.  За всеки страничен наблюдател би било много ясно че уреда бе върнат с идеята да не изтечат 30-те дни през които трябва да се разреши рекламационният дефект, имайки в предвид че бе невъзможно уреда да бъде отремонтиран поради липса на резервни части.
КЗП потвърди че отказ на приемане на този иск за рекламация е достатъчен да бъдат сезирани, след описание на случая (препращане на този текст).  Вие ще получите Карбоново Копи на e-maila когато бъде изпратен на горепосочените органи.
 
С уважение,
Моето име

9
Това за Сашко Сашко много не го разбрах и беше излишен коментар за това ще го игнорирам (предполагам за мен се отнесе).  Закона много ясно съм го разбрал. Моля не замърсявай интернет пространството с излишното си присъвствие, Весе.  Трай си за да не се излагаш.  В Европа се намираме, с Европейски закони. Знам как е на запад и как действат там законите, същите които важат и тук.
Очевидно си ограничен но днес е твоят шанс да дойдеш една стъпка по-близо по твоя дълъг път към далечната за теб цивилизация.. да те открехна малко че в зашеметяващия и объркващ за теб западноевропейски свят търговците спазват законите без да е нужно да бъдят подсетени, за разлика от България, където имаме същите закони които важат и там, но тук и да им ги натякваш пак няма да ги спазят.


Сега, по същество... има развитие по случая.  След като ви понаправят на луди ги направете и вие.  След 3 седмици без радиатор и след многократни скандали с арогантния им персонал чието поведение граничи на незаконно, след 2 обаждания към КЗП и след многократно четене на Европейските и Българските закони както и тълкуването им от КЗП.... изпратих следния email и буквално след 15 минути получих телефонно обаждане от Техномаркет Европа (телефона не си го бях дал, явно са го изровили от рекламацията ми).
Очаквано но все пак изненадващо служителката на другия край НАСТОЯТЕЛНО ме ухажваше да дойда НА СЛЕДВАЩИЯ ДЕН за да ми заменят фабрично дефектната стока, БЕЗ ДА СЪМ СТЪПИЛ в сервиз, както те ще ви ИЗЛЪЖАТ че трябва ВИЕ да направите.

Поуката следва:
Запознайте се добре със законите и не им позволявайте да ви правят на маймуни!!! Техномаркет Европа СА НЕКОРЕКТНИ спрямо потребителските ви права.  \"Вземи им парите, пробутай им дефектна стока пък ги прати да се оправят сами из сервизите.  Потребителите ни нямат други права.\"  Това е мотото на Техномаркет Европа и това е асоциацията която неизбежно прави всеки потребител който се сети за техния бренд.

\"Така ни е наредено от горе\" ми бе обявено от една служителка която отказа да даде името си за да знам кой ме прави на луд.  В най-добрия случай ще тълкуват законите изцяло в тяхна полза и ПАК ще се пробват!

Имаме проблеми като потребители само защото всезнаещи а всъщност доста неинформирани хора като Весето си позволяват да ги малтретират.

НАТИСКАЙТЕ БЪЛГАРСКИТЕ ТЪРГОВЦИ ДА БЪДАТ КОРЕКТНИ!! С ТРАЕНЕ НИЩО НЯМА ДА СЕ ПРОМЕНИ!  Не ходете по НИКАКВИ СЕРВИЗИ! Тяхна е отговорността да ви поправят, заменят или върнат парите за дефектната стока.  Имате И ПРАВО да се договорите за отбивка от цената, както и да се покрият разноските ви за транспорт (разпитайте КЗП).  С ТЪРГОВЕЦА сте сключили договор, не със сервиз! Те да се оправят, това е ТЕХЕН проблем, не ваш!!!  Това са ВАШИТЕ ПРАВА!

При въпроси, звъннете на КЗП.

10
Бяла техника / И Техномаркет не знаят закона!
« -: Декември 23, 2010, 09:12:09 pm »
Да споделя и аз.
Купих си маслен радиатор НЕО с духалка от Техномаркет София - Цариградско Шосе до Метро. Духалката като работи, радиатора трака като пералня пълна с консерви. Отивам при първа възможност след 4 дни да ми го заменят.. злобната шефка на отдел \'печки\' беше твърдо решила да ме праща на сервиз, без изобщо да се интересува от дефекта.

Аргумента на злобарката беше - като си купиш обувки от магазин, не можеш да ги върнеш след 4 дни. Унемях как може да сравнява обувки с маслен радиатор. Питах я - как щяхте да се чувствате ако това ви тракаше във вашата спалня? Отговора и беше - \'Аз съм на климатик\'. Кретенска констатация, което не пропуснах да изтъкна пред нея.

През цялото време ме прекъсваше с въпроса \'ще ме изслушате ли\' на което естествено отговорих че не съм свършил да говоря и че тя ме прекъсва. Проста ЗЛОБНО НАСТРОЕНА спрямо клиента патица от класа. Постоянно се заяждаше и си противоречеше, само и само да се изплъзне като мазен безчерупчен охлюв.

Навсякъде в Европа можеш да завърнеш стока без въпроси до определен срок дни - в UK е 14 дни. Живял съм в UK 20 години и мога да ви кажа че разликата Между UK и Бг в правата на потребителите и отношението към тях е от земятя до небето.

Побърквайте тази смешна фирма при всяка възможност. Пазарувайте другаде - в Практикер нямат срок за връщане на стока. В Карфур мисля беше 9 дни. ТЕХНОМАРКЕТ НЕ СА В ЧАС със съвременния свят! Мисленето им е от 90-те години.

В Техномаркет - ЗАБРАВЕТЕ да ви сменят ЗАКУПЕНА ДЕФЕКТНА СТОКА. Не Техномаркет Европа а Техномаркет АФРИКА!

11
Да споделя и аз.
Купих си маслен радиатор НЕО с духалка от Техномаркет София - Цариградско Шосе до Метро. Духалката като работи, радиатора трака като пералня пълна с консерви. Отивам при първа възможност след 4 дни да ми го заменят.. злобната шефка на отдел \'печки\' беше твърдо решила да ме праща на сервиз, без изобщо да се интересува от дефекта.

Аргумента на злобарката беше - като си купиш обувки от магазин, не можеш да ги върнеш след 4 дни. Унемях как може да сравнява обувки с маслен радиатор. Питах я - как щяхте да се чувствате ако това ви тракаше във вашата спалня? Отговора и беше - \'Аз съм на климатик\'. Кретенска констатация, което не пропуснах да изтъкна пред нея.

През цялото време ме прекъсваше с въпроса \'ще ме изслушате ли\' на което естествено отговорих че не съм свършил да говоря и че тя ме прекъсва. Проста ЗЛОБНО НАСТРОЕНА спрямо клиента патица от класа. Постоянно се заяждаше и си противоречеше, само и само да се изплъзне като мазен безчерупчен охлюв.

Навсякъде в Европа можеш да завърнеш стока без въпроси до определен срок дни - в UK е 14 дни. Живял съм в UK 20 години и мога да ви кажа че разликата Между UK и Бг в правата на потребителите и отношението към тях е от земятя до небето.

Побърквайте тази смешна фирма при всяка възможност. Пазарувайте другаде - в Практикер нямат срок за връщане на стока. В Карфур мисля беше 9 дни. ТЕХНОМАРКЕТ НЕ СА В ЧАС със съвременния свят! Мисленето им е от 90-те години.

В Техномаркет - ЗАБРАВЕТЕ да ви сменят ЗАКУПЕНА ДЕФЕКТНА СТОКА. Не Техномаркет Европа а Техномаркет АФРИКА!

12
Да споделя и аз.
Купих си маслен радиатор НЕО с духалка от Техномаркет София - Цариградско Шосе до Метро. Духалката като работи, радиатора трака като пералня пълна с консерви. Отивам при първа възможност след 4 дни да ми го заменят.. злобната шефка на отдел \'печки\' беше твърдо решила да ме праща на сервиз, без изобщо да се интересува от дефекта.

Аргумента на злобарката беше - като си купиш обувки от магазин, не можеш да ги върнеш след 4 дни. Унемях как може да сравнява обувки с маслен радиатор. Питах я - как щяхте да се чувствате ако това ви тракаше във вашата спалня? Отговора и беше - \'Аз съм на климатик\'. Кретенска констатация, което не пропуснах да изтъкна пред нея.

През цялото време ме прекъсваше с въпроса \'ще ме изслушате ли\' на което естествено отговорих че не съм свършил да говоря и че тя ме прекъсва. Проста ЗЛОБНО НАСТРОЕНА спрямо клиента патица от класа. Постоянно се заяждаше и си противоречеше, само и само да се изплъзне като мазен безчерупчен охлюв.

Навсякъде в Европа можеш да завърнеш стока без въпроси до определен срок дни - в UK е 14 дни. Живял съм в UK 20 години и мога да ви кажа че разликата Между UK и Бг в правата на потребителите и отношението към тях е от земятя до небето.

Побърквайте тази смешна фирма при всяка възможност. Пазарувайте другаде - в Практикер нямат срок за връщане на стока. В Карфур мисля беше 9 дни. ТЕХНОМАРКЕТ НЕ СА В ЧАС със съвременния свят! Мисленето им е от 90-те години.

В Техномаркет - ЗАБРАВЕТЕ да ви сменят ЗАКУПЕНА ДЕФЕКТНА СТОКА. Не Техномаркет Европа а Техномаркет АФРИКА!

13
Бяла техника / TEХНОМАРКЕТ - ЛУДНИЦА!
« -: Декември 23, 2010, 08:55:25 pm »
Да споделя и аз.
Купих си маслен радиатор НЕО с духалка от Техномаркет София - Цариградско Шосе до Метро. Духалката като работи, радиатора трака като пералня пълна с консерви. Отивам при първа възможност след 4 дни да ми го заменят.. злобната шефка на отдел \'печки\' беше твърдо решила да ме праща на сервиз, без изобщо да се интересува от дефекта.

Аргумента на злобарката беше - като си купиш обувки от магазин, не можеш да ги върнеш след 4 дни. Унемях как може да сравнява обувки с маслен радиатор. Питах я - как щяхте да се чувствате ако това ви тракаше във вашата спалня? Отговора и беше - \'Аз съм на климатик\'. Кретенска констатация, което не пропуснах да изтъкна пред нея.

През цялото време ме прекъсваше с въпроса \'ще ме изслушате ли\' на което естествено отговорих че не съм свършил да говоря и че тя ме прекъсва. Проста ЗЛОБНО НАСТРОЕНА спрямо клиента патица от класа. Постоянно се заяждаше и си противоречеше, само и само да се изплъзне като мазен безчерупчен охлюв.

Навсякъде в Европа можеш да завърнеш стока без въпроси до определен срок дни - в UK е 14 дни. Живял съм в UK 20 години и мога да ви кажа че разликата Между UK и Бг в правата на потребителите и отношението към тях е от земятя до небето.

Побърквайте тази смешна фирма при всяка възможност. Пазарувайте другаде - в Практикер нямат срок за връщане на стока. В Карфур мисля беше 9 дни. ТЕХНОМАРКЕТ НЕ СА В ЧАС със съвременния свят! Мисленето им е от 90-те години.

В Техномаркет - ЗАБРАВЕТЕ да ви сменят ЗАКУПЕНА ДЕФЕКТНА СТОКА. Не Техномаркет Европа а Техномаркет АФРИКА!

14
Да споделя и аз.
Купих си маслен радиатор НЕО с духалка от Техномаркет София - Цариградско Шосе до Метро. Духалката като работи, радиатора трака като пералня пълна с консерви. Отивам при първа възможност след 4 дни да ми го заменят.. злобната шефка на отдел \'печки\' беше твърдо решила да ме праща на сервиз, без изобщо да се интересува от дефекта.

Аргумента на злобарката беше - като си купиш обувки от магазин, не можеш да ги върнеш след 4 дни. Унемях как може да сравнява обувки с маслен радиатор.  Питах я - как щяхте да се чувствате ако това ви тракаше във вашата спалня? Отговора и беше - \'Аз съм на климатик\'.  Кретенска констатация, което не пропуснах да изтъкна пред нея.

През цялото време ме прекъсваше с въпроса \'ще ме изслушате ли\' на което естествено отговорих че не съм свършил да говоря и че тя ме прекъсва.  Проста ЗЛОБНО НАСТРОЕНА спрямо клиента патица от класа. Постоянно се заяждаше и си противоречеше, само и само да се изплъзне като мазен безчерупчен охлюв.

Навсякъде в Европа можеш да завърнеш стока без въпроси до определен срок дни - в UK е 14 дни.  Живял съм в UK 20 години и мога да ви кажа че разликата Между UK и Бг в правата на потребителите и отношението към тях е от земятя до небето.

Побърквайте тази смешна фирма при всяка възможност. Пазарувайте другаде - в Практикер нямат срок за връщане на стока. В Карфур мисля беше 9 дни. ТЕХНОМАРКЕТ НЕ СА В ЧАС със съвременния свят!  Мисленето им е от 90-те години.

В Техномаркет - ЗАБРАВЕТЕ да ви сменят ЗАКУПЕНА ДЕФЕКТНА СТОКА.  Не Техномаркет Европа а Техномаркет АФРИКА!

Страници: [1]