Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - bluevision

Страници: [1]
1
Здравейте на всички опарени от тази прекрасна фирма "Юнион Ивкони". Бих искала да споделя и моите преживявания, причина за които беше въпросната фирма.
На 04.02.2011г. си закупих двупосочен билет на Автобусния превозвач "Юнион Ивкони" по маршрута София - Стара Загора и съответно Стара Загора - София.Бе ми дадено запазено място №12 на отиване, след като изразих своето предпочитание ако има възможност да бъде по напред и до прозореца. Съответно качвайки се в автобуса се оказа, че на въпросното място №12 вече има пътник, който твърдеше че шофьора му е дал това място и че няма да се премести понеже пътува от Гърция. Обръщайки се за помощ към шофьора на автобуса, ми бе казано просто да седна на друго място и от страна на шофьора на автобуса не бяха взети никакви мерки по въпроса с дублирането на местата. Освен това се оказа че на още 6-7 човека местата се дублират. В такъв случай какъв е смисълът да се пишат местата на билетите, след като пътниците така или иначе не стоят на тези места.
По обратния маршрут картинката беше доста по зле. Отново качвайки се в автобуса с ужас установих че на даденото ми място №20 вече имаше пътник, на чийто билет също пишеше място №20. Отново бях принудена да стоя на място, което не бях избрала. Освен това автобуса беше 49 местен, а продадените билети бяха 51. На една жена беше продаден билет без посочено място по маршрута Ямбол - София. Съответно двама от пътниците бяха принудени да стоят най-отпред рядом до шофьора където, обикновенно стои вторият шофьор или стюардесата. А вторият шофьор по време на пътуването стоеше на стълбите. Отново имаше няколко дублирани места и отново никаква реакция от страна на шофьорите, освен да седнем където има места. Както можете да се досетите от споменатите по-горе факти, места просто нямаше! Също така, пътувайки 54 души, в 49 местен автобус, се оказа че климатика или охлаждащата система на автобуса или не работи или просто не искаха да я пуснат. Температурата навън беше 21 градуса, а вътре просто не се дишаше. След запитване от страна на пътници, дали може да се пусне, им бе отговорено, че парното е спряно и че това е всичко което може да се направи. Интересен факт бе, че в момента в който влязохме в София, изненадващо климатика проработи и в автобуса стана бих казала дори студено!
Надявам се никога повече да не ми се налага да ползвам услугите им!!!

2
Здравейте на всички опарени от тази прекрасна фирма \"Юнион Ивкони\". Бих искала да споделя и моите преживявания, причина за които беше въпросната фирма.

На 04.02.2011г. си закупих двупосочен билет на Автобусния превозвач \"Юнион Ивкони\" по маршрута София - Стара Загора и съптветно Стара Загора - София. Тръгването по маршрута София - Стара Загора бе в 08:00 на 05.02.2011г. от Централна автогара \"Сердика\", гр. София, като ми бе дадено запазено място №12, след като изразих своето предпочитание ако има възможност да бъде по напред и до прозореца. Съответно качвайки се в автобуса се оказа, че на въпросното място №12 вече има пътник, който твърдеше че шофьора му е дал това място и че няма да се премести понеже пътува от Гърция. Обръщайки се за помощ към шофьора на автобуса, ми бе казано просто да седна на друго място и от страна на шофьора на автобуса не бяха взети никакви мерки по въпроса с дублирането на местата. Освен това се оказа че на още 6-7 човека местата се дублират. В такъв случай какъв е смисълът да се пишат местата на билетите, след като пътниците така или иначе не стоят на тези места.

По обратния маршрут картинката беше доста по зле. Пътуването беше на 06.02.2011г., 14:00 часа от Автогара Стара Загора  за София. Отново качвайки се в автобуса с ужас установих че на даденото ми място №20 вече имаше пътник, на чийто билет също пишеше място №20. Отново бях принудена да стоя на място, което не бях избрала. Освен това автобуса беше 49 местен, а продадените билети бяха 51. На една жена беше продаден билет без посочено място по маршрута Ямбол - София. Съответно двама от пътниците бяха принудени да стоят най-отпред рядом до шофьора където, обикновенно стои вторият шофьор или стюардесата. А вторият шофьор по време на пътуването стоеше на стълбите. Отново имаше няколко дублирани места и отново никаква реакция от страна на шофьорите, освен да седнем където има места. Както можете да се досетите от споменатите по-горе факти, места просто нямаше! Също така, пътувайки 54 души, в 49 местен автобус, се оказа че климатика или охлаждащата система на автобуса или не работи или просто не искаха да я пуснат. Температурата навън беше 21 градуса, а вътре просто не се дишаше. След запитване от страна на пътници, дали може да се пусне, им бе отговорено, че парното е спряно и че това е всичко което може да се направи. Интересен факт бе, че в момента в който влязохме в София, изненадващо климатика проработи и в автобуса стана бих казала дори студено!

Надявам се никога повече да не ми се налага да ползвам услугите им!!!

Страници: [1]